آیا از فواید و خواص جوانه گندم در چاقی صورت اطلاع داشتید؟

آیا از فواید و خواص جوانه گندم در چاقی صورت اطلاع داشتید؟

آیا از فواید و خواص جوانه گندم در چاقی صورت اطلاع داشتید؟ آیا از فواید و خواص جوانه گندم در چاقی صورت اطلاع داشتید؟ در سایت جسارت خواص جوانه گندم در چاقی …

خواص و مضرات کاهو در بارداری و شیردهی و رژیم لاغری

خواص و مضرات کاهو در بارداری و شیردهی و رژیم لاغری

کاهو کاهو ,کاهو در بارداری,کاهو در شیردهی,کاهو در رژیم لاغری,کاهو سکنجبین,کاهو بنفش,کاهوی رومی,کاهو در حل جدول,کاهوی آبی,کاهو فرانسوی چیست توضیحاتی در مورد کاهو اگر دچار کالری هراسی هستید بدانید که هر 100 …

رفع لک و سیاهی زیر چشم با داروهای گیاهی

رفع لک و سیاهی زیر چشم با داروهای گیاهی

رفع لک و سیاهی زیر چشم با داروهای گیاهی لک و سیاهی زیر چشم,بیماری لک و سیاهی زیر چشم,لک و سیاهی زیر چشم در بارداری,علائم لک و سیاهی زیر چشم,درمان لک و …

نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چربی سوز ,نوشیدنی های چربی سوز قوی,نوشیدنی های چربی سوزی,نوشیدنی های چربی سوز شکم,نوشیدنی های چربی سوز گیاهی,نوشیدنی های چربی سوز شکم و پهلو

نوشیدنی های چربی سوز

توضیحاتی در مورد نوشیدنی های چربی سوز

نقش نوشیدنی های در لاغری بسیار زیاد است همانطور که در چاقی هم نقش اصلی را به عهده دارند.♥ اگر در تلاش برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل هستید لازم است از برخی شیوه ها به عنوان مکمل رژیم استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های چربی سوز و البته ورزش منظم جزو این روش‌های مکمل هستند.در این مطلب از سایت جسارت در مورد طرز تهیه خوراکی و نوشیدنی های چربی سوز شکم و پهلو سوز صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

نوشیدنی های چربی سوز برای شکم

شکم بزرگ و کمر نه چندان باریک، مشکل بزرگ زندگی افرادی مثل من است که لاغری و تناسب اندام یکی از زیباترین رؤیا‌هایشان است. رژیم‌های مختلف، تمرینات ورزشی و انواع و اقسام روش‌ها را امتحان می‌کنیم تا اندامی خوش‌فرم و زیبا داشته باشیم و البته همیشه سخت‌ترین مرحله، آب کردن شکم و باریک کردن کمر است. چون شکم معمولا آخرین جایی است که بی‌خیال چربی‌های اضافی خود می‌شود و از آنها دل می‌کند. می‌دانم الان می‌گویید باز هم حرف‌های تکراری و راهکارهای بی‌نتیجه! من هم با شما موافقم که تناسب اندام و آب‌ کردن چربی‌های شکم آن‌قدر طاقت‌فرساست که همیشه از نیمه‌‌ی راه آدم را ناامید می‌کند. اما دوستان عزیزم بدون اغراق، با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانید گام‌های مؤثری در آب کردن چربی‌های شکم بردارید و به رؤیای کمر باریک شدن نزدیک شوید.

نوشیدنی های چربی سوز و احساس سیری

نوشیدنی های چربی سوز باعث ایجاد احساس سیری و تسریع روند لاغری می شوند. این نوشیدنی ها سموم را از بدن بیرون رانده و آن را آبرسانی می کنند. در این مطلب 7 نمونه از بهترین های چربی سوز را معرفی می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. اگر می خواهید چربی بسوزانید لازم است که روزانه دو لیتر آب بنوشید و در کنار آن نیز یکی از این 7 نوشیدنی چربی سوز را به رژیمتان اضافه کنید. اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و هر هفته 3 مرتبه ورزش کنید به نتایج دلخواهی خواهید رسید. توصیه می شود قبل از وعده های غذایی یک لیوان آب سبزیجات بنوشید. این کار باعث احساس سیری و کاهش مصرف کالری می شود. سبزیجات خام حاوی میزان زیادی مواد مغذی است. می توانید به سبزیجاتی مانند اسفناج؛ کرفس، هویج، بروکلی و غیره فکر کنید. علاوه بر این آب سبزیجات میان وعده های مناسبی هستند که می توان بین وعده های اصلی مصرف کرد. چون مانع از ریزه خواری و گرایش به مصرف هله هوله ها می شود.

نوشیدنی چربی سوز با آب لیموترش

حتماً می دانید که آب برای سم زدایی از بدن بسیار مفید است. اگر به این آب، آب لیموترش نیز اضافه کنید می توانید از سم زدایی کبد مطمئن باشید و سوخت و ساز چربی ها در بدن را تحریک کنید. این چربی ها از ناحیه شکم و پهلوها آب خواهند شد. مصرف آب ولرم با کمی آب لیموترش باعث افزایش تولید آنزیم های گوارشی می شود که چربی ها را می سوزانند و باعث بهبود عملکرد کبد می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی به داشتن پوستی سالم کمک می کنند چون باعث از بین بردن باکتری های عامل آکنه ها می شوند. علاوه بر این، مصرف این نوشیدنی باعث کاهش یبوست و تمیزی روده ها می شود. مواد لازم آب ولرم 1 لیوان معادل 250 میلی لیتر آب لیموترش نصف عدد روش تهیه آب را تا زمانی که آب لیموترش را می گیرید ولرم کنید. آن را داخل لیوان ریخته و آب لیموترش را به آن اضافه کنید. آن را هم بزنید و هر روز به مدت 1 ماه به صورت ناشتا میل کنید.

نوشیدنی چربی سوز با چای سفید

همیشه برای کاهش وزن و لاغری صحبت از خواص چای سبز به میان می آید. اما نباید از خواص فوق العاده چای سفید غافل شوید. این چای یک چربی سوز (بخصوص چربی های شکمی) مؤثری است. چای سفید نوشیدنی خوش طعمی با خواص فوق العاده ای از جمله کاهش کلسترول است. شما می توانید روزانه تا سه فنجان از این چای مصرف کنید. می توانید چایتان را با اندکی عسل شیرین و خوش طعم کنید. اگر به این چای دسترسی ندارید از انواع دیگر مانند چای قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. یادتان باشد دمنوش ها گیاه دم اسب، قاصدک، گزنه و غیره نیز نوشیدنی های مفیدی برای چربی سوزی محسوب می شوند. تمام این نوشیدنی ها خواص دیورتیک دارد و به بدن برای دفع مایعات اضافه و همچنین چربی ها کمک می کنند.

نوشیدنی چربی سوز با آب قره قاط

این میوه های ریز منبع اسیدهای مفید مانند اسیدمالیک، کنیک و سیتریک هستند. این اسیدها روی آنزیم های گوارشی که دفع کننده باقیمانده های چربی ها از سیستم لنفاوی هستند تأثیر دارند. در واقع این ترکیبات وظیفه دفع ضایعاتی را برعهده دارند که کبد نتوانسته است آن‌ها را تبدیل و دفع کند. آب قره قاط بخصوص برای افرادی که از کلسترول بالا و دیابت رنج می برند بسیار مفید است. چون باعث بهبود کیفیت خون می شود. توصیه می شود روزانه یک فنجان از این نوشیدنی (ترجیحاً در صبحانه) را میل کنید.

نوشیدنی چربی سوز با چای زنجبیل

شاید برایتان جالب باشد ولی زنجبیل دمای بدن را افزایش می دهد و یک چربی سوز فوق العاده محسوب می شود. ترکیبات ترموژنی این ماده تمام بقایای جمع شده در شکم را از بین می برد. حتماً می دانید که چربی های این ناحیه به واسطه کم تحرکی، استرس و مشکلات هورمونی بروز می کند. چای زنجبیلی همچنین باعث توقف تولید کورتیزول می شود. اگر روز بدی داشته اید و یا اینکه تمام روز را پشت میز کارتان در برابر رایانه می نشینید و چاق شده اید حتماً این نوشیدنی را در برنامه غذایی تان بگنجانید. مواد لازم آب 1 لیوان معادل 250 میلی لیتر زنجبیل رنده شد 2 گرم (یک قاشق کوچک) روش تهیه آب را داغ کنید و زمانی که به جوش آمد زیر شعله را خاموش کنید. زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه دم بکشد. می توانید مقداری عسل به نوشیدنی تان اضافه کنید و سریع آن را بنوشید.

نوشیدنی چربی سوز با آب سیب

نوشیدنی آب سیب و دارچین یک نوشیدنی فوق العاده برای افرادی است که می خواهند لاغر شوند و بدنشان را سم زدایی کنند. می توانید روزانه تا یک لیتر از این نوشیدنی مصرف کنید. خبر خوب اینکه سیب و چوب دارچین چندین بار قابل مصرف هستند. مواد لازم سیب 1 عدد چوب دارچین 1 عدد یخ 1 لیوان آب 2 لیوان معادل 500 میلی لیتر روش تهیه سیب را پوست بگیرید و خرد کنید. آن را به همراه چوب دارچین داخل یک پارچ مناسب بریزید. یخ ها و سپس آب را اضافه کنید. اجازه دهید چند دقیقه استراحت کند تا اینکه یخ ها کاملاً آب شود. این نوشیدنی را در طول روز میل کنید.

نوشیدنی چربی سوز با کنگر فرنگی

آرتیشو یا کنگر فرنگی به سبزیجاتی با قدرت دیورتیک (ادرارآوری) قوی تعلق دارد. آب حاصل از پخت این سبزی نیز سالم و مؤثر است چون باعث تمیزی چربی های کبد شده و سموم را از بدن دفع می کند. توصیه می شود علاوه بر مصرف منظم این سبزی، آب آن را دور نریزید و مصرف کنید.

نوشیدنی چربی سوز با آب نارگیل

آب نارگیل سرشار از مواد مغذی است. این نوشیدنی برای ورزشکاران فوق العاده است چون 5 برابر پتاسیم بیشتری نسبت به نوشیدنی های معروف ورزشکاران دارد. بنابراین مانع از بروز گرفتگی های عضلانی بعد از ورزش می شود. افرادی که فعالیت های بدنی شدید ندارند نیز می توانند با مصرف آب نارگیل سموم بدن را دفع کنند. این نوشیدنی خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد و باعث بهبود عملکرد گوارشی و تأمین آب بدن می شود. شما می توانید با مصرف این نوشیدنی به هدف لاغری تان نزدیک تر شوید.

نوشیدنی چربی سوز خیار

این نوشیدنی گوارا شامل مواد زیر است: ۱ عدد خیار؛ یک دسته‌ی کوچک جعفری؛ ۱ عدد لیمو؛ ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛ ۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛ نصف لیوان آب. تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.

نوشیدنی چربی سوز سرکه سیب

طرز تهیه‌ی این نوشیدنی چربی سوز ساده است. نوشیدنی سرکه سیب و گریپ‌فروت باعث تنظیم سطح قند خون شما می‌شود، سموم بدن را دفع می‌کند و به‌شدت چربی سوز است. برای کسب بهترین نتیجه، یک ساعت پیش از هر وعده‌ی غذایی، یک لیوان از این نوشیدنی چربی سوز بنوشید. به‌یاد داشته باشید که سرکه‌ی سیبی که انتخاب می‌کنید، کیفیت خوبی داشته باشد. برای تهیه‌ی نوشیدنی چربی سوز سرکه سیب و گریپ‌فروت از مواد و نسبت‌های زیر استفاده کنید: یک فنجان آب گریپ ‌فروت؛ یک قاشق غذاخوری سرکه سیب؛ نصف فنجان چای نعناع.

نوشیدنی چربی سوز گلابی

برای نوشیدنی خوش طعم مریم‌گلی و گلابی باید این مواد را در اختیار داشته باشید: ۱۰ عدد برگ تازه‌ی مریم‌گلی؛ ۱ عدد لیموترش؛ ۲۵۰ میلی‌لیتر آب گلابی (می‌توانید آب گلابی تازه را خودتان در منزل بگیرید. اگر از آب میوه‌های صنعتی استفاده کنید، مراقب باشید زیاد شیرین نباشد)؛ ۲۵۰ میلی‌لیتر آب (اگر دوست دارید آب‌گازدار اضافه کنید)؛ ۱عدد گلابی؛ کمی یخ. لیموها را حلقه‌ حلقه و گلابی را نگینی خرد کنید و در یک پارچ بریزید و کنار بگذارید. مریم‌گلی‌ها را ریز کنید یا در میکسر خرد کنید تا به‌صورت خمیر در بیاید. یخ‌ها را در مخلوط‌کن بریزید و خرد کنید. آب گلابی و نعنا را هم اضافه و مخلوط کنید. سپس مخلوط‌تان را به لیموها و گلابی‌های خرد شده اضافه کرده، میل کنید و لذت ببرید.

نوشیدنی چربی سوز با زنجبیل و لیمو

زنجبیل فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. این ماده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سوخت‌و‌ساز بدن را افزایش می‌دهد. با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن، فرایند هضم سریع تر از معمول رخ می‌دهد. زنجبیل و لیمو در کنار یک دیگر، چربی سوزی بسیار قوی محسوب می‌شوند؛ مخصوصا اگر یک برنامه‌ی ورزشی چربی سوز نیز داشته باشید. شما می‌توانید هر زمان در طول روز که خواستید، این لیموناد را بنوشید. آب سه لیمو را بگیرید. یک زنجبیل کوچک را رنده کنید و آن را در آب داغ دم کنید. وقتی دمنوش زنجبیل شما آماده شد، آب لیمو را اضافه کنید. ما اضافه کردن شکر به این نوشیدنی را توصیه نمی‌کنیم، اما اگر می‌خواهید آن را شیرین کنید، از کمی عسل استفاده کنید.

نوشیدنی چربی سوز با جعفری

اگر این نوشیدنی را زمان رفتن به رختخواب بنوشید، بدن‌تان تحریک می‌شود و در طول شب به‌صورت بی‌سابقه‌ای چربی می‌سوزاند. مخلوط ترکیبات شیمیایی این مواد، مناسب‌ترین ترکیبات برای افزایش سوخت‌و‌ساز بدن هستند و سموم بدن شما را در زمان خواب دفع می‌کنند. تمام این مواد را باهم در مخلوط‌کن بریزید و پیش از خوابیدن، آن را مصرف کنید. یک دسته جعفری یک لیمو یک قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب یک قاشق چای‌خوری عسل یا زنجبیل یک قاشق چای‌خوری دارچین دو فنجان آب

نوشیدنی های چربی سوز با لیمو و نعنا

لیمو ترش به خاطر در دسترس بودن، طعم و مزه‌ی بی‌نظیر و خاصیت‌های زیادی که دارد در تهیه‌ی اکثر نوشیدنی‌های انرژی‌بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید بدانید لیمو میزان قابل توجهی قند دارد و آن را در نظر بگیرید. حالا ببینیم در این نوشیدنی خوش طعم چه خوراکی‌های دیگری وجود دارد: ۵ عدد لیمو؛ ۱ لیتر آب (توصیه می‌کنم برای هیجان‌انگیزتر شدن نوشیدنی‌تان از آب گازدار استفاده کنید)؛ یخ؛ کمی نعنا. لیمو به تنهایی آن‌قدر جذاب است که احتیاج به همراهی خوراکی خاص دیگری ندارد. آب ۴ عدد از لیموها را بگیرید و یکی را حلقه حلقه کنید و کنار بگذارید، آب لیموها را با آب مخلوط کنید و همراه با یخ، نعنا و لیموهای حلقه شده میل کنید.

نوشیدنی های چربی سوز با لیمو و زنجبیل و نعنا

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی چربی سوز قوی چربی سوز قوی ۱. یک لیموی تازه و بزرگ ۲. هشت فنجان آب ۳. یک خیار بزرگ ۴. چند برگ نعناع تازه (از ۲ تا ۴ شاخه نعناع کافی است) ۵. یک زنجبیل تازه (حدودا ۱۰۰ گرم) مطلب مرتبط: چربی شکم را یک شبه آب کنید دستور تهیه نوشیدنی چربی سوز قوی ابتدا لیمو را تمیز بشویید و به دو قسمت تقسیم کنید. بهتر است سر و ته لیمو را هم بزنید. و تبدیل به برش دایره ای شکلی شود. سپس ۸ فنجان آب را در یک کاسه بزرگ بریزید و لیموها راداخل آن بیندازید. خیار را پوست بکنید و چند برش بزنید و تمام قطعاتش را داخل کاسه آب و لیمو بریزید. هر تعداد برگ نعناعی که داشتید را به این مواد اضافه کنید. سپس زنجبیل را پوست بکنید و داخل کاسه رنده کنید و کل مواد را خوب هم بزنید تا حسابی با هم مخلوط شوند.معجونی که آماده کرده اید در یک ظرف درپوش دار بریزید و داخل یخچال نگهداری کنید. از روز بعد قبل از خواب یک فنجان از این نوشیدنی را میل کنید و در طول روز هم دو سه بار که احساس تشنگی کردید می توانید به جای آب معمولی این نوشیدنی دست ساز خودتان را بنوشید. پس از یک هفته مصرف این نوشیدنی اولین نتایج معجزه آسا را خواهید دید.

بیشتر بخوانید : نوشیدنی های سم زدانوشیدنیهای ماه رمضان ♥ نوشابه ♥ آب یخنوشیدنی های انرژی زا

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.