عوارض و موارد استفاده کپسول ژری لاکت چیست

عوارض و موارد استفاده کپسول ژری لاکت چیست

کپسول ژری لاکت کپسول ژری لاکت ,کپسول ژری لاکت چیست,کپسول ژری لاکت,قرص ژری لاکت چیست,قرص ژری لاکت برای چیست,عوارض کپسول ژری لاکت,قیمت کپسول ژری لاکت توضیحاتی در مورد کپسول ژری لاکت پروبیوتیک …

چرا صدایم تغییر کرده است؟

چرا صدایم تغییر کرده است؟

چرا صدایم تغییر کرده است؟ تغییر صدا,بيماري تغییر صدا,تغییر صدا در بارداري,علائم تغییر صدا,درمان تغییر صدا,درمان تغییر صدا با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان تغییر صدا,تغییر صدا را چگونه درمان کنيم,تغییر …

با شناخت محرک های میگرن از ابتلا به آن پیشگیری کنید

با شناخت محرک های میگرن از ابتلا به آن پیشگیری کنید

با شناخت محرک های میگرن از ابتلا به آن پیشگیری کنید میگرن,بیماری میگرن,میگرن در بارداری,علائم میگرن,درمان میگرن,درمان میگرن با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان میگرن,میگرن را چگونه درمان کنیم,میگرن در کودکان,میگرن …

چربی سوز گیاهی

چربی سوز گیاهی ,چربی سوز گیاهی شکم,چربی سوز گیاهی برای شکم,چربی سوز گیاهی خیلی قوی,چربی سوز گیاهی موضعی,چربی سوز گیاهی شکم وپهلو

چربی سوز گیاهی

توضیحاتی در مورد چربی سوز گیاهی

 مهم ترین چربی سوزها برای لاغری گیاهان و ادویه ها هستند.♥ گیاهان و ادویه ها بهترین افزودنی ها به غذا می باشند که کالری، قند و سدیم ندارند. کالری، قند و سدیم در هنگام کاهش وزن نقشی اساسی دارند. چرا؟ تحقیقات نشان می دهد اگر طعم آن چه می خورید را دوست نداشته باشید، به ادامه آن رژیم غذایی نمی پردازید. گیاهان و ادویه ها طعمی مناسب به غذا می بخشند و با افزودن پاپریکا، نمک دریایی و رزماری می توانید تکه ای مرغ را به غذایی فوق العاده خوشمزه تبدیل کنید.چربی های شکمی باعث می شود که زیبا دیده نشوید و چاق تر از آن چه که هستید بنظر بیاید پس بایستی به فکر راه مناسب چربی سوز شکم باشید.چربی سوز شکم چربی های سفید که دور شکم جمع می شوند را با ناخم چربی های احشایی می شناسند که نه تنها باعث چاق تر بنظر رسیدن بلکه خطر بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را بالا می برد و باید هر چه زودتر درصدد از بین بردن و آب کردن این چربی ها بر آمد . راه های مختلفی برای از بین بردن این چربی ها وجود دارد : – اجتناب از نوشیدنی های شیرین – افزایش مصرف پروتئین – کاهش کربوهیدارت – مصرف غذاهای حاوی فیبر – منظم ورزش کردن – توجه به اینکه چه مقدار غذا می خورید ما این نوشیدنی را که بسیار برای کاهش وزن مفید است و یکی از مواد اصلی آن زیره سبز است را به شما پیشنهاد می کنیم . زیره متابولیسم را بالا می برد و در نتیجه باعث سوختن کالری می شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد بهترین و قویترین چربی سوز گیاهی برای لاغری شکم گیاهی صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

زردچوبه یک چربی سوز گیاهی

این ادویه زرد رنگ به چربی سوزی در بدن کمک می کند. مطالعه ای که در سال 2009 بر روی موش ها انجام شد نشان داد موش هایی که ماده زرد رنگ زردچوبه را در رژیم غذایی دارند نسبت به موش هایی که این ماده را در رژیم ندارند بیشتر چربی می سوزانند. زردچوبه گرمای بدن را افزایش می دهد بنابراین سوخت و ساز بدن نیز زیاد می شود. بعلاوه زردچوبه خواص دیگری نیز دارد به عنوان مثال از آلزایمر جلوگیری کرده و هورمون ها را در طول ماه در حد مناسب نگه می دارد. می توانید زردچوبه را به سوپ یا کباب بیفزایید یا بر روی سبزیجات سرخ شده بریزید.

فلفل قرمز یک چربی سوز گیاهی

اگر تا به حال به طور اتفاقی فلفل قرمز زیادی به غذا افزوده باشید متوجه شده اید که ادویه ای بسیار گرم می باشد. در واقع زردچوبه و فلفل قرمز دمای بدن را افزایش داده و باعث سوخت و ساز بیشتر می شوند. افزودن این ادویه به غذا باعث می شود در هر وعده غذایی صد کالری چربی بسوزد. سعی کنید فلفل قرمز را به سوپ، تخم مرغ و غذاهای مختلف بیفزایید.

دارچین یک چربی سوز گیاهی

دارچین ادویه ای است که قند خون را در حالت تعادل نگه می دارد، از هوس کردن غذا جلوگیری می کند و احساس سیری به مدت طولانی می دهد. بهتر است دارچین را به پنیر، ماست و چای بیفزایید. بعلاوه دارچین ادویه ای مناسب برای تهیه گوشت است.

زیره سبز یک چربی سوز گیاهی

افزودن یک قاشق چایخوری زیره سبز به یکی از وعده های غذایی در روز باعث سه برابر شدن چربی سوزی می شود. خبر خوبی است زیرا زیره در کل دنیا وجود دارد و می توان آن را به هر غذایی افزود.

رژیم غذایی برای لاغری

برای صبحانه:یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن). ناهار:سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر میان وعده عصر:یک واحد میوه یا یک پیاله ماست به همراه میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب. شام:سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند. توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد. تا جایی که می توانید شام را سبک میل کنید اما از آن صرفنظر نکن

سیر یک چربی سوز گیاهی

ممکن است سیر باعث بوی بد دهان شود اما مصرف آن باعث افزایش چربی سوزی می شود. مطالعه ای نشان می دهد موشی که در رژیم غذایی سیر داشته در هفت هفته وزن بیشتری نسبت به موشی که سیر نمی خورده کم کرده است. اگرچه این نتایج در بین انسان ها بررسی نشده است اما افزودن سیر به رژیم غذایی ضرری ندارد. بعلاوه افزودن سیر به غذا باعث خوش مزه تر شدن غذا می شود و مواد مغذی زیادی نیز دارد.

زنجبیل یک چربی سوز گیاهی

زنجبیل نیز مانند دارچین به کنترل قند خون کمک می کند و از افزایش ناگهانی گلوکز بعد از مصرف غذاهای حاوی قند یا کربوهیدرات جلوگیری می کند. همچنین زنجبیل خاصیت چربی سوزی دارد و با افزایش گرمای بدن به افزایش سوخت و ساز کمک می کند. می توانید زنجبیل را به ماهی، سالاد میوه یا چای بیفزایید.

فلفل سیاه یک چربی سوز گیاهی

فلفل سیاه مانند زنجبیل خواص چربی سوزی دارد. این ادویه از تشکیل سلول های چربی جدید جلوگیری می کند بنابراین از افزایش وزن جلوگیری می کند. اگر تاکنون فلفل سیاه را به تمام غذاهای خود نمی افزودید از الان به بعد آن را به همه چیز حتی ماست و پنیر نیز بیفزایید.

کنجد یک چربی سوز گیاهی

کنجد طبعی گرم و تر دارد. این غله دارای مواد معدنی زیادی از قبل مس ، سیلیس ، منیزیم ، آهن ، کلسیم ، فسفر ، آلومینیم ، نیکل ، کروم و کلروسدیم است و همچنین در آن ماده پروتئینی بسیار مهمی به نام لیزیت وجود دارد. کنجد برای کسانی که کشتی گیر و یا وزنه بردار هستند غذایی بسیار مفید و مناسب است. کسانی که دارای چربی بالا هستند از روغن کنجد استفاده کنند.

هل یک چربی سوز گیاهی

در طب آیورودا (طب سنتی هند) از هل به عنوان یک چربی سوز طبیعی استفاده می کنند. برای اینکه از خواص بی نظیر هل بهره مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویه ی خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید و یا یک عدد را به فنجان قهوه تان اضافه کنید. همچنین می توانید یک قاشق چای خوری دانه های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کرده ی معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغری تان نزدیک تر شوید.

چوب میخک یک چربی سوز گیاهی

چوب میخک نیز یکی از آن همیاران لاغری فوق العاده موثر است. زمانی که دلتان می خواهد ریزه خواری کنید و دنبال چیپس و پفک و یا هله هوله های دیگر می گردید یک عدد چوب میخک را در دهان گذاشته و شروع به جویدن کنید. درست است که در ابتدا طعم بی نظیر و خوبی نخواهید چشید اما خاصیت بی حس کنندگی ملایم آن خیلی زود پرزهای چشایی را با طعم آن همسو می کند.

مصرف آبلیمو برای صبح

بله، شما باید صبح خود را با آب لیمو آغاز کنید. لیمو سموم بدن همراه با چربی را از بین میبرد البته مخلوط آن با آب گرم بهتر است علاوه بر آب کردن چربی شکم , کبد را هم تقویت میکنید و سوخت وساز بدن را افزایش میدهد برای این کار: لیمو 1 عدد آب گرم یک شیشه متوسط آب لیمو ترش را بگیرید و با آب گرم مخلوط کنید هر روز صبح با معده خالی این نوشیدنی را بنوشید

چربی سوزی شکم با بادام

یکی از خارق العاده ترین موادی که با چاقی مبارزه میکند بادام می باشد. بادام چربی های خوب را بالا می برد. چگونه بادام چربی شکم را کاهش می دهد؟ چون بادام سرشار از مواد مغذی ضروری مانند منیزیم، پروتئین، ویتامین E و فیبر می باشد! هنگامی که پروتئین به اندازه کافی باشد، توده عضلانی بدون چربی به نوبه خود چربی را می سوزاند. الیاف خوب نه تنها برای هضم کمک میکند بلکه احساس پری در زمان پر خوری به شما دست می دهد. چربیهای اشباع نشده و یا چربی های خوب در بادام نه تنها در کاهش وزن، موثر است بلکه به کاهش شاخص توده بدن (BMI) کمک میکند. بادام دارای مزایای بسیاری دیگر به غیر از معجزه کاهش وزن است. بادام برای بیماری های قلبی و دیابت نیز خوب است بنابراین، بدون هیچ گونه نگرانی، شما می توانید بادام را روزانه بخورید. اما به یاد داشته باشید،. یک تعداد انگشت شماری از آنها، 10-20 بادام در روز، نه بیش از آن! بله، ولی باید ساده باشد و سرخ شده و یا بو داده نباشد. 6-8 بادام در طول شب خیس کنید. باید صبح ناشتا بخورید . با این حال، اگر روزانه آب لیموی ناشتا می خورید بادامها ی خیس شده را 30-40 دقیقه بعد بخورید این باد مها را میتوانید در صبحانه یا در سالاد و یا مخلوط فرنی و یا حتی به غلات صبحانه خود به شیر اضافه کنید زمانیکه احساس گرسنگی می کنید بادام را بجای اسنک بخورید

چربی سوزی شکم با خیار

خیار یک غذای تابستانی است اما آنچه جالب است این است که برای سوزاندن چربی مواد غذایی بسیار عالی است! الیزابت SOMER یک متخصص تغذیه است و در کتاب “تغذیه برای زنان،” درباره شیوه هایی برای کاهش وزن می گوید: خیار دارای محتوای غنی شامل دو مواد معدنی گوگرد و سیلیکون است. خیار ممکن است به همین دلیل چربی سوز است. خیار نیز آب زیادی دارد و در نتیجه به عنوان دیورتیک از نفخ شکم پیشگیری میکند. هنگامی که به خیار آبلیمو میزنیم ، برای سوزاندن چربی فوق العاده مفید می شود چون لیمو فوق العاده افزایش سوخت و ساز بدن و محتوای اسیدی خود را بالا برده و به از بین بردن چربی کمک میکند. خیار حاوی حدود 96٪ آب دارد و تنها در حدود 45 کالری در کل یک خیار وجود دارد. چگونه از خیار برای کاهش چربی شکم استفاده کنیم.اضافه کردن یک کاسه خیار قطعه قطعه شده به صبحانه سالاد خیار هر روز با ناهار. اضافه کردن یک مقدار آب لیمو، فلفل، نمک یا سرکه و برخی گیاهان به علاوه روغن زیتون هر کجا که که می روید با خود خیار ببرید سر کار، شرکت و یا مکان هایی که روزانه زمانهای زیادی را میگذرانید و در هنگام گرسنگی بجای اسنک خیار بخورید

چربی سوزی با گریپ فروت

گریپ فروت خاصیت چربی سوزی جادویی ندارد اما به شما در داشتن احساس سیری کامل کمک می کند و دلیلش هم این است که گریپ فروت حاوی فیبر محلول است و طول می کشد که هضمشود. یک لیوان آب گریپ فروت قبل از غذا اگر میل شود، احساس سیری می دهد و شما کالری کمتری در طول غذا خوردن دریافت می کنید.

چربی سوزی با تخم ‌مرغ

برای لاغری باید میزان کالری‌ های دریافتی ‌تان را کاهش دهید اما به پروتئین نیاز مبرم دارید. تخم ‌مرغ هم یکی از منابع طبیعی پروتئین است. مطالعات نشان می ‌دهد افرادی که رژیم غذایی سرشار از پروتئین دارند (یعنی 40 درصد پروتئین و 30 درصد کربوهیدرات‌ ها) بعد از یک سال به میزان 38 درصد چربی بیشتری نسبت به افرادی که کربوهیدرات ‌های بیشتری مصرف می ‌کنند (یعنی 55 درصد کربوهیدرات و 15 درصد پروتئین) از دست داده و لاغرتر شدند.

بیشتر بخوانید : چربی خون ♥ چربی سوز شکم ♥ چربی سوز طبیعی ♥ چاق شدن در یک هفتهچاق شدن با شیر خشک

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.