موسیقی های محلی ایرانی

موسیقی های محلی ایرانی امروزه خواننده های موفق کشورمان به این نتیجه رسیده اند که ملودی های موسیقی های محلی ایرانی همچنان محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده و استفاده …

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد کانسپچوالیسم یا «هنر مفهومی» دستاوردی از آوانگاردگرایی در هنر مدرن است. در جریان گرایشات مدرنیسم، اکثر نقاشان مدرنیسم در زمینه مجسمه سازی، ماتریال شناسی، گرافیک و …

جشن دندونی | عکس و گیفت جشن دندونی دخترانه و پسرانه

جشن دندونی | عکس و گیفت جشن دندونی دخترانه و پسرانه

جشن دندونی جشن دندونی یک جشن جالب است که به مناسبت دندان در آوردن نوزاد در کشور ما گرفته می شود. این جشن دارای آداب خاصی است که در این مطلب از …

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی 100 درصد و نمونه سوالات آیین نامه اصلی

 

برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی بهتر است قبل از آزمون آیین نامه اصلی با انواع نمونه سوالات آیین نامه اصلی آشنا شوید . با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی از سایت   http://soal-aeennameh.com با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید .

آیا قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه اصلی امکان پذیر است ؟

پاسخ این است که با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی می توان امیدوار بود با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد در آزمون نامه اصلی قبول شد .

البته این بستگی دارد که شما چه نمونه سوالات آیین نامه اصلی ای را می خوانید و کدام نمونه سوالات آیین نامه اصلی را دانلود کرده اید .

باید سعی کنید نمونه سوالات آیین نامه اصلی کاملا استاندارد و مجموعه سوالات آیین نامه اصلی استاندارد و مهم با جواب را دانلود کنید و قبل از آزمون آیین نامه اصلی چندین بار این سوالات را بخوانید .

قبولی در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی

اگر در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول نشوید و به هر دلیلی در امتحان اصلی ایین نامه رانندگی مردود شوید باید مجددا برای شرکت در ازمون ایین نامه اصلی هزینه ای پرداخت کنید و مجددا در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید .

این روند تا قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ادامه دارد .

برای قبولی در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی سعی کنید هر چه بیشتر با نمونه سوالات آیین نامه اصلی قبل از امتحان آشنا شوید و انواع تست های آیین نامه اصلی رانندگی را حل کنید .

آزمون آیین نامه اصلی چند سوال دارد ؟

ازمون ایین نامه اصلی شامل ۳۰ سوال می باشد و این امتحان توسط افسر راهنمایی و رانندگی از داوطلبان گواهینامه رانندگی گرفته می شود .

حداقل نمره قبولی برای ازمون ایین نامه اصلی

داوطلبان و متقاضیان گواهینامه رانندگی برای قبولی در ازمون ایین نامه راهنمایی و رانندگی لازم است حداقل نمره ۲۶ را از ۳۰ بگیرند در واقع متقاضیان گواهینامه رانندگی مجاز هستند حداکثر به ۴ سوال از ۳۰ سوال آیین نامه اصلی پاسخ اشتباه دهند یا اصلا پاسخ ندهند .

توصیه می کنیم این مقاله را هم بخوانید .

قبولی 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی

تفاوت ازمون ایین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی در چیست ؟

ازمون ایین نامه اصلی یا امتحان آیین نامه سرهنگ توسط افسر راهنمایی و رانندگی از متقاضیان گرفته می شود در حالی که آزمون مقدماتی آیین نامه معمولا توسط مدرس آیین نامه راهنمایی و رانندگی گرفته می شود .

در سوالات آزمون آیین نامه اصلی از بخش فنی نیز سوالاتی خواهد آمد . این در حالی است که معمولا آزمون آیین نامه مقدماتی شامل سوالات فنی نیست .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 6 فروردین 1397

1 دیدگاه

  • rewr آوریل 2018 در 11:39

    ewerewr

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.