5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد   خانه باید امنترین و زیباترین جای دنیا باشد؛ حتی اگر امکاناتتان خیلی کم است باز هم تا جایی که …

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی جدید در عصر حاضر است البته این نکته را در نظر داشته باشیم که رپورتاژ آگهی قبلا در تلویزیون و رسانه …

5 قانون طلایی برای لباس پوشیدن دانش آموزان

5 قانون طلایی برای لباس پوشیدن دانش آموزان

5 قانون طلایی برای لباس پوشیدن دانش آموزان درست مثل هر جای دیگری، مدرسه و هر محیط آموزشی، محیط اجتماعی محسوب میشوند. به همین دلیل هم اهمیت دارد برای فرزندانمان چه نوع …

تیتر مطلب : پیشنهاد راه‌هایی ساده برای کوچک کردن بینی!
زیبایی برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، هر خانم، دارای زیبایی منحصر به فردی است ولی برخی از خانم‌ها با نازیبا بودن و یا ایراد کوچک داشتن یک عضو در چهره و یا اندام، اعتماد به نفس خود را از دست داده و حتی زیبایی‌شان را احساس نمی‌کنند و هنگامی که اعتماد به نفس خانمی از بین برود دیگر حتی تمایل به عکس گرفتن ندارد و در صورت عکس گرفتن، تمایل به استفاده از آن به عنوان عکس پروفایل را ندارد. یکی از مهم‌ترین معیار زیبایی صورت، بینی است و خیلی از خانم‌ها با مشکل بزرگ و یا گوشتی بودن بینی مواجه هستند، بزرگ بودن بینی، اعتماد به نفس خانم‌ها را کاهش می‌دهد. شاید خیلی از ما فقط عمل جراحی را روشی برای کوچک کردن بینی بدانیم ولی به نظرتان بهتر نیست عمل جراحی، با همه‌ی خطراتش، آخرین روش باشد؟ در ادامه این مطلب، به نقل از مجله صورتی‌ها راه‌های ساده برای کوچک کردن بینی را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

راه‌های ساده برای کوچک کردن بینی

چند راه ساده برای کوچک کردن بینی وجود دارد، که در این مطلب سعی داشته‌ایم راحت‌ترین روش‌ها را برایتان معرفی کنیم:

کوچک کردن بینی با زنجبیل

کوچک کردن بینی با زنجبیل بسیار آسان است موادی که برای تهیه این محلول نیاز دارید، زنجبیل، سرکه سیب و خمیر دندان می‌باشد. برای تهیه آن، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا بینی خود را با آب و صابون پاکسازی کرده و سپس یک قاشق چایخوری زنجبیل را با یک قاشق چایخوری خمیر دندان و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط نمایید سپس این ترکیب را به مدت ۳۰ دقیقه روی بینی خود نگه دارید و سپس با آب گرم آن را پاک کنید. توجه داشته باشید که این محلول برای برخی از افراد حساسیت ایجاد می‌کند، پس مواظب باشید و در صورت احساس سوزش شدید، آن را پاک نمایید.

کوچک کردن بینی با ورزش

شاید به نظرمان عجیب باشد ولی با ورزش می‌توان به بینی حالت داد. یک تمرین ساده برای فرم‌دهی به بینی این است که با انگشت اشاره دو طرف بینی را فشار دهید و سپس هوا را به بیرون بدمید، این کار را در طول روز ۱۰-۱۵ بار انجام دهید.

با ماساژ بینی هم می‌توانید به فرم‌دهی بینی کمک کنید برای انجام این تمرین بهتر است بینی خود را از قسمت پل وسطی به طرفین به صورت دایره‌ای ماساژ دهید، این کار را ۵-۷ بار در طول روز انجام دهید.

تنفس عمیق نیز یک روش خیلی ساده برای کوچک کردن بینی می‌باشد. برای انجام این تمرین باید یکی از حفره‌های بینی خود را گرفته و با حفره دیگر نفس عمیق بکشید پس از هر تنفس، ۳ ثانیه نفس خود را حبس کنید، این تمرین را سه بار در طول روز انجام دهید.

کوچک کردن بینی با آرایش

یک روش ساده ولی غیر دائمی برای کوچک نشان دادن بینی، آرایش می‌باشد، با کمک آرایش می‌توانید بزرگ بودن و یا حتی گوشتی بودن بینی خود را پنهان کنید، کافیست کمی با اصول گریم بینی آشنا شوید. برای این کار به کرم‌های روشن کننده و تیره کننده نیاز دارید، در حالت کلی به روی بینی کرم پودر روشن می‌زنیم و برای اطراف آن از کرم پودر تیره استفاده می‌کنیم. ولی باید از آرایشگر برای گریم بینی کمک بگیرید زیرا برای هر بینی، گریم مخصوصی وجود دارد.

کوچک کردن بینی با یخ

شاید برایتان جالب و در عین حال عجیب باشد که با کمک یخ می‌توانید بینی خود را کوچک کنید. برای استفاده از یخ به عنوان کوجک کننده بینی باید مراحل زیرا را انجام دهید:

یک مکعب کوچک از یخ را در یک پارچه تمیر قرار داده و روی بینی خود بگذارید و ۱۰ دقیقه صبر کنید. یخ هم باعث از بین رفتن پف بینی خواهد شد و هم با سردی خود بینی را موقتاً کوچک می‌کند.

ممنون که با این مطلب همراه ما بودید ♥️ برگرفته شده از مطالب آموزشی مجله صورتی‌ها :

https://suratiha.com

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 مرداد 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.