قیمت رزرو هتل مشهد، افزایش یا کاهش؟

قیمت رزرو هتل مشهد، افزایش یا کاهش؟

قیمت رزرو هتل مشهد، افزایش یا کاهش؟ سفرها به طور کلی به دو دسته سفر تفریحی و سفر کاری تقسیم می‌شوند. سفر کردن یعنی دیدن، کشف کردن و تجربه کردن،‌ یعنی دیدن …

کاربردی ترین المانهای شهری

کاربردی ترین المانهای شهری

در سالیان اخیر تغییرات جدیدی در حوزه مدیریت شهر بوجود آمده که باعث تسهیل فعالیت شهروندان و بالا رفتن راندمان جامعه و در دراز مدت نیز منجر به پیشرفت و رشد آن …

مهره مار | خواص مهره مار اصل در قرآن چیست

مهره مار | خواص مهره مار اصل در قرآن چیست

مهره مار جسارت | مطالب جالب _ همه ما نام مهره مار را شنیده ایم و احتمالا حس خوبی به آن داریم ولی در واقع این مهره چیست و چه خواصی دارد …

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی 100 درصد و نمونه سوالات آیین نامه اصلی

 

برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی بهتر است قبل از آزمون آیین نامه اصلی با انواع نمونه سوالات آیین نامه اصلی آشنا شوید . با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی از سایت   http://soal-aeennameh.com با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید .

آیا قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه اصلی امکان پذیر است ؟

پاسخ این است که با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی می توان امیدوار بود با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد در آزمون نامه اصلی قبول شد .

البته این بستگی دارد که شما چه نمونه سوالات آیین نامه اصلی ای را می خوانید و کدام نمونه سوالات آیین نامه اصلی را دانلود کرده اید .

باید سعی کنید نمونه سوالات آیین نامه اصلی کاملا استاندارد و مجموعه سوالات آیین نامه اصلی استاندارد و مهم با جواب را دانلود کنید و قبل از آزمون آیین نامه اصلی چندین بار این سوالات را بخوانید .

قبولی در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی

اگر در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول نشوید و به هر دلیلی در امتحان اصلی ایین نامه رانندگی مردود شوید باید مجددا برای شرکت در ازمون ایین نامه اصلی هزینه ای پرداخت کنید و مجددا در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید .

این روند تا قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ادامه دارد .

برای قبولی در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی سعی کنید هر چه بیشتر با نمونه سوالات آیین نامه اصلی قبل از امتحان آشنا شوید و انواع تست های آیین نامه اصلی رانندگی را حل کنید .

آزمون آیین نامه اصلی چند سوال دارد ؟

ازمون ایین نامه اصلی شامل ۳۰ سوال می باشد و این امتحان توسط افسر راهنمایی و رانندگی از داوطلبان گواهینامه رانندگی گرفته می شود .

حداقل نمره قبولی برای ازمون ایین نامه اصلی

داوطلبان و متقاضیان گواهینامه رانندگی برای قبولی در ازمون ایین نامه راهنمایی و رانندگی لازم است حداقل نمره ۲۶ را از ۳۰ بگیرند در واقع متقاضیان گواهینامه رانندگی مجاز هستند حداکثر به ۴ سوال از ۳۰ سوال آیین نامه اصلی پاسخ اشتباه دهند یا اصلا پاسخ ندهند .

توصیه می کنیم این مقاله را هم بخوانید .

قبولی 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی

تفاوت ازمون ایین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی در چیست ؟

ازمون ایین نامه اصلی یا امتحان آیین نامه سرهنگ توسط افسر راهنمایی و رانندگی از متقاضیان گرفته می شود در حالی که آزمون مقدماتی آیین نامه معمولا توسط مدرس آیین نامه راهنمایی و رانندگی گرفته می شود .

در سوالات آزمون آیین نامه اصلی از بخش فنی نیز سوالاتی خواهد آمد . این در حالی است که معمولا آزمون آیین نامه مقدماتی شامل سوالات فنی نیست .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 6 فروردین 1397

1 دیدگاه

  • rewr آوریل 2018 در 11:39

    ewerewr

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.