چگونگی فرآیند شکایت از کارفرما بابت حقوق و دستمزد + راهنمایی کامل

چگونگی فرآیند شکایت از کارفرما بابت حقوق و دستمزد + راهنمایی کامل فرآیند شکایت از کارفرما بابت حقوق و دستمزد به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار بگیرد. خیلی از مواقع اتفاق …

مدیریت و برنامه‌ریزی سه‌ سوته یک سفر

مدیریت و برنامه‌ریزی سه‌ سوته یک سفر

مدیریت و برنامه‌ریزی سه‌ سوته یک سفر می دانیم که برنامه‌ریزی برای سفر می تواند بسیار وقت گیر و دشوار باشد، دشوارتر از آن زمانی هست که با بچه ها سفر می‌کنیم. …

مقایسه شرکت بلو اسکای و ApplyBoard

مقایسه شرکت بلو اسکای و ApplyBoard

تحصیل در خارج از کشور این روز ها طرفداران زیادی دارد. اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی آن هم به تنهایی کار چندان ساده ای نیست. موسسات بسیاری هستند که برای تحصیل در …

هشت اصل مهم برای انتخاب لباس راحتی خانمها

تاثیر لباس روی دیگران تنها بخشی از اهمیت آن است؛ بخش اصلی اهمیت لباسی که انتخاب میکنید، به دلیل تاثیر آن روی خودتان است. لباس یک زن با احساس خوبی که به او میدهد، باعث میشود اعتماد به نفسش هم بالاتر برود و روحیه بهتری پیدا کند. احساس اعتماد به نفس هم به راحتی به دیگران قابل انتقال است. بنابراین علاوه بر لباس مهمانی که همه آن را میبینند، لباس راحتی منزل هم اهمیت خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت. در این مقاله با بعضی از انواع لباس راحتی زنانه که وجودشان بین لباسهایتان ضروری است و همچنین قوانین انتخاب آنها آشنا میشوید.

8-به فرم بدنتان دقت کنید

یکی از بهترین گزینههایی که میتواند به شما در انتخاب لباس راحتی کمک کند، شناسایی فرم بدن است. بر اساس این فرم میتوانید لباسهایی را برای خودتان انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان میدهند. فرمهای کلی بدن شامل ساعت شنی، مستطیل، مثلث وارونه، گلابی و سیب میشود. قواعد مربوط به پوشیدن هر کدام از این فرمها با بقیه فرق دارد و دلیل اینکه بعضیها آراستهتر از بقیه به نظر میرسند، دانستن همین قواعد است.

7-لباس راحتی همه فن حریف

یکی از انواع لباس راحتی که تقریبا به تمام انواع فرمهای بدن میآید پیراهنهای معروف باکسی Boxy است. این پیراهنها مستطیل شکل هستند و پارچه آنها کمی پف دارد. چه لاغر باشید و چه چاق، میتوانید این پیراهن را تنتان کنید و مطمئن باشید به شما میآید. کسانی که لاغر هستند، میتوانند با استفاده از یک کمربند به لباس فرم بدهند. سرماییها میتوانند آن را با یک مدل سرهمی و سارافون زنانه خانگی و مجلسی یا رویه همراه کنند و استایل زیباتری برای خودشان بسازند. کسانی که فرم بدنشان شبیه گلابی است (Pear shaped Body) هم میتوانند لباس را بدون اضافه کردن کمربند مورد استفاده قرار دهند.

6- بلوز گشاد و لگینگ برای چه کسانی مناسب است؟

ترکیب لگینگ یا شلوارهای استرچ با بلوز آزاد یکی از زیباترین ترکیب لباسهای خانگی است. شما میتوانید لگینگ برمودا را به همراه یک تیشرت شاد خنک در تابستان بپوشید و از یک لگینگ قد 90 در کنار یک پلیور گرم و نرم برای فصل زمستان کمک بگیرید. نکته مهم این است که این ترکیب لباس که طی سالهای اخیر محبوبیت زیادی بین خانمها پیدا کرده است؛ برای خانمهایی مناسب است که فرم بدنشان ترجیحا ساعت شنی و مستطیلی است. داشتن پاهای لاغر و بالاتنه توپُر، فرم بدن سیب را میسازد و کسی که این فرم اندام را دارد، با انتخاب ست بالا خودش احساس زیبایی زیادی نخواهد کرد؛ چون بلوز گشاد بالاتنهاش را بزرگتر و شلوار تنگ لاغری پاهایش را بیشتر نشان میدهد. همچنین خانمهایی که پاهای پرانتزی دارند هم نباید از لگینگ استفاده کنند. اگر قد این خانمها بلند است، بهتر است سراغ شلوار راحتی دمپا گشاد بروند و اگر قد کوتاهی دارند باید از شلوار راسته راحتی کمک بگیرند.

5-انتخاب لباس خواب راحت

انواع لباس خواب زنانه رسمی و انواع لباس خوابهای راحتی شامل تاپ و شلوارک و همچنین بلوز و شلوار در بازار موجود هستند. اگر مرتب از خودتان میپرسید کدام یک برای شما مناسبتر است؛ به احساستان رجوع کنید. واقعیت این است که گاهی وقتها دوست دارید جلوی تلویزیون لم بدهید و یک لیوان چای گرم بنوشید و احساس راحتی کنید. مسلما در چنین شرایطی که بدنتان به آرامش بیشتری نیاز دارد، انتخاب یک بلوز و شلوار در فصلهای سرد گزینه بهتری از لباس خواب توری یا ساتن است. گاهی وقتها هم ممکن است دوست داشته باشید شیک بودنتان را بیشتر از احساس راحتیتان نشان دهید؛ در این صورت انواع لباس خواب زنانه توری و ساتن به کمک استایل شما خواهد آمد و زیبایتان را بیشتر خواهد کرد.

4-انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

ممکن است با خودتان فکر کنید چون در خانه، تعداد آدمهایی که شما را میبینند کمتر است و با آنها احساس صمیمیت بیشتری میکنید، ایرادی ندارد اگر هر لباسی که دم دستتان آمد را بپوشید یا برای خرید لباس به بعضی نکتهها دقت نکنید. این طرز فکر اما اشتباه است و اتفاقا زیباتر بودن برای خودتان و مهمترین افراد زندگیتان همانقدر اهمیت دارد که برای حاضر شدن در جمع مهم است. به همین دلیل صرف راحت بودن لباس خانگی نباید باعث شود به نکاتی مثل رنگ آن دقت نکنید. لباس راحتیتان باید بر اساس تناژ رنگ پوست شما انتخاب شود و رنگی داشته باشد که جذابیت شما را بالا ببرد. پوشیدن هر رنگی در خانه باعث میشود کمکم دقتتان را برای انتخاب رنگ لباس بیرون هم از دست بدهید.

3-حواستان به طرح لباس باشد

شاید برایتان جالب باشد بدانید طرح پارچه لباس میتواند جذابیتتان را بیشتر یا کمتر کند. برای مثال ممکن است دوست داشته باشید از یک لباس با خالهای درشت به عنوان لباس راحتی منزل استفاده کنید. پوشیدن طرحهای درشت در صورتی برای شما بهتر عمل میکند که اندام لاغری داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است از پیراهنی با خالهای ریز استفاده کنید. اگر قرار است پارچه را خودتان انتخاب کنید و سفارش دوخت آن را بدهید علاوه بر توجه به این نکته، مقداری پارچه اضافه تر هم بگیرید و از آن یک تل یا هدبند تهیه کنید. پوشیدن لباسی با طرح یکسان و به کار بردن اکسسوری همشکل آن زیباییتان را بیشتر خواهد کرد.

2-ترکیب طرحها با سادگی

نکته بعدی که درباره طرحها باید به آن توجه داشته باشید، ترکیب کردن لباسهای طرحدار با لباسهای ساده است. در نمونه بالا به جای استفاده از یک جوراب شلواری طرحدار در کنار پیراهن خالخالی سراغ یک جوراب ساده بروید. اگر معمولا بلوز و شلوار میپوشید هم به این نکته دقت کنید؛ برای مثال بلوز طرحدارتان را با یک شلوار ساده ست کنید تا زیبایی بیشتری به استایلتان بدهید.

1 – توجه به قد مهم است

اگر قدتان کوتاه است و دوست دارید با استفاده از لباس راحتی منزل، خودتان را بلندتر نشان دهید، سراغ استفاده از رنگهای متعدد نروید. مثلا یک بلوز صورتی و یک شلوار آبی نپوشید. بلکه میتوانید یک بلوز آبی ملایم را با شلواری به همین رنگ یا از همین خانواده ترکیب کنید. پوشیدن رنگهای مشابه قد شما را بلندتر نشان میدهد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 23 آبان 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.