خواص و فواید مصرف روغن هل سبز و سیاه برای پوست

خواص و فواید مصرف روغن هل سبز و سیاه برای پوست

روغن هل روغن هل ,خواص روغن هل,مضرات روغن هل,خواص روغن هل برای پوست,طرز تهیه روغن هل,روغن هل خواص,روغن هل سیاه,خواص روغن هل سیاه,مضرات روغن هل سیاه توضیحاتی در مورد روغن هل روغن …

همه چیز درباره خواص درخت مسواک یا اراک برای دندان

همه چیز درباره خواص درخت مسواک یا اراک برای دندان

درخت مسواک درخت مسواک ,درخت مسواک چیست؟,درخت مسواک چوبی,درخت مسواک اسم,درخت مسواک نام,درخت مسواک در ایران,درخت مسواک روازاده,نام درخت مسواک چیست,چوب درخت مسواک چیست توضیحاتی در مورد درخت مسواک درخت مسواک، چوج …

خواص و روش تکثیر و نگهداری گل داوودی سفید مینیاتوری

خواص و روش تکثیر و نگهداری گل داوودی سفید مینیاتوری

گل داوودی گل داوودی ,گل داوودی به انگلیسی,گل داوودی مینیاتوری,گل داوودی سفید,گل داوودی کریستال,گل داوودی کریستالی,گل داوودی زرد,گل داوودی نماد چیست,گل داوودی قرمز توضیحاتی در مورد گل داوودی گل داودی با نام …

مضرات و خواص گل محمدی برای لاغری و کاهش وزن

خواص گل محمدی برای لاغری ، خواص گل محمدی در لاغری , خواص گل محمدی برای لاغری چیست , مهمترین خواص گل محمدی برای لاغری , بهترین خواص گل محمدی برای لاغری

خواص گل محمدی برای لاغری ، خواص گل محمدی در لاغری , خواص گل محمدی برای لاغری چیست , مهمترین خواص گل محمدی برای لاغری

مضرات و خواص گل محمدی برای لاغری و کاهش وزن در سایت جسارت.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

آشنایی با دمنوش لاغری گل محمدی

همانطور که می دانید گل سرخ یا گل محمدی دارای ماده ای به نام دیورتیک (ادرار آور) است این ماده سبب می شود کلیه ها مقدار بیشتری سدیم از بدن خارج نماید که سبب سم زدایی بدن می شود. این دمنوش شادی بخش بوده و مقوی قلب و ضد صفرا می باشد. گل سرخ ترمیم کننده زخم و درمان یبوست می باشد.

مواد لازم و طرز تهیه دمنوش گل محمدی برای لاغری

مواد لازم :  یک مشت گلبرگ تازه یا خشک شده گل محمدی نصف فنجان آب ، طرز تهیه : حواستان باشد اگر از گلبرگ تازه استفاده می نمایید به سموم آلوده نباشید.گلبرگ و اب را داخل قوری ریخته و روی شعله قرار دهید و بگذارید 15 الی 20 دقیقه بجوشد و از صافی رد نمایید. هر روز نصف فنجان از این دمنوش میل نمایید و حتی می توانید با معده خالی مصرف کنید.

خواص دارویی گل محمدی چیست؟

چای گل محمدی در بهبود دردهای قاعدگی موثر است. دمنوش گل سرخ موجب افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها شده و ریه‌ها را تقویت می‌کند گل سرخ منبع آنتی اکسیدان بوده و از خواص دمنوش گل سرخ می‌توان به خاصیت ضد سرطانی آن اشاره کرد. دمنوش گل محمدی عوارض و نشانه‌های سرماخوردگی، آنفلوآنزا، زکام و گرفتگی‌های برونشی را از بدن دور می‌کند. غرغره کردن دم کرده یا دمنوش گل محمدی گلو درد را برطرف می‌کند. دمنوش این گیاه بوی بد دهان را رفع می‌کند. چای گل سرخ باعث تسکین دستگاه عصبی می شود. دمنوش این گیاه برطرف کننده نفخ معده است. دمنوش گل سرخ تب بر است. تقویت کننده و برطرف کننده ناراحتی‌های ریه، کلیه و تپش شدید قلب است.

خواص گل محمدی برای دردهای زنانه

چای گل سرخ همچنین در بهبود دردهای قاعدگی موثر است. اگر شما نیز از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید حتماً این چای را در برنامه روزانه تان بگنجانید. به عقیده برخی متخصصان این گل همچنین در تنظیم قاعدگی نامنظم یا شدید موثر است. گفتنی است که گل محمدی برای افزایش میل جنسی نیز موثر عمل می کند.

خواص گل محمدی برای اختلالات تنفسی

چای گل محمدی برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است. بنابراین توصیه می شود با فرا رسیدن روزهای سرد سال از این چای غافل نباشید.

خواص گل محمدی برای سم زدایی از بدن

مصرف منظم چای گل محمدی در گام اول به سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. چون روی کبد و صفرا تأثیر داشته و باعث تمیزی آن ها می شود. این نوشیدنی معطر ادرارآور است و به کنترل حالت احتباس آب در بدن کمک می کند. البته باید گفت که با یک گل بهار نمی شود. یعنی با نوشیدن یک فنجان چای گل محمدی نمی توانید از این خواص بی نظیر بهره مند شوید. باید این نوشیدنی را به صورت منظم و یک دوره درمانی میل کنید.

خواص گل محمدی برای پیشگیری از سرطان

استفاده از آنتی اکسیدان ها را می توان یکی از اصلی ترین عوامل برای مقابله با ابتلا به سرطان برشمرد. به همین سبب پزشکان دائما افراد را به مصرف مواد خوراکی حاوی آنتی اکسیدان توصیه می کنند. چای گل محمدی از جمله غنی ترین منابع آنتی آکسیدان است. وجود کاتچین در این چای می تواند عاملی بسیار مفید در مقابله با سرطان باشد. آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت کرده و به این ترتیب از بروز سرطان ها پیشگیری می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی نه تنها از آسیب های رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند بلکه بدون آسیب رساندن به سلول های سالم اطراف، باعث نابودی سلول های سرطانی می شود. در واقع این گل باعث بهبود سلامت درون و بیرون بدن و حفظ جوانی آن می شود.مصرف عصاره ی گل محمدی باعث از بین رفتن و یا کاهش تکثیر سلول های سرطانی در معده می شود.

خواص گل محمدی برای تب

اگر تب دارید می توانید به این چای اعتماد کنید. چای گل محمدی باعث کاهش دمای بدن شده و تب را کاهش می دهد. این چای برای پاکسازی بدن و کاهش التهاب و همچنین برطرف کردن ضایعات پوستی نیز موثر است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که گل سرخ از تشدید عفونت جلوگیری می کند.

خواص گل محمدی برای اضطراب

اصلی ترین خاصیتی را که درباره خواص چای گل محمدی می شناسیم خواصیت آرام بخش بودن این دمنوش است. نوشیدن چای گل محمدی تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر اعصاب انسان دارد. نوشیدن دمنوش گل محمدی می تواند خستگی یک روز کاری را بطور کلی از تن شما بیرون کند و شما با انرژی دوچندان ساعاتی خوش را در کنار خانواده بگذرانید. همچنین این نوشیدنی توانایی از بین بردن خستگی و بی خوابی را نیز در خود جای داده است.

خواص گل محمدی برای لاغری

بیشتر بخوانید :

عکس و پرورش و خواص گل محمدی برای یبوست در بارداری با ماست

همه چیز در مورد خواص گل محمدی و فشار خون و کنترل این بیماری

مضرات گل محمدی خواص گل محمدی برای پوست و اعصاب

طرز تهیه و روش آماده سازی شربت گل محمدی خیلی خوش عطر و خوشمزه

خواص درمانی گل محمدی+کاشت و نگهداری در گلدان

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.