همه چیز درباره آشنایی با عوارض و انواع سایز پروتز سینه و شیردهی

همه چیز درباره آشنایی با عوارض و انواع سایز پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه پروتز سینه ,پروتز سینه و شیردهی,انواع سایز پروتز سینه,انواع پروتز سینه,بهترین دکتر پروتز سینه,ورم سینه بعد از پروتز,پروتز سینه نی نی سایت توضیحاتی در مورد پروتز سینه پروتز سینه امروزه …

همه چیز درباره مصرف قرص عفونت روده و معده

همه چیز درباره مصرف قرص عفونت روده و معده

قرص عفونت روده قرص عفونت روده ,قرص عفونت روده چیست,قرص عفونت روده و معده,قرص عفونت روده ای,قرص عفونت روده بزرگ,قرص برای عفونت روده,قرص برای عفونت روده در این مطلب از سایت جسارت …

آموزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی

آموزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی

آموزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی ماساژ,ماساژ تایلندی,ماساژ در منزل,ماساژ بدن,ماساژور,ماساژ به انگلیسی,ماساژ صورت,ماساژ در تهران,ماساژ صورت با قاشق,ماساژ صورت تصویری,ماساژ صورت برای چاقی,ماساژ صورت با یخ,ماساژ صورت برای ایجاد گونه,ماساژ صورت با …

خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد

خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد در سایت جسارت

نعناع و فشار خون,نعناع کاهش فشار خون,عرق نعنا و فشار خون,عرق نعنا فشار خون,عرق نعنا برای فشار خون,تاثیر نعناع بر فشار خون,اثر نعناع بر فشار خون,تاثیر نعناع در فشار خون,چای نعناع برای فشار خون

خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد

نعناع و فشار خون , عرق نعناع و فشار خون , نعناع فشار خون , چای نعناع و فشار خون

در این مطلب از فشارخون، از بیماری خود آگاه نیستند، توصیه بر کنترل منظم آن وجود دارد، زیرا این بیماری مانند بالا بودن چربی‌های خون، می ‌تواند برای سال ها بی‌ سر و صدا وجود داشته باشد، بدون آن که هیچ گونه علائمی را در شخص مبتلا بروز دهد.

آشنایی با نعناع و خواص آن

نعنا، یک سبزی معطری با طبیعتی گرم و خشک است و علاوه بر اینکه به صورت خام، یکی از اجزای مهم سبزی‌خوردن و حتی برخی از سالادهاست؛   به صورت خشک‌شده هم، ازجمله طعم‌دهنده‌های بسیاری از انواع سس‌ها، ماست‌های معمولی، ماست‌های مخلوط مانند برانی و نوشیدنی‌های صنعتی مانند دوغ به شمار می‌آید.ثابت شده است که شیوع آنفلوآنزا، سرفه، ناراحتی‌های روحی و عصبی، بواسیر، تپش قلب و سکسکه نیز مفید است. – برای رفع سینه درد و سرفه، دم‌کرده نعنا را به صورت گرم بنوشید. – با توجه به اینکه مصرف نعنا به مقدار زیاد سبب بالارفتن فشار خون می‌شود، خوردن مقدار زیادی از آن به افراد سالمند هرگز توصیه نمی‌شود. – اگر در اثر سرماخوردگی بینی‌تان گرفته است، چند برگ نعنا را در آب درحال جوش بریزید و بخور دهید. – علاوه بر خود نعنا، روغن آن نیز برای درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها و به طور کلی جراحات و همچنین به عنوان مرهم و جلوگیری‌کننده از ایجاد عفونت مفید است.

آشنایی با عرق نعناع و خواص آن

افرادی که در اصطلاح سرد مزاج هستند به این معنا که بدن‌شان معمولا سرد است و گه‌گاه دچار افت فشار خون می‌شوند بهتر است از نسخه دم کرده نعنا و عسل استفاده کنند. برای تهیه این دم کرده کافی است یک قاشق غذاخوری نعنا را به‌مدت 10دقیقه در آب جوش بریزند و پس از این مدت آن را صاف کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و میل کنند. این نسخه را می‌توانید هنگامی که این افراد دچار ضعف و افت فشار می‌شوند به آن‌ها بدهید.

خواص درمانی نعناع

مهم‌ترین خاصیت درمانی نعنا، اثربخشی آن بر دردهای دستگاه گوارش شامل اسهال است. برای این منظور کافی است 10 گرم از نعنا خشک‌شده را در یک لیتر آب دم کرده یا از عرق نعنا استفاده کنید. نعنا علاوه بر مورد فوق، اشتها‌برانگیز و نشاط‌آور بوده و برای درمان سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سرفه، ناراحتی‌های روحی و عصبی، بواسیر، تپش قلب و سکسکه نیز مفید است.

خواص و مضرات مصرف نعناع و فشار خون را بالا میبرد

نعناع و فشار خون , عرق نعناع و فشار خون , نعناع فشار خون , چای نعناع و فشار خون

فشار خون بالا در افراد چاق،  دو برابر افرادی که اضافه وزن ندارند و در محدوده وزن طبیعی هستند، شایع ‌تر است . در این موارد، کاهش اندک وزن نیز به پایین آوردن فشار خون شما کمک می‌ کند.

چای نعناع و فشار خون

برای رفع سینه درد و سرفه، دم‌کرده نعنا را به صورت گرم بنوشید. با توجه به اینکه مصرف نعنا به مقدار زیاد سبب بالارفتن فشار خون می‌شود، خوردن مقدار زیادی از آن به افراد سالمند هرگز توصیه نمی‌شود. اگر در اثر سرماخوردگی بینی‌تان گرفته است، چند برگ نعنا را در آب درحال جوش بریزید و بخور دهید. علاوه بر خود نعنا، روغن آن نیز برای درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها و به طور کلی جراحات و همچنین به عنوان مرهم و جلوگیری‌کننده از ایجاد عفونت مفید است.

نعناع و فشار خون

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 دی 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.