پیشگیری از نفخ ، ترش کردن ، سکسکه و …

پیشگیری از نفخ ، ترش کردن ، سکسکه و …

پیشگیری از نفخ ، ترش کردن ، سکسکه و … نفخ,بیماری نفخ,نفخ در بارداری,علائم نفخ,درمان نفخ,درمان نفخ با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان نفخ,نفخ را چگونه درمان کنیم,نفخ در کودکان,نفخ در …

درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی

درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی

درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی در سایت جسارت بهار نارنج و پریود ,بهار …

خواص و عوارض گل محمدی در بارداری و برای زن حامله

خواص و عوارض گل محمدی در بارداری و برای زن حامله

خواص و عوارض گل محمدی در بارداری و برای زن حامله خواص و عوارض گل محمدی در بارداری و برای زن حامله در بارداری در سایت جسارت در این مطلب از سایت …

قرص حجم دهنده بازو

قرص حجم دهنده بازو ,قرص های حجم دهنده بازو,قرص حجم دهنده عضلات بازو,بهترین قرص حجم دهنده بازو,مهم ترین قرص حجم دهنده بازو,قرص های حجم دهنده بازو,,نام قرص حجم دهنده بازو,اسم قرص حجم دهنده بازو,قرص حجم دهنده بازو و بدنسازی

قرص حجم دهنده بازو

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد همه چیز در مورد بهترین قرص حجم دهنده بازو و عوارض آن صحبت کنیم.امیدواریم که این مطلب مورد توجه و عنایت شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص حجم دهنده بازو

روش های مختلفی برای عضله سازی در بدن وجود دارد. برای عضله سازی زمان و تلاش زیادی لازم است. با استفاده از قرص حجم دهنده عضلات می تواند رسیدن به این هدف را کمی راحت تر کند.در این مطلب از سایت جسارت به همه چیز در مورد بهترین قرص حجم دهنده بازو و عوارض آن می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

قرص حجم دهنده بازو اکساندرولون

قرص های حجم دهنده بازو تنوع زیادی دارند.یکی از انواع قرص های حجم دهنده عضلات ، قرص اکساندرولون است که در واقع یک استروئید ساخت انسان است و عملکرد آن شبیه تستوسترون (یک استروئید طبیعی ) می باشد. قرص اکساندرولون برای افزایش حجم عضلات به کار می رود.قرص اکساندرولون برای پیشگیری از افزایش وزن پس از جراحی گسترده، عفونت مزمن و یا ضربه ی شدید و موارد دیگری که باعث افزایش وزن نابجا شود، استفاده می شود.قرص اکساندرولون همچنین برای کاهش از دست دادن عضلات ناشی از درمان با کورتیکواستروئیدها و کاهش درد استخوانی در پوکی استخوان به کار می رود.این دارو را دقیقا طبق دستور پزشک مصرف کنید. اگر متوجه دستورالعمل ها نشدید، از پزشکتان، پرستار یا داروساز بخواهید که مصرف قرص اکساندرولون را برای شما توضیح دهد. قرص اکساندرولون را با یک لیوان پر آب بخورید نه مقدار کمتر. اکساندرولون را می توان همراه با غذا یا بدون غذا مصرف کرد. برای بهره ی بیشتر از حجم دهندگی عصلات توسط اکساندرولون، مصرف منظم آن مهم است و بی نظم خوردن دارو اثرش را خیلی کم می کند. پزشک شما ممکن است به خاطر پیشرفت و عوارض جانبی، آزمایش های خون یا سایر ارزیابی های پزشکی را در طول درمان با قرص اکساندرولون بخواهد. اکساندرولون را در دمای اتاق دور از رطوبت، گرما و نور مستقیم قرار دهید.

تداخل دارویی قرص حجم دهنده بازو اکساندرولون

قبل از مصرف قرص اکساندرولون، اگر در حال استفاده از هر یک از داروهای زیر هستید، ممکن است نیاز به تنظیم دوز یا نظارت خاص داشته باشید. یک ضد انعقاد (رقیق کننده خون) مانند وارفارین (کومادین)؛ یا انسولین یا داروهای دیابتی خوراکی مانند گلیپیزید (گلوکوترول)، گلوبئورید (دیابتا، گلیناز، میکروناز)، گلیبورید (آماریل)، کلرپروپامید (دیابینز)، استوهگزامید (دیملور)، تولبوتامید (اوریناز)، تولازامید (تولیناز) و دیگر موارد دارویی غیر از موارد ذکر شده در اینجا نیز ممکن است با اگزوندرولون تداخل داشته باشند. قبل از مصرف داروهای تجویزی یا بدون نسخه، از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و محصولات گیاهی، با پزشک و داروساز خود صحبت کنید.

عوارض قرص حجم دهنده بازو اکساندرولون

در موارد نادر، موارد جدی و حتی کشنده اختلالات کبدی در طول درمان با اکساندرولون ایجاد شده است. اگر دچار درد شکمی، مدفوع روشن، ادرار تیره، خستگی غیرمعمول، تهوع یا استفراغ یا زرد شدن پوست یا چشم شدید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید؛ چرا که ممکن است علائم اولیه مشکلات کبدی باشد. اگر هرگونه عوارض جانبی جدی زیر را تجربه کردید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید یا به اورژانس مراجعه کنید: • یک واکنش آلرژیک (دشواری تنفس؛ بسته شدن گلو؛ تورم لب ها، زبان یا صورت و یا کهیر) • تورم دست ها یا پاها (به خصوص قوزک پا) • نعوظ مکرر یا پایدار، درد یا بزرگ شدن پستان (در بیماران مرد) • تغییرات صدا (خشونت، بم شدن)، ریزش مو، رشد مو ى صورت، بزرگ شدن کلیتوریس یا بی نظمی قاعدگی (در بیماران زن)

نکاتی در مورد مصرف قرص حجم دهنده بازو اکساندرولون

پیش از مصرف قرص اکساندرولون باید درباره ی چه چیزهایی با پزشک مشورت کنم؟• اگر به قرص اکساندرولون یا هر ترکیبی از آن آلرژی دارید. • اگر به داروهایی شبیه به قرص اکساندرولون و یا هر گونه دارو، غذا یا سایر مواد دیگر حساسیت دارید. در صورت وجود حساسیت، علائم خود را که شامل بثورات، کهیر ها، خارش، تنگی نفس، ناله ی بازدمی(ویز)، سرفه کردن، تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو و یا غیره می شود به پزشک خود مطرح کنید. • چنانچه هریک از این مشکلات را دارید: سرطان پستان، میزان بالای کلسیم خون، بیماری کلیوی، قند خون بالا (دیابت) یا سرطان پروستات

مصرف قرص حجم دهنده بازو در بارداری

این قرص را در هنگامی که تصمیم برای بچه دار شدن دارید مصرف نکنید.در هنگام مصرف قرص اکساندرولون از روش های جلوگیری از بارداری حتماً استفاده کنید. این دارو می تواند اثرات مخربی را بر جنین بگذارد. پس اگر در هنگام مصرف قرص اکساندرولون باردار هستید یا باردار می شوید، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. قرص اکساندرولون در دسته ی X داروها قرار دارد. این به این معنی است که اکساندرولون باعث ایجاد نقایص مادرزادی در جنین می شود. اگر باردارید یا قصد دارید در طول درمان باردار شوید، نباید قرص اکساندرولون مصرف کنید. هنوز مشخص نشده که قرص اکساندرولون با شیر مادر منتقل می شود یا نه ولی اگر به نوزادتان شیر می دهید قبل از مصرف اکساندرولون با پزشکتان مشورت کنید.

هدف از مصرف قرص حجم دهنده بازو

هدف از عضله سازی می تواند زیبایی، سلامت و ورزشکار شدن باشد. برخی فقط عضله سازی را محدود به باشگاه بدنسازی و ورزش های سنگین می دانند. اما در کنار آن تغذیه سالم و استراحت کافی نیز از ملزومات عضله سازی می باشد. امروزه مصرف برخی از انواع قرص حجم دهنده عضلات مانند انواع پروتئین بدنسازی ، آمینو اسید ها و مکمل های حجم دهنده نیز در کنار تغذیه، نقش مهمی را در افزایش حجم عضلات ایفا می کنند.

قرص حجم دهنده بازو استانوزولول

وینس ترول نام تجاری قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول می باشد که در گروه استروئیدی های آنابولیک طبقه بندی می شود. این دارو میل بیشتری به رشد عضلات دارد در صورتی که میل آن به فعالیت آندروژنی کمتر است. این نوع از قرص حجم دهنده عضلات مقدمات رشد کیفی عضلات را فرآهم می کند. در واقع خواص آنابولیک این ماده در مقایسه با بسیاری از ترکیبات قوی تر، بسیار ملایم و ضعیف است اما باز هم می توان در زمینه تقویت عضلات به آن اعتماد کرد. البته خواص آنابولیک این دارو با دیانابول برابری می کند اما تمایل به جذب یا عدم دفع آب در هر دوی آنها متفاوت است.

آشنایی با قرص حجم دهنده بازو استانوزولول

قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول نیز مثل دیانابول حاوی همان ساختمان متیلی ۱۷ کربنی است اما با تغییر کوچکی که در آن ایجاد شده است، امکان مصرف به صورت خوراکی هم وجود دارد. علی رغم این طراحی، انواع تزریقی این دارو نیز تولید شده است. ساختمان استانوزولول طوری نیست که بتواند به استروژن تبدیل شود. بنابراین زمانی که از این استروئید استفاده می کنید، دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید. در این صورت حتی افراد حساس هم نباید نگران مشکل بزرگ شدن سینه باشند. اگرچه استروژن مقصر اصلی در بروز مشکل جذب آب است اما استانوزولول ظاهر کیفی بسیار خوبی را در عضلات ایجاد و چربی را از آنها دور می کند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگران جذب زیاد مایعات زیرپوستی باشید. به همین دلیل استروئید بسیار خوبی است که ورزشکار طی دوره تقویت کات عضلات می تواند از آن استفاده کند یعنی همان زمانی که جذب آب و چربی به نگرانی بزرگ ورزشکاران تبدیل می شود.وینس ترول یا همان قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول به دو شکل قرص خوراکی و محلول تزریقی آماده می شود. اگر چه ساختمان شیمیایی هر دو شکل مثل هم است اما نوع تزریقی به مصرف کننده امکان می دهد تا دوز بیشتر استروئید را مصرف کند. علت هم این است که داروی تزریقی از اثرات بیشتری برخوردار است و به همین دلیل به نوع خوراکی ترجیه داده می شود. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دو نوع استانوزولول می تواند نسبت کلسترول HDL به LDL را تغییر داده و آن را تحت تاثیر قرار دهد. زمانی که درمان با استروئید انابولیک را شروع می کنید بروز این عارضه جانبی بسیار معمول و متداول است و زمانی که دوز مصرف دارو یا زمان مصرف آن از حد نرمال بیشتر شود، مسلما باید نگران سلامتی خود باشید. قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول خوراکی در مقایسه با نوع تزریقی تاثیرات بیشتری روی مقدار کلسترول باقی می گذارد که این عمل به نوع مصرف دارو مربوط می شود. همچنین مصرف نوع خوراکی استانوزولول تاثیر عمیقی روی مقدار SHBG (گلوبولین وابسته به هورمون جنسی) باقی می گذارد. آنچه گفته از خصوصیات بارز همه استروئیدهای آنابولیکی/آندروژنی می باشد اما آنچه باعث می شود استانوزولول از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار شود، توانایی و نوع مصرف آن است. از آنجا که پروتئین های وابسته به پلاسما مثل SHBG طوری عمل می کنند که هورمن های استروئیدی را به فعالیت مجبور کنند چنین تاثیری موجب می شود درصد هورمون های استروئید در بدن بالا برود. این مسئله موجب ایجاد مکانیسم جالب مثری می شود که در نتیجه آن استانوزولول قابلیت و توان استروئید مصرف شده را افزایش می دهد. برای این منطور می توانید پرووبرون را به دوره مصرف خویش بیفزایید؛ زیرا میل ترکیبی شدیدی در مقابل SHBG از خود نشان می دهد. این میل ترکیبی سبب می شود پروویرون جانشین سوبستراهای ضعیف تر SHBG (مثل تستوسترون) شود و مکانیسم دیگری را بوجود آورد که در آن امکان افزایش مدار هورمن های آزاد وجود دارد. بنابراین بهتر است استانوزولول و پرووپرون را به دوره بعدی تستوسترون اضافه کرده و از اثرات مفیدش برخوردار شوید. زیرا تحت چنین شرایطی است که اندروژن تقویت عضلات در موقعیت آزاد قرار گرفته و عضلات را به خوبی تقویت می کند.

انواع قرص حجم دهنده بازو استانوزولول

در حال حاضر به نظر می رسد محصولات استانوزول که در مکزیک تولید می شوند از جمله معروف ترین محصولات موجود در بازار سیاه باشند. این محصولات عبارتند از: استانول -V که محصولات ت توکیو است، استانوسوس که محصول شرکت ژوراکس می باشد و استانازولیک که محصول شرکت ایلیوم می باشد. در حال حاضر نام جدید آنابولیک -ST جایگزین نام استانوسوس شد و برچسب گروه تجاری تاراسکو (توزیع کننده محصولات ژوراکس استرالیا) روی آن به چشم می خورد. شاید علت تغییر برچسب این باشد که گفته می شود درصد زیادی از استروئیدهای تولید شده در استرالیا به مکزیک صادر می شوند ( از آنجا نیز به بازار سیاه امریکا راه پیدا می کنند). البته هر دو محصول در بازار فروش یافت می شوند بنابراین نیازی نیست نگرانی به خود راه دهید. خط تولید محصولات ت توکیو موفق به تولید و بازاریابی خوب استانوزولول مکزیکی شده است بطوری که آمپول تزریقی ۱۰۰ میلی گرمی/میلی لیتری استانوزولول و همچنین قرص ۱۰ میلی گرمی توسط این شرکت تولید شده است. اگر چه عده ای از مشکل تزریق این آمپول و دردسرهای همراه با آن شکایت می کنند (شاید جهت تزریق آن به سوزن ۲۱ نیاز پیدا کنید) اما اکثرا معتقدند دوز ۱۰۰ میلی گرمی آنقدر بالاست که به راحتی نمی تواند وارد بدن شود. بنابراین عده زیادی مایلند به قرص ۱۰ میلی گرمی دسترسی پیدا کنند. بویژه این مطلب در مورد کسانی صدق می کند که از دوز پایین قرص ۲ میلی گرمی خسته شده اند. وقتی به دوز بالا و تقاضای زیاد مصرف کنندگان این دارو نگاه می کنیم دیگر تعجبی ندارد چرا دو نوع استانازولیک تولیدی ایلیوم llium این قدر مورد استقبال بازار قرار گرفته است. نوع جدید استانوزولول که به شکل تزریقی است در شیشه ۱۰ میلی لیتری عرضه شده و مثل محصولات ت توکیو حاوی ۱۰۰ میلی گرم/میلی لیتر می باشد. حال اگر به کیفیت بالای نوع ۵۰ میلی گرمی توجه کنیم، در می یابیم چرا مورد توجه زیادی قرار دارد. نوع دوم کپسول استانوزولول ۶ میلی گرمی است که در شیشه های ۳۰۰ تایی عرضه می شود. اگر چه با دوز ۱۰ میلی گرمی ت توکیو برابری نمی کند اما غلظت قدرت ان سه برابر قرص معمولی وینس ترول است تنها محصول دیگری است که به کل ۵ میلی گرمی تولید می شود. علی رغم اینکه امریکا محصولات مکزیکی را زیاد وارد می کند اما زامبود اسپانیایی هم راهی بازارهای آمریکا می شود. زامبون به شکل قرص ۲ میلی گرمی و آمپول ۵۰ میلی گرمی و مخلوط با اب تولید می شود.

قرص حجم دهنده بازو استانوزولول تقلبی

وینس ترول به صورت قرص خوراکی یا تزریقی از جمله استروئیدهایی است که همواره مورد توجه تولیدکندگان داروهای تقلبی قرار دارد. از آنجا که استانوزولول مجاز و قانونی در سطح بالا تولید نمی شود، همواره به علایم ظاهری وینس ترول خریداری شده توجه کنید. بهترین توصیه ای که در این میان وجود دارد این است که هرگز درصدد خرید قرص یا آمپولی نباشید که فقط نام ژنریک استانوزولول روی آن به چشم می خورد چرا که پشیمان می شوید. البته محصولات ژن فارم کشور یونان تحت این قانون قرار نمی گیرند. همه محصولاتی که به صورت قانونی تولید می شوند، حتما حاوی برچسبی هستند که معرف نام تجاری آنها است.

مقدار و نحوه مصرف قرص حجم دهنده بازو استانوزولول

دوز معمول مصرف این قرص حجم دهنده عضلات بسته به نوع دارو از ۱۵ تا ۲۵ میلی گرم در روز متغیر است. ورزشکار با توجه به نتایج دلخواه می تواند مصرف وینس ترول را با سایر استروئیدها ترکیب کند. اگر قصد دارید با افزایش حجم عضلات مواجه شوید بهتر است از آندروژن قوی تری مثل تستوسترون، دیانابول یا آنادرول ۵۰ استفاده کرده آن را به دوز مصرفی وینس ترول بیفزایید. در اینجا وینس ترول بیشتر جهت حفظ تعادل دوره مصرفی عمل می کند بطوری که اثرات آنابولیک خوبی را ایجاد کرده و فعالیت عممی استروژنی را کاهش می دهد. در صورتی که چنین استروئیدهایی به تنهایی مصرف شوند نمی توانیم شاهد چنین پیشرفت هایی باشیم. نتیجه حاصل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات افزایش قابل توجه حجم عضلات است و به علاوه آب و چربی در سطحی حفظ می شود که برای بدن ناراحتی ایجاد نکند. اگر قصد دارید در مرحله رژیم غذایی و حضور در مسابقه از این قرص حجم دهنده عضلات استفاده کنید می توانید وینترول را به طور متناوب یا یک آندروژن آروماتیز نشده مثل ترن بولون یا هالوتستین ترکیب کنید. چنین ترکیبی به عضلات کمک می کند تا هم سفت شده و هم از ظاهر متراکم و زیبایی برخوردار شوند؛ یعنی همان چیزی که ورزشکاران پرورش اندام درصدد دست یابی به آن هستند. ورزشکار مسن تر یا حساس تر می تواند ترکیباتی مثل پریمویولان یا اکوپی پویز با دکادورابولین را به دوره مصرف وینس ترول بیفزاید. در نتیجه شاهد بروز عوارض جانبی کمتر و نتایج خوبی خواهد بود . خانم ها بهتر است دوز مصرفی روزانه خود را در سطح ۵ تا ۱۰ میلی گرم یا سطح ۲/۵ تا ۵ قرص ۲ میلی گرمی حفظ کنند. بدن خانم های ورزشکار به خوبی می تواند استانوزولول را تحمل کند اما مصرف نوع تزریقی را اصلا توصیه نمی کنیم زیرا امپول ۵۰ میلی گرمی دوز بالایی به شمار رفته و خطر افزایش خواص آندروژنی را به همراه دارد. بهتر است آنها قرص را به آمپول ترجیح دهند. در این صورت به راحتی می توانند قرص را شکسته و تقسیم بندی کنند اما نمی توانند آمپول یک سی سی را تقسیم کرده و در چند نوبت مختلف تزریق کنند.

عوارض خطرناک قرص حجم دهنده بازو

اگر پس از مصرف قرص حجم دهنده عضلات هرگونه عوارض جانبی جدی و خطرناک زیر را دارید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کرده یا به پزشک اورژانس مراجعه کنید: • یک واکنش آلرژیک (دشواری در تنفس ، بسته شدن گلو و احساس خفگی ، تورم لب ها، زبان یا صورت ، کهیر) • تورم دست ها یا پاها (به خصوص مچ پا) • نعوظ مکرر یا مداوم، حساسیت به لمس یا بزرگ شدن پستان ها (در بیماران مرد) • تغییرات صدا (بم شدن صدا)، ریزش مو، رویش مو های زائد در صورت، بزرگ شدن اندام تناسلی خارجی(کلیتوریس) یا بی نظمی قاعدگی (در بیماران خانم). عوارض جانبی دیگری به جز لیست نیز می توانند در اثر مصرف این قرص حجم دهنده عضلات به وجود آیند . درصورتی که این عوارض آزاردهنده هستند به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : قرص خواب ♥ قرص حساسیت پوستی ♥ قرص حافظه ♥ قرص ریتالین قرص خون

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 7 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.