راه های پیشگیری از سرماخوردگی

راه های پیشگیری از سرماخوردگی

راه های پیشگیری از سرماخوردگی سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداری,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنیم,سرماخوردگی در کودکان,سرماخوردگی در بزرگسالان,سرماخوردگی در نوزادان,سرماخوردگی در بهار,سرماخوردگی …

18 دلیل فشار خون بالا

18 دلیل فشار خون بالا

18 دلیل فشار خون بالا فشار خون بالا,بیماری فشار خون بالا,فشار خون بالا در بارداری,علائم فشار خون بالا,درمان فشار خون بالا,درمان فشار خون بالا با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان فشار …

این هشدارها را در تابستان جدی بگیرید

این هشدارها را در تابستان جدی بگیرید

این هشدارها را در تابستان جدی بگیرید خواص سلامتی,فواید سلامتی,سلامتی درمانی,خاصیت سلامتی,خواص سلامتی درمانی,خواص سلامتی برای پوست,خواص سلامتی برای مو,خواص سلامتی برای جوانی,خواص سلامتی برای بارداری,خواص خوردن سلامتی,فواید سلامتی خام,فواید سلامتی پخته

عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف

عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف در سایت جسارت

کاسنی چیست ,گیاه کاسنی چیست,خاصیت کاسنی چیست,طبع کاسنی چیست,برگ کاسنی چیست,فواید کاسنی چیست,سبزی کاسنی چیست,کاسنی تلخ چیست

عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف

کاسنی چیست , کاسنی چیست , گیاه کاسنی چیست , خاصیت کاسنی چیست

در این مطلب از سایت جسارت به عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

بسیاری از جوش های صورت ناشی از گرمی و حرارت و یا کثیف شدن خون است که منشأ همه این پدیده ها “کبد” است. بنابراین باید کبد را تصفیه و از خون کثیف و غلیظ پاک کرد. وقتی کبد آینه شد صورت هم به تبع آن شفاف و بدون لک و جوش می شود.کاسنی، بهترین درمان برای صاف کردن کبد و درخشندگی پوست است.  بهره گیری از عرق کاسنی برای طراوت و شادابی پوست و رهایی از جوش صورت نیز موثر است.روزی 3 لیوان مخلوط عرق  و شاهتره (2به1) قبل از هر وعده غذایی مصرف شود.

کاسنی چیست

کاسنی گیاهی پایا، علفی به ارتفاع 5/0 تا5/1 متر است. ریشه ای قوی و دراز به رنگ قهوه ای دارد. برگهای آن متناوب و پوشیده از تارهای فراوان در اطراف و گلبرگهای میانی است. قسمت مورد استفاده کاسنی، برگ، ریشه و دانه آن است. فواید: این گیاه در پزشکی اهمیت بسیاری داشته است. به طوری که ابن سینا پزشک بزرگ مسلمان در مورد گیاه کاسنی و خواص آن رساله ای نوشته است. دانشمندان علم گیاه شناسی برای این گیاه خواص و آثار زیر را برشمرده اند: کاسنی باز کننده و حمل کننده ماده بیماری کبد است.  کاسنی مسکن عطش و حرارت درونی است. کاسنی در درمان التهابات معده و پاک کردن مجاری ادراری، مؤثر است. اگر آب پخته کاسنی را با سکنجبین میل کنید بهترین داروی تب های طولانی و مداوم است. مالیدن آب کاسنی به محل های خارش بدن بسیار مفید است.

عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف

کاسنی چیست , کاسنی چیست , گیاه کاسنی چیست , خاصیت کاسنی چیست

گیاه کاسن دارای فروکتوز بوده  و اینولین به خودی خود شکلی از فیبر طبیعی است و اگر در برنامه غذایی گنجانده  شود همین فیبر موجود در کاسنی تاثیر بسزایی در تحرکات روده ودر درمان یبوست را  دارد وبه کنترل و کاهش وزن کمک شایانی می کند.  هر دوی این اهداف به تنظیم گرلین که نخستین اسید آمینه ای است که با احساس گرسنگی و رفتارهای غذاجویانه مرتبط است، کمک می کند. مصرف کاسنی موجب کاهش ترشح هورمون گرلین و منجر به کنترل پرخوری و ایجاد احساس سیری یا پری شکم می شود، که این امر در راستای تلاش برای کاهش وزن میباشد و برای حفظ تناسب اندام مناسب است.

گیاه کاسنی چیست

غرغره آب کاسنی با فلوس برای درد گلو، ورم و سوزش گلو مفید است. فرمول مذکور برای درمان ورم حلق (لارنژیت) و تورم مفصلی نافع است. ـ مصرف تخم کاسنی، کمی با حالت تهوع همراه است که باید در آن سکنجبین اضافه کنید. ریشه کاسنی در باز کردن و روان شدن اخلاط بسیار مؤثر است. ریشه کاسنی، مجاری گوارشی را پاک می کند و بهترین تصفیه کننده خون است. ریشه کاسنی در از بین بردن ورم احشا خیلی مؤثر است. ریشه کاسنی بهترین دارو برای آب آوردن شکم است و در نفخ و تحلیل مواد بسیار نافع است. ریشه کاسنی برای تقویت معده، زیاد کردن ادرار و رفع درد مفاصل و ضد یرقان مفید است. عرق کاسنی که از گیاه تازه کاسنی گرفته شده باشد برای خنکی به کار می رود. برگ های کاسنی دارای املاح پتاس است و جوشانده آن برای تصفیه خون، تقویت معده و اعضا به کار می رود.

عکس و خواص گیاه کاسنی چیست همراه طریقه مصرف

کاسنی چیست , کاسنی چیست , گیاه کاسنی چیست , خاصیت کاسنی چیست

عصاره کاسنی موجب کاهش رشد تومورهای سرطانی شده ، گزارشات اخیر حاکی از آن است که شهد موجود در کاسنی از کیفیتی برخوردار بوده که اجازه رشد به تومورها را نداده و از خواص آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است. پلی فنول ها کاسنی، تاثیرات مثبتی بر پیشگیری از انواع مختلف سرطان از جمله سرطان سینه و سرطان های مرتبط با روده  را دارد.

خاصیت کاسنی چیست

کاسنی انواع مختلف دارد که ریشه و برگ های آن در پزشکی، در بهبود تب ها، یرقان (زردی) و انسداد مجاری صفراوی مفید است. تمام قسمت های کاسنی مخصوصاً ریشه و برگ آن، محرک صفرا است و به عمل هضم کمک می کند و اثر آن در نارسایی های کبد ی، قولنج های کبد ی و ناراحتی های صفراوی بارز است. کاسنی در ازدیاد نطفه و زیبایی چهره کودک تازه متولد مفید است. کاسنی انسان را از ابتلا به قولنج نگه می دارد. کاسنی، توان و نیروهای بدنی را تجدید می کند. کاسنی در ضعف اعصاب، ضعف چشم و فشار خون مفید است. کاسنی، قلب، کلیه، کبد را فعال و با نشاط می گرداند. کاسنی رحم را به وظیفه طبیعی خود وا می دارد. برگ کاسنی، دارای مقداری ویتامین«ث»‌است و لذا در حفظ جوانی مؤثر است. برگ کاسنی، زهر طحال را از بین می برد و کیسه صفرا، یرقان و دردهای معده و کبد ی را معالجه می کند.

کاسنی چیست

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 15 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.