آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید آلرژی,بیماری آلرژی,آلرژی در بارداری,علائم آلرژی,درمان آلرژی,درمان آلرژی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان آلرژی,آلرژی را چگونه درمان کنیم,آلرژی در کودکان,آلرژی در بزرگسالان,آلرژی در نوزادان,آلرژی …

درمان انزال زودرس با روش های گیاهی

درمان انزال زودرس با روش های گیاهی

درمان انزال زودرس با روش های گیاهی خواص روش های گیاهی,فواید روش های گیاهی,روش های گیاهی درمانی,خاصیت روش های گیاهی,خواص روش های گیاهی درمانی,خواص روش های گیاهی برای پوست,خواص روش های گیاهی …

طريقه بانداژ دست و پا

طريقه بانداژ دست و پا

طريقه بانداژ دست و پا طريقه بانداژ,بيماري طريقه بانداژ,طريقه بانداژ در بارداري,علائم طريقه بانداژ,درمان طريقه بانداژ,درمان طريقه بانداژ با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان طريقه بانداژ,طريقه بانداژ را چگونه درمان کنيم,طريقه …

قرص ضد اشتها

قرص ضد اشتهای قوی ,قرص ضد اشتهای قوی گیاهی,قرص ضد اشتهای خیلی قوی,قرص ضد اشتها موجود در داروخانه,قرص کاهش اشتها موجود در داروخانه,قرص ضد اشتها گیاهی,قرص ضد اشتهای گیاهی,قرص کاهش اشتها گیاهی,قرص ضد اشتها گیاهی

قرص ضد اشتها

توضیحاتی در مورد قرص ضد اشتها

توجه داشته باشید که قرص های لاغری نمی توانند متابولیسم بدن را بالا ببرند و از این طریق باعث لاغر کردن انسانها شوند و تبلیغاتی که در این زمینه میشه غیر قابل قبول هست.♥ چراکه متابولیسم بدن توسط غده ی تیروئید و هورمونی که ترشح میکنه کنترل میشه و تحقیقات علمی ای که ثابت که با راههای غیر طبیعی میشه متابولیسم رو بالا برده و لاغر شویم وجود ندارد. قرص های لاغری می توانند با کم کردن اشتها و یا جلوگیری از جذب کالری به لاغری شما کمک کنند. اما باید توجه داشته باشید که درمان اصلی برای افرادی که اضافه وزن و چاقی شدید دارند و BMI آنها بالاست، رژیم لاغری و ورزش است. برای محاسبه BMI خود می توانید به این صفحه مراجعه کنید. بدلیل عوارض جانبی این قرص های لاغری توصیه می شود فقط در زمان چاقی شدید و BMI بالا یعنی جاییکه فواید این قرصهای لاغری از مضراتشان بیشتر است از این قرص های لاغری استفاده شود.در این مطلب از سایت جسارت به بهترین و جدیدترین و قویترین قرص ضد اشتها و چربی سوز می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

قرص ضد اشتها و لاغری

یکی از روشهایی که قرص های لاغری برای کمک به لاغری و تناسب اندام شما استفاده میکند. همچنین عارضه کاهش اشتها در بعضی از داروهای ضدافسردگی هم در خود موادی برای کاهش اشتها دارند که از آنها به عنوان قرص لاغری استفاده می شود. دخالت با توانایی بدن برای جذب مواد مغذی خاص در غذا که به لاغری کمک می کند. بطور مثال قرص زنیکال یا اورلیستات جلوی جذب چربی توسط بدن را می گیرد. بعضی از انواع فیبرها با مهار کردن هضم غذا باعث کاهش جذب کالری می شوند.

قرص ضد اشتها اورلیتسات

یکی از قرصهای لاغری اورلیتسات (زنیکال) است که با کاهش جذب چربی باعث لاغری فرد می شود. از اثرات جانبی این دارو می توان به مدفوع چرب انسان اشاره کرد. در سال ۲۰۰۷ این دارو توسط FDA برای فروش مورد تایید قرار گرفت. درسال ۲۰۱۰ FDA نسخه تجدیدنظر شده این دارو را با نام زنیکال تایید کرد که در آن به خطراتی که این دارو برای کبد دارد اشاره شده است. از ۴۰ میلیون مصرف کننده این دارو ۱۳ مورد آسیب های شدید کبدی را گزارش کرده‌ اند.

قرص ضد اشتها Phen375

قرص Phen375 جایگزین قرص فنترمین است، اما بسیار متفاوت عمل می کند. قرص Phen375 مانند فنترمین سرکوب کننده ی اشتها نیست، بنابراین این دارو خطرات کمتری دارد. نام این دارو می تواند بسیار گمراه کننده باشد، در صورتیکه کار و عملکرد آن با Phentermine شباهتی ندارد. این دارو بر خلاف فنترمین بدون نسخه فروخته می شود چرا که بسیار ایمن است. گذشته از آن، این قرص لاغری اشتهای شما را سرکوب نکرده و تنها با افزایش متابولیسم بدن ،کمک می کند وزن به صورت طبیعی کاهش یابد. البته، با این عملکرد تغییر دادن عادت های غذایی مشکل است. اما، در نهایت، از اینکه گزینه ی ایمن تری را به جای فنترمین انتخاب کردید راضی خواهید بود. با Phen375، هضم غذا همزمان با توانایی شما در سوزاندن چربی ها افزایش خواهد یافت. هنگامی که از قرص لاغری Phen375 استفاده می کنید، به راحتی کالری زیادی را می سوزانید و بدون هیچ زحمتی وزن کم می کنید و با مزیت بزرگ این دارو که هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارد (بر خلاف فنترمین) نگرانی نخواهید داشت.

قرص ضد اشتها لورکارسرین

یکی دیگر از قرصهای لاغری که به معرفی آن می پردازیم، قرص لورکارسرین یا بلویک است، که درسال ۲۰۱۲ برای درمان اضافه وزن و سایر بیماریهای همراه با آن تایید شد. یکی از ویژگیهای بارز این داروی لاغری بی خطری نسبتا بالای آن است. در ادامه بخشی از نتایج شرکت دارویی آرنا را که درهنگام تست این دارو بدست آمده باهم دیگر می خوانیم: “در سال اول بیمارانی که با لورکارسرین درمان می شدند در پایان سال حداقل ۸٫۲ درصد از وزن خود را کم کردند. در سال اول قرص لاغری لورکارسرین باعث کاهش دورکمر، BMIو کلسترول، کلسترول LDL و تریگیلیسیرید شد. همچنین لورکارسرین باعث افزایش ضربان قلب یا فشار خون نشد. در بین متداول ترین اثرات جانبی لورکارسرین در بین بیماران تحت آزمایش را می توان، سردرد، سرگیجه و تهوع دانست.”

قرص ضد اشتها سیبوترامین

سیبوترامین قرصی ضداشتها یا کم کننده اشتها می باشد که علاقه به خوردن را کاهش می دهد. سیبوترامین ممکن است فشارخون را افزایش داده و باعث خشکی دهان ، یبوست ، سردرد و بیخوابی شود. درگذشته توسط ایالات متحده اعلام شده بود که مریدیا یک داروی بی ضرر برای مقابله با چاقی است. دادگاه محلی ایالات متحده در ناحیه شمالی اوهایو ۱۱۳ مورد شکایت مربوط به اثرات جانبی منفی این دارو را به دلیل عدم دلایل کافی رد کرده بود. برطبق تحقیقات اخیر مشخص شده که این دارو برای سلامتی خطرناک است. این دارو بدلیل مضرات بیشتر از سود آن از بازارکشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، هنگ کنگ و کلمبیا جمع آوری شده است.

اسپیرولینا ضد اشتها طبیعی

اسپیرولینا (جلبک دریای تیره) حاوی حدود 70 درصد پروتئین است و به همین دلیل احساس گرسنگی را از بین برده ومانند یک ضداشتها عمل می‌کند. وی افزود:ترکیبات دیگر این جلبک مانند تریپتوفان در بدن به” ویتامین آ” تبدیل شده که برای پوست بسیار مفید می باشد. پروتئین‌ها باعث افزایش سرعت ارسال احساس سیری به مغز می‌شوند و در نهایت باعث کنترل وزن می شوند. محمد زاده اظهار کرد:اسپرولینا سرشار از اسیدهای چرب ضروری و پُلی‌ساکاریدها می‌باشد و می‌تواند میزان قند خون را کنترل کند. بعد از مصرف روزانه 2 گرم اسپیرولینا به مدت 2 ماه می توان قند خون را کاهش داد. وی اذعان داشت: اسپرولینا حاوی آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت و از سلول ها محافظت می کند،از این رو در هنگام سرما خوردگی می توانید از آن استفاده کنید. محمد زاده ادامه داد: اسپرولینا منبعی مناسب برای جذب کلسیم و منیزیم است و آهن موجود درآن برای افراد کم خون مفید است. این استاد یار دانشگاه تهران افزود:اسپرولینا سرشار از بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین آ) است و به همین علت موجب تسریع برنزه شدن پوست و افزایش ماندگاری آن می شود اما نمی تواند مانع آفتاب سوختگی و اثرات منفی اشعه ماورای بنفش شود. محمد زاده تاکید کرد:اسپیرولینا به صورت پودر، قرص و کپسول در داروخانه ها موجود می باشد، البته پودر آن بهتر است زیرا به سرعت جذب بدن می شود. وی ادامه داد: بهترین شیوه‌ مصرف قرص‌ها 3 تا 5 گرم (ترجیحاً صبح) به مدت 1 تا 3 ماه است. اگر می‌خواهید مصرف طولانی‌مدت داشته باشید بهتر است تحت‌نظر پزشک باشید. گفتنی است؛ اسپرولینا علائمی نظیر نفخ ،سردرد و مشکلات پوستی را به همراه دارد که با مراجعه به پزشک مربوطه قابل درمان است

قرص ضد اشتها ریمونابانت

ریمونابانت یک داروی ضدچاقی تازه است. این دارو برروی مغز تاثیر گذاشته و باعث کاهش اشتها می شود. همچنین این دارو به صورت جانبی باعث افزایش گرمای بدن و درنتیجه افزایش انرژی صرف شده می شود. هرچند این دارو تاثیر بیشتری از سایر داروها ندارد اما بدلیل مسایل ایمنی در ایالات متحده و کانادا تاییدیه ضدچاقی دریافت نکرده است. این دارو در اروپا مجوز لازم را البته با درنظر گرفتن بعضی محدودیت ها دریافت کرده است. بااین حال در سال ۲۰۰۸ آژانس دارویی اروپا اعلام کرد که این دارو دیگر در انگلستان دردسترس نیست. یک ماه بعد شرکت سازنده این دارو اعلام کرد که دیگر این دارو را برای بررسی نشانه‌های بیشتر بررسی نمی کند.

قرص ضد اشتها متفورمین

در افرادی که دارای دیابت قندی نوع دو هستند، داروی متفورمین می تواند به کاهش وزن کمک کند. متفورمین میزان گلوکز جذب شده توسط کبد را محدود کرده و از این طریق باعث لاغری می شود.

کاهش وزن با روش های طبیعی

١) دائماً هیدراته باشید. هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی بیشتر احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی بیشتر از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری ، چربی ، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است. همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید(و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ۵٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید. ٢) زود به رختخواب بروید.چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن یک راهی است که به کاهش وزن بیشتر کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ۵-۶ مرتبه ،ماده ای به نام ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است). ٣) مصرف هله هوله را محدود کنید. هله هوله ها غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری ،قند و چربی بالایی می باشند که شامل اسنک ها و فست فود ها. اسنک ها مثل کیک های کوچک ، کاپ کیک ها وغیره و فست فود ها شامل برگر ها و مرغ هاى سوخاری می شوند. نوشابه ها هم در این دسته قرار دارند. پزشکان معتقدند که این غذا ها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر ، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها ،انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند. غذاهای زیر را جایگزین کنید: مصرف گوشت بیشتر که منبع غنی پروتئین است (مرغ ،تن ماهی و..) مصرف فیبر زیاد (سبزیجات سبز و قرمز..) مصرف بیش تر امگا٣ (مغز ها، سالمون و آواکادو) توجه کنید که از قند هایی که آهسته تر اثر می کنند مثل نان جو بیش تر استفاده کنید. ورزش هایی نظیر رقص، کاراته و پیاده روی تند می توانند به یک میزان به شما در کاهش وزن کمک کنند. پس روی نوشیدن آب ،سالم خوردن، زود خوابیدن، مصرف قرص لاغری در دوز های تعیین شده و ورزش کردن تمرکز کنید تا سریع تر لاغر شوید.

داروهای لاغری و قرص ضد اشتها

داروهای لاغری به ۲ نوع اصلی تقسیم می شوند؛ داروهایی که باعث کاهش دریافت می شوند و با تاثیر بر مرکز گرسنگی در مغز دریافت فرد را کاهش می دهند. برخی از این داروها هم دفع را افزایش می دهند و بر جذب موادمغذی پرکالری که معمولا چربی است، تاثیر می گذارند و باعث دفع آن از طریق مدفوع می شوند. داروهای نسبتا جدیدتری هم وجود دارند که حد فاصل این دو هستند.

قرص ضد اشتها سیبوترامین

«سیبوترامین» کاهنده دریافت غذایی بود و داروی بسیار موثری به نظر می رسید اما نتایج تحقیقات روشن کرد عوارض بسیاری برای سیستم قلبی عروقی دارد و احتمال مرگ بر اثر ناراحتی های قلبی عروقی را افزایش می دهد.

مصرف قرص ضد اشتها

داروهای کاهنده اشتهای بسیاری در بازار وجود دارد که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا ندارند. برخی از این داروها تولید شرکت های معتبر دارویی هستند که در بروشور آنها حداکثر مدت زمان مصرف ۳ ۲ ماه ذکر شده و تولید کننده اذعان داشته که حتی مصرف کوتاه مدت این دارو می تواند عوارض گوناگونی داشته باشد. داروهایی که در عطاری ها به فروش می رسند یا در ماهواره تبلیغ می شوند، ترکیب مشخصی ندارند و اثربخشی آنها به اثبات نرسیده و حتی طبق مطالعه بسیاری از آنها حاوی دوز بالای سیبوترامین هستند که عوارض قلبی بسیار زیادی در پی دارد. برخی نیز ترکیب های متامفتامین دارند و وابستگی می آورند. تنها دارویی که در درازمدت می توان مصرف کرد، اورلیستات است که نسل دوم آن با دوز ۶۰ میلی گرم وارد بازار شده است.نباید فکر کرد اگر ترکیبی گیاهی است پس مضر نیست. تمام موادمخدر گیاهی هستند بنابراین بهتر است قبل از مصرف هر دارو با پزشک مشورت شود.

قرص ضد اشتها سفامادار

قرص سفامادار با ترکیبات به کار گرفته شده در آن گزینه مناسبی برای افرادی که اضافه وزن دارند و یا اشتهای آن ها زیاد است می باشد زیرا این قرص باعث کاهش اشتها شده و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود

بیشتر بخوانید : قرص دمیترون ♥ قرص خوشبو کننده دهان ♥ قرص ضد نفخ ♥ قرص ضد حساسیت قرص دیکلوفناک

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 7 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.