عوارض و خودکشی و چگونگی ترک قرص زولپیدم 5 میلی گرم

عوارض و خودکشی و چگونگی ترک قرص زولپیدم 5 میلی گرم

قرص زولپیدم قرص زولپیدم ,قرص زولپیدم ۵,قرص زولپیدم 10 میلی گرم,قرص زولپیدم5,قرص زولپیدم10,قرص زولپیدم خارجی,قرص زولپیدم در بارداری,قرص زولپیدم و عوارض آن,قرص زولپیدم چه عوارضی دارد,قرص زولپیدم چیه,قرص زولپیدم ۵ چیست,قرص زولپیدم …

علت و علائم و نشانه های آفتاب زدگی چشم و صورت چیست

علت و علائم و نشانه های آفتاب زدگی چشم و صورت چیست

آفتاب زدگی آفتاب زدگی ,آفتاب زدگی به انگلیسی,آفتاب زدگی صورت,آفتاب زدگی پوست,آفتاب زدگی چشم,آفتاب زدگی کودکان,آفتاب زدگی چیست,آفتاب زدگی رنگ ماشین,آفتاب زدگی پوست دست توضیحاتی در مورد آفتاب زدگی آفتاب زدگی یا …

چشم‌ها هم دچار تیروئید می‌شوند

چشم‌ها هم دچار تیروئید می‌شوند تیروئید,بيماري تیروئید,تیروئید در بارداري,علائم تیروئید,درمان تیروئید,درمان تیروئید با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان تیروئید,تیروئید را چگونه درمان کنيم,تیروئید در کودکان,تیروئید در بزرگسالان,تیروئید در نوزادان,تیروئید در بهار,تیروئید …

برگ زیتون

برگ زیتون ,برگ زیتون خواص,برگ زیتون ودیابت,برگ زیتون,برگ زیتون و فشار خون,برگ زیتون برای قند خون,برگ زیتون برای دیابت,برگ زیتون برای لاغری

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

یک پژوهش جدید نشان داده است که یک فنجان قهوه به همراه عصاره برگ زیتون می‌تواند برای مقابله با چاقی مفید باشد.

برگ زیتون

خیلی از ما با منفعتهای مهم  روغن زیتون آشنایی داریم ولی  آیا اطلاع داشتید که می توان  برگ درخت زیتون هم مصرف کرد؟ مردمان قدیمی، با  استفاده از برگ درخت زیتون، ترکیباتی مفیدی را درست می کردند که برای مقابله  با بسیاری از بیماری ها،‌ مصرف داشته است. در این بخش، در مورد فواید مهم  برگ درخت زیتون، با شما صحبت می کنیم.  یکی از ترکیبات ارزشمند موجود در برگ زیتون، فیتوکمیکال ها هستند. فیتوکمیکال ها، ترکیبات شیمیایی هستند که در گیاهان یافت می شوند و از گیاه در برابر بیماری و آفت ها، محافظت می کنند. وقتی که ما  از گیاه استفاده می کنیم، فیتوکمیکال ها جذب بدن ما می شوند و به حفاظت از ما در برابر بیماری ها و آفت ها، کمک می کنند. یکی از فیتوکمیکال های موجود در برگ زیتون، oleuropein نام دارد که نقش اصلی رو در فواید این برگ ها برای سلامتی، ایفا می کند. 

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

 عصاره برگ زیتون به دلیل خواص ضد التهابی که دارد، وزن را کاهش می‌دهد. به گزارش روزنامه ساندی مورنینگ هرالد، نقش التهاب به عنوان عاملی که موجب ذخیره چربی می‌شود مجوز مطالعات در زمینه چاقی در سراسر دنیا است

برگ زیتون خواص

۱ –  جلوگیری از سرطان  عصاره برگ زیتون، اثر ضد سرطانی در موش های آزمایشگاهی دارد و در موش هایی که دچار تومور هستند، به کاهش اندازه تومور کمک می کند. همچنین، این برگ ها خاصیت ضد سرطان سینه داشته و از شکل گیری سلول های سرطان سینه در مراحل اولیه شکل گیری این سرطان، جلوگیری می کنند.  ۲ –  استخوان سازی  تحقیقات نشان می دهند که oleuropein موجود در برگ زیتون به استخوان سازی کمک نموده و از کاهش تراکم استخوان ها جلوگری می نماید و مانع از پوکی استخوان می شود.  ۳ –  خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی  Oleuropein و سایر ترکیبات برگ زیتون، دارای خواص ضد میکرواورگانیسم هایی مثل باکتری و ویروس ها هستند. این ترکیبات، توانایی ویروس ها در ساخت اسیدهای آمینه رو دچار اختلال کرده و در نتیجه از تکثیر ویروس ها، جلوگیری می کنند. این ترکیبات نسبت به آنتی بیوتیک ها این مزیت رو دارند که فقط به میکرواورگانیسم های مضری که می خواهیم نابود شوند، حمله می کنند و میکرواورگانیسم های طبیعی بدن رو که برای ما مفید هستند، از بین نمی برند. 

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

برگ زیتون خاصیت ضد میکروب و قارچ دارد. آزمایش‌ها بر روی حیوانات نشان می‌دهد از خواص برگ زیتون، آنتی اکسیدان، ضد میکروب و قارچ ویروس تبخال است.

برگ زیتون ودیابت

۴ –  خاصیت آنتی اکسیدانی  برگ زیتون حاوی فنول های متعددی است. این آنتی اکسیدان ها، فعالیت رادیکال های آزاد مضر در بدن رو خنثی می کنند. وجود رادیکال های آزاد برای بدن ما مضر است زیرا باعث تخریب تولید DNA می شوند. اگر تولید DNA دچار اختلال شود، سلول ها به سرعت پیر می شوند.  ۵ –  خاصیت ضد التهاب  یکی از رایج ترین استفاده ها از برگ زیتون، خاصیت شفابخشی است که این برگ ها در از بین بردن بسیاری از التهابات در بدن، دارند. وجود التهاب در بدن به بیماری های متعددی منجر می شود و حتی می تواند زندگی فرد رو تهدید کند.  ۶ –  کاهش فشار خون  Oleuropein که در برگ زیتون وجود دارد، رگ های خونی رو گشاد کرده و فشار خون رو پایین می آورد. همچنین از تشکیل لخته خون در رگ ها جلوگیری می کند. به علاوه، برگ زیتون، نامنظمی در ضربان قلب رو از بین می برد و جریان خون در سرخرگ ها رو بهبود می بخشد و قند خون رو در حالت تعادل نگه می دارد. 

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

برگ گیاه زیتون می‌تواند مانند گلوکز، میزان ترشح انسولین از پانکراس را در محیط برون تنی افزایش دهد و با افزایش ترشح انسولین، باعث کاهش قندخون و رسیدن آن به سطح نرمال در بیماران دیابتی شود.

برگ زیتون و فشار خون

۷ –  کاهش کلسترول  برگ زیتون از طریق جلوگیری از اکسید شدن کلسترول ، از تشکیل کلسترول بد (LDL) در بدن جلوگیری می کند. این کلسترول اکسید شده به عنوان کلسترول بد در بدن شناخته می شود.  ۸ –  تقویت سیستم ایمنی  برگ های زیتون از قدیم الایام به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با میکروب ها، مورد استفاده قرار می گرفته اند. مقدار آنتی اکسیدان موجود در محلول عصاره تهیه شده از برگ تازه زیتون، دو برابر عصاره چای سبز و چهار برابر ویتامین C است.  ۹ –  داروی ضد سرماخوردگی  به دلیل توانایی برگ زیتون در مبارزه با برخی ویروس ها، این برگ ها می توانند به جلوگیری و درمان سرماخوردگی کمک کنند. این در حالیست که بیماری های ویروسی، داروی خاصی ندارند اما برگ زیتون می تواند به از بین بردن، سرماخوردگی، آنفلوانزا و تبخال که همگی بیماری ویروسی هستند، کمک کند. 

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

برگ‌های درخت زیتون از دوران باستان برای مقاصد پزشکی مورد استفاده بوده است، و پژوهش‌های آزمایشگاهی مدرن نشان‌دهنده آن است که عصاره برگ زیتون دارای خواص ضدباکتریایی، ضدالتهابی، و آنتی‌اکسیدان است.

برگ زیتون برای قند خون

طرز تهیه چای برگ زیتون در خانه

عصاره برگ زیتون رو می توان از سوپرمارکت ها تهیه کرد اما اگر خودتون درخت زیتون دارید، می توانید چای برگ زیتون رو خودتون تهیه کنید. اما توجه داشته باشید که برگ ها باید با کیفیت بوده و از آفت کش در پرورش اونها استفاده نشده باشد. در اواسط صبح اقدام به چیدن برگ ها نمایید تا شبنم روی برگ ها کاملاً خشک شده باشند. سپس برگ ها رو در دمای ۶۵ درجه سلسیوس (۱۵۰ درجه فارنهایت) در فر خشک کنید. بعد از اینکه برگ ها خشک شدند، اونها رو با دست،‌ خرد کرده و چوب ها و ساقه ها رو از خرده های برگ، جدا کنید.  یک قاشق چایخوری از برگ خشک شده رو ر یک فنجان آب داغ به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، بخیسانید. می توانید روزانه سه فنجان از این چای رو میل کنید. این چای مزه تلخ دارد و می توانید از عسل برای شیرین کردن اون استفاده کنید.

برگ زیتون , برگ زیتون خواص , برگ زیتون ودیابت , برگ زیتون و فشار خون

برگ این گیاه دارای توانایی کاهش قند، کلسترول و اسید اوریک خون است. هم چنین مصرف این برگ از فشار خون بالا و ابتلا به آترواسکلروز جلوگیری می‌کند

برگ زیتون برای دیابت

برای جلوگیری از تحریکات معده، چای رو همراه با غذا میل کنید.  اثرات جانبی  برگ های زیتون، بدون ضرر و ایمن هستند اما ممکن است که با بعضی از داروهای شیمی درمانی، تداخل پیدا کنند. همچنین، افرادی که فشار خون پایینی دارند، بهتر است که در زمان مصرف، به مقدار فشار خون خود توجه کنند که افت شدید پیدا نکند.  همیشه به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از هر نوع گیاه دارویی یا هر نوع گیاه غذایی، قبل از هر چیز با پزشک خود مشورت کنید و سرخود اقدام به استفاده ننمایید و چای برگ زیتون هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید : برگ بو ♥ برگ سنا ♥ برگ کاکوتیروغن زیتونزیتون

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 مرداد 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.