علت و درمان ریزش مو در زنان باردار و شیرده چیست

علت و درمان ریزش مو در زنان باردار و شیرده چیست

ریزش مو در زنان ریزش مو در زنان ,ریزش مو در زنان جوان,ریزش مو در زنان شیرده,ریزش مو در زنان باردار,ریزش مو در زنان میانسال,ریزش مو در زنان و درمان توضیحاتی در …

خواص درمانی سرکه انگبین و طرز تهیه سرکه انگبین

خواص درمانی سرکه انگبین و طرز تهیه سرکه انگبین

خواص درمانی سرکه انگبین و طرز تهیه سرکه انگبین سرکه انگبین ,سرکه انگبین برای کبد چرب,سرکه انگبین خیراندیش,سرکه انگبین برای پوست,سرکه انگبین در طب سنتی,سرکه انگبین در بارداری,سرکه انگبین کاسنی,سرکه انگبین صفرا …

چرا من زیاد تبخال می زنم

چرا من زیاد تبخال می زنم

چرا من زیاد تبخال می زنم تب خال عبارت است از یك عفونت ویروسی مسری و شایع (ویروس هرپس سیمپلكس یا HSV-1 ). تبخال گاهی با زرد زخم اشتباه گرفته میشود. در …

خواص آلو خورشتی

مضرات و خواص آلو خورشتی همراه کالری و عکس آلو در سایت جسارت

خواص آلو خورشتی,خواص آلو خورشتی,خواص آلو سبز,خواص خورشت الو اسفناج,خواص خورشت آلو,خاصیت آلو خورشتی,خواص آلو سبز در بارداری,خاصیت آلو سبز,خواص الو گوجه سبز,خواص آلوچه سبز,خواص زرد آلو سبز,خواص خورش الو اسفناج,خواص خورش آلو,خواص خورش آلو اسفناج,خواص آلوی خورشتی,خاصیت آلو خورشتی,خواص آلوچه خورشتی,خاصیت خورشت الو,فواید الو خورشتی,خاصیت آلو سبز

مضرات و خواص آلو خورشتی همراه کالری و عکس آلو

خواص آلو خورشتی , خواص آلو خورشتی , خواص آلو سبز , خواص خورشت الو اسفناج

در این مطلب از سایت جسارت به مضرات و خواص آلو خورشتی همراه کالری و عکس آلو می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

آلو بُخارا یکی از انواع خشکبار است. آلو بخارا از خشک کردن آلو و یا گوجه به دست می‌آید. برای تهیهٔ آن نخست آلو قطره‌طلا در آب کمی جوشانده می‌شود، سپس پس از خنک شدن پوست آن کنده شده و در آفتاب خشک می‌شود.

خواص آلو خورشتی

خوردن آن به هر صورت، چه به صورت تازه، خشک و ریختن آن در آش و غذا مفید بدن و نرم کننده شکم و رافع خارش تن گرم مزاج‌ها است. اگر نیم کیلو آلو بخارا را در دو لیتر آب بجوشانید تا پخته و نرم شود و صاف کنند و با قدرى شکر شیرین کرده، گرم یا سرد بخورند مسهل خوب و بى اذیتى براى گرم مزاج ها است همچنین مفید سینه، تا حدى که برای افرادی که سرفه می‌کنند و سینه درد دارند، مفید است بر خلاف سایر ترشی‌ها که مضر شش و سینه است.

آلو بخارا کمتر به صورت تازه و بیشتر به صورت خشک مصرف خوراکى دارد. نوع خشک شده آن در انواع سوپ‏ها و خوراکها و خیسانده آن در آب در صبح و قبل از ناشتا به منظور لینت مزاج و رفع یبوست‏هاى عادى و تقویت اعمال کلیه به کار می رود.

خواص آلو خورشتی

خوردن چند دانه آلو بخارا ملین طبع، معده و برای قى(استفراغ) و غثیان(حالت تهوع) که از گرمى باشد، مفید است. غرغره برگ پخته آن برای ورم لوزتین، گلو و آب ریزش بینى که از زکام و نزله باشد و برای تقویت ریشه و لثه دندان مفید است. آشامیدن آب جوشانده برگ آن تا سه استکان کشنده کرم معده و ضماد برگ او که پخته بکوبند و بر شکم ببندند، ریزاننده کرم‌هاى روده و امعا و مجرب است، خاصه گرم مزاج‌ها است.

مضرات و خواص آلو خورشتی همراه کالری و عکس آلو

خواص آلو خورشتی , خواص آلو خورشتی , خواص آلو سبز , خواص خورشت الو اسفناج

آلو حالت تهوع را از بین می برد. از این رو افرادی که به حالت تهوع و سرگیجه مبتلا می باشند ، بهتر است روزانه چند عدد آلو بخورند.  آلو طبیعتی سرد دارد ، پس برای افراد گرم مزاج مناسب است. آلو ضد تب و سردردهای صفراوی است. آلو در معالجه کم خونی ، ضعف و ناتوانی و خستگی جسمی مفید است. آلو ملین بسیار قوی است.

خواص خورشت الو اسفناج

سردمزاج‌ها باید ضرر آن را با خوردن کندر به اندازه یک نخود رفع کنند. اگر آلو یافت نشد می‌توان تمرهندى و آلوهاى دیگر استفاده کرد. جوشاندن آلو در گلاب و خوردن آن بندآورنده شکم است. رب آلو سرد و تر بوده و مفید حال کسانی است که کبدهای گرمی دارند، رافع تشنگى و فرونشاننده تب‌هاى حار(داغ)، التهاب و سردرد است. باید دانست که انواع آلو و آلوچه خواصشان شبیه خاصیت آلو است که در فراهم نشدن آلو بخارا می توان از آنها استفاده کرد.

خواص آلو خورشتی

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 13 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.