درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی

درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی

درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی درمان گیاهی با بهار نارنج و پریود شدن و تنظیم دوران قاعدگی در سایت جسارت بهار نارنج و پریود ,بهار …

با گل داوودی تب و درد را کاهش بدهید

با گل داوودی تب و درد را کاهش بدهید

با گل داوودی تب و درد را کاهش بدهید خواص گل داوودی,فواید گل داوودی,گل داوودی درمانی,خاصیت گل داوودی,خواص گل داوودی درمانی,خواص گل داوودی برای پوست,خواص گل داوودی برای مو,خواص گل داوودی برای …

عوارض و بهترین زمان مصرف قرص فشار خون کاپتوپریل

عوارض و بهترین زمان مصرف قرص فشار خون کاپتوپریل

قرص فشار خون قرص فشار خون ,قرص فشار خون کاپتوپریل,قرص فشار خون اتانول,قرص فشار خون متورال,قرص فشار خون+عوارض,قرص فشار خون پایین,قرص فشار خون لوزار,قرص فشار خون لوزارتان در این مطلب از سایت …

کپسول جینسانا

کپسول جینسانا ,کپسول جینسانا فارماتون,قیمت کپسول جینسانا,خواص کپسول جینسانا,خرید کپسول جینسانا,درباره کپسول جینسانا,در مورد کپسول جینسانا فارماتون

کپسول جینسانا

توضیحاتی در مورد کپسول جینسانا

مشخصه ها این محصول به صورت روبرو است، افزایش تولید انرژی ، کاهش استرس و تنش ها ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونت ها وافزایش ظرفیت ذهنی و جسمی در زمان انجام تمرین های ورزشی♥ – ارتقاء عملکرد ( ج ن س ی ) در زنان و مرداندر این مطلب از سایت جسارت در مورد کاربرد و خواص و عوارض کپسول جینسانا فارماتون چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.همراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه دارو به شدت بپرهیزید!

موارد مصرف کپسول جینسانا

کمک به افزایش توان جنسی و بهبود عملکرد جنسی. تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونتها. کمک به افزایش قدرت حافظه، تمرکز و جلوگیری از آلزایمر. کمک به جلوگیری از استرس روزانه با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی. کمک به افزایش انرژی و رفع خستگی با افزایش جذب اکسیژن توسط سلولها.

شرایط نگهداری کپسول جینسانا

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش مصرف کپسول جینسانا

به طور معمول دو کپسول همراه صبحانه و یا یک عدد همراه صبحانه و یک عدد همراه ناهار حداقل به مدت یک ماه توصیه می شود.

هشدار در مورد مصرف کپسول جینسانا

در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود. در صورت مصرف Warfarin و Digoxin با پزشک مشورت نمایید.

ترکیبات کپسول جینسانا

جینسانا حاوی عصاره استاندارد شده G115 می باشد که از ریشه گیاه جینسینگ استخراج شده و می تواند انرژی مناسبی را برای شما فراهم نماید. جینسانا از طریق افزایش میزان جذب اکسیژن توسط سلول ها می تواند باعث افزایش تولید انرزی شده همچنین می تواند با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی باعث کاهش استرس و تنش ها گردد.

گیاه جینسینگ

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد. ترکیبات شیمیایی این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است… خواص و کاربرد جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد. همه ما می کوشیم که از لحظات زندگی خود بیشترین بهره را ببریم و از آنجایی که نیازمند صرف انرژی زیادی هستیم دچار خستگی شدید، ضعف حافظه، احساس ناتوانی در حل مشکلات پی در پی و … خواهیم شد که ادامه یافتن این شرایط می تواند منجر به فرسودگی جدی روحی و جسمی گردد. اینجاست که استفاده از جینسانا به عنوان یک انرژی بخش طبیعی می تواند بسیار سودمند باشد. جینسانا حاوی عصاره استاندارد شده G115 می باشد که از ریشه گیاه جینسینگ استخراج شده و می تواند انرژی مناسبی را برای شما فراهم نماید. جینسانا از طریق افزایش میزان جذب اکسیژن توسط سلول ها می تواند باعث افزایش تولید انرژی شده همچنین می تواند با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی باعث کاهش استرس و تنش ها گردد. موارد مصرف : کمک به جلوگیری از خستگی و افزایش ظرفیت جسمی، ذهنی و جنسی

کپسول جینسانا فارماتون

کپسول جینسانا فارماتون حاوی عصاره استاندارد شده G115 می باشد که از ریشه گیاه جینسینگ استخراج شده و می تواند انرژی مناسبی را برای شما فراهم نماید. جینسانا از طریق افزایش میزان جذب اکسیژن توسط سلول ها باعث افزایش تولید انرژی شده همچنین با تاثیر بر روی سیستم اعصاب مرکزی باعث کاهش استرس و تنش می گردد.

همه چیز درباره کپسول جینسانا

همه ما تلاش می کنیم که از لحظات زندگی خود بیشترین بهره را ببریم و از آنجایی که نیازمند صرف انرژی زیادی هستیم دچار مشکلاتی نظیر خستگی شدید و ضعف حافظه خواهیم شد که ادامه یافتن این شرایط می تواند منجر به فرسودگی جدی روحی و جسمی گردد. اینجاست که استفاده از جینسانا به عنوان یک انرژی بخش طبیعی می تواند بسیار سودمند باشد. کارخانه جینسانا با استفاده از آخرین متد روز دنیا در فرآیندهای جداسازی توانسته است ۸ نوع جینسنوزید اصلی شامل : Rg2، Rg1، Rf، Re، Rd، Rc، Rb2، Rb1 موجود در ریشه گیاه پاناکس جینسینگ را استخراج و در فرمولاسیون استفاده نماید. دوز استاندارد شده جینسینگ یا همان G115 (4%جینسنوزید از mg200 ) مطابق با فارماکوپه اروپا، WHOو *ICH می باشد و مطالعات بالینی نشان داده که مقادیر بیشتر یا کمتر اثربخشی محصول را کاهش داده و تنها mg200 عصاره استخراج شده از ۴% جینسنوزید دارای بیشترین اثربخشی می باشد. شرکت جینسانا تنها شرکت در دنیا می باشد که تولید G115 را بصورت انحصاری در اختیار دارد. با توجه به اینکه بیش از ۲۰۰ نوع ترکیب در ریشه پاناکس جینسینگ موجود می باشد و هر یک دارای خواص ویژه ای می باشند، روش استخراج و میزان خلوص آن بسیار مهم می باشد. همچنین کارخانه جینسانا با تهیه زمین اختصاصی در منطقه اصلی رویش این محصول، با نظارت مستقیم بر تولید و برداشت گیاه بصورت کاملاً طبیعی و بدون استفاده از کود شیمیایی، محصولات را پرورش می دهد.

احتیاط در مورد مصرف کپسول جینسانا

در صورت بارداری یا شیردهی و همچنین مصرف همزمان با داروهایی همچون Warfarin و Digoxin با پزشک خود مشورت نمایید.

خواص و فواید گیاه جینسینگ

گیاه جینسینگ از موثرترین مواد برای تسریع روند بهبود آسیب‌های ناشی از تابش‌های رادیواکتیو است. این گیاه عاملی برای تقویت سیستم دفاعی بدن در مواجهه با بیماری‌ها به شمار می‌رود. درمان سردرد، کاهش عوارض ناشی از یائسگی در زنان، درمان بعضی مشکلات جنسی در بین زوجین، تنظیم سوخت و ساز بدن و کاهش و تعدیل عوارض پیری و فرسودگی از سایر اثرات مفید ناشی از استفاده جینسینگ است. امروزه ترکیبات حاوی گیاه جینسینگ به وفور در بازار دارویی کشور موجود است. بنابراین لازم است درخصوص استفاده از این داروها اطلاعات کافی وجود داشته باشد.

گیاه جینسینگ و افزایش میل جنسی مردان

گیاه جینسینگ یکی از داروهای سنتی چینی است که برای افزایش میل جنسی مردان تجویز می شده. به گزارش نبض ما امروزه محققان هم این اثر جینسینگ را تایید می کنند. بنا بر آخرین تحقیقات حدود ۴۸٫۵ میلیون زوج نابارور در سراسر دنیا وجود دارند. بیش از نیمی از ناباروری ها بین زوج ها به خاطر مشکلات فیزیکی از جانب مردان است.علل مختلفی برای ناباروری مردان وجود دارند ، اما کمبود اسپرم های باکیفیت یکی از اصلی ترین دلایل است. تحقیق معتبری در سال ۱۹۷۰ ثابت کرده که گیاه جینسینگ باعث افزایش اسپرم های با کیفیت می شود. همچنین مصرف گیاه جینسینگ باعث تحرک بیشتر اسپرم در منی میشود که این امر رسیدن آن را در دستگاه تناسلی بانوان به تخمک راحت تر میسازد. اختلال نعوظ در یک رابطه ی لذت بخش به طور مشخصی کاهش می یابد. گیاه جینسینگ در این مشکل هم به طور قابل توجهی موثر است. در یک تحقیق از ۴۵ مردی که از اختلال نعوض متوسط تا شدید رنج می بردند خواسته شد به مدت هشت هفته گیاه جینسینگ مصرف کنند نتایج نشان داد که جینسینگ تاثیری مستقیمی در اختلال نعوظ آن ها داشته. در تحقیقی مشابه دیده شد ۶۰ شرکت کننده بعد از ۱۲ هفته مصرف جینسینگ نعوظ بهتری نسبت به قبل داشتند.

گیاه جینسینگ و لاغری

گیاه جینسینگ در از دست دادن چربی های اضافه ی بدن مفید است به این دلیل که متابولیسم بدن را بالا میبرد و در حین استفاده از آن در طول روز انرژی زیادی به بدن شما داده می شود. اگرچه گفته می شود استفاده از گیاه جینسینگ به افرادی که از بیماری قند خون رنج میبرند هم کمک میکند . تحقیقات انجام شده بر روی موش ها نشان می دهد که گیاه جینسینگ تاثیر قابل توجهی بر افزایش ترشح هورمون انسولین می گذارد.

طریقه مصرف گیاه جینسینگ

یک روش ساده برای آزاد سازی جینوساید ها دم کردن ریشه ی خشک شده ی جینسینگ و نوشیدن دمنوش جینسینگ است. برای تهیه ی این دمنوش مراحل زیر را دنبال کنید. طریقه مصرف جنسینگ به صورت زیر است: 1-دو تا سه گرم ریشه جینسنگ خرد شده را در فنجان بریزید. این به معنی حدود پنج تا هشت رشته ریشه جینسنگ و یا یک قاشق چای خوری پودر جنسینگ است. 2-دراین مرحله بنا به میل خود می توانید هر ماده معطر دیگری مانند چای یا گیاهان دیگر،به این فنجان اضافه کنید. 3-کمی آب به جنسینگ اضافه کرده و هر شیرین کننده ای که می خواهید به آن اضافه کنید. 4- سپس کمی آب گرم اضافه کرده و روی حرارت گذاشته و بگذارید تا ریشه جینسنگ نرم شود و سپس مصرف کنید.

عوارض جانبی گیاه جینسینگ

استفاده ی منظم از جینسینگ می تواند با بروز عوارض جانبی مانند سرگیجه ، سردرد، ناراحتی های معده، بی خوابی ، عصبانیت، لمس شدن سینه های خانم ها و یا تغییر در سیکل قاعدگی همراه باشد. همچنین توصیه می شود که بیماران مبتلا به دیابت و کسانی که مشکلات روحی و روانی دارند از جنسینگ استفاده نکنند. جنسینگ باعث بالا رفتن سطح قند خون شده و با دارو های افسردگی” href=”http://www.jesarat.com/depression” target=”_blank” rel=”noopener”>افسردگی تداخل دارد. از این رو استفاده از جنسینگ به این افراد توصیه نمی شود.

آشنایی با جینسنگ

جینسنگ (به انگلیسی: Ginseng) نامی است عمومی برای هر یک از ۱۱ گونه گیاهان همیشه سبز از سرده پاناکس از خانواده آرالیاسیه. ویژگی تمام این گیاهان آن است که حاوی نوعی گلیکوزید استروئیدی به نام جینسنوزاید هستند. جینسینوزاید با نام علمی Saponins Tri pterpenoid و در برخی مواقع نیز با نام panaxoside در ریشه جینسنگ شناخته می‌شود. اعتقاد بر این است که جینسنگ برای بهبود سلامت مفید است. جینسنگ یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی است. این گیاهان کوتاه، با رشد کم و با ریشه‌های گوشتی دارای یک ریشه رنگی دندانه‌دار شکل، یک ساقه نسبتاً بلند و برگ‌های سبز با شکل بیضوی هستند. اعتقاد بر این که هر دو جینسنگ آمریکایی(Panax quinquefolius, L) و جینسنگ آسیایی (P ginseng) انرژی را افزایش می‌دهند، سطح قند خون و سطح کلسترول را پایین آورده و استرس را کم کرده. آرام بخش هستند و در درمان دیابت موثرند و اختلال عملکرد جنسی در مردان را مدیریت می‌کنند. ریشه‌های جینسنگ فقط در فصل پاییز جمع‌آوری می‌شوند چرا که فقط در این حالت است که می‌توانند حالت گوشتی و ظاهر مناسب و مطبوع خود را حتی پس از خشک شدن نیز حفظ کنند.

انواع جینسنگ

جینسنگ آمریکایی (panax quinquefolius) نسبت به مشابه چینی خود کوچکتر است و در بخش‌های شمالی آمریکا رشد می‌کند. جینسنگ آمریکایی توسط سرخپوستان (مردمان بومی آن مناطق) به منظور درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه دارای لعاب (شیره‌ای) مشابه شیره گیاه شیرین بیان می‌باشد که علاوه بر مواد شیرین موجود در آن برخی مواقع با مقادیری مواد تلخ و نیز انواعی از ترکیبات معطر همراه می‌باشد. این شیره می‌تواند بوی ملایمی داشته باشد یا اصلاً بویی نداشته یاشد. موضوع قابل ذکر دیگر در مورد این گیاه آن است که این گیاه با استقبال بسیار خوبی در آسیا مواجه شده به‌طوری‌که امروزه بیش از ۸۵٪ جینسنگ کشت داده شده در آمریکا به بازارهای آسیایی صادر می‌گردند. جینسنگ ژاپنی (panax japonicus): این نوع جینسنگ از نظر محتویات فعال مشابه جینسنگ چینی بوده و لی با میزانی بسیار کمتر. جینسنگ سیبری (Eleutherococcus senticosus) را نمی‌توان در رده جینسنگ حقیقی به حساب آورد. این نوع از جینسنگ به عنوان جینسنگ ارزان قیمت و با کیفیت دارویی پایین به فروش می‌رسد. سَنچی جینسنگ (panax notoginseng) یا (panax pseudo ginseng) کاذب نیز خوانده می‌شود و کاملاً با (panax ginseng) که همان جینسنگ چینی است از نظر قدرت عمل فواید دارویی و درمانی و از نظر موارد استفاده متفاوت است. از جمله موارد درمانی که از این گیاه استفاده می‌شود، می‌توان به موقف کردن خون‌ریزی و تسکین درد اشاره کرد. جینسنگ هیمالیایی (panax pseudoginseng subspecies himalaicus) خواص درمانی و دارویی‌اش در مقایسه با (panax ginseng) بسیار کمتر بوده و هیمالیایی‌ها از آن در درمان کم اشتهایی و موارد سوء هاضمه بهره می‌گیرند. دارف جینسنگ (panax trifolius) از انواع نادر جینسنگ آمریکایی به‌شمار می‌آید و سرخپوستان آمریکایی معمولاً از آن در درمان سردرد، سرفه، سوء هاضمه بهره می‌گیرند. جینسنگ پرویی یا لپیدیوم میینی، که به ماکا هم شهرت دارد، اثرات زیادی در سلامتی انسان دارد و باعث افزایش قدرت جنسی می‌شود و با ناباروری خانم‌ها نیز مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید : کپسول چرک خشک کن ♥ کپسول چیتوسان ♥ کپسول جوینت فری ♥ کپسول چربی سوزکپسول چاقی

آخرین بروز رسانی در : شنبه 11 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.