این ۹ عادت ابتلا به سرماخوردگی را در شما زیاد می کند!

این ۹ عادت ابتلا به سرماخوردگی را در شما زیاد می کند!

این ۹ عادت ابتلا به سرماخوردگی را در شما زیاد می کند! سرماخوردگی,بيماري سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداري,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنيم,سرماخوردگی در …

عوارض و خواص نعناع در سرماخوردگی و  طب سنتی

عوارض و خواص نعناع در سرماخوردگی و طب سنتی

عوارض و خواص نعناع در سرماخوردگی و  طب سنتی عوارض و خواص نعناع در سرماخوردگی و طب سنتی در سایت جسارت نعناع در سرماخوردگی ,خواص نعناع در سرماخوردگی,خواص پونه در سرماخوردگی,نعناع سرماخوردگی,نعناع …

نکاتی راجع به جرم گیری دندان

نکاتی راجع به جرم گیری دندان

نکاتی راجع به جرم گیری دندان جرم گیری دندان,بيماري جرم گیری دندان,جرم گیری دندان در بارداري,علائم جرم گیری دندان,درمان جرم گیری دندان,درمان جرم گیری دندان با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان …

خواص مصرف آلو بخارا و یبوست درمان خانگی

خواص مصرف آلو بخارا و یبوست درمان خانگی در سایت جسارت

آلو بخارا و یبوست ,آلو بخارا یبوست,آلو بخارا برای یبوست,یبوست درمان,یبوست درمان فوری,یبوست درمان خانگی,یبوست درمان گیاهی,یبوست درمان سنتی,یبوست درمان سریع,یبوست درمان قطعی,یبوست درمان طبیعی,درمان یبوست شدید,درمان یبوست کودکان,درمان یبوست فوری,درمان یبوست شدید فوری,درمان یبوست کودکان فوری,درمان فوری یبوست در بارداری,درمان فوری یبوست در طب سنتی,درمان فوری یبوست بارداری,درمان فوری یبوست اطفال,یبوست و درمان فوری,برای رفع یبوست درمان خانگی,بهترین درمان یبوست خانگی

خواص مصرف آلو بخارا و یبوست درمان خانگی

آلو بخارا و یبوست , آلو بخارا یبوست , آلو بخارا برای یبوست , یبوست درمان

در این مطلب از سایت جسارت به خواص مصرف آلو بخارا و یبوست درمان خانگی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

آلو به حفظ سلامت قلب نیز کمک می‌کند. این میوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به خلاص شدن از شر رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از اکسیده شدن کلسترول کمک می‌کند. اکسیده شدن کلسترول تهدیدی برای سلامت رگ‌های خونی سالم است، که ممکن است در نهایت به برخی بیماری‌های قلبی از جمله سکته‌ی قلبی و کلسترول بالا منجر شود. ویتامین C موجود در آلو برای کنترل بیماری‌های قلبی در بیماران دیابتی بی‌نهایت مفید است.

آلو بخارا و یبوست

خواص آلو برای درمان یبوست مورد توجه همه افراد است . با خوردن آلو بیماری کبد را درمان کنید . یکی از خواص آلو دفع کردن اوره و اسید اوریک است . همچنین چربی خون را پایین میاورد . آلو اعصاب را تسکین میدهد و ارامشبخش است . شاید شنیده باشید که آلو ملین خوبی است و یبوست را درمان میکند . آلوی خشک شده بخورید تا خونتان طبیعی شود و درهای مهلکتان از بین برود . از خوص آلو میتوان به رفع خارش بدن ، تقویت اعمال کلیه ها و رفع یبوست، کشندگی کرم هضم غذا ، رفع سوء هاضمه و تقویت اعصاب ارام بخش، محرک دستگاه تغذیه ،  رفع حرارت طبع و مسکن حرارت دل اشاره کرد . 

برخی پژوهش‌ها آلو را با پیشگیری از سرطان، به‌ویژه سرطان سینه، سرطان دستگاه گوارش و دستگاه تنفس در ارتباط می‌دانند. آنتوسیانین‌ها، رنگدانه‌های آبی مایل به قرمز در این میوه هستند که با پاکسازی رادیکال‌های آزاد از بدن در برابر سرطان محافظت می‌کنند. گفته می‌شود ویتامین A موجود در آلو نیز از بدن در برابر سرطان حفره دهان محافظت می‌کند. قدرت آنتی‌اکسیدانی آلو و فیتونوترینت‌های آن پیشرفت سلول‌های سرطان سینه را، بدون کشتن سلول‌های سالم، متوقف می‌کند.

آلو بخارا یبوست

میوه آلو دارای منیزیم – پتاسیم و اهن و همچنین ویتامین‌های E ،C و پیش ساز ویتامین A می باشد که از پیری جلوگیری میکند و سبب شادی و جوانی شما می شود . مصرف الوی خشک کلسترول شما را پایین می اورد . همچنین الوخشک دارای عنصر بور کمیاب است که به همراه کلسیم و ویتامین D موجود در آن از استخوان‌ها محافظت کرده و مانع از بروز پوکی استخوان می‌شود  برای خرد کردن سنگ مثانه از صمغ آلو ۶ بار یعنی هر ۳ ساعت یک حبه نیم گرمی در دهان بگذارید و بمکید .همچنین جهت  درمان تصلب شرائین از خیس کرده آلو صبح ناشتا استفاده کنید.

خواص مصرف آلو بخارا و یبوست درمان خانگی

آلو بخارا و یبوست , آلو بخارا یبوست , آلو بخارا برای یبوست , یبوست درمان

آلو حاوی پتاسیم است که یکی از اجزای مهم سلول‌ها و مایعات بدن است و به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می‌کند. هم‌چنین این میوه از لخته شده پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند که شاید به تصلب شرایط، فشار خون بالا، سکته و بیماری عروق کرونر قلب منجر شود. هم‌چنین فشار خون را در سطح سلامت حفظ می‌کند. فیبر موجود در آلو به پایین آوردن میزان کلسترول نیز کمک می‌کند. آلو حاوی ویتامین B۶ نیز هست، که از افزایش میزان هموسیستئین جلوگیری می‌کند و احتمال حمله‌ی قلبی را پایین می‌آورد.

آلو بخارا برای یبوست

به گزارش آسان طب از خواص آلو میتوان به رفع  بوی بد دهان ،رفع کهیر مفید ورفع جوش های عمیق پوستی اشاره کرد .  آلو خشک دارای گلوکز (۴۵ درصد) فروکتوز (۲۵ درصد) و سوربیتول (۳۰ درصد) می باشد . همچنین سرشار از منیزیم (۴۵ میلی‌گرم در هر ۱۰۰ گرم) است که برای تامین انرژی و انقباض عضلانی لازم  و مفید میباشد .

هم‌چنین آلو سموم را از بین می‌برد و از یبوست پیشگیری می‌کند، که به کاهش وزن به‌طور طبیعی می‌انجامد. این میوه سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که به گوارش درست و سوخت و ساز خوب کمک می‌کند. آلو حاوی اسید سیتریک است، که از خستگی و گرفتگی عضلات پیشگیری می‌کند. آلو عملکرد کبد و دستگاه گوارش را نیز بهبود می‌بخشد. برای همین خوردن آلو یا نوشیدن آب آلو به‌طور مرتب به شما کمک می‌کند به آسانی آن چند کیلوگرم اضافه وزن را کم کنید.

یبوست درمان

  افرادی که فکرشان مشغول است آلو زیاد بخورند . آلو باعث ارامش انها می شود و فکرشان را ازاد میکند . آلو سرشار از فیبر غذایی است که برای کنترل قند خون، جلوگیری از یبوست و حفظ سلامت دستگاه گوارش بسیار توصیه شده است . آلو اهن زیادی دارد و برای درمان کم خونی مناسب است. برای ضعف اعصاب الو بخورید. همچنین برای درمان ضعف عمومی بدن و سردردهای گرم و همچنین دفع کرم های معده مصرف آلو و آلو بخارا بسیار سفارش شده است.

آلو بخارا و یبوست

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 9 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.