ترخیص کالا

ترخیص کالا

ترخیص کالا ترخیص کالا به عنوان یکی از مراحل مهم در زمینه صادرات و واردات کالا است. اغلب مردم به علت نداشتن شناخت کافی از فرآیند ترخیص کالا ،ترس و تردید دارند که …

چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور؟

چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور؟

همه ما به نحوی دوست داریم بیشتر دیده شویم. اکسپلور اینستاگرام دقیقا همان جایی است که به صورت کاملا رایگان و هدفمند دیده می شوید. همه کسب و کارهای اینستاگرامی در تلاش …

علائم سرماخوردگی کودکان و راهکارهای درمان آن

علائم سرماخوردگی کودکان و راهکارهای درمان آن

علائم سرماخوردگی کودکان و راهکارهای درمان آن سرماخوردگی کودکان، یک عفونت ناشی از ویروس است. به‌دلیل اینکه سیستم ایمنی آن­ها هنوز در مقابل انواع ویروس­ها مقاومت کمتری دارد، به­طور متوسط 6 بار …

پروفایل  همیشه حرف هایی هستند بی صدا دقیقا جایی که تبادل احساسات در جریان هستند تقریبا عکس پروفایل برای همه افراد مهم ست اما داستان زمانی جالب می شو که بدانید
بررسی‌هایی که از عکس پروفایل تعداد زیادی جوانان انجام شد نشان داد که ۹۰ درصد آنهایی که فقط یک بخش از صورتشان را در عکس پروفایل خود گذاشته بودند معتقد بودند که دچار مشکل کم مویی، چاقی بیش از حد، بدشکل بودن بخشی از اجزای صورت و… هستند و از این موضوع رنج می‌بردند.
شناخت افراد از طریق عکس پروفایل موضوع جذابی است که شاید بتواند کمی در نوع روابط با یکدیگرو حد ومرزها مفید واقع شود.

روانشناسان معتقدند به صورت نسبی می توان بخشی از ویژگی های اخلاقی ، روحی و روانی افراد را از طریق عکس پروفایلشان شناخت.

در این بخش نیز می توانید عکس پروفایل خاص زیبا و جدید دخترانه و پسرانه را برای پیام رسان ها و یا پیج های خود در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید تمامی عکس ها با اندازه استاندارد شبکه های اجتماعی در انواع موضوعات رایج مناسبتی,دخترانه,پسرانه,غمگین و شاد ارائه شده است.

اگر فردی عکس پروفایلش دسته جمعی باشد، حتما برون گراست و اگر عکس سیاه و سفید منتشر می کند، یعنی یا نوستالژی باز هست و یا خیلی خود را در گیر عواطف و احساسات نمی کند!‌اگر چه این ها هم، قابل تعمیم به همه انسان ها و کاربران اینترنت نیست!

افراد مغرور و قدرت‌طلب به‌طور معمول عکس‌های‌شان را با ژست و قیافه‌های خاص نمایش می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد نماد‌های قدرت بیرونی را در معرض دید عموم قرار دهند. اگر با شغل‌شان به قدرت می‌رسند ممکن است پشت میز مدیریت عکس بگیرند. شاید هم به مکان‌هایی بروند که به آنها افتخار می‌کنند و کنار اتومبیل گران‌قیمت یا ویلای شخصی‌شان بایستند حتی طرز نشستن آنها هم از این ویژگی‌شان حکایت می‌کند. وقتی با غرور روی صندلی لم می‌دهند این پیام را به مخاطب منتقل می‌کنند که «من قدرتمند هستم!

پیشنهاد مطلب: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد

عکس پروفایل خبر می‌دهد از سر درون! – در واقع در رابطه‌ای که در مورد سلامت روانی یکی از زوج‌ها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد و برداشت‌هایی مطرح می‌شود، عکس‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند انتقال‌دهنده پیام مهمی باشند؛ اینکه ما دو نفر همدیگر را دوست داریم و می‌خواهیم دیگران این موضوع را باور کنند، حتی اگر واقعیت نداشته باشد! گاهی هم افراد مختلف برای اینکه خودشان را از آسیب‌های احتمالی دور نگه دارند چنین عکس‌هایی را به اشتراک می‌گذارند

تا نگاه دیگران را نسبت به زندگی خودشان تغییر دهند و هدف‌شان این است که یک نوع رضایتمندی روانشناختی را با عدم رضایتمندی واقعی جبران کنند تا دیدگاه دیگران اصلاح شود. بعضی وقت‌ها هم چنین عکس‌هایی حاکی از انتقال پیام فرد به خودش است؛ اینکه این زندگی را می‌خواسته ولی به آن نرسیده و شاید هم با به اشتراک گذاشتن عکس‌های خوش گذشته، حسرت می‌خورد که چرا چنین روزهایی بار دیگر تکرار نمی‌شوند.

ویژگی افراد شلخته این است که بی‌نظمی در خانه و زندگی‌شان موج می‌زند اما در فضای مجازی از کجا بفهمید که شخصی شلخته است؟ آیا باید صفحه شخصی شلوغ و پر از تصاویر مختلف داشته باشد؟ این‌طور نیست! برخلاف تصور خیلی از ما ویژگی شلخته‌ها در فضای مجازی این است که کمتر به عکس‌های‌شان دست می‌زنند. آنها هیجان‌پذیر نیستند وشاید همان‌طور که نسبت به نامرتب بودن اتاق‌شان بی‌تفاوت هستند، در مورد عکس‌ها هم نظری ندارد و خوب یا بد بودن این عکس‌ها برای‌شان مهم نیست.

شاید افراد کمرو و خجالتی این ویژگی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی هم بروز می‌دهند. این افراد معمولا از عکس واقعی خودشان کمتر استفاده می‌کنند یا تصاویرشان کاملا واضح نیست. علاوه بر این ممکن است ترجیح دهند به جای عکس واقعی خودشان تصاویری از زیبایی‌های طبیعی را داشته باشند. کمروها عکس‌های سنتی را هم می‌پسندند و دوست ندارند در فضای مجازی جلب‌ توجه کنند.

اگر به عکس مطلوب دست پیدا کرده و نظرات مثبتی دریافت کنند، میلی به تغییر عکس‌شان ندارند. شاید دیده یا شنیده باشید که افراد وسواسی ممکن است چندین بار در روز و به‌طور افراطی دست‌های‌شان را بشویند ولی در مورد عکس‌های شخصی این ساختار روانی در این افراد دیده نمی‌شود. به هر حال نظم و دقت افراطی در انتخاب عکس‌ها موضوعی است که وسواسی‌ها از آن رنج می‌برند.

پیشنهاد مطلب: تعبیر خواب جنگ

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 مهر 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.