11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون

11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون

11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون قند خون,بیماری قند خون,قند خون در بارداری,علائم قند خون,درمان قند خون,درمان قند خون با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان قند خون,قند خون را چگونه …

زخم زبان را جدی بگیرید

زخم زبان را جدی بگیرید

زخم زبان را جدی بگیرید زخم زبان,بيماري زخم زبان,زخم زبان در بارداري,علائم زخم زبان,درمان زخم زبان,درمان زخم زبان با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان زخم زبان,زخم زبان را چگونه درمان کنيم,زخم …

با دندان‌ درد در ایام تعطیل چه کنیم؟

با دندان‌ درد در ایام تعطیل چه کنیم؟

با دندان‌ درد در ایام تعطیل چه کنیم؟ دندان‌ درد,بيماري دندان‌ درد,دندان‌ درد در بارداري,علائم دندان‌ درد,درمان دندان‌ درد,درمان دندان‌ درد با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان دندان‌ درد,دندان‌ درد را …

خواص مصرف تخم گشنیز و چاقی تقویت عمومی بدن در طب سنتی

خواص مصرف تخم گشنیز و چاقی تقویت عمومی بدن در طب سنتی در سایت جسارت

تخم گشنیز و چاقی ,گشنیز و چاقی,تخم گشنیز,تقویت عمومی بدن,تقویت عمومی بدن در طب سنتی,تقویت عمومی بدن با,تقویت عمومی بدن طب سنتی,تقویت عمومی بدن,تقویت عمومی بدن با گیاهان دارویی,تقویت قوای عمومی بدن,تقویت ضعف عمومی بدن,راههای تقویت عمومی بدن,داروهای تقویت عمومی بدن,تقویت عمومی بدن با طب سنتی,برای تقویت عمومی بدن چه باید کرد,تقویت قوای عمومی بدن,افزایش قوای عمومی بدن,برای تقویت ضعف عمومی بدن,روش تقویت عمومی بدن,راههایی برای تقویت عمومی بدن,داروی تقویت عمومی بدن,قرص تقویت عمومی بدن,داروهای گیاهی برای تقویت عمومی بدن,داروی گیاهی برای تقویت عمومی بدن,داروی گیاهی برای تقویت عمومی بدن,بهترین داروی تقویت عمومی بدن,داروی گیاهی تقویت عمومی بدن,دارو برای تقویت عمومی بدن,داروی گیاهی جهت تقویت عمومی بدن

خواص مصرف تخم گشنیز و چاقی تقویت عمومی بدن در طب سنتی

تخم گشنیز و چاقی , گشنیز و چاقی , تخم گشنیز , تقویت عمومی بدن

در این مطلب از سایت جسارت به خواص مصرف تخم گشنیز و چاقی تقویت عمومی بدن در طب سنتی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

دم کرده تخم گشنیز از سیلان منی جلوگیری می‎کند. مقدار خوراک تخم گشنیز 2 تا 6 گرم در 100 سی‎سی آب است. زیادخوردن گشنیز فراموشی و اختلال حواس ایجاد می‎کند. خوردن زیاد گشنیز باعث ضعف نیروی جنسی و تقلیل و کم‎شدن اسپرم می‎شود. کسانی که تنگی نفس دارند گشنیز برای آن‎ها خوب نیست. تخم گشنیز قاعده‎آور است به صورت دم کرده میل شود.

تخم گشنیز و چاقی

زمانی که فردی وزنش کمتر از حد طبیعی باشد می گوییم شخص لاغر است. اولین قدم برای درمان افراد لاغر این است که تشخیص دهیم علت لاغری چه چیزی میتواند باشد. از علل کاهش وزن می توان به کاهش اشتها، پیروی از رژیم های خاص، بیماری هایی که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شوند، وجود انگل در بدن و … اشاره کرد. شخص لاغر باید درمان شود و باید دانست که خوردن هر نوع ماده غذایی باعث چاقی نمی شود و حتی ممکن است نتیجه عکس هم داشته باشد. به همین علت در مطلب زیر مواد غذایی چاق کننده و و نحوه مصرف آن ها را توضیح میدهم.

 گشنیز مقوی مغز است. سعی کنید شب‎ها زیاد گشنیز نخورید چون باعث می‎شود خواب‎های پریشان ببینید. خوردن زیاد گشنیز باعث لکنت زبان می‎شود. تخم گشنیز محرک اشتها و محلل غذا است به صورت دم کرده میل شود. تخم گشنیز ضدکرم و از رشد آن در معده جلوگیری می‎کند. برای شب کوری آب گشنیز را با گلاب مخلوط کرده به چشم بمالید.

گشنیز و چاقی

20 گرم گل بابونه و ساقه آن را خشک کنید و در یک لیتر آب جوش بریزید و به مدت پنج دقیقه صبر کنید دم بکشد و سپس آن را کمی شیرین کنید و قبل از هر غذا یک فنجان از آن بنوشید. گل بابونه باعث افزایش اشتها می شود.

خواص مصرف تخم گشنیز و چاقی تقویت عمومی بدن در طب سنتی

تخم گشنیز و چاقی , گشنیز و چاقی , تخم گشنیز , تقویت عمومی بدن

 برای خارش پوست آب گشنیز را با عرق کاسنی مخلوط کرده به پوست بمالید. برای سوزش و سختی ادرار آب گشنیز 4 قاشق همراه یک لیوان عرق خارخاسک یا خارشتری استفاده شود. برای شب ادراری کمی گشنیز همراه شکر میل شود. برای اوره خون یک قاشق چای‎خوری تخم گشنیز با یک سوم استکان آبغوره خیسانده سپس مخلوط با آب میل شود.

تخم گشنیز

     زردآلو به علت داشتن آهن ، مس ، فسفر و … بسیار مفید است سعی کنید حتما این میوه خوشمزه رو تو دستور رژیمتون قرار بدید. انگور ، کشمش ، خرما ، انجیر ، توت، پنیر ،عسل و خاکشیر مواد غذایی بسیار مفیدی هستند که باید در وعده صبحانه خورده شوند . دقت کنید که خوردن این مواد در شب باعث لاغری می شود. توت فرنگی منبع غنی از ید است و باعث چاقی می وشد. خوردن مغز پسته افراد لاغر را چاق می کند. اگر میخواهید چاق شوید حتما در وعده صبحانه آب هویج را قرار دهید دقت کنید که خوردن هویج خام به صورت همه روزه باعث لاغری میشود . همچنین جهت درمان لاغری و چاق شدن هر روز 50 گرم کنجد را با مقداری مغز بادام کمی شکر مخلوط کنید و بسابید و با یک عدد تخم مرغ آب پز کامل مخلوط کرده و میل نمایید.

برای سوءهاضمه و نفخ از دم کرده تخم گشنیز استفاده شود. برای سینوزیت 5 گرم تخم گشنیز در 300 سی‎سی آب جوشانده صاف نموده استنشاق نمایید. جهت درمان ورم رگ بیضه گشنیز تازه + عسل + روغن زیتون مخلوط نموده به صورت ضماد بگذارید. برای درمان اگزما آش آبغوره که در آن گشنیز و برگ چغندر باشد مؤثر است. برای تشنج 5 گرم گشنیز در 150 سی‎سی آب دم کرده به 3 نوبت بنوشید.

تقویت عمومی بدن

تخم گشنیز را پودر کنید و به نسبت مساوی با شکر یا عسل مخلوط کنید و بخورید. گردو را با عسل مخلوط کنید یا مربای گردو درست کنید این کار تاثیر زیادی در چاق شدن افراد دارد. هر روز صبح عسل و کره میل کنید ، یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل و شیر مخلوط کنید و هر روز صبح یک لیوان از این معجون میل کنید. رازیانه، زنیان، زیره سیاه و زیره سبز  کلیه مواد را با هم مخلوط کنید و بگذارید که دم بکشد بعد مواد را بکوبید تا حدی که به صورت نیم کوب در بیاید و میل کنید.

تخم گشنیز و چاقی

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 8 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.