آشنایی با نشانه ها وعلایم سرطان پروستات

آشنایی با نشانه ها وعلایم سرطان پروستات

آشنایی با نشانه ها وعلایم سرطان پروستات سرطان پروستات,بيماري سرطان پروستات,سرطان پروستات در بارداري,علائم سرطان پروستات,درمان سرطان پروستات,درمان سرطان پروستات با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان سرطان پروستات,سرطان پروستات را چگونه …

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی توصیه‌های تغذیه‌ای برای کاهش عصبانیت،فکر و خیال و …

درمان و علائم پوکی استخوان در جوانی چیست و درمان آن

درمان و علائم پوکی استخوان در جوانی چیست و درمان آن

پوکی استخوان پوکی استخوان ,پوکی استخوان به انگلیسی,پوکی استخوان چیست,پوکی استخوان در زنان,پوکی استخوان در جوانی,پوکی استخوان + درمان گیاهی,پوکی استخوان درمان,پوکی استخوان و تغذیه,پوکی استخوان+درمان,پوکی استخوان در کودکان,پوکی استخوان به انگلیسی …

خواص شگفت انگیز ترکیب چای سبز و لیمو برای لاغری

خواص شگفت انگیز ترکیب چای سبز و لیمو برای لاغری در سایت جسارت

چای سبز و لیمو ,خواص چای سبز و لیمو,چای سبز+لیمو,چای سبز با لیمو,چای سبز با لیمو,چای سبز به همراه لیمو,چای سبز و لیمو عمانی,چای سبز و به لیمو,ترکیب چای سبز و لیمو,چای سبز لیمویی,خواص چای سبز و لیمو عمانی,چای سبز لیمو عمانی,چای سبز لیمو,چای سبز با لیمو,خواص چای سبز و به لیمو,خواص چای سبز و آبلیمو,خواص چای سبز لیمو,خواص چای سبز با لیمو,خواص دمنوش چای سبز و به لیمو,چای سبز با به لیمو,دمنوش چای سبز و به لیمو,ترکیب چای سبز و به لیمو,مخلوط چای سبز و به لیمو,چای سبز به لیمو,چای سبز به لیمو نیوشا,خواص چای سبز به لیمو,ترکیب چای سبز و لیمو ترش,ترکیب چای سبز با لیمو,مخلوط چای سبز و لیمو,ترکیب چای سبز با لیمو ترش,خواص چای سبز با لیمو ترش,خواص چای سبز با لیمو ترش,فواید چای سبز با لیمو ترش,خاصیت چای سبز با لیمو ترش,چای سبز لیمویی نیوشا,خرید چای سبز لیمویی,خواص چای سبز لیمویی,دمنوش چای سبز لیمویی,چای سبز کیسه ای لیمویی,مصرف چای سبز با لیمو ترش

خواص شگفت انگیز ترکیب چای سبز و لیمو برای لاغری

چای سبز و لیمو , خواص چای سبز و لیمو , چای سبز+لیمو , چای سبز با لیمو

در این مطلب از سایت جسارت به خواص شگفت انگیز ترکیب چای سبز و لیمو برای لاغری می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

ترکیب چای سبز با لیمو خواص بسیاری دارد از جمله افزایش سوخت و ساز بدن و مبارزه با برخی بیماری ها . زمانی که لیمو با چای سبز ترکیب می شود خاصیت چای سبز به طور فوق العاده ای افزایش می یابد . مطالعات نشان می دهد افرادی که روزانه ۳ الی 5 فنجان چای سبز با لیمو می نوشند ۵۰ کالری بیشتر از سایر افراد کم کنند. پلی فنول موجود در چای سبز باعث می شود چربی بدن سوزانده شود حتی اگر فرد در حال استراحت می باشد ٬ این پلی فنول حتی ممکن است تبدیل کالری به چربی را مسدود کند و ترکیب چای سبز با لیمو باعث کاهش وزن می شود.

چای سبز و لیمو

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان اپیگالوکتشین گالات (EGCG) بوده که در سوزاندن چربی وافزایش متابولیسم بدن بسیار تاثیرگذار است. نتایج یک مطالعه در مجله کالج آمریکایی نشان داده شده که  این آنتی اکسیدان با افزایش اکسیداسیون چربی اثرات ضد چاقی فوق العاده در چای سبز به وجود می آورد. مصرف نوشیدنی لیموناد چای سبز در بین تمرینات ورزشی می تواند سرعت چربی سوزی را در بدن افزایش داده و حساسیت به انسولین را بهبود بخشد.

خواص شگفت انگیز ترکیب چای سبز و لیمو برای لاغری

چای سبز و لیمو , خواص چای سبز و لیمو , چای سبز+لیمو , چای سبز با لیمو

ویتامین C لیمو به روند سوزاندن چربی در بدن کمک می کند و در بین مرکبات و میوه ها لیمو یکی از بهترین منابع این ویتامین محسوب می شود، ویتامین C موجود در این نوشیدنی در زمان مصرف بین تمرینات ورزشی 30 درصد میزان چربی سوزی در بدن را افزایش می دهد.    مطالعه  در مجله بیوشیمی بالینی و تغذیه منتشر شده که نشان داد که پلی فنول در لیمو به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و به تحریک کبد در سوزاندن چربی کمک می کند که در نتیجه علاوه بر لاغری در افراد با کبد چرب نیز موثر است. لیمو سرشار از فیبر پکتین بوده که با احساس گرسنگی شما مقابله کرده وشما مدت طولانی تر حس سیری دارید در نتیج کمتر به سراغ خوردنی ها رفته و چاق نمی شوید.

خواص چای سبز و لیمو

تحقیقات دانشگاه پوردو نشان داده است که با اضافه کردن لیمو به چای سبز میزان آنتی اکسیدان بدن تا پنج برابر افزایش پیدا می کند. لیمو به طور طبیعی سرشار از ویتامین C می باشد . ویتامین C برای ترمیم بافت بدن از جمله پوست ٬ رگ های خونی و استخوان بسیار حیاتی است . ویتامین C  برای بهبود زخم موثر است . افزودن لیمو به چای سبز میزان کاتچین جذب شده را افزایش می دهد و هر چقدر میزان کاتچین افزایش یابد باعث می شود پوست جذابتر و شادابتر باشد و برای جلوگیری از سرطان نیز موثر است.

چای سبز و لیمو

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.