آشنایی با خواص جوانه گندم برای چاقی صورت و سلامت پوست

آشنایی با خواص جوانه گندم برای چاقی صورت و سلامت پوست

آشنایی با خواص جوانه گندم برای چاقی صورت و سلامت پوست خواص جوانه گندم ، خواص جوانه گندم برای پوست ، خواص جوانه گندم و ماست ، خواص جوانه گندم و لاغری ، خواص جوانه گندم …

دومان سهند: روزنامه نگار شدن تا صاحب روزنامه شدن

دومان سهند: روزنامه نگار شدن تا صاحب روزنامه شدن

داستان روزنامه نگار شدن تا صاحب روزنامه شدن من بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ میلادی , مردم به جریان سیاسی در کشور رای دادند که رئیس‌جمهور آن زمان با توجه به سابقه …

التهاب زبان

التهاب زبان

التهاب زبان چیست؟ التهاب زبان،درمان التهاب زبان،گلوسيت‌,التهاب زبان کوچک,التهاب زبان و دهان, علت التهاب زبان,گلوسيت چيست,گلوسيت زبان,بيماري گلوسيت,درمان بيماري گلوسيت

نحوه صحیح استفاده از کرم گوری و صابون گوری

با سلام خدمت دوستان گرامی، حتما بارها از کرم های ضد لک و ضد جوش صورت استفاده کرده اید اما همیشه در نحوه استفاده از آنها یا تشخیص اصل بودن کرم ها به سوال برخورده اید. با توضیحاتی که در ادامه خواهیم داد با نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری غیراصل و همچنین نحوه صحیح استفاده از کرم و صابون گوری آشنا خواهید شد. البته این توضیحات فقط مربوط به این کرم بوده و سایر کرم های صورت تفاوت اندکی در نحوه استفاده دارند. اگر تاکنون از این کرم استفاده کرده اید که احتمالا با نوع اصل و اورجینال آن آشنا هستید، ولی اگر تازه به جمع مصرف کنندگان آن میخواهید بپیوندید، حال به هرطریقی که با محصولات گوری آشنا شده اید چه معرفی دوستان و یا بروشورهای تبلیغاتی، در زمان خرید کرم گوری لازم است این موارد را مد نظر قرار دهید، تا اشتباها کرم های تقلبی را خرید نکنید، کرم و صابون گوری به همراه هم عرضه میشود، سعی کنید حتما پکیج کامل کرم و صابون را تهیه کنید، چرا که صابون گوری تکمیل کننده کرم آن بوده و مکمل یکدیگر هستند. با توجه به اینکه مصرف صابون آن کمتر است میتوان به ازای هر دو کرم یک صابون گوری هم استفاده کرد. از استفاده کردن سایر مواد آرایشی در کنار پکیج گوری خوداری کنید. کرم اصل گوری دارای تفاوت جزئی و خیلی ریز با نوع تقلبی آن است. این تفاوت ها در دو مورد می باشد که باید حتما به آنها دقت شود. تفاوت اول اینکه کرم گوری تقلبی، خود ماده کرم مقداری شل تر و حالت ماستیدن روی صورت دارد، همچنین خیلی بدبود بوده و بوی بدی از آن به مشام میرسد، ماده کرم گوری اصل مقداری سفت بوده که بوی بد کرم تقلبی را ندارد. و درهنگام استفاده روی صورت شبیه به ماست چرب، حالت روغنی نخواهد داشت. مورد دوم علاوه بر روش تشخیص اصل بودن بر اساس خود ماده کرم میتوان به قوطی آن هم توجه کرد، قوطی کرم گوری اصل دارای یک آرم به شکل دایره می باشد و خود لیبل و آرم گوری با دست کشیدن روی آن متوجه برجستگی علامت روی آن خواهید شد. و در صورتی که در زاویه نور به روی قوطی نگاه کنید دارای نوعی انعکاس نور شبیه به نخ های اسکناس را مشاهده خواهید کرد. اما در کرم گوری تقلبی نه از آرم دایره ای شکل خبری است و نه کلمه گوری به صورت برجسته می باشد. دقت داشته باشید که کرم و صابون گوری را به صورت پلمب و دارای تاریخ انقضا دار تهیه کنید.

حال که بابت انتخاب و خرید کرم گوری اصل خیالمان راحت شد به تشریح جزئیاتی درباره نحوه استفاده از آن می پردازیم، قابل ذکر است که موارد درج شده در این پست نظرات مشتریان و مصرف کنندگانی می باشد که از پکیج گوری استفاده کرده اند، شما میتوانید با توجه به نوع پوست صورت خود به هرصورتی که بهتر میدانید استفاده کنید. روش استفاده از کرم گوری بسیار ساده است، این کرم هم مانند سایر کرم های گیاهی به همراه صابون آن به عنوان مکمل عرضه می شود، البته در صورتی که صابون گوری را ندارید به تنهایی میتوان از آن استفاده کرد، اما مدت جواب دهی آن طولانی تر خواهد بود.
در صورتی که کرم را به همراه صابون گوری اصل تهیه کرده اید، اگر قبلا به روش خاصی از آن استفاده کرده اید و از جواب دهی آن راضی بوده اید همان روش قبل را به همان ترتیب ادامه دهید. اما اگر هم اکنون به جمع مصرف کنندگان کرم گوری پیوسته اید، ما در این مطلب از تجربه سایر عزیزانی که از کرم گوری استفاده کرده اند و جواب گرفته اند برای شما خواهیم گفت، انتخاب بهترین روش بر عهده خود شما می باشد، چرا که هیچ کس به انداز خودتان نوع پوستتان را نمیشناسد.

قبل از استفاده از این کرم، دست و صورت خود را کامل شسته و خشک کنید، سپس با انگشت تمیز بر روی کرم بمالید و به پوست خود بزنید، دقت کنید که غلظت آن زیاد نباشد، یعنی زیاد از آن به صورت خود نمالید، بعد از گذشت حدود سه الی چهار ساعت با صابون خود کرم آن را بشویید، در صورتی که صابون را ندارید از صابون های گیاهی دیگر مثل صابون زعفران استفاده کنید.

اگر پوست شما دارای حساسیت خاصی نیست میتوانید روزانه دو بار صبح و عصر از کرم گوری استفاده کنید. در صورتی که به حساسیت نوع پوست خود آشنا نیستید، میتوانید قبل از استفاده، مقدار کمی از آن را روی پوست بازوی خود تست کنید، وا اگر با پوست شما ناسازگاری نداشت بعد استفاده کنید، البته تاکنون هیچ موردی از ناسازگاری این کرم حتی با پوست های حساس گزارش نشده است. برخی از خانم ها یا حتی آقایان تمایل دارند که شب قبل از خواب از کرم استفاده کنند، که به دلیل برخورد صورت با بالش و پتو و… استفاده در این زمان چندان مناسب نیست. کرم گوری از تولیدی های شرکت بیوتی کرم بوده و برای از بین بردن لک ها، جوش ها، جای جوش و تیرگی های صورت مناسب است، معمولا دوز مصرف آن بین 15 تا 20 روز بوده که پس از اتمام پکیج در صورت نیاز میتوانید مجدد تهیه کنید. در زمان تهیه کرم در صورتی که صابون آن هنوز تمام نشده بود میتوانید تنها کرم را تهیه کنید و از باقی مانده صابون قبلی استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 28 مرداد 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.