پیشگیری از سرطان پروستات در آقایان با این نوشیدنی

پیشگیری از سرطان پروستات در آقایان با این نوشیدنی

پیشگیری از سرطان پروستات در آقایان با این نوشیدنی سرطان پروستات,بیماری سرطان پروستات,سرطان پروستات در بارداری,علائم سرطان پروستات,درمان سرطان پروستات,درمان سرطان پروستات با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرطان پروستات,سرطان پروستات …

سقط جنین و عوارض مصرف قرص زیر زبانی قلب فشار خون

سقط جنین و عوارض مصرف قرص زیر زبانی قلب فشار خون

قرص زیر زبانی قرص زیر زبانی ,قرص زیر زبانی ملاتونین,قرص زیر زبانی ترک اعتیاد,قرص زیر زبانی فشار خون,قرص زیر زبانی سقط جنین,قرص زیر زبانی نیتروگلیسیرین,قرص زیر زبانی B2,قرص زیر زبانی کاپتوپریل,قرص زیر …

بیماری ای.ال. اس را بیشتر بشناسیم

بیماری ای.ال. اس را بیشتر بشناسیم

بیماری ای.ال. اس را بیشتر بشناسیم ای.ال. اس,بيماري ای.ال. اس,ای.ال. اس در بارداري,علائم ای.ال. اس,درمان ای.ال. اس,درمان ای.ال. اس با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان ای.ال. اس,ای.ال. اس را چگونه درمان …

راهکارهای علمی برای لاغری شکم در کمترین زمان ممکن

راهکارهای علمی برای لاغری شکم در کمترین زمان ممکن در سایت جسارت.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.چربی های شکم یک معضل فراگیر برای اکثر افراد هستند! در این مطلب می خواهم با شما رازی را در میان بگذارم که فقط در ۴ دقیقه باعث تحول بدن‌تان می شود. این یک تبلیغ نیست و کاملا حقیقت دارد! این راز یک حرکت ورزشی ساده است که با انجام آن در ۲۸ روز و فقط ۴ دقیقه استقامت و قدرت بدن تان را افزایش می دهد و چربی های شکم و همه بدن را می سوزاند. این روزها به علت سبک های زندگی ناسالم اغلب افراد از چاقی مخصوصا در ناحیه شکم رنج می برند از طرفی خیلی از افراد فکر می کنند که لاغر کردن نیاز به وقت و انرژی بسیاری دارد و به همین خاطر قید لاغری را میزنند و این شروعی است برای هجوم بیماری های مختلف به بدن از جمله سرطان و بیماری های قلبی! اما این طور نیست و فقط کافی است که با کمی زیرکی بدن را مجبور به چربی سوزی کنیم. اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید نگران نباشید. تجربه من این است که از روز ۲۰ به بعد این چالش تغییرات را به طور محسوسی در بدنم به خصوص شکم و بازوها (اگر می خواهید چربی های بازوهایتان را آب کنید این مطلب را در نت نوشت بخوانید) مشاهده کردم. البته نباید انتظار داشته باشید که با این حرکت آرنولد شوید! اما مطمئن باشید که از نتیجه کار بیش از حد توقع تان راضی خواهید بود. این حرکت Plank نام دارد و از ۲۰ الی ۴۵ ثانیه اجرای حرکت در روز در هفته اول آغاز می شود و تا ۳ الی ۴ دقیقه در هفته چهارم افزایش می یابد.

   لاغری شکم در کمترین زمان , لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان , راههای لاغری شکم در کمترین زمان

افزایش حجم شکم در اثر نفخ شایع است و ارتباطی هم با افزایش حجم چربی شکمی ندارد. این اتفاق بخصوص زمانی می افتد که حرکات دستگاه گوارش با مشکل مواجه شود. با این اوصاف غلبه بر نفخ شکم از طریق مصرف برخی مواد غذایی به راحتی امکان پذیر است

لاغری شکم در کمترین زمان

روز اول و دوم به مدت ۲۰ ثانیه و در روز سوم و چهارم ۳۰ ثانیه

روز پنجم ۴۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ششم استراحت کنید و از روز هفتم و هشتم ۴۵ ثانیه در حرکت باقی بمانید.

روز نهم تا یازدهم زمان را به یک دقیقه افزایش دهید.

روز ۱۲ به مدت ۹۰ ثانیه Plank را انجام بدهید.

روز ۱۳ تایم استراحت است و در روز ۱۴ و ۱۵ به مدت ۹۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز شانزده و هفده روی ۱۲۰ ثانیه هدف گذاری کنید.

روز هجدهم ۱۵۰ ثانیه و روز نوزدهم تایم استراحت است.

روز ۲۰ و ۲۱ مجددا ۱۵۰ ثانیه در حرکت باقی مانده.

روز ۲۲ و ۲۳ به راحتی ۱۸۰ ثانیه در حرکت می توانید باقی بمانید.

روز ۲۴ زمانی است که باید ۲۱۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ۲۵ زمان استراحت است و روز ۲۶ مجددا ۲۱۰ ثانیه را هدف گذاری کنید.

روز ۲۷ باید ۲۴۰ ثانیه در حرکت بمانید

و سرانجام در روز ۲۸ هر چقدر که توانایی دارید حرکت Plank را انجام دهید.

لاغری شکم در کمترین زمان , لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان , راههای لاغری شکم در کمترین زمان

مواد غذایی سرشار از پتاسیم مانند موز و سیب زمینی منجر به تخلیه آب اضافه از بدن می شود. فراموش نکنید زمانی که تعادل سدیم و پتاسیم در بدن به هم می خورد، مایعات اضافی در بدن انباشته می شوند. اگر سدیم بیش از حد طبیعی باشد، آب در بدن انباشته می شود. سیب زمینی متوسط پخته شده با پوست، موز، انبه، اسفناج، و پرتقال را به رژیم غذایی تان به میزان کافی اضافه کنید.

چطور ممکن است لاغری شکم در کمترین زمان انجام گیرد

بله، Plank یک حرکت بی نظیر برای تمام عضلات بدن است. وقتی در حالت صحیح حرکت قرار بگیرید نه تنها چربی های شکم، بلکه تمام عضلات بدن شما درگیر خواهند بود.این چالش را فقط یکبار انجام ندهید. تا می توانید این حرکت را انجام دهید تا از داشتن بدنی سالم و قدرتمند لذت ببرید.

لاغری شکم در کمترین زمان , لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان , راههای لاغری شکم در کمترین زمان

شیرین کننده های مصنوعی یا قندهای الکلی که در محصولات رژیمی یافت می شوند، به صورت ناقص هضم خواهند شد. در این میان باکتری های روده این مواد را تخمیر می کنند و باعث تولید گاز یا حتی اسهال می شوند. از مصرف مواد غذایی که روی برچسب آنها سوربیتول، مانیتول، زایلیتول و لاسیتول قید شده، اجتناب کنید تا شاهد کوچک تر شدن شکم خود باشید.

لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان

چربی شکم و پهلو یک اندام ایده عال را برهم میزند و علاوه بر زیبایی برای سلامتی هم مضر می باشد.لاغری و تناسب اندام و البته داشتن بدنی خوش فرم خواسته همه خانم ها و آقایان در همه سنین است . اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی خواهد داد البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه قرار گیرد. متاسفانه وزن کلی بدن که بالا میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم میشود . بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک و خصوصیات فردی دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد .اما ما در این مطلب سریع ترین راه آب کردن چربی شکم و پهلو را برای شما آورده ایم. تنها نکته جالب که در ادامه این مطلب خواهید دید این است که این رژیم تنها شامل آب و نوشیدنی ها می باشد و نوشیدن آنها به پاکسازی سموم داخل بدنتان کمک می کنند .

لاغری شکم در کمترین زمان , لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان , راههای لاغری شکم در کمترین زمان

به منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که در تبلیغات لاغری سریع، بعضی دستگاههای لاغر کننده را تبلیغ می کنند باید گفت که: این دستگاه های لاغری به تنهایی قادر به انجام این کار نیستند و استفاده از آنها کافی نیست. همچنین کمربندهای لاغری و شکم بندهای لاغری که تبلیغ می شوند معمولاً عملکردشان در بهترین حالت، ایجاد حرارت و لرزش است که تنها باعث از بین رفتن آب میان بافتی شده و به همین خاطر ممکن است فرد سایز کم کرده و تصور کند چربی سوزانده! اما حقیقت این است که این کاهش سایز تنها به خاطر تعریق در ناحیه کمر و شکم اتفاق می افتد و پس از مدت کوتاهی فرد به سایز قبل باز می گردد. وقتی وزن کلی بدن بالا می رود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا می رود که استعداد افراد در این خصوص مختلف است. زیرا تغییر فرم بدن در هنگام چاقی، بسته به ژنتیک و خصوصیات در افراد مختلف؛ به شکل های مختلفی رخ می دهد. مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم ران هایشان حجیم و بزرگ میشود . کاهش دادن به شاخص توده بدنی و از بین بردن چربی ها کار ساده ای نیست اما با پشتکار و تحمل زیادشدنی است.

برنامه اصلی رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان ممکن

8 صبح – یک لیوان آب آشامیدنی را با آب لیمو بنوشید.
10 صبح – یک لیوان آب را با آب پرتقال یا سیب بنوشید.
12 صبح – یک فنجان چای سبز
1 بعد از ظهر – یک لیوان آب سرد با آب هویج
3 بعد از ظهر – نوشیدن یک فنجان چای سبز
5 بعد از ظهر – یک لیوان آب با آب هر میوه ایی که خودتان در اولویت قرار می دهید بنوشید .
7 شب- یک فنجان دیگر چای سبز بخورید.
9 شب – یک لیوان آب با آب میوه گریپ فروت بنوشید.
10 شب – برنامه رژیم غذایی را با یک لیوان آب گرم با آب لیمو، همانطور که در ابتدا از آن استفاده کردید، پایان دهید.

لاغری شکم در کمترین زمان

بیشتر بخوانید :

خواص انگور سیاه در بارداری

خواص کشمش آفتابی

خواص پودر غوره

زردچوبه و بارداری

کاسنی در دوران بارداری

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.