راه های پیشگیری از سرماخوردگی

راه های پیشگیری از سرماخوردگی

راه های پیشگیری از سرماخوردگی سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداری,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنیم,سرماخوردگی در کودکان,سرماخوردگی در بزرگسالان,سرماخوردگی در نوزادان,سرماخوردگی در بهار,سرماخوردگی …

علت و علائم و درمان بیماری آلزایمر شدید در سالمندان چیست

علت و علائم و درمان بیماری آلزایمر شدید در سالمندان چیست

آلزایمر آلزایمر ,آلزایمر چیست,آلزایمر در جوانی,آلزایمر در سالمندان,آلزایمر شدید,آلزایمر زودرس,آلزایمر کشنده,آلزایمر ملی,آلزایمر چیست+pdf,آلزایمر چیست ویکی پدیا توضیحاتی در مورد آلزایمر همه ما از این که در پیری دچار آلزایمر شویم وحشت داریم …

بررسی علت و درمان یبوست در نوزاد شیر خشکی به صورت علمی

بررسی علت و درمان یبوست در نوزاد شیر خشکی به صورت علمی

بررسی علت و درمان یبوست در نوزاد شیر خشکی به صورت علمی بررسی علت و درمان یبوست در نوزاد شیر خشکی به صورت علمی در سایت جسارت یبوست در نوزاد شیر خشکی …

خواص و فواید تخم بلدرچین برای تقویت بینایی کودکان

فواید تخم بلدرچین,تخمه بلدرچین,تخمه بلدرچین,خواص تخم بلدرچین,تخمه مرغ بلدرچین,فواید تخمه بلدرچین,خواصه تخمه بلدرچین,خواص تخمه بلدرچین,خواص تخمه مرغ بلدرچین , فواید تخم بلدرچین برای مو , فواید تخم بلدرچین برای پوست , فواید تخم بلدرچین بدن

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و فواید تخم بلدرچین برای تقویت بینایی کودکان می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

تخم بلدرچین به علت نداشتن کلسترول ، قابل مصرف برای تمام افرادی است که مصرف تخم مرغ برایشان منع شده است. اگر به دنبال یک ماده غذایی با ارزش و سالم هستید تخم بلدرچین مصرف کنید. تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ ، 5 برابر فسفر، 7برابر آهن، 6برابر ویتامینB12 و 15 برابر ویتامینB2 دارد (هرچند اندازه ی یک تخم مرغ حدود 5 برابر تخم بلدرچین است).

فواید تخم بلدرچین

تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ ، ۵ برابر فسفر، ۷برابر آهن، ۶برابر ویتامینB12  و ۱۵ برابر ویتامینB2  دارد (هرچند اندازه ی یک تخم مرغ حدود ۵ برابر تخم بلدرچین است)..تخم بلدرچین منبع غنی اسید چرب امگا۳ است که برای تقویت هوش و حافظه بسیار مفید می­باشد.  ۱۰۰ گرم تخم بلدرچین۱۵۸ کیلوکالری انرژی تولید می‌کند. کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است. ازآنجایی که بلدرچین در برابر بیماری های مختلف بسیار مقاومتر از مرغ است، پرورش بلدرچین بدون استفاده از هیچ گونه دارو و آنتی بیوتیکی انجام می شود، بنابراین گوشت و تخم بلدرچین محصولاتی کاملا ارگانیک و سالم هستند که هیچ گونه ذخیره ی داروئی مضر برای مصرف کننده در بافت خود ندارند.

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

تخم بلدرچین منبع غنی اسید چرب امگا3 است که برای تقویت هوش و حافظه بسیار مفید می­باشد.  کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است. ازآنجایی که بلدرچین در برابر بیماریهای مختلف بسیار مقاومتر از مرغ است، پرورش بلدرچین بدون استفاده از هیچ گونه دارو و آنتی بیوتیکی انجام می شود، بنابراین گوشت و تخم بلدرچین محصولاتی کاملا ارگانیک و سالم هستند که هیچ گونه ذخیره ی داروئی مضر برای مصرف کننده در بافت خود ندارند.

تخمه بلدرچین

تقویت بینایی  در تخم بلدرچین مقدار بسیار زیادی ویتامین A نهفته است که به سلامت چشم ها و تقویت بینایی کمک می کند. فعالیت آنتی اکسیدانی ویتامین آ به کاهش دژنراسیون ماکولای چشم و پیشگیری از پیشرفت آب مروارید کمک می کند که این ها موجب می شود شما به مدت طولانی تری بهتر ببینید! تحریک رشد  درست مانند تخم مرغ،تخم بلدرچین نیز یک منبع غنی پروتئین در رژیم غذایی است که برای بسیاری از فرایندهای بدن ما لازم است. پروتئین ها به اجزای تشکیل دهنده شان شکسته می شوند و در بدن دوباره برای ساخت سلول ها، بافت ها، ماهیچه ها، استخوان ها و رگ های خونی استفاده می شوند. پروتئین های موجود در تخم بلدرچین به رشد و نمو طبیعی و سلامت بدن کمک می کنند.

بیشتر بخوایند :

تخم مرغ و خواص آن

کباب بلدرچین

خوراک بلدرچین

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

 تخم بلدرچین باعث ایجاد متابولیسم بهینه در سلول­های بدن می شود. وبهترین نوع پروتئین و چربی را دارد. تخم بلدرچین برای با هوش شدن جنین در دوران بارداری بسیار موثر است. تخم بلدرچین موجب بهبود اشتها در اطفال کم اشتها شده ومناسب برای سنین رشد کودکان ونوجوانان می­باشد. تخم بلدرچین به تنظیم سیکل خواب کمک می­کند. تخم بلدرچین سبب افزایش مقاومت کلی بدن می­شود. تخم بلدرچین در تنظیم سیستم عصبی، قلبی و گوارشی و درمان بیماری تشنج موثر است.

تخمه بلدرچین

کاهش فشار خون  پتاسیم و تعداد زیادی ماده ی معدنی دیگر در تخم بلدرچین یافت می شود. با این که اثرات محافظتی قلبی عروقی تخم بلدرچین هنوز تحت بررسی است اما وجود پتاسیم به معنای توانایی کاهش فشار خون است. این ماده ی معدنی همچنین به عنوان گشادکننده ی عروق، کاهش آسیب و استرس بر روی شریان ها و رگ های خونی شناخته می شود. جالب است بدانید که مقدار پتاسیم تخم بلدرچین بسیار بالاتر از تخم مرغ های معمولی است. پاکسازی بدن  سم زدایی از بدن بسیار مهم است؛ مخصوصاً در دنیایی که سرشار از سموم و عناصر سنگین و آلودگی هاست. مطالعات نشان داده است که افزایش این تخم بلدرچین ها به رژیم غذایی افراد می تواند به عنوان یک عنصر سم زدا عمل کرده و به پاکسازی عروق خونی و کاهش اندازه ی سنگ های کلیوی و کیسه صفرا کمک کند.

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

تخم بلدرچین برای افراد مسن بسیار مفید است و سبب استحکام عضلات و استخوان ها می­شود. تخم بلدرچین سبب بهبود میل و توان جنسی می­شود. تخم بلدرچین حساسیت ایجاد نمی­کند. جذب ویتامینهای بدن با افزایش سن بسیار کم می­شود از این رو مصرف روزانه تخم بلدرچین به افراد بالای 40 سال، برای بالا بردن مواد معدنی و ویتامینهای بدن و جلوگیری از کارافتادگی زودرس و پیشگیری از سرطان توصیه می­شود. تخم بلدرچین در افراد پیر و مسن سبب تجدید قوای از دست رفته خواهد شد. در چین و ژاپن، بچه ها هر روز قبل از رفتن به مدرسه یک تخم بلدرچین (بمب ویتامینی) بصورت خام مصرف می کنند.

خواص تخمه بلدرچین

پیشگیری از بیماری های مزمن  لیست بلند بالای مواد معدنی و ریزمغذی های موجود در این تخم مرغ های کوچک، و همچنین تأمین ۶ گرم پروتئین در هر واحد، از آن یک منبع خوب برای داشتن روحیه و انرژی صبحگاهی ساخته است.  از آن جایی که بدن ما دائم در معرض رادیکال های آزادِ مسبب بیماری های مزمن و سرطان است، آنتی اکسیدان ها از اجزای حیاتی برای سلامت انسان ها به شمار می روند.تخم بلدرچین سرشار از ویتامین های C و A است که به خنثی کردن این رادیکال های آزاد به منظور حفظ و ارتقای سلامت بدن بسیار کمک می کند. تسکین آلرژی  تخم بلدرچین به طور طبیعی دارای مقدار زیادی پروتئین اووموکوئید است که در بدن به عنوان یک ضدآلرژی طبیعی ایفای نقش می کند. بنابراین اگر شما از احتقان، التهاب و دیگر علائم واکنش های آلرژیک رنج می برید، مصرف تخم بلدرچین می تواند به شما کمک کند تا به حالت طبیعی خود برگردید.

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

تخم بلدرچین برای درمان بیماری های کبدی، کلیوی، کم خونی، آسم، سل، ناتوانی جنسی، استرس و بازسازی بدن پس از جراحی یا زایمان توصیه می­شود. مصرف تخم بلدرچین در مادران شیرده باعث منظم شدن سیستم عصبی، قلبی و گوارشی بدن و افزایش شیر می­شود. مصرف تخم بلدرچین به دلیل حجم کم و میزان بالای پروتئین آن برای ورزشکاران بخصوص بدنسازان عزیز توصیه می­شود. تخم بلدرچین به دلیل کامل بودن و نداشتن هیچ تاثیر سوئی بر شیر خواران به عنوان بهترین مکمل دوران شیردهی توصیه می­شود. ماسک سفیده تخم بلدرچین همراه عسل (برای پوستهای چرب و زرده با عسل برای پوستهای خشک) باعث طراوت و شادابی و رفع چین و چروک و لکه­های پوست می­شود.

تخمه مرغ بلدرچین

افزایش متابولیسم بدن  مقدار مناسبی از ویتامین های گروه B که در تخم بلدرچین وجود دارد به افزایش فعالیت متابولیکی بدن با تنظیم عملکردهای آنزیمی و هورمونی کمک می کند. برای اطمینان از این که بدنتان سوخت و ساز مناسبی دارد می توانید از تخم بلدرچین های خوشمزه بهره ی کافی ببرید. افزایش سطح انرژی بدن  لیست بلند بالای مواد معدنی و ریزمغذی های موجود در این تخم مرغ های کوچک، و همچنین تأمین ۶ گرم پروتئین در هر واحد، از آن یک منبع خوب برای داشتن روحیه و انرژی صبحگاهی ساخته است. این میزان پروتئین و مواد معدنی برای کسانی که احساس وابستگی به کافئین برای تأمین انرژی بدنشان می کنند، بسیار مناسب است.

فواید تخم بلدرچین

بیشتر بخوایند :

تعبیر خواب بلدرچین

خواص تخم بلدرچین

تخم بلدرچین

آخرین بروز رسانی در : جمعه 25 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.