خواص فوق العاده ترکیب زنجبیل و لیمو برای لاغری و کاهش وزن

خواص فوق العاده ترکیب زنجبیل و لیمو برای لاغری و کاهش وزن

خواص فوق العاده ترکیب زنجبیل و لیمو برای لاغری و کاهش وزن  زنجبیل و لیمو ،زنجبیل و لیمو برای لاغری،زنجبیل و لیمو ترش،زنجبیل و لیمو لاغری،زنجبیل و لیمو،زنجبیل و لیمو ترش،چای زنجبیل …

آشنایی با خواص نارنج در بارداری و خواص بهار نارنج در بارداری

آشنایی با خواص نارنج در بارداری و خواص بهار نارنج در بارداری

آشنایی با خواص نارنج در بارداری و خواص بهار نارنج در بارداری آشنایی با خواص نارنج در بارداری و خواص بهار نارنج در بارداری در سایت جسارت.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما …

تسکین آرتریت با سمفیتون

تسکین آرتریت با سمفیتون

تسکین آرتریت با سمفیتون خواص سمفیتون,فواید سمفیتون,سمفیتون درمانی,خاصیت سمفیتون,خواص سمفیتون درمانی,خواص سمفیتون برای پوست,خواص سمفیتون برای مو,خواص سمفیتون برای جوانی,خواص سمفیتون برای بارداری,خواص خوردن سمفیتون,فواید سمفیتون خام,فواید سمفیتون پخته

دمنوش فوق العاده و شگفت انگیز برگ بو و دارچین برای لاغری و چربی سوزی

دمنوش فوق العاده و شگفت انگیز برگ بو و دارچین برای لاغری و چربی سوزی  در سایت چسارت

برگ بو و دارچین ، خواص برگ بو و دارچین ، دمنوش برگ بو و دارچین ، دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری ، لاغری با دمنوش برگ بو و دارچین ، برگ بو و دارچین برای لاغری ، ترکیب برگ بو و دارچین ، برگ بو و دارچین در آشپزی ، دمنوش چربی سوز برگ بو و دارچین

برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری , خواص دمنوش برگ بو و دارچین

در این مطلب از سایت جسارت به خواص برگ بو و دارچین می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

دمنوش برگ بو و دارچین

برگ بو سرشار از ویتامین های A , C و تعدادی از ویتامین های ب کمپلکس است علاوه بر آن حاوی مواد معدنی نیز است که برای سلامت بدن نقش مهمی ایفا می کنند.با نوشیدن دمنوش برگ بو می توانید از خواص آن برای سلامتی بدن بهره مند شوید :

– تقویت سیستم ایمنی بدن

– تقویت بینایی

– تقویت معده و کمک به هضم اسان غذا

– کمک به تولید انسولین و کاهش قند خون

– افزایش تعریق و کاهش تب

– برای درمان عفونت های تنفسی , سرفه , سرماخوردگی و آنفولانزا کافیست دستمالی را در دم کرده برگ بو خیس کرده و روی قفسه سینه قرار دهید.با نوشیدن دمنوش برگ بو و دارچین بطور همزمان از خواص برگ بو و خواص بی نظیر دارچین بهره مند خواهید شد.

برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری , خواص دمنوش برگ بو و دارچین

 از آنجاییکه دارچین چربی سوز است بنابراین این دمنوش در کاهش وزن و لاغری نیز موثر است.علاوه بر آن دارچین نیز همانند برگ بو در کاهش قند خون موثر است و به بهبود گردش خون نیز کمک می کند.

خواص برگ بو

برگهای برگ بو معطر بوده و با له شدن بوی بیشتری از خود ساطع میکنند.باید توجه داشت که برگ‌های خشکانده‌ درخت در آشپزی استفاده می‌شود و نه برگ‌های سبز آن، زیرا برگ‌های سبز ممکن است خواص منفی داشته باشند. چنانچه برای طعم و عطر بخشیدن به غذا بویژه غذاهای گوشتی و ماهی از این گیاه استفاده میکنید، لازم است برگ خشکیده آن را به صورت درسته و کامل در غذا بیاندازید و پیش از سرو غذا آن را از ظرف خارج کنید؛ زیرا خوردن این برگ معمول نیست و دارای طعمی قوی است.طبع آن گرم و خشک است و از برگهای این گیاه روغنی تهیه میشود که به آن حب الغار گفته میشود و در پزشکی کاربردهای فراوانی دارد.ویتامن C که در دفع رادیکال‌های آزاد وتقویت سیستم ایمنی بدننقش مهمی دارد از مهمترین ترکیب‌های موجود در این گیاه است.ویتامین A موجود در برگ بو به قدرت بینایی فرد کمک می‌کند و در پیشگیری از ابتلا به سرطان ریه و دهان نقش دارد.

برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری , خواص دمنوش برگ بو و دارچین

با وجود گسترده بودن خواص برگ بو همانند سایر گیاهان دارویی از این گیاه نیز نباید زیاد استفاده کرد (بیش از چند برگ در غذا) در غیر این  صورت باعث ایجاد مسمومیت میشود، همچنین خطر سقط جنین ناشی از این ادویه باعث شده تا زنان باردار از خوردن آن بر حذر باشند.

خواص دارچین

دارچین حاوی پلی‌فنول است. همین ترکیب در دارچین بسیار حائز اهمیت است زیرا پلی‌فنول سرشار از  ترکیبات آنتی اکسیدانی می‌باشد که صدمات اکسیداتیو ناشی از رادیکال‌های آزاد را به حداقل می‌رساند.بر اساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، وضعیت آنتی اکسیدانی و صدمات ناشی از آنتی اکسیداتیو دو گروه از افراد چاق که در خطر ابتلا به دیابت بودند را مورد بررسی قرار دادند.به ۱۱ نفر از افراد گروه اول عصاره دارچین مخلوط در آب داده شد و به ۱۰ نفر بعدی در گروه دوم دارونما. افراد گروه اول که عصاره دارچین مصرف کرده بودند در  مجموع با توجه به علایم فزاینده آنتی اکسیدانی، حدود ۱۴٪ از صدمات ناشی از اکسیداتیو در امان ماندند.تازه ترین تحقیقات نشان می‌دهد بیماران مبتلا به دیابت می‌ توانند با افزودن کمی دارچین به رژیم غذایی خود به حفظ سلامت بدنشان کمک کنند.در یک مطالعه بیماران دیابتی که به مدت ۴۰ روز، روزانه یک گرم دارچین به رژیم غذایی معمول خود افزودند، میزان قند خون، کلسترول و  چربی‌های خونشان تا ۳۰ درصد کاهش یافت و کاهش میزان کلسترول ، قند و چربی خون در بیماران دیابتی تاثیر مفیدی در بهبود سلامتی دارد.دارچین حاوی ترکیباتی است که عمل انسولین در انتقال گلوکز به سلول ها را بهبود می بخشد و با کاهش تدریجی قند خون، از خستگی و تاری دید دیابتی ها می کاهد و چون تقریبا بدون کالری است افراد چاق و مبتلایان به دیابت می توانند با نظر پزشک متخصص از آن در رژیم غذایی شان استفاده کنند. مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی نشان داده که دارچین سوخت و ساز گلوکز را تا حدود ۲۰ برابر بالا می برد.

برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری , خواص دمنوش برگ بو و دارچین

در صورت مصرف خوراکی و مقتضی، دارچین مکملی بی‌ضرر است. در واقع در ایالات متحده دارچین اساسا به عنوان ماده‌ خوراکی کاملا سالمی شناخته می‌شود. در دوران بارداری مصرف دارچین در انواع مواد غذایی مجاز است اما مصرف خوراکی دارچین فراتر از آنچه در مواد غذایی یافت می‌شود، اکیدا ممنوع است.

دمنوش چربی سوز برگ بو و دارچین

دمنوشی است مناسب برای افرادی که چربی زیادی در اطراف شکم دارند که موجب پوکی میشود .

مواد لازم برای تهیه دمنوش برگ بو و دارچین :

– چوب دارچین ۱ تکه ۳ گرمی

-برگ بو ۲ برگ

– آب ۱ لیوان (۲۰۰ میلی لیتر)

طرز تهیه :
آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بجوشد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد.دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید. سپس ۱ هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین , دمنوش برگ بو و دارچین برای لاغری , خواص دمنوش برگ بو و دارچین

با استفاده از دمنوش برگ بو و دارچین می توانید به کاهش وزن فوری برسید این دمنوش یکی از پر کاربردی ترین دمنوش های لاغری در جهان معرفی شده است.

برگ بو و دارچین

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 3 دی 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.