5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد   خانه باید امنترین و زیباترین جای دنیا باشد؛ حتی اگر امکاناتتان خیلی کم است باز هم تا جایی که …

نژاد سگ ؛ انواع بهترین نژادهای سگ از باهوش ترین تا وحشی ترین

نژاد سگ ؛ انواع بهترین نژادهای سگ از باهوش ترین تا وحشی ترین

نژاد سگ در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد نژاد سگ و انواع آن صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. سگ لابرادور رتریور سگ …

روانشناسی و همه چیز در مورد رنگ آبی

روانشناسی و همه چیز در مورد رنگ آبی

روانشناسی و همه چیز در مورد رنگ آبی رنگ آبی جزء رنگهای سرد می باشد . این رنگ اولین و مهمترین رنگ آرامش دهنده است. رنگی که آرامش فکری و جسمی ، …

هفت نکته برای افزایش جذابیت ظاهری با لباس

می توان به جرئت ادعا کرد تاثیری که لباس روی زیبایی هر زنی دارد، همپای تاثیری است که ممکن است لوازم آرایش در جذابیت او ایفا کند؛ با این تفاوت که جذابیت با لباس، طبیعی است. به همین دلیل هم خوب است با نکاتی برای افزایش جذابیت ظاهری به وسیله لباس آشنا شوید. در ادامه این نکات را برایتان نوشتهایم.

فرم بدنت را بشناس!

بدن هر زنی فرم مخصوص خودش را دارد. به طور کلی فرمهای مختلف بدن در گروههای زیر قرار میگیرند:

1. ساعت شنی : یکی از ایده آلترین فرمهای بدن است که شامل کمر باریک و سرشانه و پایینتنه پهن و تقریبا هماندازه میشود.

2 . گلابی: عرض سرشانه ها نسبت به لگن خیلی کمتر است.

3 . سیب: شامل پاهای باریک اما بالاتنه پهن و شکم و پهلو میشود.

4 . مثلث وارونه: پهنای سرشانه نسبت به لگن بیشتر است.

5 . مستطیل: دور کمر، لگن و شانه تقریبا عرض یکسانی دارند.

اصول لباس پوشیدن برای هر کدام از فرمهای بدن متفاوت است )برای آشنایی بیشتر با اصول درست لباس پوشیدن با توجه به فرم بدن خود اینجا کلیک کنید(. برای مثال کسی که فرم بدنش مستطیل است، میتواند با خیال راحت دامن چیندار بپوشد تا کمی انحنا در ظاهرش ایجاد کند. کسی که اندامش شبیه سیب است بهتر است شلوار گشاد بپوشد تا بین پاها و بالاتنهاش تناسب ایجاد کند. پیراهنهای ضربدری برای فرم بدن ساعت شنی مناسب هستند و کسی که فرم بدنش شبیه گلابی است میتواند بلوز چیندار یا گلدار به تن کند. پس اولین قدم شناسایی فرم بدن است. وقتی فرم بدنتان را بشناسید، متوجه میشوید کدام قسمت نیاز به پنهان شدن
دارد و باید روی کدام قسمت تاکید بیشتری کنید.

رنگ تو کدام است؟

انتخاب رنگ لباس به رنگ چشم، پوست و مو بستگی دارد. فارغ از قوانین کلی تقریبا همه میدانند چه رنگی، رنگ خودشان است. این را هم اگر خودشان ندانند، حتما اطرافیان صادقشان میدانند؛ با وجود این دانستن بعضی نکات زیر خالی از لطف نیست:
• اگر رنگ پوستتان روشن است و موهای مشکی دارید، با خیال راحت سراغ رنگهایی مثل
سرخابی و قرمز بروید.
• اگر رنگ پوست و موهایتان تیره است از رنگهایی مثل طلایی و زیتونی کمک بگیرید.

• رنگهای ملایم مثل گلبهی و یاسی برای خانمهایی مناسب هستند که رنگ پوستشان کمی تیره است و موهای تیره دارند.

• خانمهایی با رنگ پوست و موی روشن با خیال راحت سراغ آبی روشن و صورتی ملایم بروند .

به روز بپوشید

یکی از اشتباهات رایج خانمها این است که اهمیت به روز بودن را نمیدانند. هیچ وقت لباسی را که سال قبل مد بوده، در سال جدید به تن نکنید. همیشه ست و مدل های جدید لباس زنانه را از نظر بگذرانید و گزینههای مورد علاقه تان را انتخاب کنید. اگر هم کلا به پیروی از تازه های دنیای مد و لباس علاقهای ندارید، سراغ ست لباس زنانه ای بروید که از لباسهای ضروری و پایه یا Basic تشکیل شده باشد. این لباسها هیچ وقت قدیمی نمیشوند.

به زیورآلات توجه کنید

گاهی سادهترین لباس با یک تکه زیورآلات یا اکسسوری زیبا و متفاوت طوری به چشم میآید که انگار کلی وقت صرف طراحی آن شده است. همیشه در ظاهرتان به جزئیات توجه کنید. زیورآلات برای پررنگ کردن همین جزئیات ساخته شدهاند. برای مثال اگر انگشتهای بلند و کشیدهای دارید با خیال راحت از انگشترهای پهن استفاده کنید. اگر گردنتان کوتاه است سراغ گردنبند چوکر یا طوق نروید؛ چون گردنتان را کوتاهتر نشان میدهد. این جزئیات، به ظاهر ساده هستند؛ اما رعایت کردنشان تاثیر بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت بیشتر شما دارد.

کیف زیبا تهیه کنید

میگویند سلیقه هر خانمی را میتوان با نگاه کردن به کیف او فهمید. به همین دلیل هم بهتر است بین انواع مدل کیف زنانه خوب جست وجو کنید و گزینه هایی را پیدا کنید که برایتان مناسبتر هستند. هنگام خرید کیف زنانه به نکات زیر دقت کنید:

• اگر ریز اندام هستید، سراغ کیفهای بزرگ نروید. این کیفها ریزه بودن شما را بیشتر نشان
میدهند.

• برعکس قضیه بالا هم صدق میکند. اگر درشت اندام هستید، کیف کوچک به کارتان نمیآید.

• به رنگ کیفتان دقت کنید. این رنگ باید به ست لباسهایی که دارید، بیاید. بهتر است برای بیرون یک مدل کیف داشته باشید و برای مهمانی ها مدل رسمی تری تهیه کنید.

مرسوم نیست که کیفهای مهمانی بزرگ باشند؛ بلکه اغلب دستی و کوچک هستند. کیف مهمانیتان جایی برای قرار دادن گوشی تلفن همراه، کارت اعتباری، آینه و تعدادی لوازم آرایشی مثل رژ لب و ریمل است. آن را با وسایل غیر ضروری پر نکنید.

کفشی از دنیای سیندرلا

یکی از عناصر مهم جذابیت زنان با لباس، انتخاب کفش مناسب است. هنگام خرید کفش زنانه به نکات زیر دقت کنید:

• راحتی کفش حرف اول و آخر را میزند. به هیچ وجه حاضر نشوید کفشی بپوشید که زیباست؛ اما عذابتان میدهد.

• کفشهای لژدار رسمیت کمتری نسبت به کفشهای پاشنه بلند دارند؛ اما راحتتر هستند.

• معمولا رنگ کیف و کفش را همخانواده یا یکسان انتخاب میکنند.

• کفشهایی که براق هستند برای روز مناسب نیستند.

• در کمد هر زنی وجود یک جفت کتانی، یک جفت کالج و یک جفت کفش مهمانی پاشنه بلند، ضروری است.

از طرحها کمک بگیرید

یادتان باشد هر چه طرح لباستان شادتر باشد و رنگی که میپوشید انرژی بیشتری داشته باشد، شما هم سرزندهتر به نظر میرسید. به همین دلیل از طرحها و رنگها کمک بگیرید. پوشیدن یک پیراهن گلدار زیبا با رنگ روشن زیبایی را چند برابر میکند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 21 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.