خرید لوازم جانبی گوشی با قیمت ویژه در سامیت کیس

خرید لوازم جانبی گوشی با قیمت ویژه در سامیت کیس

تصور کنید که در یک روز زیبا هندزفری خود را در گوش گذاشته و به موسیقی که از گوشی هوشمند شما پخش می ‌شود گوش سپرده اید. ناگهان تصمیم می گیرید که …

مقایسه لیفان X70 با چانگان CS35

مقایسه لیفان X70 با چانگان CS35

مقایسه لیفان X70 با چانگان CS35 معرفی خودروی لیفان X70 شاید در ابتدا برای ما ایرانی ها خبر چندان شگفت آوری نباشد اما بهتر است بدانید که با ورود خودروهای چینی، بازار …

Pool prize چیست و چگونه کار میکند؟

Pool prize چیست و چگونه کار میکند؟

Pool prize چیست و چگونه کار میکند؟ Pool Prizeیک سرویس قرعه کشی است که بر روی شبکه ترون بنا نهاده شده که در آن هیچ کس بازنده نخواهد بود. برای آشنایی بیشتر با …

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال

با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برنامههای پایانی سال میشود. در این شرایط است که استفاده بهینه از انرژ و زمان، بیش از پیش اهمیت پیدا میکند و بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی برای صرفه جویی هرچه بیشتر در وقت هستند.

موعد تمدید بیمه نامه خودرو در این روزها، از جمله دغدغه هایی است که به لیست کارهای پایان سال اضافه میشود. اما خبر خوب این است که مانند گذشته دیگر نیاز نیست در مسیر پرترافیک دمعید خیابانها را برای تمدید و تحویل بیمهنامه خود طی کنید.

با توسعه اینترنت و روی کار آمدن سایتهای خرید آنلاین مانند بیمهبازار، تنها کافیست گوشی خود را به اینترنت متصل کنید و قیمت بیمه خودرو و یا بیمه موتور سیکلت خود را بصورت آنلاین محاسبه کنید. شرایط خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکتها در وبسایت بیمه بازار فراهم است. شما میتوانید در این روزهای پرفشار پایان سال، بدون اتلاف وقت در شلوغیها و ترافیک آخر سال، در کمترین زمان بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را با پشتیبانی کامل بیمهبازار بصورت آنلاین در وبسایت این شرکت خریداری کنید.

در صورت عدم تمدید به موقع بیمه شخص ثالث

داشتن بیمه شخص ثالث اجباریست و نداشتن آن عواقب جبران ناپذیری بهمراه خواهد داشت. اتومبیلی که بیمه ثالث نداشته باشد به ازای هرروز تأخیر، شامل جریمه دیرکرد میشود. و درصورت بروز حادثه شرکت بیمه مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت نخواهد داشت و تمامی هزینهها بر عهده راننده مقصر خواهد بود.

از مزایای خرید آنلاین بیمه، امکان یادآوری شما پیش از موعد سررسید بیمه ثالث و بیمه بدنه خودرو شما است. سایت بیمه بازار علاوه بر یادآوری موعد سر رسید بیمه چند روز قبل از اتمام بیمه، امکان تمدید سریع بیمهنامه قبلی شما را نیز فراهم ساخته است. افرادی که بیمه نامه قبلی خود را از بیمه بازار تهیه کرده باشند، میتوانند تنها با یک کلیک و بدون طی کردن مجدد فرآیند خرید بیمه خود را با همان شرایط تمدید کنند. اطلاعات خودرو و همچنین بیمه نامه قبلی شما در وبسایت بیمه بازار موجود بوده و برای تمدید بیمه نامه، نیازی به وارد کردن دوباره این اطلاعات نیست.

برای مثال، جهت خرید بیمه شخص ثالث پراید در بیمه بازار، در صورتی که بار اولی است که خرید انجام میدهید، لازم است بعد از مقایسه قیمت بیمه و شروع فرآیند خرید، تصویر کارت ماشین و تصویر بیمه نامه قبلی را بارگذاری کنید. اما برای تمدید بیمه شخص ثالث که در بیمهبازار خریداری نموده اید، نیازی به طی کردن این مراحل نبوده و تنها با یک کلیک، میتوانید بیمه نامه خود را با همان شرایط قبلی تمدید کنید.

در صورتی که قصد تغییر اطلاعات بیم هنامه و یا مشخصات فردی خود را دارید میتوانید به آسانی نسبت به ویرایش آن اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن بیمه نامه خود را تمدید کنید. صدور بیمه نامه در سایت بیمه بازار در کمترین زمان صورت میگیرد و شما از طریق پنل سایت و دریافت پیامک از تمامی مراحل پیشرفت صدور بیمهنامه خودرو مطلع خواهید شد. پس از صدور بیمه، بیمهنامه شما در کمترین زمان و بصورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.