آیا می دانستید رابطه مستقیمی بین مصرف زرشک و سقط جنین وجود دارد؟

آیا می دانستید رابطه مستقیمی بین مصرف زرشک و سقط جنین وجود دارد؟

آیا می دانستید رابطه مستقیمی بین مصرف زرشک و سقط جنین وجود دارد؟  زرشک و سقط جنین ,زرشک سقط جنین,زرشک برای سقط جنین,زرشک باعث سقط جنین می شود,زرشک در سقط جنین,ایا زرشک …

مضرات و خواص علف چای (هزار چشم) برای بیماری ها و بارداری

مضرات و خواص علف چای (هزار چشم) برای بیماری ها و بارداری

علف چای (هزار چشم) علف چای (هزار چشم) , خواص علف چای (هزار چشم) , خواص دارویی علف چای (هزار چشم) , خواص غذایی علف چای (هزار چشم) , خاصیت علف چای …

خواص و طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری خوبه و مناسب است

خواص و طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری خوبه و مناسب است

خواص و طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری خوبه و مناسب است طریقه مصرف و خواص قهوه سبز برای لاغری چگونه مصرف شود در سایت جسارت قهوه سبز برای لاغری , قهوه …

تاثیر قهوه سبز در حاملگی چیست

در این مطلب از سایت جسارت به تاثیر قهوه سبز در حاملگی چیست می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.تحقیقات جدیدی که در رابطه با نوشیدن قهوه در دوران بارداری منتشر شده است، ثابت می کند این کار منجر به تولد نوزادان کم وزن می شود اما با تولد زودرس یا نارس بودن نوزادان ارتباطی ندارد. شاید برخی از مادرها آهی از آسودگی بکشند و برخی دیگر فنجان های قهوه خود را در سطل زباله پرتاب کنند.
 قهوه سبز در دوران حاملگی , قهوه سبز در حاملگی , قهوه سبز در حاملگی
بهتر است خانم های باردار نسبت به مصرف قهوه مراقبت های لازم را در نظر بگیرند و سعی کنند جنین خود را از عواقب آن در امان نگه دارند این نوشیدنی خطر سقط جنین با خود بهمراه دارد پرهیز از این نوشیدنی برای یک زن باردار امری ضروری است 
در دوران بارداری می توان قهوه نوشید؟
بحث های فراوانی در مورد نوشیدن قهوه در دوران بارداری وجود دارد و برخی از آنها می گویند کافئین موجب مشکلات قلبی در جنین یا مشکلاتی همچون سقط و نارس بودن می شود. اما پس از بررسی ها و تحقیقات فراوان مشخص شد که یک فنجان قهوه در طول روز نه به کسی ضربه می زند و نه یک گالن قهوه برای کسی خوب است.قهوه سبز در مقابل قهوه معمولی که تفت داده شده است حاوی میزان بیشتری از کلروژنیک اسید است به همین دلیل اثرات متابولیسمی زیادی در مورد این اسید در تحقیقات نشان داده شده است. این اسید با مهار آنزیم گلوگز 6- فسفاتاز مانع از آزاد شدن گلوگز از کبد به داخل خون میگردد. همچنین این اسید باعث افزایش متابولیسم چربی ها در بدن می شود و به لاغری فرد کمک می کند
 قهوه سبز در دوران حاملگی , قهوه سبز در حاملگی , قهوه سبز در حاملگی
 قهوه‌های فوری از مشتقات قهوه محسوب می‌شوند که از شیره تبخیر شده قوه بدست می‌آیند و در عناوین مختلفی همچون قهوه فوری سبز- قهوه فوری بو داده و طلایی و.. بسته بندی و عرضه می‌شوند. 
برخی از خانم ها به نوشیدن روزانه قهوه عادت دارند و ترک آن برایشان بسیار دشوار است و برخی نیز به واسطه شغلی که دارند، همچون پرستاران که فقط 5 ساعت می توانند در فاصله شیفت های خود بخوابند، قهوه مصرف می کنند. البته منظور استفاده بی رویه قهوه نیست. یک فنجان قهوه عالی در روز. آیا این افراد هنگام بارداری باید نگران نوشیدن قهوه باشند؟ آیا قرار دادن نوزاد در معرض کافئین کار درستی است؟ نه، لازم نیست نگران باشید. زنان اروپایی و آمریکایی زیادی در دوران بارداری قهوه می نوشند و کودکان آنها کاملا سالم و بی نقص هستند. البته این حرف به معنای این نیست که در این کار زیاده روی کنید.
 قهوه سبز در دوران حاملگی , قهوه سبز در حاملگی , قهوه سبز در حاملگی
مستندانی وجود دارد که نشان می‌دهند، مصرف قهوه فوری باعث بروز اختلال در دستگاه گردش خون می‌شود
 
به گزارش ایران ناز کالج آمریکایی پزشکی زنان و مامایی در سال 2010 میلادی علام کرد: «مصرف کم کافئین در طول روز (کمتر از 200 میلی گرم در روز) موجب سقط یا نارس بودن جنین نمی شود.» تحقیقات جدید نیز در تایید این اظهار نظر، گفته است کافئین فقط باعث کم شدن وزن جنین می شود.
علاوه بر این چربی‌های موجود در قهوه‌های آماده بر دیواره رگ‌ها اثر گذاشته و منجربه افزایش وزن فرد خواهد شد.
البته وزن کم نوزادان نیز از نظر مردم یک مشکل به حساب می آید. به وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم، کم اطلاق می شود. با اینکه بعضی از نوزادان کم وزن سالم و فقط کوچک هستند اما برخی دیگر مشکلات سلامتی نیز دارند.
تحقیقات ثابت کرده اند، با مصرف یکصد میلی گرم کافئین در روز، نوزاد حدود سه‌چهارم از 30 گرم وزن خود هنگام تولد را از دست می دهد. این برای نوزادان بزرگ و درشت مساله مهمی نیست. اما جنین های کوچک و ضعیف با از دست دادن همین میزان کم در هر روز، بسیار کوچک تر و ضعیف تر می شوند و این برای سلامتی آنها مضر است. البته نتیجه این تحقیقات قطعی نیست. زنانی که سن کمی دارند و باردار می شوند باید مراقب این مساله باشند.
  قهوه سبز در دوران حاملگی , قهوه سبز در حاملگی , قهوه سبز در حاملگی
مصرف قهوه برای زنان باردار مورد تایید نیست و در زنانی که بیش از ۵ فنجان قهوه را در طول روز مصرف می‌کنند، خطر سقط جنین در آنها بسیار بالا خواهد رفت.
در آخر باید گفت توصیه نمی کنیم در طول بارداری قهوه مصرف کنید اما اگر هوس کردید، نوشیدن یک فنجان کوچک مشکل خاصی ایجاد نمی کند و نباید از آن وحشت داشته باشید. اما برای داشتن فرزند درشت و سالم، بهتر است در دوران بارداری قهوه ننوشید.

قهوه سبز در حاملگی

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 7 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.