آنژین صدری چیست و چگونه درمان می شود؟

آنژین صدری چیست و چگونه درمان می شود؟

آنژین صدری چیست و چگونه درمان می شود؟ آنژین صدری,بيماري آنژین صدری,آنژین صدری در بارداري,علائم آنژین صدری,درمان آنژین صدری,درمان آنژین صدری با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان آنژین صدری,آنژین صدری را …

بیماری مزمن کلیه و درمان آن

بیماری مزمن کلیه و درمان آن

بیماری مزمن کلیه و درمان آن بیماری مزمن کلیه,بيماري بیماری مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیه در بارداري,علائم بیماری مزمن کلیه,درمان بیماری مزمن کلیه,درمان بیماری مزمن کلیه با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان …

آنچه از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن باید بدانیم

آنچه از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن باید بدانیم

آنچه از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن باید بدانیم یبوست,بيماري یبوست,یبوست در بارداري,علائم یبوست,درمان یبوست,درمان یبوست با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان یبوست,یبوست را چگونه درمان کنيم,یبوست در کودکان,یبوست در …

طرز تهیه بهترین دمنوش لاغری شکم در خانه

دمنوش لاغری,دمنوش لاغری نیوشا,دمنوش لاغری 5040,دمنوش لاغری سحر,دمنوش لاغری شکم,دمنوش لاغری ۵۰۴۰,دمنوش لاغری خانگی,دمنوش لاغری سحر قیمت,دمنوش لاغری سریع,دمنوش لاغری مهرگیاه,دمنوش لاغری نیوشا نی نی سایت,دمنوش لاغری نیوشا نیک,دمنوش لاغری نیوشا در شیراز,دمنوش های لاغری نیوشا,دمنوش گیاهی لاغری نیوشا,پک دمنوش لاغری نیوشا,پکیج دمنوش لاغری نیوشا,دمنوش لاغری Newsha,قیمت دمنوش لاغری نیوشا,دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک,دمنوش لاغری شکم و پهلو,دمنوش برای لاغری شکم,دمنوش برای لاغری شکم وپهلو,دمنوش های لاغری شکم,دمنوش مخصوص لاغری شکم,دمنوش گیاهی برای لاغری شکم,دمنوش هایی برای لاغری شکم,دمنوش گیاهی برای لاغری شکم وپهلو,بهترین دمنوش برای لاغری شکم,دمنوش لاغری ۵۰۴۰ قیمت,دمنوش لاغری ۵۰۴۰ نی نی سایت,دمنوش های لاغری خانگی,دمنوش های لاغری سریع,دمنوش گیاهی برای لاغری سریع,دمنوش های گیاهی برای لاغری سریع,سریعترین دمنوش لاغری

دمنوش لاغری , دمنوش لاغری نیوشا , دمنوش لاغری 5040 , دمنوش لاغری سحر

استفاده از گیاه نعناع فلفلی از قدیم در طب سنتی رایج بود. این گیاه، برای از بین بردن نفخ شکم، قولنج، جلوگیری از رشد باکتری های بیماری زا، کمک به صاف کردن و شل کردن عضلات کاربرد داشت. نعناع فلفلی ضد استفراغ، معرِق، ضددرد، ضداسهال، ضدمیکروب و مدرّ هم هست.

دمنوش لاغری

تعداد زیادی از روزه داران در  آخر ماه رمضان فکر می کنند چاق  شده اند چون در طول روز مثل قبل فعالیت  ندارند، غذای زیادی را دریک دفعه می خورند  و چون بدنشان ضعیف می شود فعالیت ورزشی هم نمی کنند پس معلوم است که چاق می شوند امّا گیاهانی هستند که براساس پژوهش های علمی مستند می توانند بر لاغری موثر باشند. کرفس و چای سبز، از این دسته گیاهان دارویی هستند. می توانید کرفس و چای سبز را مخلوط کنید و به صورت دمنوش میل کنید. امّا چگونه؟ چطور با دمنوش کرفس و چای سبز لاغر می شویم؟  چطور گیاهان می توانند در کاهش وزن افراد تاثیر داشته باشند؟ ما در این بخش، نحوه ی عملکرد کرفس و چای سبز در لاغری را به شما معرّفی می کنیم…    کرفس  کرفس، گیاهی است که بسیار مورد استفاده ی ایرانیان قرار می گیرد. کرفس خام کالری ناچیزی دارد امّا آن چه باعث می شود به عنوان داروی لاغری شناخته شود، دیرهضم بودن آن است. در واقع وقتی شما کرفس را دم می کنید و می نوشید، معده، مدّت زمان زیادی صرف می کند تا کرفس را هضم کند و شما در این مدّت زمان نمی توانید ماده ی غذایی دیگری مصرف کنید.

دمنوش لاغری , دمنوش لاغری نیوشا , دمنوش لاغری 5040 , دمنوش لاغری سحر

در طب سنتی از رزماری برای بهبود هضم، درمان افسردگی، سردرد و سرفه استفاده می شود. جوشانده ی آن معده را پاک می کند .رزماری اثر ضدعفونی کننده و معرِق داشته و جریان خون را در اندامهای شکمی افزایش می دهد. این گیاه، در تحریک میزان ترشح شیره های گوارشی و صفرا بسیار مفید است.

دمنوش لاغری شکم

کرفس از این طریق، احساس سیری را به تعویق می اندازد و نیاز بدن به مواد غذایی به ویژه مواد کربوهیدرات دار را کاهش می دهد. چای سبز  چای سبز برای همه ی کسانی که قصد لاغرشدن دارند، آشناست. چای سبز به علّت داشتن آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهای بیشتر نسبت به چای سیاه، خواص بیشتری دارد. چای سبز دارای پلی فنول های فراوان است و از طریق افزایش حرارت بدن، سوخت و ساز بدن را بیشتر می کند و انرژی سلول های چربی بیشتری را می سوزاند. چای سبز حدود ۳۵- ۴۳ درصد، چربی سوزی بدن را افزایش می دهد و در روند کاهش جذب چربی موثر است. چای سبز قند خون را نیز کاهش می دهد و به همین جهت به راحتی بر پروسه ی لاغری فرد تاثیر می گذارد. چطور دمنوش کرفس و چای سبز درست کنیم؟  حال که خواص این دو ماده ی گیاهی مهم را در لاغری دانستیم، باید به فکر مخلوط کردن و استفاده از آن ها به صورت دمنوش باشیم. در این بخش، طرز تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز را به شما می آموزیم.

دمنوش لاغری , دمنوش لاغری نیوشا , دمنوش لاغری 5040 , دمنوش لاغری سحر

دمنوشهای لاغری و کاهش وزن بر اساس شرایط بدنی افراد مشخص می شود و اینطور نیست که تمام افراد دمنوشهای یکسان مصرف کنند. با این حال من در زیر یک سری از دمنوشهای لاغری و معرفی میکنم.

دمنوش لاغری خانگی

آن چه که نیاز دارید:  ۱- دو قاشق چای خوری چای سبز ۲- نصف قاشق چای خوری پودر برگ کرفس  برای تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز، یک لیوان را با آب جوش بشویید تا گرم شود. سپس کرفس و چای سبز را در همان لیوان بریزید و آب از جوش افتاده(حدود ۸۵ درجه ی سانتی گراد) به آن اضافه کنید. لیوان را دور از حرارت نگه دارید و بعد از ۵ دقیقه بنوشید. می توانید برای طعم دار شدن دمنوش کرفس و چای سبز، از اندکی زعفران و زیره ی سبز استفاده کنید.

دمنوش لاغری

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 23 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.