بهترین سایت خرید و فروش منزل ؛ آپارتمان , خانه و زمین در پردیس تهران

بهترین سایت خرید و فروش منزل ؛ آپارتمان , خانه و زمین در پردیس تهران

بهترین سایت خرید و فروش منزل ؛ آپارتمان , خانه و زمین در پردیس تهران معاملات زمین ، آپارتمان ، خانه در پردیس ، املاک و مستغلات خود را در پردیس به …

آشنایی با روش و طرز ساخت کاردستی قرص نیوتن چیست

آشنایی با روش و طرز ساخت کاردستی قرص نیوتن چیست

قرص نیوتن قرص نیوتن ,قرص نیوتن تعریف,قرص نیوتن تجربه توضیحاتی در مورد قرص نیوتن به کمک صفحه ای مدور که به سه رنگ اصلی مطابق شکل بالا رنگ شده است می توانید …

جشن الفبا | شعر و متن و تزیینات جشن الفبا

جشن الفبا | شعر و متن و تزیینات جشن الفبا

جشن الفبا در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد جشن الفبا و کارهایی که در این جشن انجام می شود صحبت کنیم.این جشن برای کلاس اولی هایی است که …

بهترین بیمه را از بهترین مشاور بخرید

ازکیـ مشاور آگاه و قابل اعتماد برای خرید بیمه

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

بیمه از آن دسته خدماتی ست که برای خرید آن به یک مشاور حرفه‌‌‌ای و قابل اعتماد نیاز ضروری خواهید داشت. کارگزاری‌‌‌‌های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که اگر به هرکدام از آنها مراجعه کنید شرایط و نرخ‌‌‌‌های خود را پیش روی شما می‌گذارند و ادعا می‌کنند بهترین و به‌صرفه‌ترین بیمه را در اختیار شما خواهند گذاشت. اما وقتی همه ادعای بهترین بودن می‌کنند، چگونه می‌توان یکی از شرکت‌‌ها را انتخاب کرد و از خرید خود مطمئن بود؟ و اصلا آیا این امکان وجود دارد که به همه‌ی کارگزاری‌‌ها مراجعه کرد و نرخ و شرایط هرکدام را جداگانه پرسید؟

علاوه بر این ها، سوال‌‌‌‌های دیگری نیز وجود خواهند داشت که حتی با مراجعه به تک تک شرکت‌‌ها و آگاهی از شرایط هرکدام هم نمی‌توانید پاسخ مناسبی برای آنها پیدا کنید. مثلا این که کیفیت و سرعت خدمت رسانی شرکت به چه صورت خواهد بود؟ آیا بیمه انتخابی شما توانایی عمل به تعهدات ثبت شده در قرارداد را خواهد داشت؟ آیا در زمان خسارت‌دهی شما را دچار دردسر نخواهد کرد؟ پاسخ دقیق به همه‌ی این سوال‌‌ها برای خرید یک بیمه‌ی خوب الزامیست. چرا که اساسا بیمه یک نوع سرمایه‌گذاری به حساب می‌‌آید و برای سرمایه‌گذاری مطمئن باید از برگشت‌پذیری و ثمر‌بخشی سرمایه خود اطمینان داشته باشید. همان طور که در ابتدا گفتیم این اطمینان را تنها از طریق یک مشاور حرفه‌‌‌ای و قابل اعتماد کسب خواهید کرد. مشاوری که در زمینه‌ی بیمه اطلاعات و تجربیات فراوانی داشته باشد و بتوانید با اطمینان خاطر از او بپرسید «ازکی بیمه بخریم؟»

شرکت «ازکیـ» با طراحی یک وب‌سایت کاربردی جای خالی این مشاور را به‌خوبی پر کرده است. مشاوری حرفه‌ای، با تجربه، سریع و البته رایگان!
ازکیـ یک سامانه‌ی آنلاین است که تمامی شرکت‌‌‌‌های بیمه را در کنار هم به شما نشان می‌دهد. در مرحله‌ی اول با مراجعه به این ‌‌‌‌وب‌سایت می‌توانید بدون مراجعه به شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه، نرخ‌‌ها و شرایط هرکدام را ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. بعد از این نوبت به نقش مشاوره‌‌‌ای ازکیـ می‌رسد. azki.com کیفیت خدمات، نحوه‌ی جبران خسارت و شعب پرداخت خسارت هر شرکت را با توجه به سابقه‌ی هرکدام درجه بندی کرده و در اختیار کاربران سایت قرار می‌دهد. علاوه بر این اطلاعات مشاوره‌‌‌ای می‌توانید نظرات خریداران قبلی هر شرکت را نیز مشاهده کنید و از میزان رضایت آنها با خبر شوید.

در کنار تمام این مزایا شرکت ازکیـ خدمت فوق العاده‌ی دیگری نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است و آن هم خرید آنلاین و تحویل رایگان بیمه‌نامه است. بنابراین ازکیـ هم شما را از مراجعه به شرکت‌‌‌‌های بیمه بی نیاز می‌کند و هر اطلاعاتی از آنها نیاز داشته باشید را به صورت آنلاین در اختیارتان می‌گذارد، هم مشاوری تخصصی و قابل اعتماد است که حرفه‌‌‌ای‌ترین توصیه‌‌ها را بدون غرض‌ورزی و با بی‌طرفی کامل به شما ارائه می‌دهد، و هم بیمه‌ی مورد نظر شما در کمترین زمان و با ارزان‌ترین نرخ برای شما خریداری می‌کند و به صورت کاملا رایگان درب منزل یا محل کار به شما تحویل می‌دهد. «ازکیـ» همیشه بهترین پاسخ‌‌ها را برای نیازهای بیمه‌‌‌ای شما تدارک دیده است و از مرحله‌ی انتخاب تا زمان تحویل بیمه‌نامه کنار شما خواهد بود.

منبع: سایت ازکیی azki.com

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 7 آبان 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.