جلوه ی مبلمان شهری با چوب

جلوه ی مبلمان شهری با چوب

جلوه ی مبلمان شهری با چوب با رشد سریع و بزرگ شدن قارچ گونه ی بافت شهری قواعد شکلی شاخصی در حال شکل گرفتن است که فاقد زیبا شناسی بصری است در …

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی الفبای پارسی گروه سی‌ودوگانهٔ حروف (اَشکال نوشتاری) در خط فارسی است که نمایندهٔ نگاشتن (همخوان‌ها یا صامت‌ها) در زبان فارسی است و حروف بی‌صدا نام …

قانون در مورد مزاحمت تلفنی به همراه مجازات اسلامی

قانون در مورد مزاحمت تلفنی به همراه مجازات اسلامی

قانون در مورد مزاحمت تلفنی در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد قانون در مورد قانون در مورد مزاحمت تلفنی و مجازات آن صحبت کنیم. امدواریم این مطلب مورد …

در اینجا سعی میکنیم با روش‌های مختلف با بالا بردن ترافیک سایت برای بهبود ارزش آن بپردازیم. یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ترافیک تبلیغات ، پاپ آپ می باشد.این تبلیغات از آنجا که به سرعت تعداد وسیعی از کاربران را به سمت سایت ارسال می کنند، در کمترین زمان میزان اثرگذاری خود را نشان می‌دهد. در ضمن باید متذکر شوم که اغلب سایت هایی که در حال فروش پاپ آپ هستند کیفیت چندان خوبی ندارند. در بین این سایت ها ، سایت هایی هم وجود دارند که از منابع ترافیک را تامین می کند خیلی قابل اطمینان نیستند.
بنابراین کاربر بهتر است جهت خرید پاپ آپ به سایتهای با کیفیتترمراجعه کند. در این حالت است که بابت هزینه ای که کردید نتیجه ی قابل قبولی خواهید گرفت. پاپ آپ که همان پنجره ای بازشو است نوعی از تبلیغ است که ممکن است در مرورگر کاربر یا در پایین صفحه آن نمایش یابد یا حتی ممکن است در تب جدید در مرورگر کاربر به صورت یک پنجره جدید باز شود. اصلی ترین کاربرد این پنجره های پاپ اپ افزایش رتبه الکسا برای مشتریان این نوع تبلیغ می باشد. برای بهتر کردن رتبه الکسا آنچه مهم است باز شدن این تبلیغات برای کاربر و آوردن آنها به سایت می باشد تا در نتیجه ترافیک سایت بالا رود و رتبه الکسا بهتر شود بنابراین فرقی نمی کند که تبلیغ پاپ آپ به بازدید کننده چطور نمایش داده شود.
درآمد به دست آمده از تبلیغات پاپ آپ معمولاً بیشتر از سایر روش های مشابه است و شما با ثبت نام در سایت پاپ اپ میتوانید به درامد مناسبی دست یابید. به دلیل این که وب مسترها در تبلیغات پاپ آپ بر اساس تعداد آی‌پی درآمدی مشخصی دارند بنابراین برای افزایش درآمد خود تنها کافی است ترافیک سایت را بالا ببرند. البته که صاحبان سایت در کنار تبلیغات پاپ آپ معمولاً از روش های دیگر نیز برای کسب درآمد استفاده می‌کنند که یکی از این روش ها تبلیغات بنری یا همان تبلیغات کلیکی می باشد.استفاده صاحبان سایت از روش های تبلیغاتی دیگر به این معنی نیست که آنها در آمد بیشتری دارند چون در نهایت به مرور زمان صاحب سایت متوجه خواهد شد درآمد از پاپ آپ بیشتر از سایر روش هاست و به همین خاطر است که به مرور تبلیغات دیگر از نظر حجم کاهش پیدا می کنند.
در سایتهای تبلیغاتی با کیفیت برای هر آی پی در ۲۴ ساعت تنها یک بار پاپ اپ باز می شود و در صورتی که کاربر پس از مشاهده به هر علتی تبلیغ را بسته باشد ، تا ۲۴ ساعت بعد به هیچ عنوان برای تبلیغ جدیدی باز نمی شود. سایت پاپ آپ طلا به آدرس اینترنتی popuptala.com یکی از برترین سایت ها در زمینه تبلیغات پاپ آپ می باشد. سایت پاپ آپ طلا از آنجا که کدهای خود را بسیار بهینه کرده علاوه بر موارد ذکر شده در هر صفحه نیز تنها یک پاپ آپ به کاربر نمایش می دهد تا بتواند در حد امکان کیفیت را بالا ببرد.
یکی از دلایل فنی که باعث رشد محبوبیت سایت پاپ آپ طلا شده وجود سرور موقعیت ایران سایت میباشد که به خاطر دسترسی پذیری سریع خود لود سایت کاربران را بسیار سریع ساخته. سرور تبلیغاتی پاپ آپ طلا که هسته مرکزی تمام فعالیت های سایت است در کنار پینگ پایین دارای آپتایم بسیار بالایی نیز می باشد.
سایت پاپ اپ طلا و بقیه سایت هایی از این قبیل که سرور سایتشان در ایران است به خاطر پینگ بسیار پایین ، لود بسیار سریع نیز دارند.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 26 تیر 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.