چت روم چیست و معرفی بهترین چتروم فارسی پرشین چت و دنیا چت چیست

چت روم چیست و معرفی بهترین چتروم فارسی پرشین چت و دنیا چت چیست

چت روم چیست و معرفی بهترین چتروم فارسی پرشین چت و دنیا چت چت روم پرشین و چت دنیا چتروم ها محیط های جذابی هستند که وجود دارند . در اینجا شمارا …

سوغات و صنایع دستی اصفهان

سوغات و صنایع دستی اصفهان

سوغات و صنایع دستی اصفهان اصفهان همانگونه که به نصف جهان مشهور است دارای زیبایی‌های زیادی است که این زیبایی‌ها صرفا در اماکن دیدنی اصفهان خلاصه نمی‌شود بلکه سوغات و خوراکی‌های زیادی …

خرید ملک در فرانسه با امکان اخذ اقامت برای ایرانیان

خرید ملک در فرانسه با امکان اخذ اقامت برای ایرانیان

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک از 70 هزار یورو آیا میدانید که با حداقل ۷۰ هزار یورو می‌توانید علاوه بر خرید ملک در کشور فرانسه ، از شرایط اخذ اقامت اروپا بهره مند …

%image_alt%

اگر میخواهید محصولات و خدمات خود را به افراد زیادی در سراسر دنیا معرفی کرده و تبلیغ کنید یکی از بهترین راه های دسترسی به افراد در نقاط مختلف و قشرهای مختلف ارسال انبوه از طریق پنل اس ام اس و بازاریابی پیامکی (برای کسب اطلاعات بیشتر به webone-sms.com مراجعه نمایید)میباشد.
خرید پنل اس ام اس نسبت به روش های دیگر هم از نظر هزینه بسیار به صرفه است و هم بازدهی بالایی دارد زیرا اکثر پیامک ها باز شده و خوانده میشوند بنابراین احتمال دیده شدن و شناخته شدن برند شما در این حالت بسیار بیشتر است.

بایدها:

وقت شناس باشید
ارسال اس ام اس در زمان مناسب بسیار مهم میباشد. بهترین زمان برای این کار ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات کاری میباشد زیرا افراد در این ساعت ها آمادگی بیشتری برای دریافت و جوابگویی به اینگونه اس ام اس ها دارند. عموماً سعی کنید قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 9 شب اس ام اس ارسال نکنید.
استفاده از لینک های کوتاه
مراقب سایز لینک هایی که در پیامک خود قرار میدهید باشید. اگر این لینک ها خیلی طولانی باشند بیشتر فضای اس ام اس را به خود اختصاص میدهند و باعث طولانی شدن و شلوغ شدن پیام میشوند. برای خلاصه کردن این لینک ها از ابزارهای کوتاه کننده لینک استفاده نمایید.

%image_alt%

پیامک های کوتاه ولی مناسب
بیشتر از 90% اس ام اس ها در عرض 3 دقیقه باز شده و خوانده میشوند، بنابراین با کوتاه نگه داشتن پیامتان سعی کنید کاربر را تشویق به خواندن و جواب دادن به آن نمایید. معمولاً کاربران با دیدن پیامک های خیلی طولانی آن ها را بسته و نمیخوانند.
پیامک های صریح و واضح
باید هدفتان از ارسال اس ام اس و درخواستتان از کاربر مشخص باشد. پس سعی کنید درخواست و پیشنهادتان را به وضوح بیان کنید تا خواننده متوجه شود. مثلاً اگر میخواهید که کاربر عددی را به کدی مشخص بفرستد آن عدد و کد را به طور واضح در پیامتان قرار دهید.
لینک شبکه های اجتماعی
سعی کنید در پیامک هایتان لینک شبکه اجتماعی و یا وب سایت خود را قرار دهید تا از این طریق افراد را تشویق به دیدن وب سایت یا اکانت های شبکه اجتماعی خود نمایید.
ایجاد حس اولویت
گذاشتن یک محدوده زمانی میتواند کاربرانتان را تشویق کند تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به شرکت در بازاریابی پیامکی شما نمایند. برای مثال: برای دریافت تخفیف بهاره کد زیر را تا آخر اسفند به این شماره ارسال نمایید. در واقع دراین حالت یک تاریخ انقضا برای کمپین پیامکی خود گذاشته اید.

%image_alt%

پیشنهادهای ویژه به مشتریان خاص
با ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار و خاص خود به آن ها حس متمایز بودن و ویژه بودن را القا کنید.
اطلاع رسانی در باره تغییرات مهم
اگر تغییرات مهم و یا مطالب جدید در سایت یا شبکه اجتماعی خود انجام داده اید میتوانید از طریق سامانه ارسال پیامک به کاربران خود اطلاع رسانی نمایید و آن ها را از روند اتفاقات مهم مطلع سازید.
نظرسنجی
راجع به کیفیت خدمات و محصولات و یا پیشنهادات و انتقادات مشتریان از آن ها نظرسنجی کنید و در پایان هم آن ها را از نتایج مطلع نمایید. به این ترتیب مشتریان شما احساس میکنند که در روند پیشرفت شرکت شما دخیل هستند و شما به نظرات و دیدگاه آن ها اهمیت میدهید.
در نظر گرفتن ترجیح مشتری
از مشتریان خود بپرسید که بیشتر در چه زمانی مایل به دریافت پیامک هستند و به دنبال چه اطلاعاتی هستند. سپس به راحتی با توجه به ترجیحات مشتریانتان اس ام اس ها را تنظیم نمایید تا آن ها را راضی نگه دارید.
شخصی سازی پیامک
افراد به چیزهایی که مستقیماً آن ها را مورد خطاب قرار داده بیشتر واکنش نشان میدهند. پس در صورت امکان از نام مشتری خود در اس ام اس ارسالی استفاده نمایید.

نبایدها:

خرید شماره
هرگز برای بازاریابی پیامکی خود لیست شماره خریداری نکنید چون بسیاری از افراد ممکن است با برند شما آشنایی نداشته باشند و حتی نمیدانید که این افراد مایل به دریافت اس ام اس از سمت شما هستند یا نه! پس سعی کنید لیست شماره های خود را به مرور زمان و به درستی ایجاد نمایید تا در نهایت لیستی از مشتریان وفادار و همیشگی داشته باشید.
زیاده روی نکنید
اگر بیش از حد برای کاربرانتان پیامک بفرستید مطمئن باشید تأثیر خوبی نخواهد داشت. زمانی که شرکتی روزانه 3 پیامک برای کاربرانش ارسال میکند که هیچ پیشنهاد ویژه و هدف خاصی ندارند این کار باعث نارضایتی کاربران و حذف شما از لیستشان میشود.

%image_alt%

تلاش همیشگی برای فروش
همانطور که گفتیم بازاریابی پیامکی راه مناسبی برای تبلیغ برند خود و افزایش تعداد مشتریان و فروش بیشتر میباشد. ولی بهتر است که در کنار استفاده تجاری از پنل اس ام اس و امکانات آن گاهی اوقات در جهت توجه به مشتری و جلب رضایت آن ها استفاده کنید. مثلاً ارسال پیام تبریک در روز تولد و یا در ایام خاص مانند سال نو و اعیاد
معرفی نکردن خودتان به مشتری
در زمان ارسال اس ام اس به کاربران جدید حتماً خودتان را معرفی کنید. مشتری که برای اولین بار پیامک شما را دریافت میکند باید بداند که شما چه کسی هستید و کارتان چیست، در این صورت فیدبک بهتری از اس ام اس های ارسالی دریافت خواهید کرد.
مثال های ناموفق بازاریابی پیامکی:
•    حراج بزرگ! وب سایت www.website.com را مشاهده کنید.
•    محصولات جدید در فروشگاه ما با قیمت های باورنکردنی
متن اول خیلی کوتاه است و پیام خاصی ندارد مبنی بر اینکه دقیقاً چه چیزی حراج شده است؟ حراج تا چه زمانی ادامه دارد؟
متن دوم هم واضح و مفهوم نیست که دقیقاً از دریافت کننده پیامک چه جیزی میخواهد.
مثال های موفق:
•    تخفیف 70 درصدی برای تمام اجناس چرم! به آدرس www.website.com مراجعه کنید و با استفاده از کد تخفیف 70OFFLEATHER خرید نمایید.
•    اجناس زمستانی ما رسید! به آدرس www.website.com مراجعه کرده و با هر خرید یک جفت جوراب زمستانی هدیه بگیرید. اولین نفری باشید که به استقبال زمستان میروید.
این پیامک ها مناسب هستند زیرا هم واضح و روشن هستند و کاربر را تشویق به تعامل و دیدن سایت می نمایند. ممکن است در ابتدا موفق به ایجاد پیام های خیلی خوب و تأثیرگذار نشوید ولی با به کارگیری این نکات و گذاشت زمان میتوانید کمپین های پیامکی موفق و هدفمندتری داشته باشید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 19 اسفند 1395

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.