علت و کاهش “درد قاعدگی” در زنان

علت و کاهش “درد قاعدگی” در زنان

علت و کاهش “درد قاعدگی” در زنان قاعدگی,قاعدگی نامنظم,قاعدگی به انگلیسی,قاعدگی مردان,قاعدگی زنان,قاعدگی زودتر از موعد,قاعدگی دردناک,قاعدگی بعد از زایمان,قاعدگی نامنظم و بارداری,قاعدگی در دوران شیردهی,قاعدگی نامنظم در دوران شیردهی,قاعدگی نامنظم,قاعدگی نامنظم …

اصول مراقبت از چشم پس از لیزیک

اصول مراقبت از چشم پس از لیزیک

اصول مراقبت از چشم پس از لیزیک خواص مراقبت از چشم پس از لیزیک,فوايد مراقبت از چشم پس از لیزیک,مراقبت از چشم پس از لیزیک درماني,خاصيت مراقبت از چشم پس از لیزیک,خواص …

همه چیز در مورد روش های درمان افسردگی مزمن بدون دارو

همه چیز در مورد روش های درمان افسردگی مزمن بدون دارو

درمان افسردگی مزمن  درمان افسردگی مزمن ،درمان افسردگی مزمن بدون دارو،درمان افسردگی مزمن،درمان افسردگی مزمن با طب سنتی،درمان افسردگی مزمن با دارو،درمان افسردگی حاد،درمان افسردگی حاد در این مطلب از سایت جسارت …

لاغری شکم با زردچوبه

 لاغری شکم با زردچوبه , چگونه با خوردن زردچوبه لاغر شویم , روش لاغری شکم با زردچوبه , راههای لاغری شکم با زردچوبه

لاغری با زردچوبه

امروزه لاغری یکی از مهم ترین دغدغه های مردم جهان است.تقریبا نیمی از مردم جهان به فکر لاغری هستند و یکی از خوردنی هایی که باعث لاغری می شود زردچوبه است. در این مطلب از سایت جسارت در مورد این موضوع مفصل صحبت می کنیم.

چون شما دنبال لاغری هستید ممکن مطالبی مانند رژیم لاغری کانادایی و لاغری شکم و پهلو بدون ورزش برای شما جالب باشد. با کلیک بر روی لینک آبی رنگ به صفحه مورد نظر منتثل می شوید.

زردچوبه یک گیاه بسیار پر استفاده است . گیاه زرد چوبه برگ های نیزه ای شکل دارد . ریشه ی ضخیمی دارد و در ریشه آن آنتی اکسیدانی به نام کورکومین وجود دارد که باعث می شود زردچوبه حاوی خواص ضد التهابی باشد. آیا می دانستید که چای زردچوبه ای برای درمان آکنه و کاهش درد آرتروز موثر است و همچنین از سرطان جلوگیری می کند ؟

ادویه های لاغرکننده بسیاری وجود دارند که برخی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو مناسب ترند.در بین این ادویه ها زیره شهرت جهانی دارد . نظیر زیره می تواند خواص شگفت انگیزی را برای سلامتی داشته باشند.این بسیار عجیب است که دانه های بسیار ریز این ادویه قادر است کاهش وزن را برای افراد به ارمغان آورد.چربی شکم مطالعات جدید حاکی از آن است که دانه های زیره به طور بالقوه قادر است در چربی بدن نفوذ کرده و به روشی مثبت سطح چربی های مضر در خون را کاهش دهد. دانشمندان ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مطالعاتی را بر روی 88 زن که به اضافه وزنی مبتلا بودند انجام دادند. آنها این زنان را به دو گروه با دو رژیم غذایی متفاوت تقسیم کردند. دسته اول 3 گرم پودر زیره را با 5 گرم ماست مخلوط کرده و به طور روزانه مصرف کردند گروه دوم نیز تنها با مصرف ماست (بدون افزودنی) مورد کنترل وزن قرار گرفتند. هر دو گروه مورد مشاوره تغذیه قرار گرفته و مصرف کالری آنها به 500 کالری کاهش یافت. نتایج نشان داد زنانی که مصرف زیره داشتند نسبت به گروه دوم 3 پوند (4/1 کیلوگرم) کاهش وزن داشتند. همچنین اعضای این گروه با توجه به زیره مصرفی، 64/14درصد، میزان چربی سوزی داشتند. نکته مهم اینجاست که این گروه کاهش میزان کلسترول ناشتا، LDL (کلسترول بد) و کاهش تری گلیسیرید را نیز تجربه کردند. علاوه بر همه اینها در افراد مصرف کنندگان زیره کاهش میزان شاخص توده و دور کمر بسیار چشمگیر بوده است.

لاغری شکم با زردچوبه

معروف است ادویه‌ی کاری جادویش را از این ادویه‌ی عجیب و مرموز می‌گیرد. اما از این پس می‌توانید به زردچوبه، به چشم یک «کمربند لاغرکننده» هم نگاه کنید! آنطور که مطالعات مجله‌ی «غذا و گوارش» (Food & Function) می‌گوید، زردچوبه حاوی مولکول‌هایی است که با جدا کردن قند از خون و تبدیل آن به انرژی، مانع ذخیره‌ی آن به شکل چربی در ناحیه‌ی شکم می‌شوند. کارشناس تغذیه، بروک اَلپرت (Brooke Alpert) توصیه می‌کند روزانه یک قاشق غذاخوری زردچوبه مصرف کنیم. به پیشنهاد او می‌توان به سوپ، ماست یونانی، انواع اسموتی‌ سبز، سبزیجات تَفت داده شده، تخم مرغ و حتی چای، زردچوبه اضافه کرد. نگران نباشید! مقدار کم زردچوبه طعم خاصی ندارد، مخصوصا اگر در غذایی که می‌پزید طعم‌های مختلف وجود داشته باشد.

لاغری شکم با چای زردچوبه

چای زردچوبه ای بسیار آسان است . دو فنجان آب ساده را بجوشانید. پس از جوش آمدن نیم قاشق چای خوری زردچوبه به آن اضافه کنید و اجازه دهید مدت ده دقیقه دم بکشد تا خواص زرد چوبه از آن خارج شود. در نهایت زنجبیل یا عسل به چای گیاهی بیافزایید. اگر مایلید چای زردجوبه ای شیرین بنوشید کمی شکر به آن اضافه کنید.

مزایای خوردن چای زردچوبه برای لاغری شکم

به سلامت استخوان ها و مفاصل کمک می کند. از شیوع آکنه جلوگیری می کند و باعث پاک شدن پوست می شود . برای دندان ها نیز مفید است . با عفونت لثه و بوی بد دهان مبارزه می کند . مشکلات دیگر دهان و دندان نظیر التهاب لثه را می توان با نوشیدن چای زردچوبه ای از بین برد. برای بیماران دیابتی مفید است و باعث می شود که تعریق در این بیماران به راحتی صورت گیرد. برای حفظ سطح کلسترل مفید است . بر اساس طب سنتی چینی برای درمان افسردگی و کاهش تنش و استرس موثر است. دردهای معده که به علت عفونت معده باشد را از بین می برد. برای کسانی که از بیماری آلزایمر رنج می برند موثر است و از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند. داشتن یک رژیم غذایی که غنی از زردچوبه باشد از سرطان پستان، روده بزرگ، ریه و پرستات جلوگیری می کند. به چربی سوزی کمک می کند بنابراین در کاهش وزن موثر است.در واقع به عنوان سم زدای کبد شناخته می شود بنابراین زردچوبه کمک می کند تا کبد بهتر کار کند و عمل چربی سوزی بهتر انجام شود. به التیام سریع تر زخم ها کمک می کند در نتیجه باعث بازسازی مجدد پوست می شود.

مهم ترین پیام های کاربران در مورد لاغری با زردچوبه

سلام من زردچوبه را با فلفل سیاه مصرف کردم و گاهی هم کپسول زردچوبه استفاده کردم ، البته تمام این ترکیبات را همراه با غذا مصرف کردم در مدت یک و ماه نیم حدودا چهار کیلو کم کردم .ممنون از سایت خوب جسارت

برخلاف تصور طبق مقالات مصرف روزانه زردچوبه با مقادیر کمتر از آنچه در اینجا ذکر شده باعث سنگهای اگزالاتی در کلیه خواهد شد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 6 شهریور 1398

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.