علت وجود خون در مدفوع چیست

علت وجود خون در مدفوع چیست

علت وجود خون در مدفوع چیست با اشاره به اینکه امکان بروز حساسیت در نوزادان و کودکان به برخی از مواد غذایی وجود دارد، گفت: شایع ترین علت حساسیت غذایی کودکان شیرگاو …

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر سردرد,بیماری سردرد,سردرد در بارداری,علائم سردرد,درمان سردرد,درمان سردرد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سردرد,سردرد را چگونه درمان کنیم,سردرد در کودکان,سردرد در بزرگسالان,سردرد در نوزادان,سردرد در …

علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب

علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب

علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب در سایت جسارت  سرفه کودکان هنگام …

استفاده از خواص معجره آسای زردچوبه و لاغری با ادویه جات

استفاده از خواص معجره آسای زردچوبه و لاغری با ادویه جات در سایت جسارت

زردچوبه و لاغری ,خواص زردچوبه و لاغری,زردچوبه لاغری,خوردن زردچوبه و لاغری,خواص زردچوبه برای لاغری,خواص زردچوبه در لاغری,زردچوبه برای لاغری,زردچوبه باعث لاغری میشود,زردچوبه برای لاغری مفید است,زردچوبه برای لاغری خوبه,زردچوبه برا لاغری,زردچوبه در لاغری,قرص لاغری زردچوبه,خواص لاغری زردچوبه,خوردن زردچوبه برای لاغری

استفاده از خواص معجره آسای زردچوبه و لاغری با ادویه جات

زردچوبه و لاغری , خواص زردچوبه و لاغری , زردچوبه لاغری , خوردن زردچوبه و لاغری

در این مطلب از سایت جسارت با استفاده از خواص معجره آسای زردچوبه و لاغری با ادویه جات بیشتر آشنا شوید . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .البته خواص زردچوبه برای پوست صورت ثابت شده است.

زردچوبه میتواند از بروز سرطان پروستات جلوگیری کرده، رشد سرطان پروستات موجود را کاهش داده و حتی سلولهای سرطانی را از بین ببرد. محققان مختلفی دریافته اند که ترکیبات فعال زردچوبه آن را به یکی از بهترین پیشگیرنده ها درمقابل تومرهای ایجادشده بخاطر پرتو تبدیل کرده است. این ماده همچنین تاثیرات پیشگیرنده ای دربرابر سلولهای تومور مثل لوکمی سلول T، سرطان روده بزرگ و سرطان سینه دارد.

زردچوبه و لاغری

یکی از شیوه های خیلی طبیعی برای پایین آوردن وزن، مصرف ادویه ها است. این ادویه ها اگر به شیوه درست و به اندازه مناسب استفاده شوند، به سلامتی شما آسیبی نمی رساند، و به وزن دلخواه خود هم می رسند.   تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید. برای اینکار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشد و یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید و میکس کنید.  در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید. حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود. 

از زردچوبه که به حفظ سطح سالم انسولین خون کمک میکند، میتوان برای درمان دیابت استفاده کرد. زردچوبه همچنین کنترل گلوکز را تقویت کرده و تاثیر داروهای دیابت را افزایش میدهد. یک فایده مهم دیگر زردچوبه تاثیر آن در کمک به کاهش مقاومت انسولین است که میتواند از بروز دیابت نوع ۲ پیشگیری کند. اما وقتی با داروهای خیلی قوی ترکیب شود، میتواند موجب افت قند خون شود. بنابراین بهتر است قبل از مصرف آن با پزشکتان مشورت کنید.

خواص زردچوبه و لاغری

حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید. این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود. زردچوبه یکی از عناصر تشکیل  دهنده ادویه کاری است که در جنگل های مالزی بصورت خودرو رشد می کند. زردچوبه یکی از ترکیباتی است که خاصیت چربی سوزی دارد. در تحقیقی که اخیرا در دانشگاه تافتز بستون انجام شده به دو گروه از موش ها غذای چرب دادند اما به گروه اول علاوه بر غذا زردچوبه نیز داده شد. نتیجه تحقیق نشان دهنده میزان چربی کمتر در بدن گروه اول موش ها نسبت به گروه دوم است.

استفاده از خواص معجره آسای زردچوبه و لاغری با ادویه جات

زردچوبه و لاغری , خواص زردچوبه و لاغری , زردچوبه لاغری , خوردن زردچوبه و لاغری

زردچوبه حاوی ماده ای به نام لیپو پلی ساخارید است که به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک میکند. عوامل ضدباکتری، ضدقارچ و ضدویروس زردچوبه نیز سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. با داشتن یک سیستم ایمنی قوی احتمال ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و سرفه کمتر خواهد شد. اگر به هر یک از این بیماریها مبتلا شدید، یکبار در روز یک قاشق چایخوری زردچوبه به یک لیوان شیر گرم مخلوط کرده و نوش جان کنید.

زردچوبه لاغری

محققان بر این باورند که زردچوبه از تشکیل بافت چربی جلوگیری می کند، دلیلی خوب برای اضافه کردن این ادویه به ادویه کاری و غذاهای سرخ کردنی. این ادویه خوش رنگ حاوی کورکومین است که رگ های خونی را از تشکیل بافت چربی اضافی بازمی دارد که این امر هم وزن را کاهش می دهد هم چربی بدن را. زردچوبه ، هم وزن را کاهش می دهد هم چربی بدن را. زردچوبه از ادویه هایی است که خاصیت چربی سوزی دارد .   مطالعات مختلف نشان داده اند که ماده فعال در زردچوبه به نام ” کورکومین ” در افراد مبتلا به چاقی شکمی و مقاومت انسولین موجب کاهش وزن و لاغری می گردد .

زردچوبه یک عامل ضدعفونی کننده و ضدباکتری طبیعی است و میتوان از آن بعنوان یک داروی ضدعفونی کننده استفاده کرد. اگر جایی از بدنتان بریده یا زخم شده است، کمی پودر زردچوبه روی آن بپاشید تا روند التیام آن سریعتر شود. زردچوبه همچنین به ترمیم پوست آسیب دیده نیز کمک کرده و برای درمان پسوریازیس و سایر بیماریهای التهابی پوست نیز مفید است.

خوردن زردچوبه و لاغری

  مقاومت به انسولین باعث سختی روند کاهش وزن و لاغری می شود. در افراد مبتلا به چاقی شکمی , تجمع چربی در ناحیه شکم بیشتر از نواحی دیگر اتفاق می افتد . به همین دلیل احتمال ابتلا به تخمدان پلی کیستیک ( PCOs ) و دیابت در افراد با مقاومت انسولین بسیار بالا است. طبق مطالعه انجام شده روی ۴۴ نفر که طی ۳۰ روز کورکومین مصرف نمودند , نشان داده شد که دریافت کورکومین با افزایش لاغری و کاهش توده چربی بدن , سایز دور کمر و باسن , BMI در ارتباط است . کورکومین همچنین با کاهش التهاب در بدن , موجب تقویت حساسیت به انسولین و کاهش مقاومت به انسولین می شود.

ترکیبات بسیاری در زردچوبه کیسه صفرا را برای تولید صفرا تحریک میکنند که گوارش را تقویت کرده و علائم نفخ و گاز معده را کاهش میدهد. همچنین زردچوبه برای درمان بسیاری بیماریهای التهابی روده ازجمله کولیت اولسراتیو مفید است. اما باید به خاطر داشته باشید که افرادی که از هر نوع بیماری صفراوی رنج میبرند، نباید از زردچوبه بعنوان مکمل غذایی استفاده کنند زیرا وضعیت آنها را بدتر خواهد کرد. اگر از مشکلات و بیماریهای گوارشی رنج میبرید، بهتر است زردچوبه را به صورت خام مصرف کنید.

خواص زردچوبه برای لاغری

این مسئله در کاهش وزن بسیار مهم است، زیرا انسولین هورمون ذخیره ای چربی در بدن است. سطح بالای انسولین در خون باعث دشواری کم کردن وزن در افراد است.  اگر به دنبال کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل هستید، کاهش سطح هورمون انسولین بسیار مهم است. زیرا مقاومت به انسولین نقش اصلی را در ابتلا به چاقی , کبد چرب و دیابت نوع ۲ دارد. ترکیب فعال موجود در زردچوبه با کاهش التهاب بدن، به کاهش دردها، رفع خستگی و کرختی کمک شایانی می کند .

زردچوبه و لاغری

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.