چند دلیل سیاه شدن دندان ها

چند دلیل سیاه شدن دندان ها

چند دلیل سیاه شدن دندان ها سیاه شدن دندان ها ,بيماري سیاه شدن دندان ها ,سیاه شدن دندان ها  در بارداري,علائم سیاه شدن دندان ها ,درمان سیاه شدن دندان ها ,درمان سیاه …

کاهش کلسترول با مرزنجوش

کاهش کلسترول با مرزنجوش

کاهش کلسترول با مرزنجوش خواص مرزنجوش,فواید مرزنجوش,مرزنجوش درمانی,خاصیت مرزنجوش,خواص مرزنجوش درمانی,خواص مرزنجوش برای پوست,خواص مرزنجوش برای مو,خواص مرزنجوش برای جوانی,خواص مرزنجوش برای بارداری,خواص خوردن مرزنجوش,فواید مرزنجوش خام,فواید مرزنجوش پخته

شیوه‌های مراقبت از روکش دندان

شیوه‌های مراقبت از روکش دندان

شیوه‌های مراقبت از روکش دندان خواص سلامتی,فوايد سلامتی,سلامتی درماني,خاصيت سلامتی,خواص سلامتی درماني,خواص سلامتی براي پوست,خواص سلامتی براي مو,خواص سلامتی براي جواني,خواص سلامتی براي بارداري,خواص خوردن سلامتی,فوايد سلامتی خام,فوايد سلامتی پخته

خواص کاکائو برای موی سر

خواص کاکائو برای موی سر

در این مطلب از سایت جسارت به موضوع خواص کاکائو برای موی سر می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

اگر دوست دارید خواص کاکائو را به طور کامل بشناسید به شما توصیه می کنیم روی لینک آبی رنگ خواص کاکائو کلیک نمایید و به صورت خودکار به صفحه منتقل شوید.

تاثیر مصرف کاکائو روی موی سر

جلوگیری از ریزش مو

کاکائو با توجه به اینکه گردش خون را در سر افزایش می دهد و موجب تقویت مو می شود از ریزش مو جلوگیری می کند.البته ما برای جلوگیری از ریزش مو به وسیله کاکائو بریا شما ماسکی تهیه کرده ایم که می توانید به وسیله آن از ریزش مو جلوگیری کنید.

برای تهیه این ماسک باید دو قاشق غذا خوری پودر کاکائو را با یک زرده تخم مرغ متوسط و فنجان خامه ترش و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون مخلوط کرده و بر روی پوست سر و موها بمالید و اجازه دهید این ماسک به مدت یک ساعت روی موهای شما بماند و بعد از تمام شدن این زمان با آب گرم و شامپو موهایتان را بشویید.

پر پشت کننده مو

توجه داشته باشید که کاکائو با تقویت مو های شما باعث افزایش رشد موهایتان می شود و پودر کاکائو باعث درخشانی موهای شما می شود.برای این کار هم یک ماسک به شما توصیه می کنیم که بسیار شبیه به ماسک قبلی است و فقط به جای خامه ترش از دو زرده تخم مرغ استفاده کنید و ماسک را برای یک تا دوساعت روی موهای خود قرار داده و بعد از آن با آب گرم و شامپو خوب بشویید.

سایر خواص کاکائو

کاکائو دارای خواص لاغر کنندگی است و مصرف آن برای کاهش وزن در برنامه های غذایی توصیه می شود.

کاکائو برای کودکان بسیار مفید است و از کم خونی در کودکان جلوگیری می کند و انرژی مورد نیاز انها را تامین می کند ولی باید توجه داشته باشید که مصرف بی رویه ان نیز دارای ضررهایی نیز هست.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 22 مرداد 1398

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.