عوارض و بهترین زمان مصرف قرص فولیک اسید چیست

عوارض و بهترین زمان مصرف قرص فولیک اسید چیست

قرص فولیک اسید قرص فولیک اسید ,قرص فولیک اسید 1,قرص فولیک اسید قبل از بارداری,قرص فولیک اسید برای ریزش مو,قرص فولیک اسید برای کودکان,قرص فولیک اسید در بارداری توضیحاتی در مورد قرص …

فواید و مضرات دوش آب سرد بعد از ورزش و در بارداری

فواید و مضرات دوش آب سرد بعد از ورزش و در بارداری

دوش آب سرد دوش آب سرد ,دوش آب سرد بعد از ورزش,دوش آب سرد یا گرم؟,دوش اب سرد در بارداری,دوش اب سرد برای ترک اعتیاد,دوش آب سرد بعد از تمرین توضیحاتی در …

آشنایی با خواص و ترکیبات و طرز تهیه قرص خون تبریزیان

آشنایی با خواص و ترکیبات و طرز تهیه قرص خون تبریزیان

قرص خون قرص خون ,قرص خون تبریزیان,قرص خون ساز گیاهی,قرص خون ساز,قرص خون آیت الله تبریزیان,قرص خون چیست,قرص خون استاد تبریزیان,قرص خون در طب اسلامی,قرص خون طب اسلامی,قرص خون اسلامی,قرص خون تبریزیان …

زردچوبه و خواص آن

مصرف زردچوبه و خواص آن برای درمان سرطان در سایت جسارت

زردچوبه و خواص آن,زردچوبه و خواص آن برای پوست,زردچوبه خواص آن,عکس هایی از زردچوبه و خواص آن

مصرف زردچوبه و خواص آن برای درمان سرطان

زردچوبه و خواص آن , زردچوبه و خواص آن برای پوست , زردچوبه خواص آن , عکس هایی از زردچوبه و خواص آن

ر این مطلب از سایت جسارت به مصرف زردچوبه و خواص آن برای درمان سرطان می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروان گرامی قرار گیرد .البته خواص زردچوبه برای پوست صورت ثابت شده است.

التهاب، واکنش طبیعی بدن نسبت به باکتری‌ها، سموم و ضربه است. سلول‌های آسیب دیده توسط این عوامل، هیستامین، برادی کینین و پروستاگلاندین ترشح می‌کنند. این مواد شیمیایی موجب تورم و التهاب می‌شوند. مقاله‌ای در نشریه Alternative and Complementary Medicine می‌گوید:”کورکومین که از اجزای فعال زردچوبه است، در شش آزمایش انسانی قابل اطمینان تشخیص داده شده و معلوم شده فعالیت ضدالتهابی دارد”. پژوهش‌ها نشان می‌دهند قابلیت‌های ضدالتهابی زردچوبه، بواسطه مولکول‌های بازدارنده از التهاب، عمل می‌کنند.

زردچوبه و خواص آن

زردچوبه به علت دارا بودن برخی از ویتامین ها، فلزها، کلسیم، فواید بسیاری دارد و هیچ سمی ندارد و مصرف آن هیچ ضرر و عوارضی ندارد؛ ازاین رو، استفاده از آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.عمل بینی ماده اصلی موجود در زردچوبه کورکومین است که به علت داشتن خواص ضد سرطان ی اش بسیار محبوب است. اگر زردچوبه در آب گرم ترکیب شود و نوشیده شود خواص آن چندین برابر می شود و در این صورت خواص جالب و شوکه کننده به شما میدهد.

بدن شما هورمونی به‌نامBDNF یا فاکتور نورون‌زایی مشتق شده از مغز تولید می‌نماید که نقشی مهم در تقسیم و تکثیر نورون‌ها دارد. تولید BDNF، با استرس و بالا رفتن سن کاهش پیدا می‌کند. زردچوبه می‌تواند با افزایش تولید و عملکرد هورمون، تاثیرات کاهش ادراک که مربوط به سن هستند را معکوس کند و در نتیجه حافظه را تقویت کرده و قابلیت مغز را افزایش دهد.

زردچوبه و خواص آن برای پوست

بهبود خلق و خوی انسان:طب مکمل و جایگزین از زردچوبه برای بهبود وضعیت خواب و رهایی از افسردگی استفاده می کند. کنترل قند:زردچوبه میزان قند خون را تنظیم می کند و مقاومت در برابر انسولین را کاهش می دهد و به عنوان یک داروی مقاوم ضد دیابت نوع 2 عمل می کند و وقتی با ادویه های دیگر مخلوط می شود میزان قند خون را کاهش می دهد. زردچوبه موجب تنظیم گردش خون می شود و پاک کننده طبیعی برای کبد به شمار می رود. زردچوبه از قدرت هضم بالایی برخوردار است و سوخت و ساز را زیاد می کند و مانع از نفخ در معده می شود، اما در صورتی که فردی به بیماری التهاب کیسه صفرا مبتلاست، نباید از آن به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کند زیرا وضعیت این بیماری را وخیم تر می کند. زردچوبه مانع از بیماری آلزایمر می شود.

بیماری‌های قلبی به سلامت دیواره رگ‌های خونی به نام توپوش یا آندوتلیوم مربوط است. استرس اکسیداتیو و کلسترول می‌تواند خاصیت ارتجاعی این لایه را کاهش داده و منجر به مشکلات جدی برای سلامتی شود. زردچوبه در پیشگیری از بیماری قلبی، نتایج خوبی دارد. در حقیقت، قابل مقایسه با داروی آتورواستاتین می‌باشد. همچنین در حفظ سلامت بهینه آندوتلیوم درست به اندازه ورزش مفید است.

زردچوبه خواص آن

سلامت قلب:این ادویه، مانع از سکته و تصلب شرایین می شود و از میزان کلسترول خون می کاهد و در نتیجه به سلامت قلب کمک می کند. تسکین دهنده زخم ها:زردچوبه خاصیت پاک کننده و ضد التهاب و عفونت دارد و در درمان سوختگی های سطحی و کوفتگی ها و بریدگی ها مفید است و می تواند مانع از التهاب های پوستی شود. یکی دیگر از خاصیت های زردچوبه، جلوگیری از درد مفاصل و کشنده دردها است. زردچوبه مانع از سرطان می شود و به حفظ سلول های سالم کمک می کند و از ترشح آنزیم هایی که به رشد سلول های سرطانی کمک می کند، جلوگیری می نماید. کمک به داشتن پوست بهتر:مصرف زردچوبه باعث می شود که پوستی شفاف تر و شاداب تر داشته باشید.

مصرف زردچوبه و خواص آن برای درمان سرطان

زردچوبه و خواص آن , زردچوبه و خواص آن برای پوست , زردچوبه خواص آن , عکس هایی از زردچوبه و خواص آن

زردچوبه، درپیشگیری از سرطان‌های سیستم گوارشی مفید و موثر است. این ادویه خوب، بوسیله سرکوب مسیرهای NF-κB و ، STAT3 از گسترش سلول‌های تومور پیشگیری می‌کند. زردچوبه کامل نسبت به ترکیب فعالش، کورکومین- که اغلب درمکمل‌هایش جداسازی شده ، خواص پیشگیرانه بیشتری در برابر سرطان دارد.

عکس هایی از زردچوبه و خواص آن

درصورتیکه مقداری زردچوبه را با مقداری آب لیمو و یک قاشق آب گوجه فرنگی و مقداری آرد مخلوط کنید، همه این خواص را دارا می شود. این مخلوط را به مدت ده دقیقه بر روی گودی های اطراف و زیر چشم قرار دهید، در سریع ترین زمان ممکن ، گودی ها را برطرف می کند. قرار دادن مخلوط زردچوبه با آب آناناس بر روی پوست به مدت ده دقیقه نیز برای داشتن پوست شفاف معجزه می کند.

زردچوبه و خواص آن

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.