آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل ثبت سایت در گوگل,ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت در گوگل و یاهو,ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت سایت در گوگل رایگان,ثبت سایت در گوگل رنک,ثبت سایت …

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل “بهبود رتبه در گوگل” مهمترین دغدغه همه وبمستران است بهبود رتبه گوگل با راههای زیادی میسر می شود سئو علمی است که به …

گنبد سلطانیه

گنبد سلطانیه

گنبد سلطانیه +تاریخچه و عکس گنبد سلطانیه زنجان،گنبد سلطانیه ویکی،گنبد سلطانیه پلان،گنبد سلطانیه کجاست،گنبد سلطانیه+معماری

افزایش ممبر (بازدید و عضوگیری کانال تلگرام)

 

امروزه استفاده از گوشی­های اندروید و به طبع استفاده از نرم­افزارهای مرتبط با آن به جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل گردیده است. یکی از ابزار قدرتمند در ارتباطات، ایجاد کانال تلگرام و درج مطالب مورد نظر و تعامل با سایرین به این قسم است. در این صورت می­بایست دنبال راهکارهایی برای افزایش ممبر (بازدید و  عضوگیری کانال تلگرام) هم بود. ابزار قابل استفاده­ی دیگری که می­توان به آن اشاره نمود نرم­افزار اندازه­گیری فاصله (Distance Meter NoAd) می­باشد که نیازهای برآورد سریع و اندازه­گیری فاصله و ارتفاع به اجسام، فوکوس کاملا خودکار دوربین دستگاه و اسکرول ارتفاع لنز ورودی را با سرعت بسیار بالا قابل انجام می­نماید.

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که تمایل به شکوفا شدن هر چه بیشتر خلاقیت خود توسط رنگ­آمیزی ماهرانه و بسیار زیبا و متنوع هستید، به شما پیشنهاد می­کنیم از نسخه آخر رنگ آمیزی اندروید Coloring Unlocked استفاده نمایید. در این نرم­افزار 210 عکس با جزئیات حرفه­ای قرار دارد که رنگ­آمیزی آنها می­تواند ساعات شاد و لذت­بخشی را برای شما مهیا سازد. استفاده از این نرم­افزار به تمام گروه­های سنی توصیه می­گردد.

لازم به ذکر است علاوه بر سه نرم­افزار اشاره شده در فوق، نرم­افزارهای متعدد دیگری نیز برای محیط اندروید آماده دانلود برای شما عزیزان می­باشد که برای انتخاب و دریافت آنها کافی است به سایت apkyar.com مراجعه نمایید. حال به توضیح بیشتر در خصوص برنامه­های بالا می­پردازیم.

معرفی نرم افزار ویو ممبر(بازدید و عضوگیری کانال) اندروید: این اپلیکیش، یک نرم­افزار ایرانی می­باشد که می­توانید با کمک آن ممبرهای واقعی داشته و در نتیجه بازدید پست­های خود را در کانال تلگرام را به نحو چشم­گیری (همزمان بازدید 50 تا 100 پست در کانال) افزایش دهید. ضمنا از آنجایی که کاربرانی که توسط این نرم­افزار به عضویت کانال شما درمی­آیند ایرانی هستند، می­توان نگران مشکلاتی همچون بلاک شدن کانال نبود. علاوه بر امتیازات فوق، با استفاده از این نرم­افزار می­توانید از جوایز متفاوتی (مانند دریافت کارت شارژ بدون قرعه کشی، دریافت سکه و الماس و…) بهره­مند گردید. آخرین نسخه­ی موجود این اپلیکیشن در حال حاضر ورژن 4/0/8 می­باشد. این نرم­افزار جزء برنامه­های ایرانی دسته­بندی می­شود.

معرفی نرم­افزار اندازه­گیری فاصله اندروید (Distance Meter NoAd): این برنامۀ کاربردی توسط شرکت M.T Player برای گوشی­های اندروید در مارکت گوگل منتشر شده و با توجه به استقبال کاربران به محبوبیت چهار و نیم تا پنج مواجه دست یافته است. با کمک این نرم­افزار برای محاسبه جزئیات کامل یک جسم (برآورد سریع فاصله و ارتفاع از جسم مورد نظر، اشتراک­گذاری تصاویر همراه با مشخصات آنها و…) دیگر نیازی به استفاده از وسایل مخصوص و دشوار نمی­باشد و به راحتی (بدون ابزار فیزیکی پیچیده و با استفاده از سنسورهای هوشمند) امکانات فوق به علاوه کاربری ساده و روان قابل دسترس خواهد بود. فقط کافی است نرم­افزار را روی گوشی اندروید نصب نموده، سپس دوربین گوشی خود را روی جسم مورد نظر بگیرید تا اطلاعات دقیقی از فاصله و ارتفاع شما تا جسم و فاصله جسم نسبت به نقاط انتخابی در اختیارتان قرار گیرد. ورژن آخر این نرم­افزار که در اختیار شما قرار گرفته است، نسخه­ی 1.1.3 می­باشد. این نرم­افزار جزء برنامه­های کاربردی دسته­بندی می­شود.

 

معرفی نسخه آخر نرم­افزار رنگ­آمیزی اندروید (Coloring Unlocked): همان طور که می­دانید رنگ آمیزی ذهنی یکی از روش­های موثر در ریلکس کردن و شکوفا شدن خلاقیت می­باشد. در این نرم­افزار مجموعه بزرگی از عکس­های رایگان (210 عکس زیبا با جزئیات حرفه­ای) شامل انواع حیوانات و جانوران دریایی قرار گرفته که شما می­توانید خلاقانه نسبت به رنگ­آمیزی آنها اقدام نموده و با این کار ساعات مفرح و لذت­بخشی را برای خود رقم بزنید. انجام رنگ­آمیزی در این نرم­افزار به شیوه­های متفاوتی امکان­پذیر است: شما می­توانید از روش­های ضربه زدن یا حرکت دادن دست و نگه داشتن دست شروع به رنگ­آمیزی کنید و رنگ­های خود را از میان یک پالت با رنگ­های بسیار متفاوت و نیز با برس­های مختلف انتخاب کنید. ضمنا نگران خطاهای احتمالی نباشید، چون اگر اشتباه کنید، می­توانید به راحتی کلید عقب را فشرده و کار خود را اصلاح نمایید. این نرم­افزار برای تمام سنین مناسب است. ضمنا از لحاظ محبوبیت در مارکت گوگل، این اپلیکیشن رتبه چهار و نیم تا پنج را به خود اختصاص داده و تا کنون بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران مختلف در سراسر جهان دانلود شده است. این نرم­افزار جزء برنامه­های سرگرمی دسته­بندی می­شود.

اوقات خوشی را برای شما آرزومندیم.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.