آناتومی و انسداد و تنگی و سندرم دزدی و شاخه های شریان ساب کلاوین چپ و راست کجاست

آناتومی و انسداد و تنگی و سندرم دزدی و شاخه های شریان ساب کلاوین چپ و راست کجاست

آناتومی و انسداد و تنگی و سندرم دزدی و شاخه های شریان ساب کلاوین چپ و راست کجاست آناتومی و انسداد و تنگی و سندرم دزدی و شاخه های شریان ساب کلاوین …

اگزما

اگزما

اگزما اگزما ،اگزما پوستی،اگزما چیست،اگزما دست،اگزما صورت،اگزما فیلم،اگزما به انگلیسی،اگزمای دست،اگزمای سبورئیک،دانلود فیلم اگزما،نقد فیلم اگزما،موضوع فیلم اگزما،داستان فیلم اگزما،تیزر فیلم اگزما،بازیگران فیلم اگزما،خلاصه فیلم اگزما،درباره فیلم اگزما،اگزما پوستی در کودکان،اگزما پوستی …

همه چیز درباره علت و درمان گیاهی ورم پا در دوران بارداری

همه چیز درباره علت و درمان گیاهی ورم پا در دوران بارداری

ورم پا ورم پا ,ورم پا در بارداری,ورم پا بعد از زایمان,ورم پای راست,ورم پا بعد از سزارین,ورم پا در اثر ضربه,ورم پاها,ورم پای چپ,ورم پاشنه پا,ورم پاها بعد از سزارین توضیحاتی …

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی در سایت جسارت

مارچوبه و لاغری,مارچوبه لاغری,مارچوبه برای لاغری,مارچوبه در لاغری,لاغری شکم با گیاهان دارویی,لاغری شکم با داروهای گیاهی,لاغری شکم با داروی گیاهی,لاغری شکم وپهلو با گیاهان دارویی,درمان لاغری شکم با گیاهان دارویی,لاغری موضعی شکم با گیاهان دارویی,لاغری سریع شکم با داروی گیاهی,لاغری دور شکم با داروهای گیاهی,لاغری سریع شکم با داروهای گیاهی ,لاغری شکم وپهلو با داروی گیاهی,لاغری شکم و پهلو با داروهای گیاهی,لاغری شکم وپهلو با دارو گیاهی,لاغری شکم و پهلو با گیاهان دارویی,لاغری شکم و پهلو با داروی گیاهی,لاغری شکم و پهلو با دارو گیاهی

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

مارچوبه و لاغری , مارچوبه لاغری , مارچوبه برای لاغری , مارچوبه در لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

افراد زیادی خواهان رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن هستند و روش های بسیاری را برای رسیدن به این خواسته امتحان می کنند.در این میان مواد غذایی ای وجود دارند که می توانند برای حفظ تناسب اندام و لاغری موثر باشند و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن اندامی مورد علاقه توصیه می کنند.یکی از این خوراکی ها گیاه مارچوبه است که دارای خواص درمانی فوق العاده عالی برای بدن است.

مارچوبه و لاغری

ریشه تاریخی این گیاه پر خاصیت علفی به 6000 سال قبل بر می گردد. این گیاه علفی که طول آن بعضا به یک و نیم متر هم می رسد از شمال غرب اروپا و بعد از آن به جنوب غرب آسیا رفته و خصوصا در قفقاز و غرب سیبری دارای طرفداران فراوانی است. در ایران نیز در مازندران ،کرمانشاه ، اراک و آذربایجان شرقی و غربی و … ،کاشته می شود.

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

مارچوبه و لاغری , مارچوبه لاغری , مارچوبه برای لاغری , مارچوبه در لاغری

این خوراکی حاوی انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های A، C، E، K، و B6  همچنین فولات، آهن، مس، کلسیم، پروتئین و فیبر است.  این گیاه خوش طعم و با خواص درمانی فراوان را می توان به همراه انواع خوراکی ها به صورت خام، پخته، کبابی ویا حتی به صورت کوکو مصرف کرد.

مارچوبه لاغری

ین گیاه نه تنها چربی و کالری اندکی دارد (یک پیمانه از آن تنها 32 کالری دارد) بلکه حاوی فیبرهای محلول و نامحلول زیادی است و همین امر آن را به یک ماده عالی برای کاهش وزن تبدیل کرده است. از آنجایی که بدن فیبر را آهسته‌تر از سایر مواد هضم می‌کند، زمانی که مواد حاوی فیبر مصرف می‌کنید حس سیری بیشتری خواهید داشت و خیلی دیر گرسنه می‌شوید.  فیبر به شما کمک می‌کند حس سیری داشته باشید و همین امر برای کاهش وزن بسیار مفید است. همچنین فیبر موجود در مارچوبه برای یبوست نیز عالی است و باعث پایین آوردن کلسترول خون می‌شود. برای اینکه قدرت این گیاه را چند برابر کنید، می‌توانید آن را با تخم مرغ آب پز مصرف نمایید. ترکیب مارچوبه غنی از فیبر با پروتئین تخم مرغ باعث ایجاد حس سیری بیشتری می‌شود.

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

مارچوبه و لاغری , مارچوبه لاغری , مارچوبه برای لاغری , مارچوبه در لاغری

خوردن مارچوبه همچنین می تواند باعث ایجاد احساس سیری، کمک به کاهش وزن، درمان یبوست، کاهش کلسترول بد خون، بر طرف کردن عفونت ادراری در بانوان و رفع مشکلات مجاری ادراری، کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت حس عشق و علاقه به همسر و درمان مشکلات هورمونی چون افزایش سطح استروژن و تستوسترون درمردان، رفع مشکلات گوارشی و احساس نفخ معده، کمک بند آوردن خون و رفع مشکلات ناشی از کاهش پلاکت های خونی، رفع افسردگی و به دلیل بالا بودن میزان فولیک اسید در آن برای درمان کم خونی در افراد به کار رود.

مارچوبه برای لاغری

مارچوبه حاوی سطوح بالای اسید آمینه ی آسپاراژین است که به عنوان یک دیورتیک طبیعی عمل می کند. به عبارت دیگر، خوردن مارچوبه می تواند باعث کاهش نمک زیاد بدن شده و به جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری کمک کند.  هنگامی که زنان به اندازه کافی ادرار نمی کنند ممکن است به انواع عفونت های ادراری مبتلا شوند، بنابراین یک رژیم غذایی سرشار از مارچوبه از این عفونت های دردناک جلوگیری کرده و باکتری های مضر برای دستگاه ادراری را از بین می برد.

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

مارچوبه و لاغری , مارچوبه لاغری , مارچوبه برای لاغری , مارچوبه در لاغری

مارچوبه یه گیاه خیلی مقویه که از خیلی وقت ها پیش توسط انسان ها استفاده میشده. خیلی جاها به منظور تزئین استفاده می شده، ولی خواص خیلی زیادی هم داره که میتونید با خوردن اش، بدست بیارید. مثلا اینکه مارچوبه برای لاغر شدن خیلی معروفه. یه گیاه دارویی پر خاصیت که کلی از مشکلات رو برطرف می کنه.

مارچوبه در لاغری

مواد آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی موجود در مارچوبه، بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی را متوقف می‌کنند. مقادیر بالای ویتامین‌ های گروه B در مارچوبه، مسئول اثرات ضددیابتی این گیاه می‌باشند. ویتامین‌های گروه B که در مارچوبه به فراوانی یافت می‌شوند، ویتامین‌های گروه B نقش مهم و کلیدی را در متابولیسم قندها و نشاسته ایفا می‌کنند و برای مدیریت مناسب قند خون ضروری می‌باشند. مصرف مداوم این گیاه که هر روز هم طرفداران زیادی پیدا می کند می تواند باعث کنترل قند خون شود. گفتنی است مارچوبه باعث تولید بیشتر انسولین در بدن می شود و هورمون انسولین نقش مهمی در جذب گلوکز بدن ایفا می کند.

نحوه مصرف و خواص مارچوبه و لاغری شکم با گیاهان دارویی

مارچوبه و لاغری , مارچوبه لاغری , مارچوبه برای لاغری , مارچوبه در لاغری

فولات اساسا برای سلامت سیستم قلب و عروق لازم و ضروری است. کمبود فولات باعث ایجاد خطر حمله ی قلبی و بیماری های قلبی عروقی می‌ شود. فولات مسئول تبدیل هموسیستئین به سیستئین است که تجمع آن در دیواره‌ های رگ ها باعث تصلب شرائین می ‌شود. با خوردن یک وعده مارچوبه، ۶۶ درصد نیاز روزانه بدن به فولات تامین می ‌شود. برای تسکین و آرامش قلب می توانید از دم کرده ی مارچوبه استفاده کنید. دم کرده ی مارچوبه را به این صورت تهیه کنید: چند شاخه مارچوبه را در داخل یک لیتر آب جوش بریزید و مقداری هم رازیانه و جعفری به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت ۵ دقیقه دم بکشد. از این دم کرده به مقدار ۲ تا ۳ فنجان در روز بنوشید.

لاغری شکم با گیاهان دارویی

اگر مدتی است که دستگاه گوارشتان تنبل شده است و یبوست گرفته‌اید می‌توانید به مارچوبه اعتماد کنید. این سبزی یکی از منابع خوب فیبرهای غذایی است. مارچوبه حاوی فیبرهای محلول و غیر محلول در آب به نام «پکتین» و «موسیلاژ» و غیره می‌باشد که برای مقابله با یبوست بسیار مفیدند. به خاطر اینکه این فیبرها آب را به خود گرفته و دفع مواد زائد را از طریق روده‌ها آسان تر می‌کنند. در واقع این فیبرها و ترکیبات موجود در ساقه‌ی مارچوبه تنبلی روده‌ها را از بین می‌برند. اگر دچار یبوست هستید می‌توانید با مصرف مارچوبه بدون ترس از آسیب رساندن به مخاط روده‌ها با یبوست مقابله کنید.

مارچوبه و لاغری

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 15 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.