توصیه های پزشکی برای روزه داران

توصیه های پزشکی برای روزه داران

توصیه های پزشکی برای روزه داران خواص توصیه های پزشکی برای روزه داران,فوايد توصیه های پزشکی برای روزه داران,توصیه های پزشکی برای روزه داران درماني,خاصيت توصیه های پزشکی برای روزه داران,خواص توصیه …

علت و علائم و درمان بیماری التهاب لگن در زنان و مردان چیست

علت و علائم و درمان بیماری التهاب لگن در زنان و مردان چیست

التهاب لگن التهاب لگن ,التهاب لگن در مردان,التهاب لگن در کودکان,التهاب لگنی چیست,التهاب لگن زنان,التهاب لگن خاصره,التهاب لگنچه کلیه,التهاب لگن بعد از زایمان توضیحاتی در مورد التهاب لگن متاسفانه بیماری التهابی لگن …

آشنایی با درمان قطعی و انواع سرطان سارکوم شکمی و لگن

آشنایی با درمان قطعی و انواع سرطان سارکوم شکمی و لگن

سارکوم سارکوم ,سارکوم استخوان,سارکوم بافت نرم,سارکوما چیست,سارکوما بافت نرم,سارکومای بافت نرم,سارکوم رحم,سارکومای کاپوسی,سارکوما بدخیم,کاپوسی سارکوما و سرطان در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد آشنایی با درمان قطعی و …

آموزش کامل طرز تهیه آلو خشک بخارائی در منزل

آموزش کامل طرز تهیه آلو خشک بخارائی در منزل در سایت جسارت

طرز تهیه آلو خشک,طرز تهیه آلو خشکه,طرز تهیه الو خشک,روش تهیه الو خشک,طرز تهیه آلو خشک,طرز تهیه آلو بخارا,طرز تهیه آلو بخارا در منزل,طرز تهیه آلو بخارا,طرز تهیه آلو سیاه خشک,روش تهیه آلو بخارا,طرز تهیه زردآلو خشک,طرز تهیه الو خشک خانگی,روش تهیه آلو خشک در خانه,طرز تهیه ی الو خشک,طرز تهیه ترشی آلو خشک,نحوه تهیه الو بخارا,طرز پخت آلو بخارا,طرز تهیه خورش آلو بخارا,طرز تهیه خورش آلو بخارا با گوشت,طرز تهیه مربای آلو بخارا,طرز تهیه آش آلو بخارا,طرز تهیه آلو بخارا در خانه,طرز تهیه خورش آلو بخارا با مرغ

آموزش کامل طرز تهیه آلو خشک بخارائی در منزل

طرز تهیه آلو خشک , طرز تهیه آلو خشکه , طرز تهیه الو خشک , روش تهیه الو خشک

در این مطلب از سایت جسارت به آموزش کامل طرز تهیه آلو خشک بخارائی در منزل می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

یک عدد از این میوه حاوی ۱۱۳ میلی‌گرم پتاسیم است که فشار خون را کنترل می‌کند و خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد.  باید بدانید رنگ‌دانه در آلوها وجود دارد و با رادیکال‌های آزاد مخرب مقابله کرده و به این ترتیب جلوی ابتلا به سرطان را می‌گیرد.

طرز تهیه آلو خشک

ابتدا آلو بخارا  را باید را بشویید و سپس بگذارید تا کاملا خشک شوند ، سپس در یک ظرف مناسب مقداری آب بریزید و بگذارید تا جوش بیاید و بعد دو قاشق روغن به آن اضافه نمایید.اگر آلوها نرم بود ، بعد از جوش آمدن آب آلوها را در ظرف بریزید و از روی حرارت بردارید ، اما اگر آلوها سالم و له شده نبودند بگذارید کمی جوش بخورد و سپس از روی حرارت بردارید.هنگامیکه کمی خنک شد ، مشاهده می کنید ، پوست آلوها جمع شده و می توانید به راحتی پوست آلوها را جدا کنید و در ظرفی مانند سینی یا آبکش قرار دهید و در صورت تمایل کمی نمک یا شکر روی آنها بریزید و در آفتاب قرار دهید ، تا خشک شوند.

آلو خشک راه حلی طبیعی برای دفع راحت است! میزان فیبر موجود در آن تقریباً معادل بلغور جو دو سر است. در واقع ۴ عدد آلو خشک حدوداً ۳ گرم فیبر حل شدنی و حل نشدنی در خود دارد.  مصرف ۱ یا ۲ عدد آلو خشک در بین غذا یا به عنوان چاشت کافی است. توجه داشته باشید به خاطر اثرات ملینی آلو خشک از زیاده‌روی در مصرف آن بپرهیزید

طرز تهیه آلو خشکه

باید دقت داشته باشید اگر آفتاب شدید بود ، بیشتر از دو روز قرار ندهید ، چون آلوی خوبی تهیه نمی شود و برای اینکه بهترین آلوی بخارا را تهیه کنید به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار دهید.طرز تهیه  ابتدا آلو بخارا  را باید را بشویید و سپس بگذارید تا کاملا خشک شوند ، سپس در یک ظرف مناسب مقداری آب بریزید و بگذارید تا جوش بیاید و بعد دو قاشق روغن به آن اضافه نمایید.

آلو خشک خاصیت ملینی خود را مدیون فیبرهای حل شدنی است و فیبرهای حل نشدنی موجود در آن باعث سرعت بخشیدن به عبور مدفوع از روده می‌شود. البته این میوه‌ی خشک فوق‌العاده همچنین دارای دو ملین طبیعی، دی فنیل ایزاتین و سوربیتول می‌باشد.  متخصصان توصیه می‌کنند در صورتی که دچار یبوست هستید، هر روز ۲ یا ۳ عدد آلو خـشک را با صبحانه میل کنید. البته می‌توانید با توجه به عکس‌العمل مزاجی خود مقدار مصرف‌تان را تنظیم کنید.

طرز تهیه الو خشک

اگر آلوها نرم بود ، بعد از جوش آمدن آب آلوها را در ظرف بریزید و از روی حرارت بردارید ، اما اگر آلوها سالم و له شده نبودند بگذارید کمی جوش بخورد و سپس از روی حرارت بردارید.هنگامیکه کمی خنک شد ، مشاهده می کنید ، پوست آلوها جمع شده و می توانید به راحتی پوست آلوها را جدا کنید و در ظرفی مانند سینی یا آبکش قرار دهید و در صورت تمایل کمی نمک یا شکر روی آنها بریزید و در آفتاب قرار دهید ، تا خشک شوند.

آموزش کامل طرز تهیه آلو خشک بخارائی در منزل

طرز تهیه آلو خشک , طرز تهیه آلو خشکه , طرز تهیه الو خشک , روش تهیه الو خشک

یکی دیگر از مواردی که می توان از فواید آلو خشک نام برد محکم کردن استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان آنهاست. مصرف روزانه ۳ عدد آلو خـشک می‌تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند و همچنین توجه داشته باشید که این میوه ویتامین‌های بسیار زیادی دارد که در استخوان سازی به شما کمک خواهند کرد.

روش تهیه الو خشک

باید دقت داشته باشید اگر آفتاب شدید بود ، بیشتر از دو روز قرار ندهید ، چون آلوی خوبی تهیه نمی شود و برای اینکه بهترین آلوی بخارا را تهیه کنید به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار دهید.

طرز تهیه آلو خشک

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 13 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.