بهترین شرکت تعمیر پمپ آب

بهترین شرکت تعمیر پمپ آب

بهترین شرکت تعمیر پمپ آب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ استفاده از کدام شرکت تعمیر پمپ آب تضمین کننده کیفیت بالای ارائه خدمات خواهد بود؟ بهترین وب سایت تعمیر پمپ آب کدام …

مترجمان بدون مرز

مترجمان بدون مرز طبق نوشته بهنوش ثریای ضرغامی، مترجمان بدون­مرز (فرانسه) (TSF) در سال 1993 توسط Lori Thicke و Ros Smith-Thomas با هدف برقراری ارتباط میان مترجمان دنیا و سازمان های غیردولتی …

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی

همه چیز درباره یادگیری حروف الفبای فارسی الفبای پارسی گروه سی‌ودوگانهٔ حروف (اَشکال نوشتاری) در خط فارسی است که نمایندهٔ نگاشتن (همخوان‌ها یا صامت‌ها) در زبان فارسی است و حروف بی‌صدا نام …

رسانه ها و دستگاههای هوشمند چه تاثیراتی بر روی شکل روابط اجتماعی افراد گذاشته اند؟

با گسترش استفاده از دستگاههای هوشمند همراه به ویژه تلفن های همراه ، شکل ارتباطات افراد با یکدگیر نیز دچار دگرگونی و تغییرات بنیادی شده است. اگر چه در گذشته افراد در مناسبتهای مختلف، به یکدیگر سر زده و از حال یکدیگر جویا میشدند اما امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری و زندگی، فرصت افراد برای اینگونه تعاملها کمتر شده و از راههای جایگزین آن نظیر استفاده از برنامه هایی با این قابلیت بر روی تلفن همراه مانند آپدیت نرم افزار ویچت ، وایر مسنجر، ویسپی ، تلگرام وسایر برنامه های مشابه استفاده میکنند. این برنامه ها علاوه بر پیامرسانی قابلیتهای بازاریابی و تجاری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده اند.

ویچت یک ابزار کاربردی و یک مسنجر معروف است که توسط کشور چین برای استفاده بر روی سیستم عامل اندروید طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفت. مهمترین نکته ای که در مورد این نرم افزار وجود دارد، عدم رعایت حریم خصوصی بود که صراحتا هنگام نصب نرم افزار به کاربر اعلام میشد. به همین دلیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این نرم افزار را فیلتر نمود. اما پس از فیلتر تلگرام مجددا این نرم افزار رفع فیلتر گردید.

خیلی از افراد نیز با دانلود نسخه رسمی وایرمسنجر و نصب آن بر روی تلفن همراه خود ، از این برنامه جهت تعامل استفاده میکنند. از ویژگی های برنامه مسنجر وایر آن است که از زبان های متفاوتی من جمله زبان فارسی پشتیبانی می نماید. از قابلیت های جالب توجه دیگر مسنجر وایر، بر خلاف ویچت، آن است که کلیه ارتباطاتی که شما توسط این نرم افزار برقرار می نمایید از لحاظ امنیت کاملا محافظت شده هستند و کسی به جز فردِ مد نظر شما، امکان برخورداری از محتویات ارسالی توسط شما را نخواهد داشت. مسنجر وایر تاکید بسیار زیادی بر حفظ حریم خصوصی کاربران خود دارد در حدی که علاوه بر آنکه تمامی اطلاعات مبادله شده بین کاربرانش را به صورت خصوصی و امن نگه می دارد.

جدیدترین نسخه ویسپی نیز یکی از نرم افزارهایی است که تنها برای تفریح و گذران وقت استفاده نمیشود. بسیاری از فروشگاه های کوچک در سراسر کشور از گروه ها و کانال هایی که در نرم افزار ها ایجاد می نمایند برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. با محدودیتی که در حال حاضر برای تلگرام در سطح کشور ما ایجاد شده است ویسپی میتواند جایگزین مناسبی باشد. یکی از ویژگی‌های بارز برنامه که در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه وجود ندارد آن است که تماس صوتی در ویسپی برای بیش از ۴۰ کشور با هزینه ی تقریبا رایگان امکان‌پذیر شده با این توضیح که برای برقراری تماس صوتی الزاما نیازی به نصب نرم افزار توسط دو طرف مکالمه وجود ندارد بلکه کافی است فردی که قصد ایجاد تماس تلفنی را دارد نرم افزار را روی گوشی همراه خود نصب داشته باشد و طرف دوم، به اینترنت دسترسی داشته باشد یعنی آنلاین باشد تنها با همین شرط امکان برقراری تماس صوتی توسط نرم افزار مهیاست و شما می توانید با مخاطب مورد نظر خود در قاره های متفاوت دنیا تماس برقرار نمایید.

اینستاگرام هم به عنوان یک شبکه اجتماعی میتواند مانند ویسپی و تلگرام مورد استفاده قرار بگیرد. یعنی شما علاوه بر به اشتراک گذاری مطالب خود، میتوانید کالاهای خود را نیز معرفی کنید. مهمترین ایرادی که در اینتساگرام وجود داشت، عدم امکان ارسال پیام بود که میتوانید با دانلود نرم افزار دایرکت اینستاگرام این مشکل را حل کنید. ویژگی فوق الذکر (ارسال دایرکت برای یک یا چند نفر) توانسته است محبوبیت زیادی برای این قابلیت در میان کاربران ایجاد نمود.

جدیدترین نسخه نرم افزار موبوگرام نیز به عنوان یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام، امکانات بیشتری را نسبت به تلگرام در خود جای داده است میتواند به عنوان یک مسنجر برای تعامل افراد با یکدیگر و حتی معرفی کالاها و محصولاتشان نیز استفاده گردد. افزایش قابلیتهای موبوگرام نسبت به تلگرام، سبب محبوبیت این نرم افزار در بین کاربران تلگرام شده است. نکته قابل توجه در مورد اکثر مسنجرهای امروزی این است که تنها برای رساندن پیام افراد استفاده نمیشوند، بلکه به عنوان رسانه ای برای بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرند.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 14 مرداد 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.