علت و دلیل و درمان سردرد یک طرفه در کودکان و بارداری

علت و دلیل و درمان سردرد یک طرفه در کودکان و بارداری

سردرد یک طرفه سردرد یک طرفه ,سردرد یک طرفه سر,سردرد یک طرفه در بارداری,سردرد یک طرفه پشت سر,سردرد یک طرفه صبحگاهی,سردرد یک طرفه چیست,سردرد یک طرفه و چشم درد,سردرد یک طرفه گیجگاهی,سردرد …

بابا آدم مانع از رشد تومور می شود

بابا آدم مانع از رشد تومور می شود

بابا آدم مانع از رشد تومور می شود خواص بابا آدم,فواید بابا آدم,بابا آدم درمانی,خاصیت بابا آدم,خواص بابا آدم درمانی,خواص بابا آدم برای پوست,خواص بابا آدم برای مو,خواص بابا آدم برای جوانی,خواص …

حساسیت‌های پاییزه را بدون دارو کنید

حساسیت‌های پاییزه را بدون دارو کنید

حساسیت‌های پاییزه را بدون دارو کنید حساسیت‌های پاییزه,بيماري حساسیت‌های پاییزه,حساسیت‌های پاییزه در بارداري,علائم حساسیت‌های پاییزه,درمان حساسیت‌های پاییزه,درمان حساسیت‌های پاییزه با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان حساسیت‌های پاییزه,حساسیت‌های پاییزه را چگونه درمان …

خواص و مضرات خوردن غوره در بارداری و خطر سقط جنین 

خوردن غوره در بارداری,خوردن غوره در بارداری,خوردن آبغوره در بارداری,خوردن آب غوره در دوران بارداری,خوردن غوره در دوران بارداری,تاثیر خوردن آبغوره در بارداری,خوردن ابغوره در بارداری,خوردن آبغوره در دوران بارداری,خوردن آبغوره در اوایل بارداری,خوردن سالاد آبغوره در بارداری,آیا خوردن آبغوره در بارداری مضر است,مضرات خوردن آبغوره در بارداری,خوردن آبغوره در زمان بارداری,خوردن آبغوره در ماه اول بارداری,مصرف آبغوره در دوران بارداری و دیابت

خوردن غوره در بارداری , خوردن غوره در بارداری , خوردن آبغوره در بارداری , خوردن آب غوره در دوران بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و مضرات خوردن غوره در بارداری و خطر سقط جنین می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

غوره برای رفع تشنگی و سستی اعضا هم استفاده می شود.اگر عدس پوست گرفته با سرکه و غوره پخته شود برای مبتلایان به آبله و بیماری های گرم سودبخش است.

همه ما با غوره آشنا هستیم و کم و بیش آن را خورده ایم.در این مطلب می خواهیم به صورت علمی به مبحث غوره و غوره درمانی بپردازیم.آن میوه نارس انگور است که دارای طعم ترشی می باشد . دارای اسیدهای آلی مانند اسید مالیک ، اسید فرمیک ، اسید سوکسینیک ، اسید اگزالیک ، اسید گلوکولیک و قند می باشد . برای افراد مبتلا به چربی خون بسیار مفید بوده و ضد عفونی کننده بدن نیز هست . همچنین اگر با سالاد میل شود ، برای لاغر کردن سودمند است .هرگز آن را با معده خالی نخورید ، چون روی معده اثر سوء می گذارد. همچنین خانم های باردار از خوردن زیاد آن خودداری کنند ،‌ چون ادرارآور است و ممکن است موجب سقط جنین شود .

 غوره , خواص غوره , غوره و دیابت , غوره در بارداری , غوره و فشار خون

غوره

به انگور نرسیده سبز رنگ و ترش گفته می شود. در این بخش از سایت پزشکی جسارت درباره خواص و مضرات آن اطلاعاتی را آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش بهره کافی را ببرید. سعی کنید حتما از غوره و آبغوره در تهیه غذا و سالاد استفاده کنید.

خوردن غوره در بارداری

خواص درمانی غوره غوره میوه نارس انگور  است که دارای طعم ترشی می باشد . غوره دارای اسیدهای آلی مانند اسید مالیک ، اسید فرمیک ، اسید سوکسینیک ، اسید اگزالیک ، اسید گلوکولیک و قند می باشد .غوره نیز برای معالجه رماتیسم و سیاتیک مفید است . غوره برای افراد مبتلا به چربی خون بسیار مفید بوده و ضد عفونی کننده بدن نیز هست . همچنین اگر با سالاد میل شود ، برای لاغر کردن سودمند است . هرگز غوره را با معده خالی نخورید ، چون روی معده اثر سوء می گذارد. همچنین خانم های باردار  از خوردن زیاد غوره خودداری کنند ،‌ چون غوره ادرارآور است و ممکن است موجب سقط جنین شود . 

خوردن غوره در بارداری , خوردن غوره در بارداری , خوردن آبغوره در بارداری , خوردن آب غوره در دوران بارداری

درباره خواص آبغوره باید بگوییم که آب غوره چون دارای تارتارات پتاسیم است، برای درمان سیاتیک و رماتیسم حاد بسیار مفید است .

خوردن غوره در بارداری

خواص درمانی غوره : غوره از نظر طب قدیم ایران سرد و قابض است . 1- در درمان ورم مخاط دهان و نرمی لثه ها موثر است . 2- آب غوره برای درمان چاقی  مفرط مفید است . 3- بیماری اسکوربوت که به دلیل کمبود ویتامین C  در بدن به وجود می آید ، با آب غوره درمان می شود . 4- آب غوره چون دارای تارتارات پتاسیم است، برای درمان سیاتیک و رماتیسم حاد بسیار مفید است . 5- در دفع زردی  موثر است . 6- خوردن آب غوره بلوغ دختران را جلو می اندازد و قاعده را باز می کند . 7- حرارت و صفرای بدن را دفع می کند و روده ها را ضد عفونی می کند . 8- آبغوره تقویت کننده کبد   است . 9- برای برطرف کردن ورم گلو  ، آب غوره قرقره کنید . 10- برای دفع کرم روده و تقویت معده باید مدت پنج روز آش آبغوره همراه با زیره سیاه مصرف کنید. البته در این مدت باید از خوردن غذاهای سنگین اجتناب نمائید . 11- آب غوره درمان کننده پا درد و کمردرد می باشد . برای معالجه میتوان به مدت ده روز آش آبغوره مصرف نمود . البته از خوردن غذاهای سنگین در این مدت اجتناب کرد .

خوردن غوره در بارداری

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.