بهترین نوع گوشت آبگوشتی چیست و چه گوشتی است

بهترین نوع گوشت آبگوشتی چیست و چه گوشتی است

گوشت آبگوشتی توضیحاتی در مورد گوشت آبگوشتی اگر بخواهیم در مورد دو غذای پر طرفدار در ایران صحبت کنیم قطعا به آبگوشت و قرمه سبزی می رسیم.این غذا از غذاهای اصیل ایرانی …

آشنایی با خواص و عوارض چای سبز

آشنایی با خواص و عوارض چای سبز

آشنایی با خواص و عوارض چای سبز خواص چای سبز,فواید چای سبز,چای سبز درمانی,خاصیت چای سبز,خواص چای سبز درمانی,خواص چای سبز برای پوست,خواص چای سبز برای مو,خواص چای سبز برای جوانی,خواص چای …

درمان گياهی بيماری پروستات

درمان گياهی بيماری پروستات

درمان گياهی بيماری پروستات بيماری پروستات,بیماری بيماری پروستات,بيماری پروستات در بارداری,علائم بيماری پروستات,درمان بيماری پروستات,درمان بيماری پروستات با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان بيماری پروستات,بيماری پروستات را چگونه درمان کنیم,بيماری پروستات …

طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و چاقی صورت

در این مطلب از سایت جسارت طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و چاقی صورت را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد

ماسک جوانه گندم ، ماسک جوانه گندم برای صورت ، ماسک جوانه گندم برای مو ، ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت ، ماسک جوانه گندم با ماست،ماسک جوانه گندم برای جوش،ماسک جوانه گندم و عسل،ماسک جوانه گندم برای پوست چرب،ماسک جوانه گندم و شیر،ماسک جوانه گندم با شیر،ماسک جوانه گندم برای جوش صورت،ماسک جوانه گندم برای لک صورت،خواص ماسک جوانه گندم برای صورت،طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای صورت،خواص ماسک جوانه گندم برای پوست صورت،فواید ماسک جوانه گندم برای صورت،ماسک جوانه گندم برای پوست صورت،ماسک جوانه گندم برای پرشدن صورت،ماسک جوانه گندم برای موی سر،ماسک جوانه گندم مو،طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای مو،ماسک پودر جوانه گندم برای چاقی صورت،ماسک جوانه گندم چاقی صورت،ماسک جوانه گندم برای چاق شدن صورت،طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت،ماسک جوانه گندم با ماست،ماسک جوانه گندم با ماست برای پوست،ماسک جوانه گندم با ماست و عسل،خواص ماسک جوانه گندم با ماست،ماسک پودر جوانه گندم با ماست،فواید ماسک جوانه گندم با ماست،خاصیت ماسک جوانه گندم با ماست،ماسک صورت جوانه گندم با ماست،ماسک جوانه گندم برای جوش سرسیاه،ماسک جوانه گندم برای جای جوش،ماسک پودر جوانه گندم برای جوش،ماسک جوانه گندم ضد جوش،ماسک جوانه گندم برای درمان جوش،ماسک جوانه گندم برای رفع جوش،ماسک جوانه گندم برای رفع جوش صورت،ماسک جوانه ی گندم برای جوش،ماسک جوانه گندم جوش،ماسک جوانه گندم و عسل و ماست،ماسک جوانه گندم و عسل،خواص ماسک جوانه گندم و عسل،طرز تهیه ماسک جوانه گندم و عسل،ماسک جوانه گندم با عسل،ماسک پودر جوانه گندم و عسل،ماسک جوانه گندم عسل،ماسک شیر و عسل و جوانه گندم،ماسک پودر جوانه گندم برای پوست چرب،ماسک جوانه گندم برای پوست خشک،ماسک جوانه گندم برای پوست های چرب،ماسک جوانه گندم پوست چرب،خواص ماسک جوانه گندم و شیر،ماسک پودر جوانه گندم و شیر،ماسک صورت جوانه گندم و شیر،ماسک جوانه ی گندم و شیر،ماسک جوانه گندم شیر،ماسک پودر جوانه گندم با شیر،خواص ماسک جوانه گندم با شیر،طرز تهیه ماسک جوانه گندم با شیر

ماسک جوانه گندم ، ماسک جوانه گندم برای صورت ، ماسک جوانه گندم برای مو ، ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌ رود و مصرف آن به صورت خوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌ های ناشی از آفتابجلوگیری می‌ کند. امروزه از جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم ها و لوسیون های بهداشتیاستفاده می شود زیرا پودر جوانه گندم، خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و برایپوست های خشک بسیار مفید است. از طرف دیگر، از بروز چین و چروک های ریز ناشی از خشکی پوست ممانعت کرده و در واقع یک ضد چروک قوی به شمار می آید. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور میتوانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید

ماسک جوانه گندم

جوانه گندم جزو آن دسته از مواد غذایی است که متاسفانه خانواده‌ها به میزان کافی از آن استفاده نمی‌کنند. این درحالی است که جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ضروری برای بدن مانند ویتامین A است. ویتامین A موجود در جوانه گندم باعث افزایش قوه بینایی، سرعت رشد کودکان، شادابی پوست و سلامت ریه و گلو می‌شود. پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پرارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین‌های گروه B است. ویتامین E امروزه به عنوان معجزه‌گر و اکسیر جوانی معرفی می‌شود. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست، مو و زیبایی، جوانه گندم در درمان ریزش مو ، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور می‌توانید از ماسک جوانه گندم خانگی یا بازاری استفاده نمایید که موجب شادی و طراوت و روشنی پوست می‌شود. بر اساس نظر اغلب پزشکان زیبایی، ۲ قاشق غذاخوری جوانه گندم خام، در حدود ۱.۵ گرم چربی اشباع نشده، ۹ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم پروتئین، ۲ گرم فیبر رژیمی، ۲ گرم قند را دارا بوده و فاقد کلسترول می‌باشد و میزان کالری آن در حدود ۶۰ است. جوانه گندم حاوی مقدار زیادی پروتئین و فیبر می‌باشد. جوانه گندم منبع فوق العاده ای از انواع ویتامین های B می باشد. در واقع، ویتامین B1 یا تیامین، ویتامین B6 و فولات موجود در جوانه گندم از انواع ویتامین‌های ضروری بدن هستند. ویتامین‌های گروه B برای سلامت قلب و عروق و مغز حیاتی می‌باشند. جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌‌رود و مصرف آن به صورت خوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌‌های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌‌کند.

ماسک جوانه گندم برای صورت

ماسک جوانه گندم یک نوع ماسک طبیعی ضد چروک است که در درمان جوش های صورت موثر می باشد. در اکثر کرم ها و لوسیون ها شیمیایی از جوانه گندم استفاده می شود پس بهتر است که شما خودتان این نوع ماسک را در منزل تهیه کنید تا هیچ نوع اثر مضر شیمیایی بر روی پوست شما نداشته باشد. ماسک های جوانه گندم در درمان جوش های صورت موثر هستند.

طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای لطافت پوست

۱ قاشق غذاخوری جوانه گندم آسیاب شده را با یک عدد زرده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید تا حالتی خمیری شکل به دست آید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید.در این مدت باید به هیچ عنوان عضلات صورت را تکان ندهید. سپس صورت را پاک کرده و با آب ولرم بشویید.

طرز تهیه ماسک جوانه گندم به منظور لایه برداری و شاداب کردن پوست

جوانه گندم را در ظرفی ریخته، آن را آسیاب و کاملا خرد نمایید. سپس مقداری شیر را به آرامی به آن بیافزایید تا حالت خمیری شکلی پیدا کند. پوست را بشویید و پس از بخور دادن پوست، ماسک آماده شده را با حرکات دورانی و از پایین به بالا روی پوست بمالید و با حرکات چرخشی و دورانی ماساژ دهید و پس از ۱۰ دقیقه صورت را با آب بشویید.ماسک جوانه گندم و عسل علاوه بر پیلینگ یا لایه‌برداری، ماسک شاداب‏‌کننده پوست نیز می‌‏باشد. 3 ق غذاخوری عسل را روی حرارت ملایم به صورت روان درآورده و 3 ق غذاخوری شیر و 3 ق غذاخوری آرد را به میزان مساوی آرام آرام به آن اضافه کنید. یک ماده خمیری یکدستی به دست می‏‌آید که باید آن را روی پوست بمالید. پس از ۲۰ دقیقه دراز کشیدن و تنفس آرام و عمیق، با پنبه آغشته به شیر ماسک را به صورت ملایم از پایین به بالا از روی پوست بردارید. سپس پوست را با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک برای درمان جوش‌های سر سیاه و لک‌های صورت نیز بسیار مفید است و در صورت استفاده مداوم و منظم پوست صورت را روشن می‌کند.

ماسک جوانه گندم برای سفت کردن پوست

الف) برای تهیه این ماسک عالی می توانید از جوانه گندم همراه گل همیشه بهار استفاده کنید. ۱ قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری عرق گل همیشه بهار مخلوط نمایید تا خمیری یکدست به دست آید؛ سپس کمی عسل به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید.

ب) ابتدا ۴ قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را کاملا له کنید. نصف ۱ عدد میوه آووکادو را نیز رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط نمایید. سپس ۳ قاشق غذاخوری آرد و ۱ عدد سفیده تخم مرغ را نیز به آن اضافه کنید. نهایتا شیر را به آن مخلوط بیافزایید. مایع به دست آمده را روی پوست کاملا تمیز قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای طراوت پوست

برای داشتن پوستی شفاف و با طراوت، ماسک جوانه گندم و ماست بسیار مفید است. ۱ قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری ماست تازه ( اگر پوست چربی دارید، از ماست کم چرب استفاده کنید) مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه پوست را با آب ولرم پاک کنید.برای داشتن پوستی شفاف و با طراوت، ماسک جوانه گندم و ماست بسیار مفید است.برای تهیه ماسک جوانه گندم و ماست باید ۱ قاشق پودر جوانه گندم را با مقداری ماست تازه ( اگر پوست چربی دارید، از ماست کم چرب استفاده کنید) مخلوط کرده و روی صورت بمالید.ماسک را با حرکات دورانی و از پایین به بالا روی پوست بمالید و با حرکات چرخشی ماساژ دهید.بعد از ۲۰ دقیقه پوست را با آب ولرم پاک کنید و ماساژ دهید.این ماسک به مرور زمان باعث شفافیت و لطافت پوست شما خواهد شد. بهتر است این ماسک را بعد از بخوردادن روی صورت بمالید.

طرز تهیه ماسک جوانه گندم برای ازبین بردن لک های صورت

لک های موجود بر روی پوست صورت را نیز می توان با ماسک جوانه گندم درمان کرد؛ بدین منظور ۲ قاشق جوانه گندم را با مخلوط کن آسیاب نمایید. سپس آن را با ۲ قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید. در آخر، صورت خود را با آب بشویید.

نقش جوانه گندم در شادابی و سلامت پوست

مصرف رژیم غذایی سالم می‌تواند بر روی سلامت کل بدن تاثیر مثبت داشته باشد. میوه‌ها و سبزیجاتی که حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین B و E هستند می‌توانند برای پوست عالی باشند. آنتی‌اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کند در برابر رادیکال‌های آزاد موجود در محیط اطراف مقاوم باشد و از آسیب این رادیکال‌ها به سلول‌های پوست جلوگیری می‌کند و نیز از شکسته شدن الاستین و کلاژن جلوگیری کند و همین امر موجب ایجاد پوست شاداب‌تر و سالم‌تر خواهد شد. روغن جوانه گندم یکی از منابع آنتی‌اکسیدان است.

توصیه هایی در استفاده از ماسک جوانه گندم

به منظور تاثیر گذاری هر چه بیشتر ماسک ها، بهتر است قبل از استفاده صورت خود را بخور داده تا منافذ پوست باز شده و هر چه بیشتر مواد مغذی را جذب نماید و همچنین در حین زدن ماسک، به صورت دورانی و چرخشی صورت خود را ماساژ دهید و پس از اتمام صورت را با آب ولرم و سپس آب خنک بشویید.

ماسک جوانه گندم

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 13 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.