سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک چیست؟ محصولات پلی اتیلن گروه تولیدی آب سازه، یکی از مهم ترین و جزو اولین رسته های تولیدی این گروه تولیدی می باشد. سپتیک تانک پلی اتیلن، به عنوان جایگزین سپتیک تانک …

عمل زیبایی واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن چیست؟ عمل زیبایی واژن یکی از روش‌های رایج برای زیبا سازی واژن و همچنین کاهش درد هنگام مقاربت است. این عمل توسط پزشک متخصص و با هدف اصلاح ظاهر …

فروش گوسفند زنده با مجوز شهرداری تهران

فروش گوسفند زنده با مجوز شهرداری تهران

فروش گوسفند زنده با مجوز شهرداری تهران با ورود به حوزه خرید و فروش اینترنتی کالا و لوازم ضروری می‌توان امروزه خرید گوسفند زنده را یکی از راه‌های موفق برای مشتریان دانست زیرا …

گردشی متفاوت در کیش و قشم

وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده.

جالب اینجاست که تفریحات کیش و قشم فقط مختص دریا نیست ، خیلی جاهای دیدنی و تفریحاتی وجود داره که میتونه مسافرت چند روزه شما رو لذت بخش تر و جالب تر کنه ، یکی از تفریحاتی که میتونید داشته باشید گشت و گذار در پارک های کیش و قشم است چیزی که شاید تصورش هم سخت باشه ، که مگه میشه اونجا تو اون آب و هوا پارک هم وجود داشته باشه؟!!!

در این مقاله میخواهیم چند تا از پارکهای کیش و قشم را برایتان شرح دهیم تا جزو برنامه های گردشگی و تفریحیتون قرار بدید.

سفر به کیش و پارک های کیش

پارک ساحلی سیمرغ

از دیگر پارک های معروف و بزرگ جزیره کیش، پارک ساحلی سیمرغ است. پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده و مساحتی به اندازه 15000 متر مربع و بطول 300 متر دارد. این پارک دیدنی را می توانید در نزدیکی هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش پیدا کنید. فض سازی زیبا و امکانات تفریحی موجود در این پارک، پارک ساحلی سیمرغ را یه بخشی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش بدیل کرده است و رزرو تور کیش از تهران و سایر شهرها رو میتونید با دیدن این پارک تجربه کنید. به شما توصیه در طول سفر با تور کیش، گشت و گذار در پارک ساحلی سیرغ را فراموش نکنید. موقعیت ویژه این پارک، در امتداد ساحل ماسه ای از دیگر نکاتیست که به جذابیت پارک ساحلی سیمرغ افزوده است.


پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش از دیگر پارک های بزرگ واقع در جزیره کیش است، این پارک اگرچه جزو پارک های قدیمی کیش محسوب می شود، اما محبوبیت و جذابیت خود را در میان گردشگران تو کیش حفظ کرده است.

پارک ساحلی و اسکله میر مهنا

درست مخالف پارک ساحلی سیمرغ، در شمال غربی جزیره کیش، پارک ساحلی میر مهنا قرار دارد. پارک ساحلی میرمهنا به دو بخش 1 و 2 تقسیم شده و در موقیعت عال یجزیره کیش قرار گرفته است، میرمهناست که در بلوار دریا قرار گرفته، در اصلی ترین بلوار کیش که بیشتر رستورانها، مراکز خرید و هتلهای کیش هم در آن واقع شده قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار اسان است. از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری فاز یک و از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک فاز 2 پارک ساحلی مهنا می باشد. مهم نیست که این اولین سفر شما با تور کیش است و یا چندمین بار، امکان ندارد کسی به پارک ساحل و اسکله مهنا برود و عکس سلفی نگیرد. این پارک دیدنی و زیبا زیبا ترین مناظر را به چشمان شما هدیه می دهد. از تماشای فضای سبز پارک گرفته تا تماشای دریای آبی و نورپردازی زیبا در اسکله.

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از دیگر پارک های معروف کیش که به زیبایی کیش افرزوده، پارک ساحلی مرجان است. در طول سفر با تور کیش، برای تماشای طلوع و غروب آفتاب حتما به پارک مرجان بروید و از تفریحات آبی این پارک مفرح لذت ببرید. ساحل صخرهای مرجان نظیر سواحل دیگر جزیره پر از ماهی و آبزیان رنگی است و تماشای صدف و حلزون، شقایقها و عروسهای دریایی در این پارک از جاذبه هیا مختص پارک مرجان است، تنها می بایست مواظب خزهها و مرجانها باشید.

پارک ساحلی ماهی گیر کیش

پارک ساحلی ماهی گیر کیش از دیگر مکان های دیدنی ایست که بازدید از آن را در طول سفر با تور کیش توصیه می کنیم. پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت ۴ هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مجسمه مرد ماهیگیر رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور در ارتفاع ۱۲ متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است.

پارک دلفین های کیش

این مجموعه شامل استخرهاى دلفین و باغ پرندگان، ایجاد فضاى سبز و گونه هاى مختلف گیاهى می باشد باغ پرندگان با داشتن بیش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، طاووس، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های نادری چون تمساح پوزه کوتاه،عجیب ترین مراکز نگهداری جانوران در ایران می باشد. این منطقه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش است .در برنامه ای ویژه دلفین ها و شیرهای آبی در چند نوبت در روزبه هنرنمائی پرداخته و به همراه مربیان خود برای شما ساعات خوشی را برای شما فراهم می سازند .

سفر به قشم و پارک های قشم

پارک زیتون قشم

یکی از معروف ترین پارک های ساحلی قشم که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی دارد، پارک زیتون هست. اگر دلتان قدم زدن در فضایی سرسبز با چشم انداز رو به دریا میخواهد و دوست دارید براحتی از سوغاتی های رنگارنگ و زیبای این جزیره به یادگار چیزی بخرید و بعد از یک پیاده روی عالی در فضایی زیبا ، غذاهای جنوبی و بومی قشم را امتحان کنید، پارک زیتون همان چیزی می باشد که می تواند شما را راضی کند این تفریح همراه با قیمت تور قشم مناسبی که براتون در نظر گرفتیم کاملتر میشه.

شک نکنید که بازی در زمین های بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتسال و نشستن در آلاچیق های زیبا و شنیدن صدای موسیقی زنده ی سنتی از گوشه و کنار پارک زیتون قشم حال دلتان را عجیب خوب میکند.

پارک کروکودیل قشم

در لیست تفریحات قشم نمی توان نام پارک کروکودیل را قرار نداد. قشم، جزیره ای کوچک که عجایب هفتگانه را در خود جای داده، جایگاه اصلی یکی از عجیب ترین و البته مهم ترین پارک های خاورمیانه به نام پارک کروکودیل می باشد. در حال حاضر، پارک کروکودیل با داشتن حیواناتی مانند کروکودیل، ایگوآنا، طاووس، مار، لاکپشت و شرایط امن برای بازدید گردشگران، یکی از اصلی ترین تفریحات قشم به شمار می آید.

البته مراکز خرید و رستورانهای این دوجزیره را نمی توان از یاد برد و همینطور ورزشهای هوائی و دوچرخه وموتور سواری و سافاری را نیز به آنها اضافه کنید که ما در این باره فرصت نشد باهم صحبت کنیم و تمام اینها که نام بردیم حتی نیمی از تفریحات کیش و قشم هم نبود ، پس برای کشف این جزیره های زیبا چمدانت را ببند و با یک تماس رزرو تور کیش خود را تکمیل کن و اگر قصد داری اول بری قشم تماس بگیر تا تورقشم از تهران رابرای شما فراهم کنیم.

وقتشه شما هم با یه سفر فوق العاده به خودتون برسید

آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر یکی از مجریان اصلی تور داخلی میباشد که برگزار کننده تور کیش و قشم برای چندین سال متوالی بوده و با یاری خداوند بینهایت مهربان با بالاترین درصد رضایت مسافرین تا بحال رکوردار بوده. اگر شما هم هوس کردید که تفریح و مسافرتی فوق العاده داشته باشید و مدتی به استراحت خودتون برسید پییشنهاد میکنم به وب سایت آژانس فارا گشت سری بزنید ، خبرهای خوبی منتظر شما هستند.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 3 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.