10 راز کسب و کار آنلاین لباس+ روسری برای فروش موفق

10 راز کسب و کار آنلاین لباس+ روسری برای فروش موفق

در مقایسه با فروشگاه لباس فیزیکی و یا  آفلاین، دستیابی به موفقیت در تجارت آنلاین لباس بسیار آسان است. از همان ابتدا، راه اندازی مدل های کسب و کار آنلاین هزینه کمتری …

طرز تهیه لوکوم پاشا در 8 مرحله

طرز تهیه لوکوم پاشا در 8 مرحله

لوکوم پاشا، یک شیرینی خوشمزه و عالی است که در کشورهای خاورمیانه و مناطقی مانند ترکیه و ایران محبوبیت فراوانی دارد. از جذابیت های لوکوم پاشا، می توان به رنگارنگی، فرم شکیل و …

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز امروز می‌خواهیم شمارا با روند اجاره خودرو در شیراز و خدماتی که شرکت‌های اجاره خودرو به مشتریان خود ارائه می‌دهند آشنا کنیم. در مقاله سعی شده است تا …

سفر به آسیا

کشورهای آسیای شرقی جزو محبوب ترین مقاصد برای سفر در تمام دنیا محسوب می شوند. چرا که بیشتر این کشورها علاوه بر طبیعت بکر استوایی، سواحل و جزایر فوق العاده زیبا، دارای فرهنگ و تاریخ بسیار طوالانی نیز هستند و بناهای تاریخی خارق العاده را در خود جای داده اند. در این مقاله به معرفی دو پایتخت محبوب آسیا که آژانس مسافرتی کاروانیک از آن ها به عنوان پرطرفدارترین مقاصد یاد میکند، می پردازیم.

کوالالامپور

کوالالامپور

کوالالامپور به عنوان پایتخت کشور مالزی، از بهترین شهرهای این کشور آسیایی برای سفر و گردشگری نیز به شمار میرود. این شهر به مسافران تور مالزی فرصتی را برای یادگیری در مورد یک فرهنگ متفاوت، با غذاهای قومی و معماری که بهترین‌های شرق و غرب را ترکیب می‌کند، را می‌دهد. همچنین برای خرید نیز کوالالامپور مراکز خرید زیادی دارد و سی ان ان کوالالامپور را به عنوان یکی از چهار بهترین شهرها برای خرید در جهان فهرست کرده است. تقریبا تمام فصول سال برای سفر به کوالالمپور مناسب است چرا که دما در این آب و هوای جنگل‌های استوایی زیاد در طول سال متفاوت نیست. در ادامه 2 مورد از بهترین جاهای دیدنی کوالالامپور را نیز معرفی می کنیم.

باغ پرندگان کوالالامپور

پارک پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور در دریاچه شهر کوالالامپور واقع شده که یک سایت اکو توریستی است که خانه‌ی بیش از ۳۰۰۰ پرنده از ۲۰۰ گونه مختلف است. پرندگان به چهار منطقه تقسیم شده‌اند. سه تا از مناطق منطقه پرواز آزاد نامیده می شوند، زیرا پرنده‌ها آزاد هستند در هر کجا که در محیط اطراف که شبیه زیستگاه طبیعی و بومی آنها است بخواهند پرواز کنند. اپراتورهای پارک می گویند پارک پرنده بزرگترین پارک پرواز آزاد در جهان است. بازدید کنندگان می توانند در میان پرندگان در این مناطق پیاده روی کنند و یک تجربه متفاوت بسازند. پرندگان در قفس در منطقه چهارم هستند.

برج‌های دوقلوی پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس

مسافرانی که از ترس از بلندی رنج می برند ممکن است قبل از دیدار از برج‌های دوقلو پتروناس بخواهند درباره آن دو بار فکر می کنند، اما نترس‌ها ممکن است از چالش نگاه به کوالالامپور از صدها فوت بالاتر از زمین لذت ببرند. در ارتفاع ۱۷۰ متر (۵۵۷ فوت)، یک پل دو برج را با هم پیوند می‌دهد. برج‌ها حتی بلندتر نیز هستند و تا ارتفاع ۴۹۱ متر (۱۶۲۰ فوت) در آسمان مالزی اوج گرفته‌اند. زمانی این برج‌ها در جهان بلندترین بودند. برج‌ها که ساخت آنها هفت سال طول کشید، نقطه تحولی در کوالالامپور هستند و در شب به صورت تماشایی درخشان هستند.

پکن

پکن

پکن از شلوغ ترین نقاط دنیا به شمار می رود و پایتخت چین شهری جذاب است که به سرعت مدرنیزه شده اما برخی از جنبه های گذشته با شکوه خود را نگه داشته است. این شهر از بهترین های تور چین است که تقریبا بیشتر مسافران به عنوان اولین مقصدشان در تور چین انتخاب می کنند. در ادامه به معرفی دو مورد از معروف ترین دیدنی های پکن برای بازدید در سفر به پکن معرفی می کنیم.

معبد بهشت

معبد بهشت پکن

معبد بهشت به عنوان یک معبد تائوئیست در نظر گرفته شده است اگر چه در بهشت چینی قبل از تاریخ تائویسم عبادت بوده است. معبد از سال ۱۴۰۶ تا سال ۱۴۲۰ در زمان سلطنت یونگلو ساخته شد که او نیز مسئول ساخت و ساز شهر ممنوعه در پکن بود. نه فقط یک چشم زیبا، معبد همچنین توسط یک پارک عمومی گسترده محبوب با ساکنان محلی در حال تمرین تای چی در صبح و در تعطیلات آخر هفته احاطه شده است.

شهر ممنوعه

شهر ممنوعه پکن

شهر ممنوعه یکی از کاخ‌های بزرگ جهان است که همطراز با کاخ‌های کرملین، باکینگهام و ورسای است. شاید بتوان گفت این محبوب‌ترین جاذبه توریستی در پکن است که ازدحام جمعیت آن را اثبات می‌کند. شهر ممنوعه برای قرن ها مقر دولت چین بوده و در نتیجه محدودیت‌ها برای افراد عادی وجود داشته است. امروز برای هر کسی که می خواهد در مورد میراث پادشاهی میانه یاد بگیرد قابل بازدید است. واقعا هیچ راهی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در اینجا وجود ندارد، اما بازدید کنندگان ممکن است یخواهند که سالن‌ها را در هر طرف برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور بررسی کنند. اکثر مردم برای دیدن سالن های بزرگ می‌روند و از گنجینه های خاموش در سمت راست چشم پوشی می‌کنند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 15 مهر 1395

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.