کانال تلگرامی تولیدی کفش ارزان را چطور پیدا کنیم؟

کانال تلگرامی تولیدی کفش ارزان را چطور پیدا کنیم؟

کانال تلگرامی تولیدی کفش ارزان را چطور پیدا کنیم؟ از چالش هایی که هر فروشگاه کفش فروشی با آن مواجه می شود پیدا کردن اجناس ارزان، باکیفیت و مشتری پسند است. بعضی …

بزرگترین ماشین های جهان

بزرگترین ماشین های جهان

بشر همواره به دنبال تسهیل تمامی فعالیت‌های خود در زندگی شهری و روستایی است. در واقع بعد از انقلاب صنعتی ساخت انواع ماشین آلات برای انواع امور نقلیه و ساختمانی و راهسازی …

سندروم بینایی کامپیوتر یا cvs را بیشتر بشناسید!

سندروم بینایی کامپیوتر یا cvs را بیشتر بشناسید!

این روزها زندگی همه ما به سمتی حرکت کرده است که نمی‌توانیم از وسایل و ابزار الکترونیکی مانند کامپیوتر دوری کنیم. تعداد زیادی از افراد دارای شغلی هستید که باید به صورت …

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد!

نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی آن اعلام نظر می‌کنند. سرمایه‌گذاری نویسنده هم شیوۀ دیگری است که گاهی برای چاپ کتاب اختیار می‌شود. انتشارات کتاب بید، که به‌تازگی مجوزهای لازم جهت چاپ کتاب را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است، به یاری و همت متخصصانی کتاب‌شناس و کتاب‌دوست، که هر کدام سال‌ها در حوزه‌های مختلف نشر در انتشارات‌های مختلف فعال بوده‌اند، به هر دو شیوۀ ذکرشده عمل می‌کند.

روی چاپ چه کتاب‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنیم؟

اگر در حوزۀ فرهنگ و ادبیات عامه (مربوط به هر جای ایران و در هر موضوعی) پژوهش کرده‌اید و گمان می‌کنید حاصل تحقیق شما برای دیگران هم سودمند خواهد بود، آن را به ما بسپارید. نوشته‌های شما بررسی و نتیجه به شما منتقل خواهد شد. موضوع دیگری که سرمایه‌گذاری در آن از اهداف انتشارات کتاب بید است، پژوهش‌هایی است که بر نگاره‌های نسخ خطی و چاپ سنگی انجام شده است.

چه کسانی کتاب چاپ می‌کنند؟

از سال‌های مؤانست با کتاب آموخته‌ایم چاپ کتاب با نیت‌های مختلفی انجام می‌شود؛ ارتقاء شغلی، ارائه در جلسات مصاحبۀ تحصیلی یا شغلی، ارائه به بنیاد نخبگان، استفادۀ تعداد بیشتری از ماحصل پژوهش‌ها، حفظ نتیجۀ مدت‌ها قلم‌زدن و ذوق‌ورزی و مرارت فکری از گزند سارقین علمی و ادبی، هدیه به دوستان و خویشان، طبع‌آزمایی و به‌جاگذاشتن یادگار و اثری از خود از این جمله‌اند. با هر نیتی، در هر موضوعی و به هر تعدادی که بخواهید، می‌توانید اثر خود را چاپ کنید.

چه خدماتی ارائه می‌دهیم؟

در فرایند نشر کتاب علاوه بر شناخت موضوع، باید از ارکان کتاب و مواردی که هر کتاب به آن نیاز دارد، به‌خوبی آگاه بود. تبدیل نوشته‌های تایپ‌شده به کتاب راهی است که در مسیرش ویرایش، صفحه‌بندی، طراحی جلد، اخذ مجوزها و استفاده از دستگاه‌های به‌روز و کارآمد قرار دارد. ما هریک از مراحل یادشده را به متخصص آن سپرده‌ایم و اگر شما بخواهید انجام هر کدام از این مراحل را خودتان به عهده بگیرید، از راهنمایی دریغ نخواهیم کرد.
کتاب خود را، در حوز‌ه‌های ادبیات عامه و پژوهش‌هایی بر نگاره‌های نسخ خطی و چاپ سنگی، به ما بسپارید تا در رواج آن با شما شریک باشیم. غیر از این، در هر حوزه‌ای که نیت کرده‌اید کتابتان را با هزینۀ شخصی چاپ کنید، ما را هم در نظر داشته باشید. نمونه کتاب‌های چاپ‌شدۀ ما گواه صدق گفته‌های ماست.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 30 دی 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.