عينک آفتابی استاندارد

عينک آفتابی استاندارد

عينک آفتابی استاندارد خواص سلامتی,فواید سلامتی,سلامتی درمانی,خاصیت سلامتی,خواص سلامتی درمانی,خواص سلامتی برای پوست,خواص سلامتی برای مو,خواص سلامتی برای جوانی,خواص سلامتی برای بارداری,خواص خوردن سلامتی,فواید سلامتی خام,فواید سلامتی پخته

قرصهای خواب آور و آرام بخش

قرصهای خواب آور و آرام بخش

قرصهای خواب آور و آرام بخش خواص قرصهای خواب آور و آرام بخش,فوايد قرصهای خواب آور و آرام بخش,قرصهای خواب آور و آرام بخش درماني,خاصيت قرصهای خواب آور و آرام بخش,خواص قرصهای …

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی مصرف پیاز و سیر موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شود و مصرف آن از آلرژی‌های فصل بهار پیشگیری می‌کند.

چاق شدن پایین تنه

چاق شدن پایین تنه ,چاق شدن پایین تنه با طب سنتی,چاق شدن پایین تنه نی نی سایت,چاق شدن پایین تنه با ورزش,چاق شدن پایین تنه,چاق شدن پایین تنه در طب سنتی

چاق شدن پایین تنه , چاق شدن پایین تنه با طب سنتی , چاق شدن پایین تنه نی نی سایت , چاق شدن پایین تنه با ورزش

توضیحاتی در مورد چاق شدن پایین تنه

بعبارت بهتر چاق شدن یعنی افزایش میزان چربی در بدن  که این چربی اصولا در ناحیه شکن و پایین تنه ذخیره می شود.مسئله چاقی بخصوص برای خانم ها بسیار مهم است و دوست دارند و تلاش می کنند تا ران های خود را لاغر کنند.البته هستند کسانی که لاغرند و چاق نمی شوند.بدون شک تجمع چربی ها در بدن زیبا نیست و علاوه بر زیبایی سلامت را هم به خطر می اندازد.برای از بین بردن چربی و تبدیل آن به ماهیچه باید ورزش کنید و حرکتتان را زیاد کنید و برنامه غذایی برای خود بگذارید.مطمئن باشید با ورزش کردن و اضافه کردن مواد غذایی عضله ساز و چربی سوز در لیست غذاهای روزانه تان این چربی های مزاحم را نابود خواهید کرد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد چاق شدن پایین تنه صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.امیدواریم مورد توجه شما عزیان قرار گیرد.♥

چاق شدن پایین تنه با ورزش

برای لاغری پایین تنه هرگز ورزشهای هوازی را فراموش نکنید.♥این دسته از ورزش ها ارتباط مستقیمی با افزایش ضربان قلب ، چربی سوزی و عضله سازی در شما دارد.بهترین ورزش ها در این زمینه پیاده روی ،استفاده از تردمیل ، دوی ثابت و دوچرخه سواری می باشد.کافیست از ورزش های زیر استفاده کنید تا با چربی سوزی پایین تنه باسنتان را حجیم و گرد کرده و پایین تنه تان را خوش فرم و حجیم نمایید .انجام تمرینات اسکات یکی از موثرترین راه های چاقی پایین تنه می باشد .شما می توانید برای افزایش میزان اثر گذاری این تمرینات از هالتر و دمبل در هنگام انجام تمرینات اسکات استفاده کنید .کافیست بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید اکنون هالتر را در پشت سرتان با دو دست بگیرید و سپس به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار گیرید کمی مکث کنید و سپس به حالت قبل باز گردید و بایستید .شما می توانید همین حرکت را با به دست گرفتن دمبل در هر دو دست خود انجام دهید .

چاق شدن پایین تنه با ماهی

عضلات ما برای حجیم و قوی شدن نیاز به پروتئین دارند. ماهی‌ها جزو مواد غذایی مفید و سرشار از این ماده‌ی مغذی هستند که شما را به روز به روز به هدفتان نزدیکتر می‌کنند. در بین این ماهی‌ها، ماهی خال مخالی سرشار از اسیدهای چرب امگا3 و در عین حال حاوی میزان قابل توجهی پروتئین است. این ترکیبات مفید موجود در ماهی باعث می‌شود پروتئین بدن را در سطح بالایی نگه دارد و به این ترتیب باعث حجیم تر شدن عضلات شود. توجه داشته باشید که ماهی های دیگر مانند ساردین و قزل آلا نیز سرشار از امگا3 ها است.

چاق شدن پایین تنه و حرکات دد لیفت

حرکات دد لیفت یکی از موثرترین روش ها برای چاقی ران ،باسن و پاها به شمار می آید .جهت انجام حرکات دد لیفت به شیوه زیر عمل کنید .صاف بایستید و پاهایتان را به عرض شانه هایتان باز کنید اکنون به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار بگیرد و هالتر را به وسیله دو دست بگیرید و از زمین بلند کرده و تا مقابل شکمتان بیاورید سپس مجددا به پایین خم شوید هالتر را به زمین نزدیک کنید و مجددا بالا بیاورید .این حرکت را 8 بار تکرار کنید .

چاق شدن پایین تنه و فلفل دلمه‌ای قرمز

فلفل دلمه‌ای قرمز سرشار از ویتامین C می‌باشد که سرعت کلاژن‌سازی را بالا می‌برد و باعث تقویت عمقی بافت‌های عضلانی می‌شود. حتما این سبزی پرخاصیت را به سالادهایتان اضافه کرده و با کمی روغن زیتون میل کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید فلفل دلمه‌ای را پوست کنده و بعد میل کنید چون پوست آن خوش هضم نیست.

چاق شدن پایین تنه با کالری بیشتر

میزان کالری مصرفی خود را بیشتر کنید. برای اینکه باسن شما چاق شود نیاز دارید کمی بیشتر بخورید. شما می توانید با اضافه کردن ۲۵۰ الی ۵۰۰ به صورت روزانه باسنتان را به راحتی بزرگ کنید .به عنوان مثال اگر شما در طی روز به اندازه ۱۸۰۰ کالری مصرف می کنید من بعد کالری روزانه خود را به ۲۰۵۰ الی ۲۳۰۰ کالری افزایش دهید.

چاق شدن پایین تنه و سویا

سویا یک ماده‌ی غذایی کم چرب است که در عین حال منبع فوق العاده ی پروتئین های گیاهی محسوب می‌شود. این ماده‌ی غذایی پرخاصیت حاوی اسید آمینه های ضروری برای عضله سازی است. زمانیکه عضله هایتان بیشتر و تقویت شود عضلات ران‌هایتان نیز برجسته شده و شما را به هدفتان نزدیک تر می سازد.

چاق شدن پایین تنه با گوشت گاو بدون چربی

گوشت گاو بدون چربی : اگر برای ساختن عضله تلاش می کنید، عضلات باسن، گوشت گاو بدون چربی بسیار عالی است. حدود ۹۰ گرم از آن شامل ۱۵۴ کالری است، همچنین به عنوان یک منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای تمام بدن مفید است. به خصوص اگر ورزش مناسب برای حجم دادن به بدن انجام میدهید. سطح بالای پروتئین و همچنین اسیدهای آمینه می تواند به ارتقاء رشد عضلات کمک کند.

چاق شدن پایین تنه با زردچوبه

زردچوبه ادویه ای نسبتا ارزان قیمت است که به وفور همه جا یافت می‌شود. اما همین ادویه ی ارزان قیمت حاوی خواص باورنکردنی است که انواع بیماری ها را از شما دور می‌کند. علاوه بر این زردچوبه می‌تواند رشد سلول‌ها را بالا برده و به این ترتیب باعث ساخت بافت‌های عضلانی می‌شود. توصیه می‌کنیم به تمام غذاهایتان زردچوبه بزنید و از خواص مفید آن برای رسیدن به هدف تان استفاده کنید. گفتنی است که زردچوبه با برخی از سرطان ها مقابله می‌کند.

کم وزنی

کم وزنی به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۱۸٫۵ تعریف شده است. در واقع این شاخص به عنوان ابزاری برای تعیین چاقی یا لاغری افراد به کار می رود. این مقدار از توده بدنی مورد نیاز برای داشتن وضعیت سلامت بهینه کمتر است. در مقابل، شاخص بیش از ۲۵ برای اضافه وزن و بیش از ۳۰ برای چاقی درنظر گرفته می شود. با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد چرا که فقط به وزن و قد نگاه می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی بسیار لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما مشکل سلامتی دارید. کمبود وزن حدود ۲-۳ برابر در میان دختران و زنان رایج تر است. در ایالات متحده، ۱٪ مردان و ۲٫۴٪ زنان ۲۰ ساله و بالاتر دارای کم وزنی هستند.

چاق شدن پایین تنه با رژیم غذایی

تخم مرغ منبع اسیدهای آمینه و ویتامین D است که باعث افزایش و ترمیم عضلات می‌شود. در واقع ترکیبات مفید تخم مرغ باعث افزایش سلامت بافت‌های عضلانی می‌شود. اگر مشکل چربی خون ندارید حتما روزانه یک عدد تخم مرع برای صبحانه میل کنید و ورزش را فراموش نکنید. دانه کینوا اگر توانستید این دانه ها را تهیه کنید حتما از خواص آن بهره مند شوید. توصیه می کنیم هرازگاهی به جای مواد نشاسته ای طلایی رنگ مانند سیب زمینی یا پاستاها و غیره از دانه ی کینوا استفاده کنید. این دانه های پرخاصیت سرشار از پروتئین های گیاهی و اسیدآمینه های ضروری برای حجیم و بزرگ شدن عضلات پایین تنه هستند. کیوی : غافل نشوید میزان بالای ویتامین C موجود در کیوی کمک می‌کند که عضلات حجیم شده و سالم بمانند. این آنتی اکسیدان قوی باعث افزایش توده ی عضلانی شده و از سلول ها مراقبت می‌کند.مصرف کره ی بادام برای ورزشکاران توصیه می‌شود. به خاطر اینکه این ماده‌ی غذایی به عضلات کمک می‌کند تا منقبض شود و در نتیجه اثر جلسات ورزشی بدن سازی چندین برابر می‌شود. حتما به برنامه ی غذایی تان کره ی بادام را اضافه کنید و ورزش را فراموش نکنید. خیار تا جایی که می توانید خیار میل کنید. توصیه می کنیم پوست آن را نگیرید(البته اگر از بابت کودهای شیمیایی نگرانی وجود نداشته باشد) به خاطر اینکه حاوی ترکیبات ضروری برای ساخت بافت‌های عضلانی می‌شود. این ترکیبات مفید همان سیلیس است که روند عضله سازی را بیشتر می‌کند.

چگونه سریع وزن اضافه کنیم

چگونه سریع وزن اضافه کنیم؟ خوردن وعده های غذایی بزرگ، ۵-۶ بار در روز. در میان میان وعده های خود، موز بخورید. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید. ۱ ساعت قبل از خواب شیر بخورید.

چاق شدن پایین تنه و ریکوتا

سری به فروشگاه ها یا کافه پنیرهایی بزنید که انواع پنیرها را می فروشند. ریکوتا نام یک پنیر اصیل ایتالیایی است که از شیر گوسفند تهیه می‌شود. این پنیر به افزایش حجم عضلانی کمک زیادی می‌کند به خاطر اینکه سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه ی ضروری است. توصیه می کنیم در تهیه ی غذاهایتان مانند املت، خوراک بادمجان و یا برای تهیه‌ی سالادهایتان از این پنیر استفاده کنید.

روش هایی برای چاق شدن سریع

– برای چاق شدن ، بسیار مهم است که این کارها را انجام دهید: – خوردن نوشابه و دونات ممکن است به شما در چاق شدن کمک کند، اما می تواند سلامت شما را در همان زمان نابود کند. اگر وزن کم دارید و طبیعتا می خواهید مقدار متعادلی از توده عضلانی و چربی زیر پوستی به دست آورید، نه یک دسته چربی شکم ناسالم. – تعداد زیادی از افراد هستند که وزن طبیعی دارند ولی در عین حال مبتلا به بیماری هایی مثل دیابت نوع ۲، مشکلات قلبی و سایر بیماری های مرتبط با چاقی هستند. بنابراین، کاملا ضروری است که شما هنوز هم غذاهای سالم بخورید و زندگی کلی سالمی داشته باشید. اکنون اجازه دهید چندین روش موثر برای چاق شدن را مرور کنیم، بدون اینکه باعث از بین رفتن سلامتی شما در همان زمان شود. مقدار زیادی پروتئین بخورید مهمترین مواد مغذی برای به دست آوردن وزن سالم پروتئین است. عضله از پروتئین ساخته شده و بدون آن اکثر کالری های اضافی ممکن است به چربی بدن تبدیل شوند.  مطالعات نشان می دهد که در طول دوره ای که بیشتر غذا می خورید، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث می شود بسیاری از کالری های اضافی به عضله تبدیل شود. با این حال، در نظر داشته باشید که پروتئین یک شمشیر دو طرفه است.پروتئین بسیار پرکننده است، به طوری که می تواند گرسنگی و اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. که این باعث می شود کالری مورد نیاز سخت تر به دست شما برسد. اگر شما در حال تلاش برای چاق شدن هستید، به ازای هر کیلوگرم، ۱٫۵ الی ۲٫۲ گرم پروتئین را هدف قرار دهید. اگر مصرف کالری شما بسیار زیاد باشد، حتی می توانید این مقدار را افزایش هم دهید. مواد غذایی حاوی پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، بسیاری از محصولات لبنی، حبوبات، آجیل و دیگر غذاها می شوند. اگر شما برای گرفتن پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دچار مشکل هستید، مکمل های پروتئین مانند پروتئین آب پنیر می تواند مفید باشد

چاق شدن گونه

گلاب رز و گلیسیرین ترکیبی عالی است که می تواند در شکل گیری گونه های چاق به خوبی کار کند. به نظر می رسد این ترکیب دارای خواص فوق العاده پوستی و مرطوب کنندگی است. گلاب رز و گلیسیرین را مخلوط کنید. شب گونه های خود را با آن مالش دهید. بهتر است در زمان قبل از خواب باشد. بگذارید در طول شب روی صورتتان باشد و صبح فردا آن را با آب گرم بشویید. این ترکیب پوست را تغذیه و هیدراته می کند. برای رسیدن به گونه های چاق، این روند را به طور مرتب تکرار کنید.عسل به عنوان یکی از موثر ترین روش های خانگی برای چاق شدن گونه ها در نظر گرفته می شود. عسل قادر به حفظ رطوبت در پوست است، در نتیجه باعث می شود پوست تازه و سالم بماند. حضور آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پوستی رادیکال های آزاد دارد.

مطالب مرتبط :

راهکارهایی برای چاق شدن صورت با شیر خشک و سیب زمینی

راهکار و رژیم چاق شدن سریع صورت بدون دارو چیست

برنامه غذایی برای چاق شدن کودکان در طب سنتی چیست

روش های چاق شدن با شیر خشک و جوانه گندم

برنامه غذایی برای چاق شدن در یک هفته صورت چیست

آخرین بروز رسانی در : جمعه 3 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.