خواص و عوارض قرص دپاکین 500 کرونو چیست

خواص و عوارض قرص دپاکین 500 کرونو چیست

قرص دپاکین قرص دپاکین کرونو ,قرص دپاکین کرونو 500 برای چیست,قرص دپاکین کرونو500,قرص دپاکین کرونو ۵۰۰ میلی گرم,قرص دپاکین کرونو چیست؟,قرص دپاکین کرونو500 چیست,قرص دپاکین کرونو برای چیست توضیحاتی در مورد قرص …

آبسه‌ ريه‌

آبسه‌ ريه‌

آبسه‌ ريه‌ و راههای درمان آن آبسه‌ ريه‌،درمان آبسه‌ ريه‌,آبسه ریه چیست,آبسه ریوی چیست,علایم آبسه ریه, درمان آبسه ریه,علائم آبسه ریه,علت آبسه ریه,داروهای ابسه ریه

عوارض و موارد مصرف قرص پانادول اکسترا چیست

عوارض و موارد مصرف قرص پانادول اکسترا چیست

قرص پانادول قرص پانادول ,قرص پانادول اکسترا,قرص پانادول برای چیست,قرص پانادول کلد,قرص پانادول اکسترا برای چیست,قرص پانادول برای سرماخوردگی,قرص پانادول قرمز؟,قرص پانادول در بارداری,قرص پانادول ویکیپدیا,قرص پانادول سرماخوردگی,قیمت قرص پانادول اکسترا توضیحاتی …

عکس تحریک و پیدا کردن نقطه جی در مردان زنان خانمها کجاست

در این مطلب به نکاتی در مورد نقطه جی در زنان و مردان در قسمت پزشکی سایت جسارت می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد

شاید شما هم نام نقطه جی را شنیده باشید و برایتان جالب باشد که اطلاعاتی در این مورد داشته باشید به گزارش سایت جسارت نام اختصاری موضع جی برگرفته از نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد. بسیاری از زنان اعتقاد دارند که برای اوج لذت جنسی (ارگاسم) ضروری است، در حالی که خیلی‌ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد.برای بسیاری از خانمها، نقطه جی ناحیه‌ای بسیار حساس و تحریک کننده‌است که ساعتها به آنها لذت می‌دهد. برای خیلی‌های دیگر نقطه‌ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس دفع ادرار می‌کند و تعدادی از خانم‌ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی‌کنند و خیلی‌ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند و کل حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

 نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد. در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است.

همه تئوری‌ها در مورد نقطه جی

به طور کلی تئوری‌های مختلفی درمورد اینکه نقطه جی واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه جی محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است و نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه جی کنار می‌گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می‌دهند و می‌گویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به کلیتوریس و مجرای پیشابراه بعنوان منابع لذت دیگر اشاره می‌کنند که هر دو آنها را می‌توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل‌های زیادی برای لذت جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه جی نیست.

متخصص دیگری که اولین بار نقطه جی را به اطلاع عموم رسانید اخیراً استفادهٔ دیگری برای آن کشف کرده‌است. او در تحقیقات خود نشان داده‌است که تحریک کردن نقطهٔ جی می‌تواند آستانهٔ درد را تا ۴۷٪ بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانهٔ درد تا ۸۴٪ بالا می‌رود، و ۱۰۷٪ روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس یکی از مسکن‌های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

تجربه حس کردن نقطه جی در رابطه جنسی

باید توجه داشت برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که زن (در صورت داشتن نقطه جی) در طول رابطه جنسی آن را حس کند.بهترین حالتها برای احساس نقطه جی در حالتهایی هست که لگن زن بالا قرار گیرد و بلند شود.روش دیگر ایجاد رابطه در حالت ایستاده و در حالت خم شدن است به نحوی که زن اجازه دهد که آلت جنسی مرد از پشت وارد واژنش گردد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

تاثیر نقطه جی در انزال خانم‌ ها چیست

به طور کلی در بسیاری از خانمها وقتی نقطه جی تحریک می‌شود عمل انزال زنان انجام می‌گیرد. تحقیقات نشان داده‌است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم‌ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می‌کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیمهای پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه جی تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می‌دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.باید توجه داشت نقطه جی همیشه مورد بحث بوده است. از یک سو بسیاری از خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. اگر تاکنون اسم این نقطه را نشنیده بودید باید بدانید که جی اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند. واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان می دهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرارآمیز را بارها و بارها پیدا کند.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

تعریف علمی نقطه جی چیست

این تعریف عبارتست از نقطه جی (Grafenberg Spot) در اصل نقطه گرافنبرگ است که از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است. تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد جنس مؤنث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد.برخی از متخصصین که با تئوری پروستات هم عقیده هستند، آن را بیشتر توضیح می دهند و می گویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.جالب و مفید  است بدانید که استفاده دیگری نیز برای این نقطه کشف شده است. یکی از متخصصین در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه G می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس  یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است. با همه این تفاسیر هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه جی چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا خیر و اگر دارید باید با آن چه کار کنید؟

 نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

ماهیت نقطه جی در زنان چیست

برای خیلی از خانمها، نقطه جی ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.باید بدانیم قبل از هرچیز لازمست بیان شود که گرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد؛ به عبارتی در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است. نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.جهت کشف دقیق این نقطه اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیت ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن می تواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا، می توان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافی است.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

تحریک جنسی خانم ها به کمک نقطه جی چگونه است

بهتر است بدانید وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، به شما توصیه می شود که کاملاً تمیز و بهداشتی باشید و البته آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است. معمولاً توصیه می شود که همسرتان انگشت سبابه اش را تا بند انگشت دوم وارد کرده د و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشد. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید. راه دیگر حس کردن اینست که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

انزال خانم ها به واسطه نقطه جی چطور ممکن است

خیلی از خانمها می گویند که وقتی جی اسپات را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است. اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نکاتی درمورد نقطه جی در زنان بدانیم

توجه داشته باشید که هر انسانی منحصر به فرد است بنابر این ممکن است شما نقطه جی داشته باشید یا نداشته باشید؛ پس اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. پزشکان مشخص کرده اند که این اصلاً ادرار نیست. در حقیقت، این مایع از غده ای آزاد می شود که اطراف پیشابراه قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند. در هر صورت وقتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، می تواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند.اگر می خواهید وسیله ای برای ارضای این موضع بخرید، باید یک ویبراتور (لرزاننده) بخرید، البته نه هر ویبراتوری. این وسیله ای که شما می خرید باید سرش انحناء داشته باشد و وقتی از آن استفاده می کنید، به آرامی روشن شود و به زن اجازه بدهد سرعت آن را توسط مرد تعیین کند. جی اسپات یا همان نقطه جی داخل مهبل (تقریبا دو سوم راه) واقع شده است. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلی اش تحریک جی اسپات را انجام دهد.نقطه جی بیش از آن که چیزی محسوس و جسمی باشد، با حالات جسمی و روانی ظهور می کند مانند ترشحات زیاد، احساس رضایت شدید و … بنابراین شناسایی و تأیید آن دشوار است

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نقطه جی در مردان

 به احتمال زیاد پیش از این بسیار شنیدید که نقطه جی از اجزاء اندام تناسلی زنانه است که در ایجاد ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم زنان بسیار اهمیت دارد؛ اما جالب اینجاست که آناتومی مرد و زن بسیار به هم نزدیک بوده و به هم نزدیک است. اگر می خواهید بدانید که نقطه جی چیست و چه تأثیری در رابطه جنسی داشته و چگونه باعث تحریک مردا می گردد، پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نقطه جی چیست؟

 نقطه جی یا G-spot برگرفته از نام دکتر گرافنبرگ Ernst Gräfenberg می باشد. او یک متخصص زنان آلمانی بوده که در جنگ جهانی‌ دوم از آلمان به آمریکا پناهنده شد و شهرت اصلی خود را مدیون توصیف نقطه جی برای نخستین بار در سال ۱۹۴۴ می باشد. البته در سال ۲۰۰۹ دانشمندان انگلیسی نشان دادند که وجود G spot اثبات نشده و بیشتر بر اساس تجربه شخصی است اما روانشناسان سکسولوژیست نگران هستند که اگر زنان و مردان نتوانند این نقطه را در خود پیدا کنند دچار اختلال کارکرد زندگی‌ اجتماعی و شخصی‌ شوند تا جایی که مجبور شوند برای افزایش حساسیت آن تحت نوعی جراحی پلاستیک به نام G-spot amplification قرار گیرند.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نقطه جی در مردان کجاست

 مکان این نقطه محرک در مردان در پروستات است. در حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، فضایی حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر قرار دارد به نام میاندوراه یا پرینه که دقیقاً زیر این فضا پروستات قرار داد؛ این بدین معنی است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه روشی استفاده می کنند، از معاینه داخل مقعدی که حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل لمس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، محل اسرار آمیز نقطه جی نیز می باشد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نقش نقطه جی در مردان چیست

 نقطه جی در مردان دقیقاً همان نقشی دارد که در زنان نیز دارد؛ یعنی ایجاد برانگیختگی ، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان آن را حفاظت نمی کنند و محل و نقش ان را در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا آن را نمی شناسند یا به شدت از آن حفاظت کرده و اجازه دسترسی و استفاده از آن را به شریک جنسی خود نمی دهند.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

امکان تحریک مردان به کمک نقطه جی

همانطور که گفته شد، نقطه جی در آقایان در مجرای مقعدی ایشان قرار دارد که تحریک این ناحیه و یا ماساژ آن منجر به ماساژ و تحریک پروستات در آقایان می گردد که لذت بخش بوده و مانند نقطه جی در خانمها عمل می کند. البته برای تحریک این نقطه نیز باید اصول بهداشت رعایت گردد. یعنی ناخنها کوتاه گردد. دست با آب و صابون شسته شود. داخل مقعد تنقیه گردد و ضد عفونی شود. از ژل لوبریکانت استفاده گردد و هنگام ورود انگشت به داخل مقعد این عمل به آرامی و با طمانینه انجام شود و هنگام تحریک نیز این عمل به آرامی و با فشار متوسطی صورت گیرد. البته لازمست بدانید که در ناحیه فرنولوم یا حشفه که در سطح زیرین آلت تناسلی و در سر آلت محل اتصال پوست و سر آلت تناسلی که به ختنه گاه مشهور است نیز مرد بیشترین تحریک را تجربه نموده و تحریک آن برایش بسیار لذتبخش می باشد و بهتر است به جای وارد شدن در مقعد و تحریک جی اسپات یا نقطه G به تحریک آن پرداخت….

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

تحریک نقطه جی مردان چگونه است

نقطه جی در بهبود انزال زودرس به مردان کمک می کند. بر اساس نتایج بالینی، نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه بوده و بخواهند، می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت آنان، نقش ارزنده خودشان را ایفا کرده و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.شما مردان محترم نیز می توانید به کمک نقطه جی نقشی در رفع انزال زودرس داشته باشید. نخست لازم است محل و عملکرد آن را بشناسید. این مورد سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی آلت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است. دوم لازم است از آن نترسید. با آن آشتی کنید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کرده و خودش نیز از آن بهره برد. سوم بازی را معکوس کنید. بجای آنکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید ، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید. حالا چند هفته این تمرین را ادامه دهید و نتایج معجزه آسای آن را ببینید.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

پیدا کردن نقطه جی

یافتن این نقطه: اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا (Come Here Gesture) میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح این نقطه را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند.در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.برای تحریک این نقطه توسط آلت تناسلی مرد از حالت های نزدیکی مناسب میتوان حالتی را نام برد که در آن زن بر روی کمر خوابیده و آلت مرد در حالت نشسته وارد واژن زن میشود، باسن زن کمی از روی زمین بلند شده تا دخول بهتر انجام شود. یا اینکه دخول در واژن از پشت زن صروت گیرد. این حالات منجر به تحریک نقطه جی با استفاده آلت مرد در حین نزدیکی خواهد بود.نقطه G در اصل نقطه گرافنبرگ است که از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است.وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است.معمولاً توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

حس کردن نقطه جی در طول رابطه جنسی

 برحسب اندازه و محل دقیق نقطه G این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید.راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود. یادتان باشد همه ما خاص هستیم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشید یا نداشته باشید. اگر می خواهید این مسئله را کشف کنید، اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.

نقطه جی

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 30 مهر 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.