کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید

امروزه کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنیم که آشپزخانه آن فاقد کابینت باشد. کابینت آشپزخانه یکی از ضروری‌ترین بخش‌های آشپزخانه است. کابینت‌ها به دلیل ضرورت بالای استفاده از آنها هر ساله در مدل‌ها …

اشتغال زایی با صنعت قهوه ؟!

اشتغال زایی با صنعت قهوه ؟!

اشتغال زایی با صنعت قهوه ؟! وقتی صحبت از قهوه به میان می آید، سطح هیجان متفاوتی دارم. به این دلیل است که قهوه در آن زمان برایم موضوع جدیدی بود. آموزش، …

سوغات و صنایع دستی اصفهان

سوغات و صنایع دستی اصفهان

سوغات و صنایع دستی اصفهان اصفهان همانگونه که به نصف جهان مشهور است دارای زیبایی‌های زیادی است که این زیبایی‌ها صرفا در اماکن دیدنی اصفهان خلاصه نمی‌شود بلکه سوغات و خوراکی‌های زیادی …

پس از ریجکت شدن ویزای انگلیس چه باید کرد؟

انگلیس یکی از کشورهایی است که افراد زیادی در دنیا دوست دارند آن را به‎عنوان محل زندگی خود انتخاب کنند زیرا این کشور فاکتورهای مثبت زیادی برای زندگی دارد. برای مثال از وضعیت آموزشی بسیار خوبی برخوردار است؛ اقتصاد نسبتا با ثباتی دارد؛ وضعیت بهداشت و درمان آن مناسب است و… اما از آنجایی که این کشور یکی از کشورهای سختگیر در قوانین مرزی است؛ سالانه عده زیادی از افرادی که برای اخذ ویزای انگلیس اقدام می‎کنند؛ ریجکت می‎شوند. برای ایرانیان هم شرایط بی‎ثبات اقتصادی و شرایط سیاسی حاکم بر کشور مزید برعلت شده تا عده بیشتری از متقاضیان ویزای انگلیس در اخذ آن با شکست روبه‎رو شوند. اما ریجکت شدن پایان ماجرا نیست راه‎هایی وجود دارد که شما با انجام آنها پس از ریجکت شدن می‎توانید امید به اخذ مجدد ویزای انگلیس داشته باشید. این یاداشت اطلاعات مفیدی را درباره ریجکت شدن ویزا انگلیس و راه حل آن در اختیار خواننده قرار خواهد داد.

چرا ویزای انگلیس ریجکت میشود؟ آیا میتوان برای رفع ریجکت اقدامی کرد؟…شاید سوالاتی از این دست برای شما هم پیش آمده باشد. علت سخت بودن دریافت ویزای انگلیس شاید اعتبار آن است که در مقایسه با کشورهای دیگر جایگاه ویژهای پیدا کرده.
با توجه به تعدد درخواستها برای دریافت ویزای انگلیس و همچنین تعدد ریجکتها، تیم سالیان سفر شما را با شرایط رفع ریجکت ویزای انگلیس آشنا می نماید. همچنین شما می توانید اطلاعات دقیق در رابطه با چگونگی گرفتن وقت سفارت انگلیس را در سایت vaghtuk.ir مطالعه فرمایید.
برای مشخص شدن علت ریجکت ویزا، ابتدا باید مشخص شود که ویزای درخواستی از چه نوعی است.
ویزای انگلیس برای مقاصد خاص تحت عناوین مختلفی به افراد ارایه میشود. عناوینی چون ویزای تحصیلی، کاری، توریستی و…
هرنوعی از ویزا با توجه به مدارک خاصی که نیاز دارد، در صورت نقص مدارک امکان دارد ریجکت شود.

بررسی انواع ویزای انگلیس و دلایل ریجکت آن

انواع ویزای انگلیس میتوان به ویزای پزشکی، کاری، سرمایهگذاری، ازدواج، خانوادگی و… اشاره کرد که توضیح بیشتر و دلایل ریجکتشان در سایت vaghtuk.ir درج شده است.

ویزای تحصیلی و ریجکت

کشور انگلیس با دارا بودن چهار دانشگاه تراز اول در سطح جهان، سالانه تعداد بسیار متقاضی برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دارد و با وجود ظرفیت محدود برای پذیرش ناچار به گزینش سختگیرانه از متقاضیان است و چنانچه مدارک ارسالی و سوابق تحصیلی فرد دچار کمترین نقص باشد احتمال ریجکت شدن ویزا بالا میرود

ویزای توریستی

این ویزا که مخصوص سفرهای کوتاه و توریستی است، برای مدت 6 ماهه صادر میشود و در صورت داشتن سفرهای کوتاه مدت، میتوان برای سفرهای 2 ساله و حتی 5 ساله نیز اقدام کرد.
برخی از دلایل احتمالی ریجکت ویزای توریستی
با توجه به مدارک درخواستی برای ویزای توریستی، وجود نقص در پرینت حساب و مدارک شخص متقاضی و میزبان، میتوانند از مهمترین دلایل ریجکت ویزای انگلیس باشند.

چگونگی اعتراض به ریجکت ویزای انگلیس

طبق نظر کارشناسان برای اعتراض به ریجکت ویزا باید ابتدا دلایل دقیق ریجکت شدن را فهمید. نکته مهمی که در رابطه با ویزای انگلیس اهمیت دارد تفاوت نوع ویزای توریستی با دیگر انواع است.
ویزای توریستی انگلیس تنها نوعی از ویزای این کشور است که قابلیت اعتراض ندارد و نظر آفیسر پرونده تعیین کنندهی اصلی است. در صورتی ریجکتی این نوع ویزا تنها میتوان دلایل ریجکت را بر طرف کرد. ولی در انواع دیگر ویزا حق اعتراض برای متقاضی همواره وجود دارد.

زمان درخواست مجدد ویزای انگلیس

طبق تجارب بدست آمده مدت زمان لازم برای درخواست مجدد ویزای شینگن چیزی در حدود 6 ماه است ولی در مورد ویزای انگلیس این زمان وجود ندارد و به محض فراهم آوردن مدارک و اسناد لازم میتوان برای درخواست مجدد اقدام کرد.

نگران ریجکت ویزا نباشید

اگر ویزای انگلیس شما ریجکت شده اصلا نگران نباشید. همکاران سالیان سفر در ارتباطات دایمی که با سایت سفارت دارند، با استفاده از تجربه مشاوران زبده مسیر بررسی ریجکت را نشانتان داده و برای رفع ریجکت در کنارتان خواهند بود.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 خرداد 1398

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.