مهمترین قوانین ست کردن لباس مردانه برای محل کار

مهمترین قوانین ست کردن لباس مردانه برای محل کار

مهمترین قوانین ست کردن لباس مردانه برای محل کار لباسهایی که میپوشیم بخش مهمی از سلیقه و علایق ما را نشان میدهند؛ با وجود این هر محیطی به لباسی که دوستش داریم …

آشنایی با روش و طرز ساخت کاردستی قرص نیوتن چیست

آشنایی با روش و طرز ساخت کاردستی قرص نیوتن چیست

قرص نیوتن قرص نیوتن ,قرص نیوتن تعریف,قرص نیوتن تجربه توضیحاتی در مورد قرص نیوتن به کمک صفحه ای مدور که به سه رنگ اصلی مطابق شکل بالا رنگ شده است می توانید …

آموزش تخصصی فارسی کردن اعداد در ورد به شیوه ی آسان

آموزش تخصصی فارسی کردن اعداد در ورد به شیوه ی آسان

آموزش تخصصی فارسی کردن اعداد در ورد به شیوه ی آسان اگر در فارسی کردن اعداد در ورد مشکل دارید با سایت جسارت در ادامه مطلب با ما همراه باشید. شاید شما …

هوشمند شدن تلفن های همراه و افزایش قابلیت آنها

بسیاری از از افراد امروزه تمایل به استفاده از تلفن های همراه به عنوان یک وسیله کاربردی دارند. از آنجایی که هوشمند شدن این دستگاهها، قابلیتهای آنها را صد چندان کرده است، بد نیست با کارکردها و کاربردهای قابل استفاده بر روی این گوشیها آشنا باشیم، تا بتوانیم در زمان مناسب و به شکل مناسب و مفید از آنها بهره ببریم. یکی از مهمترین کاربردهای تلفن همراه، انتقال اطلاعات بین دستگاهاههای مختلف است. اگر قصد مبادله اطلاعات بین تلفنهای همراه داشته باشید، قطعا نرم افزارهای زیادی برای انجام این کار توسعه داده شده است. در بین این نرم افزارها، نسخه جدید زاپیا به عنوان یک نرم افزار مناسب و پرقدرت شناخته میشود که در مواردی توانسته است نسبت به رقیب خود یعنی شیریت پیشی بگیرد و آنچه را که شما نیاز دارید انجام دهد. شما در زاپیا میتوانید هر گونه فایلی ، حتی برنامه های نصب شده روی دستگاه خود را به تلفن همراه مقابل خود منتقل کنید. این انتقال به سرعت باورنکردنی نسبت به نسلهای پیشین انجام میشود که در واقع مدیون قدرت وایرلس موجود بر روی این دستگاهها است.

درست است که انتقال اطلاعات یکی از کاربردهایی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند، ولی قبل و بعد از انتقال اطلاعات لازم است که حافظه شما مرتب شده و هر چیزی بر اساس طبقه بندی خاص شما در محل مناسب خود قرار گیرد. اگر به دنبال یک نرم افزار مناسب و قدرتمند برای مدیریت حافظه خود هستید، پیشنهاد مکینیم دانلود نسخه جدید فایل منیجر را امتحان کنید. هر آن چیزی که در رابطه با حافظه یک دستگاه امکان پذیر باشد توسطه این نرم افزار در اختیار کاربرانش قرار داده شده است و آنها را از هر برنامه دیگر و مشابهی بی نیاز می کند.

اگر هم میخواهید اطلاعات خود را به راه دور منتقل کنید، جایی که دیگر میزان برد وایرلس دستگاه شما پاسخگو نیست، چاره ای نیست که اطلاعات از طریق اینترنت منتقل گردد. برای این کار هم نرم افزارهای خاصی طراحی شده است که علاوه بر انتقال فایل میتواند پیامهای صوتی و متنی شما را به مخاطبتان نیز برساند. لاین یکی از این نرم افزارها است که توانسته در کنار سایر نرم افزارهای مشابه، برای خود اسم و رسمی پیدا کند. سرعت انتقال اطلاعات در لاین تا حد زیادی وابسته به سرعت اینترنت شما خواهد بود. پس در مواقعی که اینترنت شما سرعت زیادی داشته باشد، انتقال فایلهای بزرگ نیز چندان زمان نخواهد برد. و هر چه این زمان کمتر شود، سرعت انتقال اطلاعات کمتر نیز خواهد شد.

البته تنها لاین نیست که این امکان را برای شما فراهم کرده است. برنامه هایی چون آخرین نسخه رسمی وایر مسنجر ، سروش، تلگرام و هزاران برنامه مشابه دیگر نیز برای این کار طراحی و توسعه داده شده اند و در واقع این خود شما هستید که در مورد انتخاب آن تصمیم گیرنده هستید. مثلا اگر وایرمسنجر را انتخاب نمایید ، از مزیت رمزگذاری پیامها در آن بهره مند خواهید شد و دیگر لازم نیست نگران حریم خصوصی و امنیت اطلاعات خود باشید. علاوه بر این اگر دستی در توسعه نرم افزارهای موبایل داشته باشید، از آنجایی که سورس برنامه وایرمسنجر در دسترس است میتوانید امنیت آن را بررسی کنید و خیال خود را از هر جهت آسوده نمایید.

به هر حال از آنجایی که نرم افزارهای زیادی برای تلفن های همراه در اختیار کاربران قرار داده شده است بد نیست بدانید که نباید آن را از هر منبعی دانلود نمایید. بلکه یکی از نکاتی که در مورد دانلود نرم افزار اندروید و بازیهای آن اهمیت دارد انتخاب یک سایت مناسب برای دانلود آنها است. هر سایت و مرجعی معتبر نیست. شما تنها باید به سایتهایی اعتماد کیند که آخرین نسخه نرم افزارها را در اختیار شما قرار میدهند و این نسخه ها نیز هیچگونه ایراد و مشکلی نیز ندارند. یکی از سایتهای مناسب برای دانلود نرم افزار اندروید سایت تک ای پی کا هست که در کنار سایر سایتهای مرتبط میتواند مورد استفاده شما قرار گیرد.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 27 مرداد 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.