عوارض و فواید و آموزش کراتینه مو مردانه و زنانه در خانه

عوارض و فواید و آموزش کراتینه مو مردانه و زنانه در خانه

کراتینه مو کراتینه مو ,کراتینه مو مردانه,کراتینه مو با مواد طبیعی,کراتینه مو در منزل,کراتینه مو چیست,کراتینه مو با سس مایونز,کراتینه مو نی نی سایت توضیحاتی در مورد کراتینه مو کراتینه مو عوارض …

طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و چاقی صورت

طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و چاقی صورت

طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و چاقی صورت در این مطلب از سایت جسارت طرز تهیه و فواید و خواص ماسک جوانه گندم برای مو و …

پوست برنزه

پوست برنزه ,پوست برنزه یا سفید,پوست برنزه و رنگ مو,پوست برنزه بهتره یا سفید,پوست برنزه مرد,پوست برنزه چه رنگیه,پوست برنزه مردان,پوست برنزه طلایی

پوست برنزه , پوست برنزه یا سفید , پوست برنزه و رنگ مو , پوست برنزه بهتره یا سفید

توضیحاتی در مورد پوست برنزه

در جوامع غربی، سفید بودن به معنی دور بودن از طبیعت و آفتاب و ورزش نکردن انسان است.♥ از همین رو، ورزش کردن و لذت بردن از طبیعت و درنتیجه باصطلاح “برنزه” شدن مد شده است.پوست برنزه چرا عده ای برای برنزه شدن که اکنون به نوعی نماد منزلت اجتماعی تبدیل شده است به خود زحمت می دهند؟ استفاده از دستگاه سولاریوم و جدیدا کرم های خاصی که رنگ شما را تیره تر از وضعیت طبیعی تان نشان می دهد چه منطقی دارد؟ با ریشه یابی این موضوع متوجه می شویم ریشه این موضوع به دهه های پیش بر می گردد که در امریکا یکی از نمادهای زندگی طبقه مرفه رفتن به سواحل دریا در تعطیلات و حمام آفتاب بود.این موضوع سبب شد که طبقه مرفه در ایام پس از تعطیلات (خصوصا ماه فوریه) با پوست برنزه شده در منظر عمومی حاضر شوند و به نوعی با این تمایز توانایی خود را برای گذران تعطیلات و حمام آفتاب به رخ دیگران کشیدند. این نمادسازی باعث شد طبقاتی که توانایی گذران تعطیلات به سبک مرفهین را هم نداشتند با برنزه کردن خود در سالن های سولاریوم خود را به افراد فرادست شبیه نمایند. در دراز مدت برنزه بودن کلا کلاس پیدا کرد و اکنون هر کسی پوستش برنزه باشد با کلاس تر است و همه یادشان رفته است که پوست سفید و روشن و چهره های آفتاب ندیده روزی نماد طبقه اشراف بود و دختران سفید روی بسیار ممتاز تر و خواستنی تر بودند. در کشور ما هم دختران علیرغم تذکرات زیاد در خصوص سرطانزا بودن دستگاههای برنزه کننده به فجیع ترین وضع سعی می کنند خود را تیره پوست کنند و گاهی چنان ناشیانه این کار را انجام می دهند که دیدن آنها مشمئز کننده می شود. پسران هم در طول زمان و با تغییر ذائقه ناشی از عادات و خاطرات دختران برنزه را بیشتر می پسندند و بدین ترتیب سلیقه عمومی جامعه عوض می شود و دختران سفید روی بازارشان کساد. در مورد لاغری، لب های درشت، گونه های برجسته، دماغ سر بالا و موارد مشابه دیگر هم به همین ترتیب سلیقه عمومی جامعه تابع مد می شود. و همیشه عده ای هستند که تابع مدها باشند و عده ای هم از این تابعان مد کسب درآمد می کنند و این چرخه همیشه ادامه دارد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد همه چیز درباره رنگ مو و مدل آرایش برای پوست برنزه و سفید صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

پوست برنزه زیبا

پوست برنزه می تواند مورد علاقه خیلی از دختران و خانم ها باشد اما برخی دیگر هم پوست روشن و زیبا را ترجیح می دهند. افرادی هستند که از رنگ روشن پوست‌شان راضی نیستند و دوست دارند یک زمان‌هایی مانند تابستان پوست‌شان را برنزه کنند. این افراد برای رسیدن به این رنگ پوست، ساعت‌ها زیر آفتاب می‌خوابند و گرما را تحمل می‌کنند یا از دستگاه‌های سولاریوم استفاده می‌کنند و ضررهای آن را به جان می‌خرند. رفته‌رفته و با تکرار این کار، رنگ پوست ثابت می‌ماند و زمان زیادی باید بگذرد تا پوست‌ به رنگ طبیعی خود بازگردد. اما زمانی می‌رسد که از این رنگ خسته شده‌اید و به دنبال راهی هستند تا بتوانند به رنگ پوست طبیعی خود بازگردند؛ بنابراین دراین مطلب ما به شما کمک می‌کنیم تا از پوست برنزه خود خلاص شوید اما باید بدانید برای این کار باید صبر و حوصله داشته باشید تا رنگدانه‌های جدیدی درون پوست‌تان ایجاد شود.

پوست برنزه و صابون‌های سفیدکننده

اگر می‌خواهید بی‌ دردسر و با کمترین هزینه به رنگ پوست طبیعی خود بازگردید، ما به شما صابون‌های سفیدکننده را پیشنهاد می‌کنیم؛ صابون‌هایی که با کمک شیرین بیان که ماده اصلی‌شان است، با تولید رنگدانه ملانین مبارزه می‌کنند و رنگدانه‌های جدیدی را تولید می‌کنند که منجر به سفید شدن پوست می‌شود. این صابون‌ها، یک صابون معمولی نیستند و صرفا جهت سفید کردن پوست مصرف می‌شوند. بعد از مصرف این صابون اگر احساس خشکی در پوست‌تان کردید، می‌توانید از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید.

پوست برنزه و آبلیمو

از زمان‌های قدیم که دارو و مواد شیمیایی زیاد نبود، افراد برای درمان مشکلات‌شان از راه‌های طبیعی استفاده می‌کردند. یکی از نسخه‌هایی که قدیمی‌ها برای خودشان می‌پیچیدند این بود که برای روشن شدن پوست از آبلیمو استفاده می‌کردند. شاید باورتان نشود اما آبلیمو یکی از ترکیباتی است که برای از بین بردن رنگ برنزه پوست بسیار استفاده و امتحان شده است. آبلیمو با اسیدسیتریکی که دارد سلول‌های مرده را از بین می‌برد و در نتیجه پوست به رنگ طبیعی خود باز‌می‌گردد. اگر حین استفاده، پوست‌تان شروع به خارش کرد، یعنی پوست‌تان حساس شده و نمی‌تواند این اسید را تحمل کند و باید آن را سریع بشویید.

روشن کردن پوست با زردچوبه

شاید باورتان نشود و تا حالا حتی به ذهن‌تان هم نرسیده باشد که بعضی از موادی که در خانه دارید می‌توانند به‌راحتی مشکلات‌تان را برطرف کنند. این بار می‌خواهیم به ادویه‌جات اشاره کنیم؛ ادویه‌ای که وقتی با آرد نخود و ماست مخلوط می‌شود معجونی به شما می‌دهد که معجزه می‌کند. این ادویه چیزی نیست جز زردچوبه! بله زردچوبه دارای خاصیت دارویی فراوانی است که می‌تواند به شما در روشن شدن پوست‌تان کمک کند؛ البته چون این معجون روی صورت به سرعت خشک می‌شود، می‌توانید آن را با گلیسیرین هم مخلوط کنید تا صورت‌تان بعد از شست‌و‌شو نرم و لطیف شود. پس این ادویه هندی را جدی بگیرید.

روشن کردن پوست با آب نارگیل

شاید با خود فکر کنید که نارگیل جزء میوه‌های گرم و استوایی است و حتی خوردن زیادش هم باعث التهاب و حتی ایجاد جوش می‌شود. چطور می‌شود از آن برای کم کردن التهاب و از بین بردن تیرگی پوست استفاده کرد؟! اما سخت در اشتباهید. آب نارگیل به عنوان یک روشن‌کننده پوست شناخته شده که در کنارش باعث انعطاف‌پذیری پوست و نرمی پوست هم می‌شود؛ حتی آنقدر پوست را نرم می‌کند که لازم به آبکشی نیست و این بسیار لذت بخش است

نکاتی درباره برنزه کردن پوست

با رعایت نکاتی، میتوانید به هدف تان که داشتن پوستی تیره و خوش رنگ است، برسید. در ادامه نکاتی را هنگام آفتاب گرفتن باید رعایت کنید، برایتان آورده ایم. پوست تان را مرطوب نگه دارید تحقیقات نشان داده که پوست هیدراته، زودتر از پوست های خشک رنگ میگیرند. بنابر این در حمام پوست تان رابا لیفی بمالید تا سلول های مرده پوست تان از بین بروند، سپس به کمک بادی لوشن آنرا مرطوب کنید.کرم ضد آفتاب بزنید. شاید فکر کنید که با زدن کرم ضد آفتاب برنزه نخواهید شد، اما این موضوع صحت ندارد. در حقیقت شما باید به کمک کرم ضد آفتاب پوست تان را از اشعه های مضر آفتاب در امان نگه دارید.این‌که پوست شما باوجود کرم های ضد آفتاب برنزه نمیشود، یک باور قدیمی و اشتباه است. گرچه باوجود آن شما دیرتر برنزه میشوید اما دراین شرایط برنزگی شما دوام بیشتری خواهد داشت. یکیدیگر از فواید زدن کرم ضد آفتاب، جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست است. SPF موجود در کرم عده ای از اشعه های مضر آفتاب را خنثی میکند.

برنزه کردن پوست با روغن های طبیعی

روغن های طبیعی نه تنها نور آفتاب را جذب میکنند، بلکه روشی سالم برای برنزه شدن نیز به شمار می‌روند. فقط کافی ست که قبل از آفتاب گرفتن، یکی از روغن های طبیعی را روی پوست تان بمالید. روغن هایی که می‌توانید از انها برای آفتاب گرفتن استفاده کنید شامل: = روغن نارگیل = روغن فندق = روغن زیتون = روغن جوانه گندم = روغن آووکادو = روغن کنجد = روغن چای سبز

برنزه کردن پوست و آفتاب سوختگی

شاید فکر کنید که هر چه بیشتر زیر آفتاب بخوابید، برنزه تر خواهید شد اما این باور اشتباه است و تنها باعث آفتاب سوختگی شما میشود. در واقع اگر به مدت زیادی پوست شما در دسترس آفتاب قرار گیرد، نه تنها پوست تان برنزه نمی‌شود، بلکه ملتهب و قرمز نیز شده و پس ازآن پوست می اندازد. از طرف دیگر در دسترس زیاد آفتاب بودن، خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش میدهد. بنابر این در اینکار افراط نکنید و زحمت تان را هدر ندهید.

کرم برنزه‌ کننده پوست

چطور می‌توان بهترین کرم برنزه‌کننده را برای پوست انتخاب کرد؟ زمانی که می‌خواهید یک کرم برنزه‌کننده را انتخاب می‌کنید، سه گزینه دارید: روشن، متوسط و تیره. اگر پوستتان تیره است، گزینه‌های کمتری خواهید داشت. اغلب برای پوستی با رنگ روشن، گزینه‌های بیشتری در کار خواهد بود. به طور کلی بهتر است کرم برنزه‌ای را انتخاب کنید که رنگ آن یک شماره تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان بوده تا به نتایج ایده‌‌آل‌تان برسید. نکته مهم، درک و شناخت این مسئله است که محصولات برنزه‌کننده توصیه‌شده برای پوست شما تنها یک توصیه ساده است. اگر کرم برنزه‌کننده اشتباهی را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید، به معنای آن نیست که اتفاق وحشتناکی خواهد افتاد، و یا این‌که کرم‌ برنزه‌کننده مذکور جواب نمی‌دهد.

محصولات برنزه‌ کننده

محصولات برنزه‌کننده در زمان قدیم، اغلب نتایجی که بر روی پوست به جا می‌گذاشت یک‌دست نبود اما امروز این محصولات درخشندگی خوبی روی پوست به جا می‌‌گذارند. خرید لوسیون مناسب برنزه‌کننده با توجه به نوع پوست یکی از نخستین اقدامات برای کاربرد موفقیت‌آمیز آنهاست. فرقی نمی‌کند که به دنبال کرم برنزه‌کننده صورت باشید یا بدن، شما می‌توانید محصول مشابهی را برای این دو هدف استفاده کنید. پیش از استفاده از آن، بهتر است پاهایتان را کاملا با تیغ تمیز کنید. توصیه می‌شود این کار را دوبار انجام دهید تا مطمئن شوید که پوستتان صاف شده است. علاوه بر این مسئله، پوستتان را شسته و برای از بین رفتن لایه‌های مرده پوستی حتما لایه‌برداری انجام دهید. اگر می‌خواهید کرم برنزه شما اثر صاف و یکدستی روی پوست داشته باشد پس باید بدانید که این مرحله اهمیت زیادی دارد. زمانی که از کرم‌ برنزه‌کننده استفاده می‌کنید، بهتر است آن را به‌طور یک‌دست و یکنواخت بمالید. زمانی که آن را روی نواحی خشک، ‌زمخت یا ضخیم بدن می‌مالید، ترجیحا سعی کنید میزان کمتری از آن را استفاده کنید. این نواحی با شدت بیشتری محتویات آن کرم‌ها را جذب کرده و منجر به تیره‌تر شده آنها می‌شود. حواستان باشد که چه میزان از آن را روی آرنج، قوزک پا و زانوهایتان هم می‌مالید. نکته بسیار مهمی که باید به خاطر داشته باشید، این است که حتما بعد از اتمام کار، دست‌هایتان را بشویید. به منظور جلوگیری از بروز هر نوع لکه یا رنگ یا به جا ماندن اثر آن روی کف دست، بهتر است دست‌هایتان را به خوبی بشویید. بعد از پاک کردن اثرات به‌جا مانده کرم برنزه‌کننده روی دست‌ها و ناخن، حالا زمان آن است که آن را روی نوک انگشتانتان بمالید. برای این کار از پنبه‌ای استفاده کرده و کرم را تا حد امکان به میزان برابر روی دست بمالید.

تمیز کردن کرم برنزه‌ کننده

در اکثر موارد، شاید اصلا دلتان نخواهد که کرم برنزه‌کننده را پاک کنید و کافی است به راحتی بگذارید که خودش پاک شود و از بین برود. این کرم‌ها به طور طبیعی ظرف چند روز از بین خواهند رفت. به خاطر داشته باشید که تنها لایه بیرونی پوست برنزه شده است و این لایه پوست ظرف چند روز بعد از استفاده از محصول، خود به خود پوسته‌پوسته شده و می‌ریزد. با این حال اگر تصمیم گرفتید که سریع آن را پاک کرده و از بین ببرید، سعی کنید با توجه به نقطه مورد نظر بدن‌تان محصول مورد نظر را انتخاب کنید تا مانع از ایجاد التهاب و حساسیت پوستی شود. در واقع باید محصول پاک‌کننده را در نواحی کوچک بدن بمالید. اگر حساسیت رخ داد، بهترین کار متوقف کردن استفاده از محصول است و بهتر است بگذارید این فرآیند به طور خود به خود روال طبیعی‌اش را طی کند تا سلول‌های مرده از بین بروند.

رنگ لباس برای پوست برنزه

میوه‌های دسته مرکبات رنگ‌های روشن و زیبایی دارند از زرد و سبز لیمویی گرفته تا نارنجی پرتقالی که می‌توانند به زیبایی پوست برنزه شما اضافه کنند. پوست برنزه مایل به مسی و نارنجی است و رنگ‌هایی مثل نارنجی و زرد و سبز کمرنگ با تن گرم و تندی که دارند کمک می‌کنند تن مسی پوست برنزه را بهتر جلوه می‌دهند و اگر پوست شما متوسط و تیره‌تر باشد این رنگ‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای لباس شما باشد. این رنگ‌ها را برای هر نوع لباسی می‌توان استفاده کرد از لباس‌های مجلسی گرفته تا لباس‌هایی مثل مانتو و شال تابستانی و لباس‌هایی برای پوشیدن در سواحل آفتابی.

بیشتر بخوانید : پوست گندمی ♥ پوست چرب ♥ پاکسازی پوست ♥ بیماری های پوستیحساسیت پوستی

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 12 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.