مصرف ویتامین e برای چاقی صورت و سیاهی دور چشم

مصرف ویتامین e برای چاقی صورت و سیاهی دور چشم

ویتامین e ویتامین E ,ویتامین E400,ویتامین E برای مردان,ویتامین E برای پوست,ویتامین E را کی بخوریم,ویتامین E در چه موادی است,ویتامین E برای چاقی صورت توضیحاتی در مورد ویتامین e ویتامین ای …

سرماخوردگی را با این نوشیدنی ها بدتر کنید

سرماخوردگی را با این نوشیدنی ها بدتر کنید

سرماخوردگی را با این نوشیدنی ها بدتر کنید سرماخوردگی,بيماري سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداري,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنيم,سرماخوردگی در کودکان,سرماخوردگی در بزرگسالان,سرماخوردگی در …

چشم هایتان را فدای کامپیوتر نکنید !

چشم هایتان را فدای کامپیوتر نکنید !

چشم هایتان را فدای کامپیوتر نکنید ! ضرر کامپیوتر برای چشم,بيماري ضرر کامپیوتر برای چشم,ضرر کامپیوتر برای چشم در بارداري,علائم ضرر کامپیوتر برای چشم,درمان ضرر کامپیوتر برای چشم,درمان ضرر کامپیوتر برای چشم …

سفیدی صورت

سفیدی صورت ,سفیدی صورت و بدن,سفیدی صورت در یک هفته,سفیدی صورت با زردچوبه,سفیدی صورت با جوش شیرین,سفیدی صورت,سفیدی صورت طبیعی,سفیدی صورت با سیب زمینی

سفیدی صورت , سفیدی صورت و بدن , سفیدی صورت در یک هفته , سفیدی صورت با زردچوبه

توضیحاتی در مورد سفیدی صورت

همه ما می دانیم که ویتامین C نقش بسیار پررنگی در مراقبت از پوست و به طور کلی زیبایی چهره ما دارد. پرتقال  و تخم شربتی از غنی ترین منابع طبیعی برای دریافت و تامین این ویتامین ضروری هستند. ♥علاوه بر این تحقیقات حاکی از آن است که مصرف پرتقال برای حفظ سلامت موها هم بسیار مفید است و ترکیبات خاص آن دارای خاصیت سفید کنندگی پوست هم است.روشن کردن پوست تیرگی رنگ صورت می تواند برای هر فردی خجالت آور و بسیار ناراحت کننده باشد. بنابراین بسیاری از افراد به خصوص خانم ها و دختر خانم ها در سراسر دنیا به دنبال راه حل های گوناگون برای رفع این معضل ناخوشایند هستند. خوشبختانه ترفند های ساده و طبیعی وجود دارد که با استفاده منظم و مرتب از آن ها می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید و پوست صورت یا بدن خود را به میزان دلخواه سفید و روشن کنید.در این مطلب از سایت جسارت در مورد بهترین ماسک و کرم برای سفیدی صورت و بدن با جوش شیرین صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

سفیدی صورت در یک هفته

پس از مشخص شدن نوع پوست مراحل زیر را هر روز و به ترتیب بیان شده دنبال کنید: دستگاه بخور را آماده کنید و اگر دستگاه ندارید یک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روی گاز قرار دهید و شعله را ملایم کنید تا خیلی ریز قل بزند. برای پوست‌های خشک، حساس یا جوش‌دار از بابونه خشک و برای پوست‌های چرب مخلوط آویشن و نعنا تازه یا خشک و مقداری آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید. افراد دارای پوست‌های معمولی می‌توانند از گل خشک یا بابونه استفاده کنند. درصورتی که پوست شما جوش‌دار یا خیلی حساس است از سایر مقالات بخش زیبایی مجله اینترنتی ستاره استفاده کنید. به مدت 10 دقیقه پوست خود را بخور داده و طی این مدت حتما سر خود را با حوله یا پارچه ضخیم بپوشانید تا پوست کاملا در معرض بخار قرار گیرد. پس از گذشت زمان صورت خود را با آب بسیار سرد (آب همراه با قطعات یخ) شستشو داده و به مدت 3 دقیقه با قطعات یخ آن را ماساژ دهید. صورت‌تان را با دستمال کاغذی به آهستگی خشک کنید و پس از آن از روغن حیوانی یا ویتامین آ یا وازلین به مقدار خیلی کم استفاده کنید. در طول روز بین 8 تا 12 لیوان آب جوشیده غیر معدنی بخورید. برای آنکه تعداد لیوان‌ها را فراموش نکنید هر بار بعد از آب خوردن داخل دفترچه مخصوص تعداد را یادداشت کنید. روزی یک لیوان آب خیار بخورید و شبها از ماسک خیار رنده شده به همراه ماست کم چرب روی پوست استفاده کنید (بهتر است این کار با فاصله یک ساعت بعد از بخور دادن انجام شود) صبح ها قبل از بیرون رفتن از زیر ساز ویتامین C با غلظت بالای 10 درصد استفاده کنید و بعد از ضد آفتاب مناسب بهره گیرید. طی روز بین نصف تا یک عدد کلم بروکلی را به صورت خام یا پخته شده با مقدار کمی نمک و آبلیمو مصرف کنید. حتما هر شب قبل از خواب یک بوته کاهو ایرانی (کاهو چینی برای این کار مناسب نیست) کوچک را با مقدار کمی آبلیمو مصرف کنید. صبح ها یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چای‌خوری عسل مصرف کنید تا گام مهمی در سفید شدن پوست خود برداشته باشید. مقداری روغن زیتون طبیعی را گرم کرده و مقدار زیادی نمک به آن اضافه کنید تا به غلظت برسد.این محلول خمیر مانند را بعد از ظهر ها به صورت خود ماساژ داده و 15 دقیقه آن را استعمال کنید , پس از آن 10 دقیقه صبر کرده و بعد صورت خود را با شامپو بچه بشویید. طی این یک هفته اصلا فلفل استفاده نکنید. سعی کنید از ماهی در این هفته زیاد استفاده کنید تا به روند سفید شدن پوست سرعت بخشید. استفاده از سفیداب (روشوی) در حمام به شرطی که بدون فشار و کیسه زبر استفاده شود (تنها به صورت مالش ملایم) به صورت یک روز در میان بسیار مفید است. اگر پوست آسیب دیده‌ای دارید سعی کنید مقداری کف دریا از عطاری تهیه کرده و قبل از خواب به صورت ماسک استفاده کنید. در پایان روز هفتم صورت خود را شسته و از آن عکس بگیرید و از تغییرات ایجاد شده لذت ببرید!

سفیدی صورت با توت فرنگی

فواید توت فرنگی برای سفید کردن پوست چیست؟ امروزه از نظر علمی ثابت شده است که توت فرنگی با خاصیت آنتی اکسیدانی، انقباض و ضد التهابی اش روند افزایش سن را کند می کند و سوختگی را درمان می کند و دربرابر اشعۀ UV به خوبی محافظت می کند. توت فرنگی ها غنی از اسید هیدروکسیل آلفا هستند که سلول های مردۀ پوست را از بین می برند. توت فرنگی ها حاوی میزان زیادی اسید سالیسیلیک هستند که آن ها را به ماده ای ایده آل برای درمان آکنه تبدیل کرده است. همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که تولید کلاژن را افزایش می دهد و خطوط و چروک را کاهش می دهد. اسیدهای چرب امگا3 موجود در توت فرنگی، رنگ پوست را روشن می کند و لک های تیره را کاهش می دهد. همچنین می توانید با استفاده از این میوه، پوستتان را نرم کنید، بافت پوستی را بهبود بخشید و آثار آکنه و رنگیزگی را کمرنگ می کند.

ماسک توت فرنگی و خامه

پورۀ توت فرنگی را با خامۀ تازه (برای پوست خشک) یا ماست (برای پوست چرب) مخلوط کنید و یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. آن را روی کل صورت بمالید وبعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید. شما می توانید ایم ماسک را فریز و ذخیره کنید؛ همان کاری که من انجام می دهم. این ماسک به کاهش آکنه کمک می کند.

انواع ماسک توت فرنگی برای صورت

ماسک توت فرنگی و عصارۀ لیموترش این ماسک از تغییر رنگ پوست جلوگیری می کند و آثار رنگینگی روی پوست را کاهش می دهد. توت فرنگی و یک قاشق غذاخوری آب لیموترش را مخلوط کنید. آن را روی کل صورت قرار دهید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید. ماسک شکلات و توت فرنگی توت فرنگی را با یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو و عسل خمیر کنید. به مدت 15 دقیقه روی صورت قرار دهید و بعد با آب گرم بشویید. این کار، پوست شما را درخشان و نرم می کند. ماسک توت فرنگی و عسل چند عدد توت فرنگی را با چنگال له کنید و تا حالتی خمیری نرم پیدا کند. یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید، ماسک را روی صورت قرار دهید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید. عسل یک آنتی اکسیدان است که با آکنه و ناخالصی ها مبارزه می کند.

سفیدی صورت با پرتقال

احتمالا خود شما هم به خوبی می دانید که ویتامین C نقش بسیار پررنگی در مراقبت از پوست و به طور کلی زیبایی چهره ما دارد. پرتقال یکی از غنی ترین منابع طبیعی برای دریافت و تامین این ویتامین ضروری است. علاوه بر این تحقیقات حاکی از آن است که مصرف پرتقال برای حفظ سلامت موها هم بسیار مفید است و ترکیبات خاص آن دارای خاصیت سفید کنندگی پوست هم است. روش استفاده: 2 قاشق غذا خوری آب پرتقال تازه را با نوک قاشق چای خوری پودر زردچوبه ترکیب کنید تا خمیر شوند. شب ها قبل از خواب ماسک را روی تمامی سطح پوست صورت، گردن، پاها و یا دستان خود بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. صبح روز بعد پوست خود را با آب ولرم بشویید و در صورت لزوم کمی هم مرطوب کننده بزنید. برای حاصل شدن نتیجه دلخواه تان هر روز از این روش استفاده کنید.

سفیدی صورت با آب لیمو تازه

استفاده از این ماسک یکی دیگر از ترفندهای مفیدی است که برای روشن کردن پوست تان می توانید از آن استفاده کنید. خوشبختانه هم عسل و هم لیمو به راحتی قابل تهیه هستند و بیشتر اوقات در آشپزخانه منزل همه ما پیدا می شوند. برای تهیه این ماسک ساده کافی است تا طبق دستور العمل زیر عمل کنید. 1 قاشق چای خوری عسل را با 1 قاشق چای خوری آب لیمو تازه مخلوط کنید. ماسک را روی نواحی مورد نظر بمالید. 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک کاملا خشک شود. پوست تان را با آب سرد بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خوب خشک کنید.

سفیدی صورت با بادام

یکی دیگر از ترفندهای طبیعی و بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی ترکیب دو ماده مفید و پر خاصیت یعنی بادام و شیر است. روش استفاده: مقداری بادام را برای مدت زمان یک شب در آب خیس کنید تا نرم شوند و رنده کردن آن ها راحت تر شود. صبح روز بعد بادام ها را رنده کنید و با مقداری شیر ترکیب کنید تا غلظت لازم را به دست آورد ( به طوری که از روی سطح پوست تان نریزد). ماسک را مستقیما روی پوست تان بمالید. 15 تا 20 دقیقه بعد آن را با آب ولرم بشویید و بعد از خشک کردن کمی مرطوب کننده بزنید.

سفیدی صورت با گوجه فرنگی

مخلوط برگ های تازه گشنیز با گوجه فرنگی ترکیب جادویی می سازد که برای سلامت کلی پوست تان به ویژه روشن تر کردن آن بسیار مفید و موثر خواهد بود. روش استفاده: مقداری برگ گشنیز تازه را با نصف 1 عدد گوجه فرنگی در مخلوط کن بریزید تا کاملا مخلوط شوند. کمی آب لیمو تازه به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا بیشتر با هم ترکیب شوند. ماسک را روی سطح پوست تان بمالید و بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند. پوست تان را با آب ولرم بشویید و بعد از خشک کردن کمی مرطوب کننده بزنید.

علت تیرگی صورت

علت تیره شدن پوست می تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی ترین آن تولید بیش از حد رنگدانه ها می باشد.روشن کننده پوست پوست های تیره دارای ملانین بیشتری نسبت به پوست های روشن می باشد و علت تیرگی آن ها همین موضوع است اگر شما هم جزو افرادی هستید که رنگ پوستتان برایتان مهم است و به آن اهمیت ویژه ای می دهید با ما همراه باشید تا با خواندن این مقاله و استفاده از ماسک های مناسب پوست خود را روشن تر کنید.

سفیدی صورت و ماست

ماست، محصولی جانبی از شیر است،که حاوی بسیاری از مواد مغذی است که برای پوست خوب می باشد. همچنین دارای اسید لاکتیک است که دارای خواص سفیدکنندگی میباشد. اینها راه حل های مناسب برای انواع پوست می باشد. • ماست ساده را به آرامی بر روی پوست بمالید. چند دقیقه آنرا روی پوستتان نگه داشته و سپس آن را با آب ولرم بشویید. تکرار این عمل یک بار در روز به مدت چند هفته باعث تغییر قابل توجهی در پوست و چهرهمیشود. • روش دیگر، مخلوط یک قاشق غذاخوری ماست تازه با نصف قاشق غذا خوری از عسل است. مخلوط را بر روی صورت و گردن خود به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه داشته و سپس آن را با آب بشویید. استفاده روزانه ی این ماسک برای بهبود پوست و چهره شما بسیار مفید است. • شما همچنین می توانید کمی آب لیمو و مقداری بلغور جو دوسر را به ماست اضافه کرده و خمیری ضخیم درست کرده و آن را بصورت ماسک به صورتتان بزنید. این درمان نیز باعث انعطاف و مرطوب نگه داشتن پوست شما میشود.

سفیدی صورت و آرد نخودچی

آرد نخودچی یکی از بهترین مواد برای افرادی ست که مایل به روشن شدن رنگ پوست خود دارند. این ماده شامل مواد مغذی مختلف است که به حفظ سلامت پوست شما بسیار کمک میکند. استفاده از درمان های زیر به صورت روزانه باعث حذف روغن اضافی پوست شما بهمراه حفظ رطوبت طبیعی پوست شما میشود. 1. مقداری آرد نخودچی را با مقدار کمی آب مخلوط کرده و یا آب را زیاد بریزید تا حجم خمیر ضخیم شود. ۲٫ آن را بر روی صورت ، دست و پا بمالید. ۳٫ تا زمانی که خشک شود صبر کنید، سپس آن را با آب بشویید.

سفیدی صورت و ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا می تواند هایپرپیگمنتاسیونیا تجمع رنگدانه ها در بافتها را کاهش دهد و به بازیابی رنگ اصلی پوست شما کمک کند. هیپرپیگمانتاسیون یکی از علل اصلی ناهمواری پوست است. همچنین، اثر خنک کننده آلوئه ورا کمک می کند تا بازسازی سلول های جدید و بازسازی بافت آسیب دیده، که برای سلامتی پوست مهم است، انجام شود. این درمان با استفاده ساده از ژل آلوئه ورا می تواند لکه های سیاه را روشن کند و رنگ پوست را به طور کلی بهبود دهد. 1. لایه های بیرونی از برگ آلوئه ورا را برش دهید . برشی ضخیم از ماده ژله مانند جدا کنید. 2. ژل را کاملا بر روی پوست خود بمالید. 3. حدود ۳۰ دقیقه آنرا روی پوستتان بگذارید، و سپس آن را با آب بشویید. 4. این کار را در حداقل دو بار در روز به مدت دو هفته انجام دهید. اگر گیاه آلوئه ورا را ندارید، می توانید آنرا از بازار بخرید.

بیشتر بخوانید : سفیدی پوست صورت ♥ چاق شدن صورت ♥ پاکسازی صورت ♥ درد یک طرف صورتچین و چروک صورت

آخرین بروز رسانی در : جمعه 17 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.