چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟!

چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟!

چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟! از اصالت و زیبایی فرش ماشینی دستباف گونه که این روزها در شانه و تراکم های مختلف بافته می‌شوند، هر چه …

توصیه یک تبلیغ نویس و یک هدیه ارزش مند

توصیه یک تبلیغ نویس و یک هدیه ارزش مند

سلام، اگر فقط چند دقیقه وقت بگذاری و این متن را بخوانی، قول میدهم میتوانی فروش محصولات و خدماتت را به مراتب بیشتر از گذشته کنی. در انتها هم یک کتاب کوچک …

اسپری شاین الیو؛ راز طراوت و شادابی مو

اسپری شاین الیو؛ راز طراوت و شادابی مو

اسپری شاین الیو olive oil یکی از معدود اسپری های ترکیبی و صد در صد گیاهی روغن زیتون در بازار لوازم آرایشی است. این محصول سرشار از روغن زیتون، ویتامین E و عصاره های گیاهی بوده و …

فروش گوسفند زنده با مجوز شهرداری تهران

Image result for ‫گوسفند‬‎

با ورود به حوزه خرید و فروش اینترنتی کالا و لوازم ضروری می‌توان امروزه خرید گوسفند زنده را یکی از راه‌های موفق برای مشتریان دانست زیرا قیمت گوسفند زنده اصولا به میزان وزن آن مشخص می شود و اکثر دست فروشان با روش هایی سعی در بیشتر نشان دادن وزن گوسفند دارند که به تبع آن باعث افزایش قیمت  گوسفند زنده می شود.

در کنار صرفه جویی در زمان شما می توانید گوسفند زنده مورد نظر خود را از میان تعداد بسیار زیادی گوسفند تنها با ارتباط از طریق سایت و یا شماره گیری و تعیین وزن مشخص کرده تا عکس آن برای شما ارسال شود و پس از محاسبه ی هزینه ، گوسفند را به همراه یک قصاب ماهر و یک باسکول به منزل شما ارسال می کنیم.

یکی از مهم ترین موارد درهنگام هر گونه خرید اعتماد بین طرفین می باشد که این اعتماد در بین خرید های اینترنتی با دقت بیشتری باید صورت بگیرد به همین منظور برای اطمینان از عدم کلاهبرداری توسط سایت گوسفند زنده ٬ باسکول به درب منزل مشتری فرستاده شده و دوباره وزن کشی خواهد شد و سپس مبلغ آن اخذ می شود.

دست فروشان و یا دامداران بسیاری که بدون در نظر گرفتن مشتری مداری شروع به کار می کنند اغلب گوسفند زنده را در هنگام پرواربندی به فروش می گذارند یعنی زمانی که با تغذیه ی زیاد توانسته اند باعث افزایش وزن گوسفند شوند و این نیز یکی دیگر از مصادیق کلاهبرداری و عدم تعهد به مشتری بوده که گروه گوسفند زنده پیام با اعتماد و اطمینان و سابقه ای درخشان در امر فروش گوسفند زنده با مجوز شهرداری تهران تنها به رضایت مشتری و برند کردن نام خود می اندیشد.

همچنین با توجه به تنوع آب و هوا در فصول مختلف می توان گفت که شما نمی توانید به صورت همیشگی و ۲۴ ساعته توسط مراکز عرضه ی دام زنده اقدام به خریداری گوسفند زنده نمایید. ازاین رو اهمیت خرید اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته نمایان گشته و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به انتخاب و خرید دام و گوسفند مورد نظر خود بپردازید و در اولین فرصت آن را درب منزل خود وزن کرده ، ذبح کنید و هزینه ی آن را پرداخت نمایید.

گروه گوسفند زنده پیام مفتخر است با راه اندازی سامانه ی خرید اینترنتی گوسفند زنده ، فروش این حیوان حلال گوشت و اهلی را برای ایرانیان عزیز با سرعت بیشتر و هزینه ی کمتری فراهم آورد.

تماس با کارشناس وبسایت گوسفند زنده پیام – فروش انواع دام زنده (۲۴ ساعته)
شماره تلفن همراه: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ – ۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵
شماره تلفن ثابت تهران: ۲۲۵۰۷۲۵۵ – ۲۲۳۰۲۰۳۰
آدرس سایت: https://livesheep.com

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 11 شهریور 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.