نمک دریایی چیست

درباره نمک دریا و خواصش بدانید درواقع نمک دریا باعث می شود پوست سدی حفاظتی برای خود ایجاد کند. به این ترتیب ارتباط بین سلولی نیز افزایش پیدا کرده و آبرسانی به …

تعبیر خواب ذرت بو داده

درباره تعبیر خواب ذرت از بزرگان تعبیر خواب بخوانید پوست گرفتن ذرت در خواب ،تعبیر خواب ذرت نشانة تفریح و موفقیت در زندگی است . درباره تعبیر خواب ذرت از بزرگان تعبیر …

تعبیر خواب پریدن قورباغه

درباره تعبیر خواب قورباغه بدانید تعبیر خواب قورباغه معبران اسلامی و قدیمی در مورد قورباغه یا وزغ یا غوک مطالب متفاوت و مختلفی نوشته اند که چون تباین زیاد دارد از ذکر …

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

موسیقی اثرات برجسته ای عکس طبیعت روی حیوانات دارد.آزمایشات و تجارب متعدد در این مورد نتایج شگفت انگیزی داشته که در تاریخ موسیقی به ثبت رسیده است. مثلا دیده اند عنکبوتی که روی دیوار در حال تنیدن تار بوده به دنبال نواختن نی لبک از تنیدن باز ایستاده عکس طبیعت و بی حرکت مانده است.میشله نویسنده معروف فرانسوی به نقل از هنرمندی جوان می گوید که او اغلب اوغات عکس طبیعت را به نواختن ویولون در اتاق خود مشعول بود و روزی مشاهده می کند روی دستی که با آن آرشه را گرفته بود عنکبوتی سراپا گوش به نوای ویولون بی حرکت ایستاده است.

عکس طبیعت , منظره , عکس منظره , عکس طبیعت زیبای ایران , طبیعت جهان

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

همین واقعه برای ژاک عکس طبیعت تیبو و یهودی منوهین نوازندگان مشهور جهان نیز اتفاق افتاده است که :وقتی مشغول نواختن یک قطعه از آثار شوپن بوده اند مشاهده کرده اند که عنکبوتی از روی عکس طبیعت هارپ و ساکسیفون گذشته و خود را به میز رسانده و در آنجا بی حرکت مانده است.

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

توسکانینی موسیقی دان شهیر ایتالیالی عکس طبیعت می گوید تاثیر موسیقی در سگها بسیار زیاد است و هنگامیکه قطعات معروف موسیقی را می شنوند گوشهای خود را تیز کرده و حالت حمله به اشخاض بیگانه عکس طبیعت را به خود می گیرند در واقع در قیافه ی و ظاهر آنها نوعی زیبایی و محبوبیت خاص دیده می شود.

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

گرگ بر عکس سگ از موسیقی بیزار بوده و عکس طبیعت از آن فراری است.به همین جهت در بسیاری از دهستان های روسیه برای بیرون کردن دسته گرگان از دهکده کشاورزان آلات موسیقی را به صدا در آورده و گرگها را از حوالی عکس طبیعت دهکده فراری می دهند.موسیقی روی حیوانات درنده نیز بی اندازه موثر است.

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

یکی از نقاشان معروف فرانسوی برای اینکه از شیر های باغ وحش پاریس نقاشی کند دسته ارکستری را استخدام کرده بود.آنها با نواختن قطعات موسیقی شیرها را مدتی بی حرکت نگاه می داشتند عکس طبیعت و بدین ترتیب نقاش مزبور می توانست از شیر ها تابلویی تهیه کند.

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

بسیاری از شکارچیان خرس در آفریقا و آمریکا با نواختن فلوت عکس طبیعت آن حیوان را می گیرند .بدین ترتیب که در محل عبور خرس از شنیدن صدای فلوت تعادل خود را از دست داده و روی پا و دست چپ خود بلند می شود و فورا آن حیوان را به دام می اندازند.فیل از شنیدن نوای موسیقی متاثر با مسرور می گردد .

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

به همین جهت در سیرکها تا ارکستر به صدا عکس طبیعت در نیاید فیلها عمل عجاب انگیز خود را انجام نمی دهند .پس انسان پس از انسان اسب حساسترین حیوان در شنیدن موسیقی است.تمام پرندگان به موسقی علاقه دارن به طوری که می توان نام آنها را در فهرست عکس طبیعت دوستداران موسیقی ثبت کرد.

رابطه عکس طبیعت و منظره و موسیقی

گاهی در بعضی از پرندگان عکس طبیعت تاثیر موسیقی به قدری شدید است که آنها را هم به آواز در می آورد .مشاهده کرده اند هنگامی که آهنگ فلوت و یا ویولون در آکواریوم ماهیان منعکس شود ماهی های شناور در آن از حرکت عکس طبیعت ایستاده ودر وسط آب توجه خود را به شنیدن موسیقی معطوف می دارند.

عکس طبیعت

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 خرداد 1395

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.